Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16001) proci985 válasza füles_ (#16000) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

480X az a Fury X szintje. 480 szvsz kizárt, hogy váljta a pár hónapos 390Xet.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16002) Abu85 válasza FollowTheORI (#15998) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az sem mindegy, hogy miképp játszol. A Hitmant lehet úgy játszani, hogy lelövöd a célszemélyt, aztán ezer mentésbetöltéssel valahogy kimászol a slamasztikából. Vagy megoldod úgy, hogy egyszer sem töltöttél újra, ami egészen más élményt ad. Így azért erősen gondolkodni kell. Azt kell mondanom, hogy ilyen formában játszva a lehetőségek igen durvák.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16003) Malibutomi válasza proci985 (#16001) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Az a par honapos 390x ~ jopar eves 290x. Miert ne valtana le?

(#16004) scr006 válasza Abu85 (#16002) üzenetére


scr006
tag

+1

A Hitmannek mindig is ez volt a lényege, ettől volt igazán jó játék. Meg persze, hogy egy küldetést sokféleképpen is meg lehetett csinálni, ami megint csak sokat dob az élményen.

(#16005) proci985 válasza Malibutomi (#16003) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

Ld 78x0 / 79x0 széria.

Mondjuk az elméletedben annyi igazság lehet, hogy az EK ami kábé mindenre gyárt FC blokkot highenden belül nem csinált blokkot a 390Xes szériára, lehet tudtak valamit.

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16006) Malibutomi válasza proci985 (#16005) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

??

A 78X0 es a 79X0 egy szeria csak kulonbozo besorolasuak, nem tudom az hogy jon ide.
A 390X meg a 290X fejlesztett valtozata, de mar kifuto modell, szepen nyugdijba megy, ahogy az osszes 28nm-es chip. Talan a Fury X marad ha a 480X nem lesz erosebb nala, de az is csak ev vegeig amikor jon a Vega.

(#16007) proci985 válasza Malibutomi (#16006) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

Ugy, hogy a 78x0 kulonbozo neveken, de a mai napig megvan. a 7970 GHZ / 280x / 380x szinten eleg kozeli rokonok. Mindket megoldas boven tobb, mint harom eve van piacon. Utobbi evekben gyakorlatilag az AMD rancfelvarrasokat csinalt az alacsonyabb szegmensekben.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16008) Malibutomi válasza proci985 (#16007) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

De mivel most csikszelessegvaltas volt ezert cserelodik a teljes paletta, epp a rancfelvarrasok miatt ideje. Minek tartananak egy 275w fogyasztasu kartyat (390), meg egy ugyanolyan eros 130w fogyasztasut (480) a piacon?
Amugy a 380 mas chip mint a 280.

[ Szerkesztve ]

(#16009) proci985 válasza Malibutomi (#16008) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

Ja, kozben leesett, hogy a 380(x) mar a 285 utodja, ami csak rokona a 79x0/280(x)nek.

Ha tenyleg hozzak a 480al a 390 teljesitmenyet 130Wos _valos_ fogyasztassal, az ugy nagyon jo lesz. Ha ez is ugy lesz 130Wos, ahogy a 970 "ref" volt 145Wos, akkor nem igazan fogja megerni valtani. Olyan 200Wig meg meg lehet huteni a kartyakat halkan legen, szoval az is eleg.

Viszont az jo lenne, ha vegre megint visszamennenk 150W alatti GPUkhoz, a Hawaii hutes szempontjabol tenyleg nagyon nehez eset.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16010) Malibutomi válasza proci985 (#16009) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

A hawaii mikor kijott csucskartya volt.
A top kartyak biztos hogy az ujakbol is 250w fogyasztas korul erkeznek (illetve a HBM miatt lehet nemi variacio).

(#16011) proci985 válasza Malibutomi (#16010) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

Ja csak abbol indulok ki, hogy a 6950 2GBbol volt csendes leghutott varians ami nem fozte meg a kartyat (HIS ICEQ), Hawaiinal meg mar az is oke eredmeny volt, ha az uber orajeleket nem dobalta le, az ezt elfogadhato hangero mellett tudo kartyakat meg nagyitoval kellett keresni. ennyit szamitott a 200W vs 300W.

Szoval ez itt inkabb arrol szol, hogy kell-e FC blokk a kartyara mint a 290Xnel, vagy sem.

Viszont ilyen 250-300usd korul 390 teljesitmeny fele fogyasztassal az eleg jol hangzik.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16012) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ha érdekel valakit, tegnap megjelent a 2013-as Tomb Raider Linux-ra és SteamOS-re. A natív port OpenGL 4.2 API-t használ és a grafikai minőség egyezik a Windows verzióval (TressFX-et is portolták). A portolást végző csapat az a Feral Interactive akik többek között a Grid Autosportot és egyéb AAA címeket is átportoltak Linux-ra.

Eddig egy tesztet találtam, de ebben sajnos kizárólag NV VGA-k szerepelnek.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16013) Abu85 válasza huskydog17 (#16012) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak a Linux port sebessége töredéke a Windows portnak. Főleg max. grafikán. Ez így halott.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16014) huskydog17 válasza Abu85 (#16013) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Hát igen, a sebesség elég ratyi, a fórumon többen írták, hogy leginkább a TressFX viszi el a sebességet, van akinél felezi. A Feral nem egy Croteam. :)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16015) daveoff válasza huskydog17 (#16012) üzenetére


daveoff
veterán

Van olyan aki linuxon akar játszani? ;] :U

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#16016) huskydog17 válasza daveoff (#16015) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Nem tudom, csak érdekességképp tettem be, talán akad itt 1-2 mazochista. :DDD
Amúgy az is érdekes, hogy egyik tesztnél sem merték bekapcsolni a TressFX-et.

Radeon 7970 TressFX OFF!

TressFX nélkül kemény 40 FPS egy 7970-el? Ráadásul a leírás alapján ez a sebesség sem stabil, minden konfiguráción úgy ugrál a képkockasebesség, mint a bakkecske. Ez így f*s. Vulkan-nal talán többre mentek volna.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16017) #85552128 válasza huskydog17 (#16016) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ne elégedetlenkedj.
Lehet 2013 óta ezen dolgoztak, hogy legalább így elfusson... :DD

[ Szerkesztve ]

(#16018) Venyera7 válasza füles_ (#16000) üzenetére


Venyera7
senior tag

Hát ha nVidia karid van és nem 980ti, akkor mindenképp válj meg töle.Vegyél valami AMD karit. ;]

(#16019) huskydog17 válasza #85552128 (#16017) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Én nem elégedetlenkedem, tőlem aztán futhat 1 FPS-el is Linuxon. ;]

Nekem jó volt Win7-en 60fps-el végigtolni egy Radeon 7800-al maxhoz közeli beállításokon. :)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16020) bobalazs válasza daveoff (#16015) üzenetére


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

steamOS nyerő lesz, jó lesz ha ráfexenek a drájverekre.

(#16021) FollowTheORI válasza bobalazs (#16020) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Majd a Vulkan... :)

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#16022) #45185024 válasza FollowTheORI (#16021) üzenetére


#45185024
törölt tag

Majd az Nvidia Androidos Gamer Tabletjén a Shielden... :)

[ Szerkesztve ]

(#16023) gbors válasza daveoff (#16015) üzenetére


gbors
nagyúr

Jelen :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#16024) proci985 válasza #85552128 (#16017) üzenetére


proci985
MODERÁTOR

Nem veletlenul nem jott el mar legalabb 20 eve a desktop Linux eve*. ;]

*Teljes kephez: Mobilfronton viszont 80% folott van a Linux LTS kernelt hasznalo eszkozok szama, ez inkabb arrol szol, hogy a Linuxon a jatek mennyire nem prioritas. Munkagepen egyebkent nekem is ott figyel ket-harom kulonbozo *NIX varians.

daveoff: amikor kijott a win8 elso variacioja akkor erosen elgondolkodtam azon, hogy Ubuntura valtok.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#16026) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ez csak szerintem nagyon gáz?

Mármint az, hogy DX12 alatt úgy nyertek sebességet, hogy drasztikusan lebutították a textúrák és a megvilágítás minőségét, vagyis nem kis grafikai butítást kap a Hitman DX12 alatt.

DX11 max:

DX12 max:

Azért az sem semmi, hogy a 4 éves Radeon 7870-es...öööhh akarom mondani az R9 270X elveri a GTX770-et.

Ebben a játékban sem működik jól a DX12, hiába a sebesség többlet, ha sokkal csúnyább úgy a játék.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16027) rocket válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


rocket
nagyúr

Occlusion mappingot is szepen visszavettek.

Ennek inkabb egy PC vs PS4 osszehasonlitasnak kene lennie ;]

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#16028) Malibutomi válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ha jazaerek megnezem tenyleg van-e kulonbseg.
Lehet itt csak elszabtak valamit.

(#16029) oAcido válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


oAcido
aktív tag

Nesze neked DX12... Az hagyján, hogy így néz ki, de Radeon alatt még rondább, mint nVidia alatt... Aztán a Tomb Raider-es DX12 sikerült szarul... Legalább ott nem lett csúnyább az eredmény.

Múltkor volt a DX12-ős AMD driver hír, meg hogy mennyivel erősebb a konkurenciánál. Ezek után nem csodálkoznék, ha az összes DX12-es címben szarabbul nézne ki az AMD.

(#16030) cyberkind válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


cyberkind
félisten

Igaz rég volt, de ilyen durva dolgokra nem emlékszem amikor a 11-re állt át mindenki szép lassan, lesz ebből valami értelmes is valaha? :U

Paranormal Cocktivity

(#16031) Firestormhun válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


Firestormhun
senior tag

GDC-s prezentációjukban is már benne volt, hogy komoly fejfájást okoz számukra jelenleg az erőforrás menedzsment és DX11 módhoz képest + 1 GB-nyi "hulladék" adat keletkezik. Ezen az új pályán úgy tűnik hatványozottan jelentkezik a probléma, ezért csak alacsonyabb minőségű textúrákat tudnak streameltetni a memória foglaltság kontrollálására.

Ennek semmi köze nincsen csaláshoz, egyszerűen csak a fejlesztők a játékmotorjukba nem tudnak jó "drivert" írni.

[ Szerkesztve ]

...

(#16032) Abu85 válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A textúrák butításával nem lehet sebességet nyerni. Ugyanazt a mintavételezési munkát végzi el a GPU akármilyen textúrával. Itt az előkonfigurált textúrabeállításokat lehet látni. Ezen update-enként változtatnak, mert gondjuk van a streaminggel. A DX11-es megvilágítás azért néz ki másképp, mert a DX11-es kódban van egy bug, ami nem enged lefutni egy post-processt. DX12-ben ez lefut, és világosabb lesz a kép nappal. Ezt majd javítják. Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16033) Laja333 válasza oAcido (#16029) üzenetére


Laja333
őstag

Tehát Radeon alatt még rondább mint egy Nano alatt? :U

(#16034) #85552128 válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ugyan csak az első epizód van meg, de nálam már el sem indul DX12-es módban a patch óta :C

Szerk.: aha "központi" a hiba: [link] még a hotfixet is sikerült bugosan kiadni :U

[ Szerkesztve ]

(#16035) Abu85 válasza Laja333 (#16033) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az előre megadott beállításoktól függ. A jelenlegi kódban mindegyik VGA-hoz hozzá van rendelve egy textúrabeállítás aszerint, hogy a streaming az adott hardverre mennyire hatékony. A 8 GB-os 390-eken a leghatékonyabb, így az kapja a High beállításokat. A Fijis és egyéb 4 GB-os Radeonok a Mediumot, míg az összes többi hardver a Low-ot (automatikus a nem definiált hardverekre). Aztán ezt felül lehet bírálni (nemigazán működik valamiért). Ez valószínűleg módosítva lesz pár napon belül.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16036) huskydog17 válasza cyberkind (#16030) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Az biztos, hogy DX9 -> DX11 váltásnál nem voltak sebességcsökkenések és grafikai butítások. A DX12 ezeket is elhozta. ;]

#16032 Abu85: Köszi! :R

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#16037) FollowTheORI válasza huskydog17 (#16036) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Ó dehogynem... kihagy a memóriád...

pl a Crysis nem rémlik hogy a DX10 lassabb volt behazudott extra grafikával?... aztán kiderült fut DX9 alatt is és ugyanúgy vagy jobban néz ki és gyorsabb is.
Meg volt több ilyen játék is már azóta... most így DX11re nem tudok példát mondani, ott inkább fagyásokra meg több bugra emlékszem, amíg ki nem pofozták őket (pl Batman-ek stb), ha nem is lassulásra. Meg akkoriban jöttek a játékok amiken nem ment az AA pl. (Mondjuk nekem nem hiányzott már akkor sem. :D)

Volt itt minden már... nincs új a nap alatt.
Majd kiforrja magát, csak most a probléma is sokkal komplexebb lett... mert ja "drivert" kell írni a GPU szállítók helyett.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#16038) Habugi válasza Abu85 (#16032) üzenetére


Habugi
addikt

"ami nem enged lefutni egy post-processt.."

Nagyon sokat hajlandó lennék áldozni egyetlen névért cserébe, akire visszavezethetőek ezek a roppant hasznos és látványos (nem mellesleg erőforrás igényes) post-process effektek, melyek azon kívül hogy a képen látható módon egy maszatos/homályos szutykot varázsolnak az ember szeme elé, a világon semmi másra nem jók..

Nagyon komolyan gondolom, fontold meg kérlek, simán megér egy fapados retúr jegyet, ha többed magammal vágok neki még úgy is, 6-8 dolgos lendületes kéz tartósabb megoldást hozhat mint kettő..

Lásd aláírásom.. :U

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#16039) Abu85 válasza Habugi (#16038) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A stáblisták végén mindenki, aki a grafikai programozással foglalkozott.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16040) Habugi válasza Abu85 (#16039) üzenetére


Habugi
addikt

Ők már csak a hordozók, engem a vírusgazda kiléte érdekel, aki lehetővé tette számukra a döntést/választást..

Abban az esetben sincs probléma ha egy kisebb csoport műve/torz agyszüleménye, ebben az esetben azt keresem aki aláírta/jóváhagyta a meeting végén. Kizárólag az eredet érdekel, nagyon.

[ Szerkesztve ]

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#16041) gbors válasza Abu85 (#16032) üzenetére


gbors
nagyúr

Megvilágítás szempontjából az a helyes, amit a DX12-es képeken látsz.

Hát persze... Rondább, gyorsabb, és ez a helyes :U

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#16042) Abu85 válasza gbors (#16041) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A megvilágításban az a helyes. Az, hogy rondább egyéni megítélés kérdése. Nyilván képzeld úgy, hogy a textúrák ugyanolyanok minden rendszeren, és akkor csak az a post-process effekt a különbség. Egyébként Surface Glare a motorban használt neve. Ez valamiért nem fut le DX11-ben. Egyfajta hamisan ragyogó hatást ad a nap által megsütött felületnek, ha oldalról nézed.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16043) he7edik. válasza gbors (#16041) üzenetére


he7edik.
addikt

És ezt vannak akik meg is kajálják...

Égő szöveg a flém vázon

(#16044) Milka 78 válasza Abu85 (#16042) üzenetére


Milka 78
nagyúr

Bocs, de ha ez a két kép valóban nem kamu akkor engem az sem érdekel, ha a márványlapba vésik, hogy az a homályos izé a helyes és erre 10 emberből 10 fogja ugyan ezt feleni. :U
Ezt a gyorsulást megoldom dx11 alatt csak leveszem medium-ra a játékot :DDD

(#16045) Abu85 válasza Milka 78 (#16044) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ne a homályosságot nézd, mert az a textúra beállítása miatt van. Amit nézni kell az az extra felületi ragyogás, ami egy post-process. A textúra lehet olyan részletes is, mint DX11-ben, csak az aktuális, nem túl jó frissítés miatt most kell hozzá egy 8 GB-os 390.

Attól nem gyorsul a játék, hogy a textúra beállításokat csökkented DX11-ben. Low és High mellett is ugyanaz a mintavételezés történik meg.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#16048) stratova válasza huskydog17 (#16026) üzenetére


stratova
veterán

Elvileg a játék 2 GB VRAM-ig low, 3-ig medium 4-től high textúrát engedélyez (ha ez így van 4 től lennie kellene egy ultának is) DX12-nél, ami viszont kimaradt, hogy ugyanebben a tesztben megnézték a kégyszerített magas textúraminőséggel is. Szvsz így még mindig szebb a DX11, de közel sem ekkora a differencia:

DX11 Nano

DX12 Nano "Speichersutz aus" = forced high textures

DX12 980Ti "Speichersutz aus" = forced high textures

Ha jól nézem így alakul a képminőség: DX11 Fury Nano > DX12 GTX 980 Ti 6 GB forced > Fury Nano 4 GB forced > GTX 980 Ti 6 GB DX12. Hiányolom a Fury Nano DX12 és GTX 980 Ti DX11 beállításokat, de ez van.

[ Szerkesztve ]

(#16049) stratova válasza stratova (#16048) üzenetére


stratova
veterán

Imádom a prediktív szövegbevitelt...

(#16050) #45185024 válasza stratova (#16048) üzenetére


#45185024
törölt tag

Szoval a Fury Nano 980 sziv
A 390 390X meg szárnyal
a 3 és fél Gb az hova tartozik :F :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.