Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#40001) Kolbi_30 válasza imi123 (#39997) üzenetére


Kolbi_30
őstag

Anyámnak vagy 20 évig működött a Goldstar tvje. Persze most LG néven fut, de tippre a monitoron nem bír ki 20 évet

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#40002) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Egész jól sikerült a Control rtx és DLSS implementációja:
[link]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40003) FLATRONW válasza GodGamer5 (#40002) üzenetére


FLATRONW
őstag

Azt írják, hogy nem látni különbséget a valós 1440p és a DLSS 1440p között.
Lehet, hogy azért van ez, mert a Remedy grafikus motorja olyan, hogy soha nem számol a valós felbontáson (hacsak ki nem kapcsoljuk ezt a funkciót). Mivel a DLSS is hasonló elven működik, valószínűleg az aktiválásakor a Remedy megoldása kikapcsol, és csak a DLSS lesz aktív.

(#40004) b.


b.
félisten

Na ebből mi sül ki.

[GlobalFoundries sues TSMC, looks to ban US imports for Apple and Nvidia chips]

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40005) paprobert válasza b. (#40004) üzenetére


paprobert
senior tag

Nocsak, úgy tűnik a GF a 7nm-es a beruházási büdzsét inkább ügyvédekbe invesztálta.

Nem néztem át őket tüzetesen, de első blikkre nagyon alap dolgok miatt perelnek. Ha mégis lenne bármi jogos igény, tejeljen csak a TSMC, van miből.

[ Szerkesztve ]

640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

(#40006) Yutani válasza FLATRONW (#40003) üzenetére


Yutani
nagyúr

fHD felbontás +RTX-re vajon egy 2060 Super elég lesz?

#tarcsad

(#40007) imi123


imi123
őstag

Teljesítményproblémákat okozhat a legutóbbi GeForce driver
És itt erről nincs cikk?
Abu sem a régi már. ;]

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#40008) GodGamer5 válasza Yutani (#40006) üzenetére


GodGamer5
addikt

Ha a 60fps a cél akkor nem lesz elég, mert a cikk szerint 50-60fps-el fut egy 2080ti-n maxon 1080p-ben.

imi123: Rossz a link.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40009) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Control - ComputerBase Benchmark

Nem lett valami fényes ez a PC verzió, kb. ugyanaz van, mint Quantum Broke-nál: tetű lassú a motor, csak itt még a raytracing behúz még egy kéziféket, miközben elég sok grafikai hiba van benne. A DLSS pedig annyira lrontja a képminőséget, hogy nem érdemes használni.:)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#40010) GodGamer5 válasza imi123 (#40007) üzenetére


GodGamer5
addikt

[link]

Nálam Path of Exile-nál csinál furcsaságokat a kártya.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40011) imi123 válasza GodGamer5 (#40008) üzenetére


imi123
őstag

Jogos. :R
Teljesítményproblémákat okozhat a legutóbbi GeForce driver

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#40012) imi123 válasza GodGamer5 (#40010) üzenetére


imi123
őstag

Nekem a Shadow of tomb fagy kb 15 perc után.
Fórumon beírta egy srác a problémát mire egyből az AMD-re mutogattak mert Ryzen 1700-al jött elő a hiba.
Nálam 3700X-el csinálja, szóval még akár igaz is lehet hogy az új chipset driver vágott alá.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#40013) imi123 válasza huskydog17 (#40009) üzenetére


imi123
őstag

Hát talán még ma jön hozzá driver ami azért javíthat a helyzeten(vagy ronthat)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#40014) b. válasza huskydog17 (#40009) üzenetére


b.
félisten

pedig sokan dicsérik a DLSS-t a Controlban:[link]

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40015) hokuszpk válasza imi123 (#40007) üzenetére


hokuszpk
nagyúr

a forrasai biztos nem erositettek meg :D

Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

(#40016) Abu85 válasza b. (#40014) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Viszonyítás kérdése. Ahhoz képest jó, hogy pár játék milyen szar képet rak eléd DLSS-sel, de az elvárható minőségtől fényévekre van.

Ugyanaz a probléma mindig. A jó eredményhez jó neuronháló kell, de mivel alapvetően ez csak egy kikapcsolható fícsőr, így nincs értelme belerakni a gépidőt. És itt elcsúszik az egész, mert nem úgy tekintenek rá a fejlesztők, hogy ezzel optimalizálnak, hanem csak megvásárolja tőlük a funkció beépítését az NVIDIA, de eközben a fejlesztői oldalon kb. semmi kedvük arra, hogy ebbe erőforrást rakjanak. A pénz jól jön, aztán szarnak az egészre, miközben a probléma megoldása kellően bonyolult ahhoz, hogy ha ehhez így állnak hozzá a fejlesztők, akkor annak nagyon felemás eredményei lesznek.

Ezen az segíthetne, ha a Microsoft beállnak az egész mögé a következő generációs Xboxnál, és kb. odatolná az Azure-t a fejlesztők segge alá. Tessék ott egy rakás ingyen számítási kapacitás a felhőben, és csináljátok meg az Xboxra jóra, aztán az a neuronháló vihető PC-re is. Az NV-nél ugye a számítási kapacitás nincs ingyen, hiába a reklámszerződés a funkcióra. Ha kifogy az erre szánt büdzsé, akkor ez van, otthagyják szarul a funkciót. Szóval az iszonyatosan sokat jelentene, ha a fejlesztőknek a Microsoft adna ingyen gépidőt.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40017) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Control Benchmark:
[link]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40018) b. válasza Abu85 (#40016) üzenetére


b.
félisten

jól van Abu, tudjuk megmagyaráztad nem először,nem vártam mást hogy erre mit fogsz mondani azt meg megszoktam már hogy a másik oldalon a szar is aranyból van.
a kommentedet úgy olvastam először el, hogy az elsőt sort meg az utolsót a közte lévő 15 sort magamtól is be tudtam volna helyettesíteni mikor láttam ki szól hozzá.

"Az NV-nél ugye a számítási kapacitás nincs ingyen, hiába a reklámszerződés a funkcióra. Ha kifogy az erre szánt büdzsé, akkor ez van, otthagyják szarul a funkciót. Szóval az iszonyatosan sokat jelentene, ha a fejlesztőknek a Microsoft adna ingyen gépidőt."

Erről amit írtál megint az a véleményem hogy ez a te saját véleményed szokás szerint mindenféle bizonyíték nélkül. AZ hogy ki meddig akar tesztelni te rohadtul nem tudod, ki mennyi időt akar erre szánni azt sem tudod. lehet a kiadó sürgeti őket hogy szevasz a játékot meg kell jelentetni vagy nem akarnak rá több időt szánni. Rohadtul nem tudod hogy az Nvidia nem ad e nekik elég gépidőt tanulási folyamatra lehetőséget,. mint ahogy azt sem tudod , hogy a Microsoft féle neuronhálós tanításra mennyit fognak rászánni. szokásos csodaváró bulléshit amikor mindig más cégtől várod a jobb és remekebb megoldást csak ne a zööööödeké legyen az...
Szerinted Nvidiánál balfaszok ülnek és élvezik, hogy szar jön kia kezük alól, nekik nem érdekük, hogy a DLSS ne lehúzva legyen a cikkekben. lehet hogy éppen rohadtul nem tudnak azzal mit kezdeni náluk, hogy a fejlesztő cég nem akar erre több időt/ energát szánni és eltolni a kiadást, még ha fizetne nekik az nvidia akkor sem...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40019) huskydog17 válasza b. (#40014) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Igen, gondolom azért, mert mindhárom felbontást engedi az összes RTX kártyán DLSS alatt, viszont sajnos DX12-ben grafikai hibák jelenhetnek meg, így járt a CB is, de még Gronkh is emiatt használta a DX11-et. Egyébként érdekes az is, hogy ez is egy olyan cím, ahol a DX11 leképző jobban működik, mint a DX12, egyrészt a régi API alatt nem csak gyorsabb a játék, de a grafikai hibák is eltűnnek.
AMD esetén alapértelmezetten DX11-ben indul a játék, nem véletlen, Navi alatt akár 13%-al is gyorsabban fut így.

A CB esetén is a DLSS csak felerősítette a hibákat, illetve 1080p alatt erősen mosott lesz a kép, mivel a játék alapból nem túl éles képet ad (kikapcsolhatatlan élsimítás).

A játék meglehetősen lassú alapból is, ugyanis 1080p alatt az RX580 és GTX 1060 csak minimális grafikán hoz jó sebességet, de mindent elmondanak a grafikonok.

A brutális gépigényt a Hardwareluxx és PCGH tesztjei is megerősítik.

Összességében azért nem vagyok elájulva ettől, mert a játék látványa szerintem messze nem olyan, hogy ekkora gépigényt igényeljen, az meg, hogy a DX11-es leképző jobban működik, mint a DX12-es, nos láttunk már ennél sokkal jobb PC portokat is. Northlight motoron bőven van még mit reszelni.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#40020) b. válasza huskydog17 (#40019) üzenetére


b.
félisten

érthetetlen egyébként, hogy a QB alatt is már ez volt, hogy Dx11 alatt lehetett elérni használható sebességet még egy GTx 1070 kártyával is. AZ akkori konfigom ( 6800K + GTx 1070) is bereccent sokszor 40 FPS re.

Akkoriban volt fent nem hivatalos verzió virágboltban, gyorsabb volt mint a legális akár 20 % kal is.Az eredeti dobozos mellé le kellett töltenem ... WTF ? szerintem ezzel megint az lesz. :F

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40021) huskydog17 válasza b. (#40020) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ez egy ilyen lassú fajta motor. :)

Szerencsére engem abszolút nem érdekel annyira ez a cím, hogy ezért pénzt adjak, sőt, a Remedy d*gja fel magának az Epic pénzét.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#40022) FLATRONW válasza huskydog17 (#40021) üzenetére


FLATRONW
őstag

Az a baj, hogy nem értítek, hogy valószínűleg itt is mekkora csodát hajtott végre a Remedy.
A lenyeg a következő:
- jól működik a leképző
- átgondolt a szinkronizáció
- szép az allokációs stratégia
- kevés az idle buborék
- átgondolt a multiengine implementáció.
;]

[ Szerkesztve ]

(#40023) huskydog17 válasza FLATRONW (#40022) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ja és ezért gyorsabb a DX11 kód. :D

Az is lehet, hogy egyszerűen a Remedy már egy jó ideje magasról tesz a PC-re, ezt most jól tükrözi az Epic-el kötött szerződésük. ;)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#40024) velizare válasza Abu85 (#40016) üzenetére


velizare
nagyúr

szarnak bele? jól teszik. egy jó neuronhálóra rá lehet bízni egy autó vezetését, erre nem ai-ra használjuk egy játékban, hanem a fényvisszaverődés kiszámítására? az npcket meg lua vagy mittudomén milyen scriptek vezetik.
nyugodtan pusztuljon csak ki ez a szar, nem kár érte.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#40025) b. válasza velizare (#40024) üzenetére


b.
félisten

Pontosan. Ez lenne az utolsó amit bekapcsolnék egy játékban, legyen az Microsoft- Nvidia- AMD eljárás.

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#40026) Abu85 válasza b. (#40018) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ami rossz az rossz, ami jó az jó. Ennyire egyszerű. Itt nincsenek oldalak.

Az, hogy a kiadó sürgeti őket már önmagában egy probléma, mert ettől a végeredmény sokszor lesz rossz. És a kiadó számára nem egy opcionálisan bekapcsolható effekt lesz a fontos, hanem a játék maga. Ehhez tényleg kellenek a konzolok, mert ott akár az is előfordulhat, hogy maga a játék van úgy felépítve, hogy az AI upscaling a leképezés fontos eleme, és akkor az nem csak úgy lesz kezelve, hogy meh... hanem rászánják az időt, hogy jó is legyen, és arra már a kiadó sem mondhatja, hogy baszki nincs több idő, adjátok ki, mert dizájnból úgy tervezték a játékot, hogy az AI upscaling nélkül nem jó a sebesség és a végeredmény. Tehát a Microsoft megoldása nem azért más, mert másképp csinálják, hanem egyrészt ott az Azure, amely összesített számítási kapacitásban mérföldekkel több, mint ami az NV-nek van, és ennek egy jó részét pusztán oda tudják adni a fejlesztőknek, hogy Xboxra jól megcsinálják. Aztán persze lehet ezt hozni PC-re, valószínűleg a Microsoftot nem fogja érdekelni, de mivel a DirectML ugyanaz lesz a következő Xboxon, mint PC-n, ezért az egész fejlesztés egy az egyben másolható.

Az NV megoldása is lehetne jó, csak láthatóan nem érdekeltek abban, hogy ebbe pénzt fektessenek, mert ha azok lennének, akkor teleszórnák a fejlesztőket szerverekkel, hogy csinálják a neuronhálót, de nem csinálják ezt. A DLSS szerintem egy nagyon gyors ötlet volt arra, hogy van egy rakás sötét szilícium a hardverben a Tensor magok által, és azokat nem tudták mire használni. Kitalálták, hogy jó lesz az AI upscalingra, meg is csinálták, mert nem nagy művészet ennek a szoftveres háttere, csak azzal nem számoltak, hogy itt a minőség kulcsa nem a hardveren műlik, ami nálad van, hanem azon, hogy mekkora erőforrást hajlandó a minőségért befektetni a játék fejlesztője. Jelen állás szerint nem sokat, mert a DLSS minősége a játékokban a ritka ronda és a - jó szándékkal - közepes szint között van. És ez ellen nem tud tenni az NVIDIA, mert nem érdekeltek abban a fejlesztők, hogy a legalább jó szinthez szükséges erőforrást belefektessék. Szóval ez alapvetően nem az NVIDIA hibája, látható, hogy a 3DMark DLSS tesztje jól működik (sőt kiválóan), csak az egy 3 perces jelenet, arra nem művészet ezt megcsinálni. Egy 10-20 órás játékra már sokkal körülményesebb. Úgy mondanám ezt, hogy a 3DMark bemutatta, hogy maga a DLSS alapvetően tudja azt, amire tervezték, csak a játékoknál fejlesztők szarnak bele, hogy ezt kihozzák, egyszerűen se erőforrásuk, se pénzük rá, hogy egy korlátozott usernél bekapcsolható fícsőrre koncentráljanak. Emiatt lesz más a konzolnál, mert ott aztán minden usernél működni fog, tehát megéri ebbe pénzt és erőforrást rakni, mert optimalizálásként lehet majd felfogni, és ha már működik, akkor mehet copy-paste PC-re is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40027) Abu85 válasza FLATRONW (#40022) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez a játék DX12-ben tele van furcsa dolgokkal. Az erőforrás-korlátozásoknál iszonyatos, hogy mik vannak. A szinkronizáció ránézésre is eléggé rossz, mert sok a fences, ami azért baj, mert minden ilyen művelet az összes cache ürítését vonja maga után, legalább egyszer, de bizonyos esetekben további szinkronizációs műveletek szükségesek. Itt veszik valószínűleg el a sebesség a DirectX 11-hez képest, mert ugyan a fences fontos funkció, de a túlzott használata nagyon káros. A képi hibák DirectX 12 alatt valószínűleg a rosszul felépített szinkronizációhoz kötődnek, mert az erőforrás-korlátozások nem megfelelő használata bőven okoz hasonló grafikai bugokat, és minden bizonnyal a fences is emiatt van sűrűn használva, mert valamennyire kezelik vele az alapból rosszul felépített szinkronizálást. Csak ez teljesítményben drága, és minden amit nyernek a DirectX 12-n, azt elvesztik itt, plusz még grafikai hibák is vannak.

Ezt rendbe lehet egyébként hozni, bár ez a DirectX 12 legnehezebb része. A legtöbb programot így ki sem adják DirectX 12-vel, mert lerí róla, hogy szarul működik a leképezője, és ez a mód inkább jön egy patch-ben.

A QB ehhez képest sokkal jobb volt, nem tudom, hogy mi ment félre, de gondolom a motort is átírták rendesen.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40040) GodGamer5 válasza Abu85 (#40027) üzenetére


GodGamer5
addikt

Azért elég szomorú, hogy a dx12 még mindig itt tart. A QB egy nagyon szép és anno radeonon dx12-ben elég jól futó game volt, de ez egyszerűen visszalépés. Felfoghatatlan, hogy 2019-ben még ott tartunk, hogy egy AAA-s játék lassul dx12-ben a legújabb architektúrájú kártyákon.
Úgy látom az új konzolokig nem lesz itt semmi változás, főleg, hogy a dx11-et még mindig nem sikerült elhagyni.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40041) Abu85 válasza GodGamer5 (#40040) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ha nem csinálsz baromságokat, akkor teljesen jól tud működni. Már több tucat fejlesztő bizonyította. Valószínűleg a Remedy is meg tudta volna oldani, csak erőltették a kiadást. Majd fél éven elül rendbe hozzák.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40042) velizare válasza GodGamer5 (#40040) üzenetére


velizare
nagyúr

nm a dx12 tart itt, hanem a remedy. a qb kiadásának célegyenesében elment tőlük a ceo, és aki érkezett, az átalakította a stúdiót. nem egy kiemelt projektük van, amin az egész cég dolgozik, mint anno a qb, hanem több, és lerövidítette a fejlesztési ciklust is (a qb ~5 éven keresztül készült, a controlt a qb kiadása után kezdték el). a control mellett nekiálltak a crossfire-t felújítani, és ezzel egyidőben készítik a második részt is, valamint egy új projektbe is belekezdtek, valamint rámentek arra, hogy az alan wakeből még több pénzt csináljanak nem-videójáték fronton (sorozat, stb.).

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#40043) GodGamer5 válasza velizare (#40042) üzenetére


GodGamer5
addikt

Igen, amit leírtál az tényleg eléggé visszarántja a Remedy-t. Viszont dx12-nél arra gondoltam, hogy kb 2014 óta létezik, de sok játékban nagyítóval kell keresni az előnyt, az új Resinél például csak a késleltetés javult, a framerate viszont csökkent. Meg pascalos kártyákon 90 százalékban lassulnak a dx12 játékok. Olyan nyögvenyelős az egész. Erre mondtam, hogy szerintem csak az új gennel jönnek a valóban újraírt engine-ek, addig meg nagyon lassan terjed a dx12/vulkan api és alig van dx12 only játék.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40044) Abu85 válasza GodGamer5 (#40043) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Pascallal nem lehet mit kezdeni. A DirectX 12 API bekötése nem úgy épül fel, hogy jó legyen a hardvernek. A Pascal akkor működik, ha a buffer viewek (CBV/SRV/UAV) a root signature-be vannak bekötve. Ezzel szemben a DirectX 12 specifikációja pont úgy lett kialakítva, ha a root signature a konstansok mellett csak leírótáblákat tartalmazzon. Így viszont a Pascal nem működik jól. Meg lehet amúgy csinálni a buffer viewek direkt bekötését is, de mivel ezeknek a leírótáblákban a helye, így a formátumok tekintetében a root signature csak a konstansokra van szabva. Ezen nem fog változtatni semmilyen konzol. Olyan architektúrájú hardvert kell venned, amely megfelel ennek a működésnek, például: Turing, GCN, RNDA, Gen9.5-11. Ettől függetlenül fut a Pascalon egy DirectX 12-es játék, csak a pixelé shader teljesítménye visszaesik, ha a buffer viewek leírótáblákban vannak. Turing, GCN, RNDA és Gen9.5-11 mellett nincs ilyen hatása az API-nak.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#40045) Devid_81


Devid_81
nagyúr

(#40046) solfilo válasza Devid_81 (#40045) üzenetére


solfilo
veterán

Gondolom a Raven Ridge / Picasso húzza az AMD-t, de tényleg rég volt már ilyen. :)

[ Szerkesztve ]

solfilo

(#40047) Devid_81 válasza solfilo (#40046) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Valoszinuleg minden szamit ezeknel a felmereseknel :K

...

(#40048) Yutani válasza Devid_81 (#40045) üzenetére


Yutani
nagyúr

Úgy lett jobb az AMD, ahogy az Intel uralja a GPU bizniszt. :D

#tarcsad

(#40049) GodGamer5 válasza Abu85 (#40044) üzenetére


GodGamer5
addikt

Igen tudom, hogy a dx12 nagyon nem fekszik a pascaloknak, viszont az újabb architektúrára épülő kártyák sem hoznak akkora előnyt dx12 alatt, mert nincsenek az enginek az alapoktól átírva és ezért még mindig van dx11-es mód is, ami durván visszahúzza a dx12-t. Az meg, hogy van pár "benchmark" játék pl Ashes of the Singularity meg a Battlefieldek, WWZ stb. ahol az új kártyák nagyon gyorsak, az egy dolog, de nem ez az átlag, mert a legtöbb játék egy gyenge dx11-es port. A tonnányi indie játékról nem is beszélve ami meg úgy lett összedobálva unity, vagy U4 engine-ben.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#40050) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Hunt: Showdown Benchmark - ComputerBase

CRYENGINE 5.6 Tech Trailer

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.