Abu azt mondta: amíg egy játékban van dx 11, addig az nem valódi dx 12 játék.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
(#31501) Petykemano válasza huskydog17 (#31499) üzenetére
Abu azt mondta: amíg egy játékban van dx 11, addig az nem valódi dx 12 játék.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Aztán az összehasonlítgatás is megy a süllyesztőbe mert megszűnik létezni, de majd higgyétek el hogy az a DX12 sokkal jobb
Amúgy nincs semmi baj ezzel, régen sem az volt az elvárás hogy gyorsabb legyen, hanem szebb, láthatóan szebb grafika jöjjön vele. De itt még ez sem jött össze, kellet neki az AMD jövőbelátót ígéreti után menni, az dx fejlesztésénél, mintha nem tudták volna hogy úgy sem jön össz.
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
(#31503) szmörlock007 válasza huskydog17 (#31499) üzenetére
Üdv
Mondjuk a frostbite team összekaphatná magát. Bf3-Bf4-nél még legjobb engine volt, de azóta azért mintha leragadtak volna a fejlődésben. Félreértés ne essék, a battlefront 2 is gyönyörű, de jó pár versenytárs beérte őket sztem.
"de jó pár versenytárs beérte őket sztem."
Pl. kik ? Mutass hasonló látvánnyal és optimalizáltsággal rendelkező játékot mint a BF1 vagy SWBF2. Általában csak az egyik szokott másoknak sikerülni, vagy egyik sem...
[ Szerkesztve ]
Destiny 2 például nagyon hasonló látványban és optimalizáltságban is.
Assassin's Creed: Origins is nagyon fejlett enginet használ (ha a 2 DRM -et számítod bele), csak ott az óriási map volt a fókusz.
A Destiny 2-nek látványban köze nincs ezekhez a játékokhoz, eleve a design is inkább egy mesés/animációs filmre hajaz mintsem a realisztikus grafika felé. ACO majdnem jó, de ott is gondok vannak az optimalizáltsággal és nem csak a 2 DRM miatt, elég erős GPU kell hozzá amúgy is.
[ Szerkesztve ]
Üdv
Sry, visszavonom amit írtam. Most néztem meg egy bf 2 single gameplayt és megsemmisültem a gyönyörtől xd
Ezért mondom, akármilyenek a játékaik, de az engine magáért beszél még mindig. És ugye ezek még nem is az aktuális fejlesztések...
Üdv
Nekem a játékaik is bejönnek, sőt a battlefield széria a kedvenc multis fps-em a star warsról nem is szólva. Őszintén szólva szerintem a sw:bf2 balhét is feleslegesen fújták fel. Persze nem volt szép húzás, de amit egyes "rajongók" lemveltek az maga a téboly sztem.
Almát körtéhez hasonlítotok. A BF1 és a SW BF2 nem open world.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
(#31512) cskamacska válasza szmörlock007 (#31509) üzenetére
Őszintén szólva szerintem a sw:bf2 balhét is feleslegesen fújták fel.
Látod ez a gond, hogy nem lehet mindenki elvakult BF DICE EA és SW Disney fanatikus egyszerre, egyébként teljesen rendben lenne.. nos ez: Pay to Boba Fett
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
A bárányok hallgatnak és megeszik őket...
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
(#31514) szmörlock007 válasza cskamacska (#31512) üzenetére
Nem kötelező megvenni, játékkal is ki lehet oldani. Nem a játékot védem vagy a kiadót és nem volt szép húzás de ez csak azért kapott ilyen nagy vízhangot mert divat lett szidni. A divathaterkedést meg nagyon nem birom. Ugyanez volt a tavalyi cod: infitine warfare-nál is. Bár nem a kedvencem a cod sorozat, sőt egyet nem vettem még meg, de a haterkedés is ami ott ment.........
[ Szerkesztve ]
Semmi "divathaterkedés" nem volt ennél a játéknál. Sőt, megjelenés előtt pont azok védték foggal-körömmel akiknél végül kiverte a biztosítékot amit csináltak. Az, hogy ebből nagyobb ügy lett a névnek isköszönhető és nagyon is megérdemli már az iparág, hogy kapjanak egy ilyen balhét a nyakukba. Főleg az EA akiknél a többi AAA játékban is általánossá vált a fizetős előny... Túltolták a dolgot, mert az utolsót is leakarták húzni az SW franchiseról, visszájára sült el
[ Szerkesztve ]
Üdv
Én teljes mértékben egyetértek ezzel a hozzászólással de tényleg. Én csak a fejlesztőket sajnálom mert ők kapják a savazás nagyját. Pedig ezt az ea üzletemberei találták ki nem ám a fejlesztők. Ennek ellenére nézd meg a twittert. Az egyik ea stúdiónál dolgozó dizájner (aki mégcsak nem is dolgozott a játékon), mennyi rosszindulató, már-már fenyegető kommentet kapott mert azt mondta, hogy a darth vadert nem olyan sok kioldani, neki is sikerült x óra alatt kioldani bármilyen pénz nélkül.
A felháborodás a játék ezen aspektusa ellen tényleg jogos, de a fejlesztőknek kihányt twitter üzenetek is undorítóak már nem azért mondom. Az ilyen embereket valahogy nem tudom sajnálni.
Volt 1-2 idióta fenyegető komment, meg 50k másik ami nem. Tipikus PR próbálják terelni a témát másra. Érdekes módon az "armchair developer" meg az #entitled ami a dolgozóktól pontosabban a community managertől jött azt valahogy nem emlegetik
Szerintem senki nem azokat a fejlesztőket hibáztatja akik tényleg saját kezűleg dolgoztak a játékot, de butaság azt hinni, hogy a Dice fejesek nem sárosak. AngryJoe megkérdezte a multiplayer producert, hogy szerinte jók e a kalkulációk (megközelítőleg 2000$ vagy 4000 játékóra unlockolni mindent) amiket mások csináltak / ha nem akkor szerinte mennyi ideig tarthat és azt felelte, hogy NEM TUDJA - nyilván a multiplayer producer nem tudja, hogy működik a game
[ Szerkesztve ]
Az tény, hogy az EA megérdemelte már ezt a pofont. Bár az is vicces, hogy állítólag a mikrotranzakciót(,egy időre') nem is az ea vonta vissza, ők hagyták volna így, hanem a Disneytől szóltak le, hogy a brandet azért nem kéne rombolni.
[ Szerkesztve ]
(#31519) cskamacska válasza szmörlock007 (#31514) üzenetére
Alapvetően azzal van a gond, hogy benne van ez a fajta RPG fejlődés. Egy veterán játékos jobban ismeri a térképet, jobban tisztában van a játékban használható képességekkel, egyszerűen beleszokott már a játékba, és ez általában elég nagy előny szokott lenni bármelyik multi játékban. Na most erre rakj még olyan képességeket, extra fegyvereket, külön karaktereket, és ami a legdurvább, egyszerű stat növekedést(pl 40% sebzés, erősebb páncél, vagy csak simán ideiglenes sérthetetlenség) ami még azonos játékismeret mellett is utcahossznyi előnyt jelent, no ez az új játékosok életét pokollá teszi. Egészen addig a 30-50 óráig amíg az újoncok is fel nem oldják, vagy.. azon 5 percig amíg meg nem veszik ugyanezt az előnyt, mint a mellékelt videó mutatja.
Első BF reboot játéknál is sok volt a panasz, hogy egyes előrendelői(deluxe?) fegyverek, vagy később feloldható dolgok túl erősek voltak a kezdő felszereléshez képest, de ebben a játékban már a látszatja sincs meg a játékegyensúly megteremtésének, "majd úgyis feloldod"(vagy megveszed ) alapon bedobták a gyeplőt a lovak közé.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Sok újítást hozhat a decemberi AMD Radeon driver
Az Nvidia is tervezi, hogy a megjelenő drivereibe beépíti ezeket a hasznos funkciókat?
Nem kellene külső programot használni, az adatok kiíratására.
Ha rosszul tudom majd javítanak:
Az AMD-nél sajnos szinte muszájból kell ezt beépítene, mer gondok vannak egyes népszerürü monitorozó programokkal. Sokszor hibákat generál, ahogy nézem mindig az az első ha valami van, hogy szedd le az OSD progit.
Az NV-vél meg nem akad össze a driver vele.
Szóval az AMD hibát javít, az NV-től mért várd el ha nincs mit? De persze lehet hasznos lenne ott is csak nekik a profi monitorozok működnek rendesen.
Ha változott a helyzet és már nincs ilyen az AMD driverrel-karikkal javítsatok ki!
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
Ha hiba miatt ha nem, nekem szimpatikus lépés. Lehet ha az AMD-nek beválik akkor követik őket.
Tudom sokad rangú egy program kinézete, de sokkal jobb mint az nvidia meghajtója. Ami nem sokat változott az elmúlt években.
De mostanság én azt veszem észre, hogy az Nvidia driverek problémásak. Lassan lehet kellene egy nvidia driver topicot is létrehozni
Ugyanez igaz az NV-nél is. A 3rd party programok náluk is generálnak hibákat, amelyeket javítgatni kell, lásd a legutolsó GeForce meghajtó erre vonatkozó, mikroakadásokat megszüntető javítása. Nem ez az oka annak, amiért az AMD elmegy ebbe az irányba, hanem az, hogy a DX12/Vulkan programokban az OSD felületek nem igazán működnek, és hiába próbálják ezeket kezelni külsőleg, az eredmény egyszerűen nem jó. Emiatt az AMD inkább integráltan kezdi el kezelni a problémát, mert egyre több programfejlesztő direkt olyan kódokat ír a programba, hogy a 3rd party OSD működését akadályozzák az újabb API-kkal. Viszont a meghajtó mögött ezt nem tudják befolyásolni, így a program oldali mesterséges korlátokat az AMD könnyen ki tudja kerülni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
"A 3rd party programok náluk is generálnak hibákat, " Tapasztaltam!
BF1-ben, nem szokott lefagyni sem hibaüzenetett dobni, ha nincs semmilyen mérőpogi elindítva. Pár hónapja viszont mikor teszteltem 1-2 beállítást és MSI afterburner futott közben akkor dx hibaüzenetet kaptam.
Melyik ez a javítás? Nem találom.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Micro-stuttering occurs in games when GPU monitoring tools are monitoring GPU power (“Power” monitoring enabled). [2016377] - [link]
(#31525) Dtomka: Emiatt nem szeretik a programfejlesztők ezeket az OSD-ket. Az UWP-s megoldás sokkal jobb, mert ott külön rétegen fut, így ha esetleg megpusztul, akkor csak a hozzá tartozó réteg pusztul vele. UWP-ben mindenki azt csinál, amit akar, kárt nem tud okozni egy 3rd party OSD. Maximum lefagy, megdöglik a hozzá tartozó réteg, de ezen kívül minden fut tovább. A Win32 ezzel szemben sokkal sérülékenyebb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Köszi.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Kijött a negyedéves jelentés:
Nem látom AMD-nél a bányászokat. Ha meg benne vannak -így kellene lennie- akkor a gamereknek nem sokat adtak el.
"Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
Ha jól értelmezem akkor vega nélkül is tartani tudták az eladásokat az nvidiaval szemben, aki az Intel kárára nőtt. Ez nem olyan rossz. Persze most a vega custom késéssel érdekes lesz a 4. negyedév..
Játékos szempontból persze nagyon gyér, mert a 80% biztos a bányába ment..
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Ebből csak azt látni, hogy a Vega megjelenéssel megugrottak a GeForce eladások.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
A csoda driver mikor jön? Arról van valami hír? Nem őszre volt beigérve?
Decemberre volt ígérve, így az egyelőre nem késik.
Relive driver tavaly december 8. Reméljük ez is jön akkor.
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Értem. Kíváncsi vagyok, ez is olyan történet lesz-e, mint a Savage 2000 esete volt a T&L-lel?
Az a durva, higy ez a teljes pc gpu piac. Ahogy az intel vezeti, pont úgy benne van az AMD eredményében is az apu eladás is. Ez egyébként nem hiszem, hogy borzasztó mennyiség lenne.
Mindenesetre az ábrából sejthető, mennyit vitt az inteltől a ryzen
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Az AMD azt nyilatkozta, hogy konzervatív álláspontot képvisel ezúttal a bányáaszattal kapcsolatban. Vagyis nem gyártat többet, mint amit akár a gamer piacon is el tudna adni, mert ha egyszercsak összeomlik a bányászpiac, akkor rajta marad a raktárkészlet.
A Hawaii chipekkel ez történt a mítosz szerint. Begyártottak egy csomót, aztán öszeomlott a Litecoin és három évig árulták utána még a 390-390X típusokban. Talán ezért nem lett 384bites Tonga.
Legkevésbé arra lenne szüksége az amdnek, hogy rajtamaradjon egy halom polaris.
Persze utólag könnyű okosnak lenni, de nekik valószínűleg most fontosabb volt a biztos, tervezett készlet értékesítéséből származó bevétel és nyereség, minthogy kockáztassanak többletért.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Redux.
És majd meglátjuk, milyen jó lesz!! Most még el se tudjuk képzelni!
Valószínűleg egyébként csak arról van szó, hogy jön az ngg past path, a wundertreiberes primitive shader, ami nem 2, meg 5, hanem egyenesen 17-szeres!! És pár százalékkal megtolja majd a Vega teljesítményét. Meg a dsbr is, meg a hbm pszeudo channel. Állat. Beértek a fejlesztések. DE ennél sokkalta fontosabb es lényegesebb És BRÉKING, hogy az AMD bárki számára elérhető gpu profilozót épít a driverbe. És innentől kezdve mindenki láthatja majd, hol és miért keletkeznek a szűk keresztmetszetek a teljesítményben. És ettől hány százalékkal lesz gyorsabb?? Ha bekapcsolod, még lassabb lesz, de ha majd a fejlesztők használni kezdik, akár az indiek is, akkor majd kikupálhatják a programkódot. Hurráááá! Erre vártunk!
Aztán persze ezek olyan driveres újítások, amiket még nem látott a világ es majd a Microsoft a következő két évben hozzáigazítja a windowst és ha az azt követő két évben se jönne elő semmi újjal az nvidia (pascal), akkor abból már 5-10%-ot profitálna az AMD architektúrája.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Szörnyen szarkasztikus vagy! Tudhatnád, hogy nem véletlenül Wunderdriver a neve! Akkora löketet fog adni a Vegának, hogy majd kapkodhatunk utána.. mellette benne lesz egy csomó hasznos funkció is, pl. OSD menü, ezek amúgy is sokkal fontosabbak a teljesítménynél..
[ Szerkesztve ]
még a végén kiderül: azért lehet alig és csak drágán kapni a referencia vegákat, mert mindet felvásárolják az AIB gyártók.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
Ez egyébként már eszembe jutott nekem is, csak ezzel az a gond, hogy akkor most már hónapok óta vásárolják fel és még mindig nem dobták piacra, ami nekik sem lenne túl előnyös dolog. Ha olyan nagy mennyiséget felvásároltak volna, akkor már kihozták volna a custom kártyákat rég. Az hogy náluk áll a raktár készlet, nekik is csak "veszteség".
Szerintem egyszerűen csak keveset tudnak gyártani belőle, még csak nem is az van, hogy a bányászok felvásárolják mind.
Persze ez csak sötétben tapogatózás
Én nem ígérek semmit.
Nem is várok tőle világmegváltást, de nagyon is kíváncsi vagyok, hogy az összes bekapcsolt funkcióval a legújabb játékok profitálnak-e majd valamit, illetve arra még inkább, hogy milyen hatása lesz majd a fogyasztásra és az UV lehetőségekre.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
A profilozó már be van építve a driverbe, ehhez szükséged van a Developer Panelre, hogy elindítsd a szervizfolyamatot. Utána működik a rendszer nyomkövetést támogató hardvereken. [link] - részletes videó a kipróbáláshoz.
Ha a Microsoft a primitive shadert implementálni akarja, akkor azt az API-ban tehetik meg. De ki kell dobniuk hozzá a vertex, domain és geometry shadert. A hull shadert pedig érdemes compute shaderrel kiváltani. Ez a legacy kompatibilitást eléggé megtörné, amit nem szerencsés eljátszani ilyen sűrűn. Persze nyilván a gpu-driven pipeline rendszerekhez sokkal jobban illik a primitive shader, mint a régebbi problémákra kitalál, de az új problémák kezelésére teljesen használhatatlan shader lépcsők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
(#31544) cskamacska válasza Petykemano (#31536) üzenetére
De ezt hozni nem is volt nagy szám, mikor Sandy Bridge óta kis híján minden legyártott Intel prociban van GPU, AMD oldalon meg csak a poénból odavetett desktop, meg a műgyűjtők által is nehezen fellelhető mobil APU modelljeikben lelhető fel, de bármiben amiből szabad szemmel is jól látható mennyiséget adtak el(FX sorozat, Opteronok, meg most a Ryzen), na, azokból pont kihagyták.
Azt is mondhatnánk, a FUTUREISFUSION szekerét igazából az Intel tolta, AMD maximum az ideológiát adta hozzá.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
A FuryX-et hazavagta rendesen az a csak 4GB VRAM:
GTX 980 Ti, Late 2017 Revisit! Star Wars Battlefront II, Destiny 2, Wolfenstein II & More!
Sehol nincs a 980Ti-hez kepest.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Höhö, tök vicces. Az agyonszajkózott a PC diszkrét vga piac a halálba lovagol, és csak az apu, csak a konzol, csak a platform mantrának az lett a végeredménye, hogy az NV annyi csak diszkrét gpu-t ad már el, mint 2010-ben a tomboló vga hőskorban összesen diszkrét vga+csipszet igp-t (akkor még futottak ki az utolsó csipszetek) Úgy mindezt, hogy ezek mind szinte közép és felső kategóriás vga-k, magas profit hányaddal. A belépő szint a protfoliójában már csak futottak kategória, nem különösebben fókuszálnak rá. Nem véletlen a majdnem milliárdos profit.
A JPR eredetiben szerepel hogy 30%-al növelte a gpu eladás darabszámát az NV az előző negyedévhez képest. Elég brutál. Mindez a Vegák negyedévében... tényleg olyan, mintha a Vega első teszteredményeket látva, mindenki aki kivárt rohant volna NV vga-t venni.
Szerintem ez elég egyértelmű és logikus.
Énis majdnem vettem egyet, miután láttam a Vega fail-t... csak aztán úgy voltam vele most már minek, elég lesz majd a Volta (Ampere? ) jövőre.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
"Vega első teszteredményeket látva, mindenki aki kivárt rohant volna NV vga-t venni."Nem várták meg a csodadrivert
Én adtam egy esélyt a Vegának és nem bántam meg.
Összekötöttem a játékot a fűtés szezonnal. Ráadásul adtam Paks 2-nek is létjogosultságot.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Megint forrás nélkül linkelsz.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Ja, es a kolleganal special fontos az eredeti megnezese mert igy gyorsan eliminalni lehet a mar nem egyszer elofordult estetet:
Pepeeeee: "Olcsobb lett az alma!"
Megnyitom az eredetit es mi all ott? A hir dinnyerol szo es jo eselyel azt irjak dragul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.