Dehogy. Igazából a multiplatform játékok sosem céloznak egy platformot sem direkten, annak ellenére sem, hogy jellemzően előjönnek a fejlesztők és azt mondják, hogy x vagy y platformra építették az egészet. De ez hülyeség. Azért multiplatform, mert több célzott gépre vonatkozó döntéseket hoztak.
A Gameworks csak middleware. Biztos módosítani kell pár dolgot, hogy működjön, és látszólag módosítottak is, elvégre a motor régebben rendkívül barátian bánt még a Quad SLI-vel is, míg mára az AFR-t le van tiltva. Itt nyilván valamelyik kívülről kapott eljárás kavar be, amit a forráskód ismerete nélkül nem tudnak módosítani, így bukja a motor az egyes képességeit. De ez aligha lehetett ismeretlen tényező, mindenki tisztában van vele, hogy a zárt middleware-ek sebességáldozattal járnak. Sokszor egész komollyal. Az viszont semmiképpen sem a Gameworks hibája, hogy rengeteg időt van a képkockaszámítás erőforrás-korlátozás mögött. Ez valószínűleg amiatt van, mert bizonyos konzolra írt optimalizálásokat nem hoztak át valamiért, és a helyükre alternatívákat írtak, de azokban az alternatívákban jóval kevesebb munka volt (sürgető idő, kevés humánerőforrás, stb.), így sokkal rosszabb hatásfokkal működnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.