Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31051) Firestormhun válasza huskydog17 (#31048) üzenetére


Firestormhun
senior tag

Van már Wolfi 2 benchmark is:

Wolfenstein 2 @ PCGH.de

Vega 64 és 1080 mérési hibahatáron belül teljesítenek egymáshoz képest, úgy hogy az NV-nek még nincsen game ready drivere a játékhoz és még a vega specifikus dolgok is be vannak kapcsolva.

...

(#31052) Televan74 válasza #45185024 (#31044) üzenetére


Televan74
nagyúr

Alapórajel a 1080 -é,a boost meg a 1070 -é.Érdekes. ;]

Asus ROG lehet hogy játékok alatt ott lesz a 1080 -s hátsójában.Most kiderül hogy a GDDR5X valóban kellett a 1080 -ra vagy felesleges volt e a játékok tekintetében. Árakban nem tudom mire lehet számítani, 1070 -nek biztosan csökken az ára.1070Ti meg besorol a 1080 alá.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#31053) #85552128 válasza Firestormhun (#31051) üzenetére


#85552128
törölt tag

Van már nV driver is hozzá. Ja az "csak" Destiny 2 meg AC: Origins támogatással van még.

Ettől függetlenül ez így elég gyenge, egy +10%-os előny azért elvárt lett volna ebben a címben a Vegánál, de még talán több is.

[ Szerkesztve ]

(#31054) Abu85 válasza Firestormhun (#31051) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nincsenek, mert a deferred rendering pont a mozaikos optimalizálást használó hardverekhez készült. Vega, Pascal, Maxwell. Direkt azért rakták bele, mert a forwardhoz képest lényeges előnyt tud felmutatni. Kár volt kikapcsolni. A régi hardverek úgyis halottak, lásd GTX 770. Vagy akkor a Pascal, Maxwell, Vega trióra kapcsolják be, a többire pedig ki. De úgy sem lesz olyan játékos, aki nem fogja bekapcsolni egy modernebb architektúrán, hiszen sebességet ad minőségvesztés nélkül.

Az meg kicseszés az NV-vel, hogy a GPU-culling náluk nincs bekapcsolva, hiszen így a CPU végzi el ezt a feladatot. Azért az nem kevés extra meló, amit egy négymagos 4 GHz-es Core lehet, hogy megold, de egy gyengébb procit azért meggyötörne. Most vagy vágja ki a nem látható háromszögeket a GPU, vagy mindkettőn csinálja ezt a CPU. Szóval finoman szólva is furcsa a teszt.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31055) huskydog17 válasza Televan74 (#31049) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Igen, ráadásul itt a gépigény végre indokolt is, mert a játék észbontóan jól néz ki. Napjaink egyik legszebb játéka.

#31051 Firestormhun: Igen, tudom, most olvastam el. A játék alatt futó id tech 6.5 motorból kidobták az OpenGL-t, vagyis a játék Vulkan Only lett (na ilyen sem volt még eddig), legalábbis a PCGH tesztverziója ilyen!

#31054 Abu85: Nem furcsa, csak a PCGH követi a hivatalos ajánlást. Nézd meg a képeket, a beállításokban ott a lábjegyzetben olvasható, hogy a "GPU-culling"-ot ajánlott NV kártya esetében kikapcsolni. Hivatalos, fejlesztői ajánlás. A PCGH ezt követte, nincs itt semmi gond.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31056) Abu85 válasza huskydog17 (#31055) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Én a review guide alapján írom ezt. A deferred renderinget azért rakták bele, mert az utóbbi időben jöttek olyan "binning" architektúrák, amelyeknek ez jobban fekszik. Ilyen a Maxwell, a Pascal és a Vega. Ezek ezen a beállításon nyernek. Elképzelhető, hogy a többi architektúra veszít rajta, de most őszintén ez kit érdekel? Úgyis a legmodernebbeket nézi mindenki. Csak azért hülyeség kikapcsolni valamit, mert a Kepler/GCN1/2/3/4 ettől egy picikét lassabb lehet, a modern hardverek viszont komolyabbat ugranak tőle.

Csak a Kepler és Maxwell esetében érdemes ezzel élni, mert a GPU-culling aszinkron compute-tal valósul meg, és ezt a Pascal már támogatja Vulkan alatt. Azt pedig sajnos nem jegyzik meg, hogy ha ezt kikapcsolod, akkor erősen ajánlottá válik a hat-nyolcmagos proci is, mert a CPU futtatja le AVX-en azt a sok vektormatematikai számítást, amit a GPU csinál aktivált móddal. Mivel a legtöbb embernek négymagosa sincs, így még az is lehet, hogy Kepler/Maxwell esetében is gyorsabb marad a bekapcsolt állapot. A végleges verzióra én ezt jobban kifejteném a menüben, mert túl általános, hogy az NV-n ki, az AMD-n be. Valójában nagyon konfigurációfüggő, hogy mi az előnyösebb. Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31057) Fred23 válasza Raymond (#31050) üzenetére


Fred23
nagyúr

Ráadásul a 2/4 3GHz-en hozza a 35-öt. Egy erősebb i3 hozni fogja a 45-öt is.

(#31058) huskydog17 válasza Abu85 (#31056) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

ComputerBase:
Wolfenstein 2 im Benchmark: Das Vulkan-API-Spiel mit Vega-Feature

Tehát a GPU-Culling bekapcsolásával a Vega64 veszít 0,5 FPS-t. Mérési hibahatár, nincs számottevő hatás a teljesítményre, ergo mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva.

Forward vs. Dewferred Renderer:
"Ein Deferred Renderer hat Vorteile bei vielen Lichtquellen. Dazu passt, dass sich beim Aktivieren der Funktion die Beleuchtung minimal ändert. Genauer gesagt ändern sich die Schatten, die mit der Deferred-Option an einigen Stellen besser aussehen. Allerdings tauchen auch einige Grafikfehler im Bild auf. Möglicherweise ist die Funktion deswegen abgeschaltet."

Gyárilag a deferred ki van kapcsolva, úgy tűnik okkal. Ha neked nem tetszik, panaszkodj a MachineGames-nél!

Amúgy meg a Deferred Render 1%-al lassabb NV-n és 3%-al lassabb AMD-n. Nem értem mi értelme lenne alkalmazni ezt, amikor nem csak lassabb, de hibás is.

"Az persze világos, hogy a PCGH nem futott teljesítményproblémába 16-szálas core i7-6900K-val, amit még fel is rántottak 4 GHz-re, csak kételkedek benne, hogy a felhasználóknak is ilyen gépük van otthon."

Jaj, jaj, Abu, jajcs! A PH pedig egy szintén 4 GHz-en járatott Intel Core i7-5960X-t használt tesztekhez. Miről beszélünk akkor?

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31059) Abu85 válasza huskydog17 (#31058) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Akkor nem végleges kódjuk van, mert ~5%-ot gyorsít a deferred a binning architektúrákon. A többin ~1-2%-ot lassít. Azért van kikapcsolva, mert a régebbi hardvereken lassít egy picit, amelyek amúgy sem elég gyorsak, míg azokon gyorsít, amelyek újak, és alapból elég gyorsan számolnak. Viszont az új architektúrákhoz ajánlott bekapcsolni.

A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva. De ha nincs minimum hat magod, akkor nyilván többet ér a GPU-val számoltatni, hiszen elég sok vektormatematikai műveletről van szó, amit nem feltétlenül jó ráereszteni a procira, hiszen annak van más dolga is, míg a GPU-n sokszor pihennek a multiprocesszorok, és oda be lehet szúrni a számítást. Tehát arról beszélünk, hogy messze nem arról van szó, hogy az NV-n kikapcs, az AMD-n pedig be.
Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31060) Raymond válasza Abu85 (#31059) üzenetére


Raymond
félisten

"Akkor nem végleges kódjuk van"

Nice :)) Jo ez a topic megint. Mar varom a magyarazast az AC Origins eredmenyek publikialasa utan. Az is biztos lesz olyan szorakoztatato mint ezek itt.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#31061) Abu85 válasza Raymond (#31060) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Miért? Nekem is van már hozzáférésem az aktuális journalist preview verzióhoz, de hozzá van írva, hogy a végleges csak 27-én lesz elérhető. Ahhoz később jön meg a PH-s kód, mert az Influence programon belül kapott hozzáférés nem szűnik meg novembertől, az olyan, mintha megvettük volna (ehhez van review guide a mérések megkönnyítésére), míg a journalist preview verzió csak októberben használható, utána lejár a licenc. Ebben egyébként van Denuvo is, remélhetőleg a véglegesben nem lesz. Legalábbis abból kiindulva, hogy a The Evil Within 2-nél a journalist preview Denuvós volt, míg a végleges nem. Tök jó, hogy ezeket a dolgokat jobban tudod azoknál, akiknek konkrétan van hozzáférésük a programhoz. :))

Szerk.: Bocs. Megnéztem még egyszer és Denuvo nincs a journalist previewben sem. Erre tévesen emlékeztem. Úgy néz ki, hogy a The Evil Within 2 volt az utolsó mohikán.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31062) TTomax válasza Abu85 (#31059) üzenetére


TTomax
nagyúr

"Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek."

Ha a látott képre semiféle hatással nincs akkor ez egy BS....

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31063) huskydog17 válasza Abu85 (#31059) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Akkor nem végleges kódjuk van"

De igen, olyannyira végleges, hogy a Day-1 Patch is telepítve lett a teszthez. Ha elolvastad vonla a szöveget, nem értetlenkednél ilyen sokat:

"Wolfenstein 2: The New Colossus erscheint am Freitag, ComputerBase konnte den Titel (inklusive installiertem Day-1-Patch) aber bereits einen Technik-Test unterziehen."

"Csak nálunk nincs olyan, hogy az egyik hardveren aktiválunk valamit, míg a másikon nem. Vagy be van kapcsolva, vagy nincs. Ez a lényege az azonos tesztkörülménynek."

Tök jó lenne az azonos tesztkörülmény, ha az adott feature működőképes lenne, csakhogy nem az, NV-n nem működik a GPU Culling. Még egy bizonyíték, hogy nem olvastad el a tesztet és emiatt értetlenkedsz:
"Auf einer GeForce-Grafikkarte stürzt das Spiel dagegen beim Laden des Levels ab, wenn GPU-Culling aktiviert ist."

Így igen nehéz azonos körülményeket teremteni.

"A GPU-culling hatása leginkább az átlagos CPU-kon látszik meg. Ha van már hat magod, akkor gyakorlatilag mindegy, hogy ki vagy be van kapcsolva."

Várjuk a PH tesztjét Pentium és Core i3 procikkal.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31064) Abu85 válasza huskydog17 (#31063) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Tehát építettek egy időgépet, és visszautaztak a holnapi patch-csel. Nice. :DDD

Gondolom ezért cserélik a preview kódokat holnap az Influence programban. A preview nem frissíthető, míg az Influence-en belül küldött kód az retail minősítésű, ami így frissíthető is a patch-ekkel. Persze újra le kell tölteni a játékot, de belefér a mai netes sebességek mellett. Azt amúgy kötve hiszem, hogy ők mindenki más előtt kaptak hozzáférést az Influence kódokhoz. Ez példátlan lenne, mivel ezek egységesen kerülnek kiküldésre, méghozzá holnap. Ez mindig így volt, a Prey-nél, a The Evil Within 2-nél és erősen kétlem, hogy most megváltozott. Szóval bocsánat, ha jobban hiszek az programot szolgáltatónak, mint a ComputerBase-nek, elvégre én is a részese vagyok ennek a programnak, tudnák róla, ha módosultak volna a feltételek, vagy ha itt lenne a végleges kód a mailboxomban.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31065) huskydog17 válasza Abu85 (#31064) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Ezt ne nekem mond.

Itt a CB elérhetősége. Nyugodtan kérdezd meg tőlük, ezt velük kell leboxolnod.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31066) Crytek


Crytek
veterán

Wolfenstein 2 New Colossus CPU/VGA teszt By GameGPU

[ Szerkesztve ]

Next PC Upgrade: 2022

(#31067) Venyera7 válasza Crytek (#31066) üzenetére


Venyera7
senior tag

Lehet igaza lesz, hogy a kis Vega megeszi reggelire a Gtx 1080-at? :DDD

;]

[ Szerkesztve ]

(#31068) Puma K válasza Pipó (#31047) üzenetére


Puma K
veterán

Lehet a végén van ciklus szempontjából mégis egy új Nvidia termékből azonnal hoznak gyártónként vagy 4 félét. Várni bármeddig lehet, de van aki nem vár és vásárol most mert erre a teljesítményre van szüksége.

Meglehet, hogy valóban a Vega 56 miatt adták ki az 1070 Ti-t, de így is nagy eséllyel lenyomja azt. Az Nvidia-nak komolyabban nem kell erőlködni egy ideje... ha teljesítményről van szó.
A fogyasztásról nem is beszélve.

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#31069) X Factor válasza Venyera7 (#31067) üzenetére


X Factor
addikt

Azért az túlzás, de elég ha pariban van vele, akkor márcsak kéne pár custom belőle, meghogy reális áron elérhető legyen a boltok polcain.

Talán kiharaphatnának egy kisebb szeletet a piacból.

Make things work

(#31070) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

ComputerBase:
Assassin's Creed: Origins

Elképesztő, hogy ilyen fantasztikus grafikával még 4K alatt sem kell 4 GB-nál több VRAM a játéknak, lenyűgöző. Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni. :)

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31071) ->Raizen<- válasza huskydog17 (#31070) üzenetére


->Raizen<-
veterán

"Ubisoft a végén példaértékű PC portokat fog csinálni." Ezen hangosan nyerítve felröhögtem! Menni fog aláírásba! ;] :DDD

(#31072) TTomax válasza huskydog17 (#31070) üzenetére


TTomax
nagyúr

FHDban mi van a Vegakkal?Már nem az elsö játék ahol azt látom,hogy a 1070 alatt van.Aztán 1440pre meg már a 1080körül...Miért van az,hogy a Vega64 64fpst hoz FHDban,amig 1440pben meg 61et???Ezek nem normális értékek.

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31073) Raymond válasza TTomax (#31072) üzenetére


Raymond
félisten

Kemeny CPU limit:

"In Assassin's Creed: Origins lässt sich ein Phänomen erkennen, das es in solch einer extremen Form schon lange nicht mehr gegeben hat: AMD-Grafikkarten rennen in niedrigen Auflösungen mit Volldampf in ein CPU-Limit, während der Nvidia-Treiber dies umschiffen und dadurch die GPU-Performance massiv erhöhen kann. Das bestätigt auch die Anzeige der GPU-Auslastung: Während Nvidia-Grafikkarten auch in 1.920 × 1.080 bei 99 bis 100 Prozent liegen, dümpeln die Radeon-RX-Vega-Modelle nur bei rund 75 bis 80 Prozent herum. Erst in höheren Auflösungen steigt die Auslastung auf der Vega-Grafikkarte an und erst in Ultra HD sind durchweg 100 Prozent auf der Anzeige zu sehen."

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#31074) ->Raizen<- válasza Raymond (#31073) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Nem tudunk németül ez itt egy magyar fórum. ;)

(#31075) Raymond válasza ->Raizen<- (#31074) üzenetére


Raymond
félisten

[link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#31076) TTomax válasza Raymond (#31073) üzenetére


TTomax
nagyúr

Az elég nagy gáz....

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31077) ->Raizen<- válasza Raymond (#31075) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Nem a fordítót kéne linkelni hanem magyar szöveget kellene beszúrni ide, annyi időd volt , h belinkeld ezt, ezzel az erővel le is fordíthattad volna. :P

(#31078) Puma K válasza ->Raizen<- (#31074) üzenetére


Puma K
veterán

:U

Az hogy te nem tudsz németül az nem azt jelenti, hogy ez az itteniek közül a többiekre is ugyan ez vonatkozik...

...ez itt egy magyar fórum

Az nem zavar, hogy Ázsiában gyártott hardvert használsz egy USA-ból származó OS-en amit a világ bármely pontjáról származható szakemberek munkájával raktak össze...? :U

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#31079) cyberkind


cyberkind
félisten

Új NV driver ami a Wolfenstein-hez van mikor jön, kicsit bugos a játék. :DDD

Paranormal Cocktivity

(#31080) Areturus válasza cyberkind (#31079) üzenetére


Areturus
tag

Ezt írja az NV:

NVIDIA is working on a Game Ready driver for Wolfenstein II: The New Colossus to provide the best possible gaming experience and we intend to post the driver early next week.

(#31081) Televan74 válasza cyberkind (#31079) üzenetére


Televan74
nagyúr

Már kint van a béta,jövőhéten kint lesz a WHQL is.[link] :)

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#31083) wjbhbdux válasza Fred23 (#31082) üzenetére


wjbhbdux
veterán

AMD threadripperen meg magokat kell letiltani, hogy elinduljon, igazi múltidéző amit az Ubi elénkszart.

/s

(#31084) #45185024


#45185024
törölt tag

Tedd be a másikat is nyugodtan
Hogy az az ARK szintű ipari hulladék játék motor
NV supported logóval amiben egy Titán XP kihajtja min 60 FPSsel az 1440P-t :)
Ha 30 FPS elég vegyél konzolt, ha meg nem elég... na akkor is vegyél konzolt :DDD

[ Szerkesztve ]

(#31085) Crytek


Crytek
veterán

AC Origins CPU/VGA teszt By GameGPU

Next PC Upgrade: 2022

(#31086) Raymond válasza #45185024 (#31084) üzenetére


Raymond
félisten

"ARK szintű ipari hulladék játék motor"

Ilyen nincs. Unreal Engine 4e-t hasznal a jatek, az hogy ugy megy ahogy az ARK sara, masnak nincsenek ilyen problemai az UE4-el.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#31087) huskydog17


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Az NVIDIA után az AMD is kihozta a Hotfix driver-ét (17.10.3), ami a Vega alatti instabilitást javítja Destiny 2 és Wolfentein II alatt.

#31084 Pepeeeee: Mi köze az ARK-nak az Assassin's Creed Origins-hez azon kívül, hogy semmi? :F

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31088) FollowTheORI válasza Crytek (#31085) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Úgylátom szereti a multi-core-t meg az erős GPU-t is... nem gyenge gépigénye lett. :D

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#31089) Crytek válasza huskydog17 (#31087) üzenetére


Crytek
veterán

Mindkettő van pcre és játékok ez már 2 dolog :DDD

Next PC Upgrade: 2022

(#31090) Fred23 válasza FollowTheORI (#31088) üzenetére


Fred23
nagyúr


(#31091) TTomax válasza #45185024 (#31084) üzenetére


TTomax
nagyúr

Mutass már egy másik open world játékot ami igy néz ki és jobban fut.Ja és legyen már egy nagy AMD logo a játék elején... fikázni az megy.

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31092) Petykemano válasza Fred23 (#31082) üzenetére


Petykemano
veterán

Nem megy a szoftveres szekér az AMD-nél.
Ez alatt persze nem a drivert kell érteni, hanem mindent, ami szoftver. Az, hogy sorra jönnek ki a látványosan "Nvidia-barát" UE4 alapú játékok az egy major failure az AMD-nek.

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#31093) Crytek válasza Petykemano (#31092) üzenetére


Crytek
veterán

Majd a M$ $toreos ARK jól megmutatja.... A büdös életbe nem fog az jönni oda csak megint legenda ;]

[ Szerkesztve ]

Next PC Upgrade: 2022

(#31094) Asbee válasza TTomax (#31091) üzenetére


Asbee
veterán

Semmit nem fog mutatni. Szokásos napi okosságot, majd hallgatást láthattuk. :W

[ Szerkesztve ]

(#31095) huskydog17 válasza Fred23 (#31082) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Nem ez a legnagyobb gond, hanem hiába az adott képkockasebesség, AMD kártyákon (Vega kivételével) egyszerűen túl sok a micro-stutter, erről a PCGH ír részletesen:

"Während der Grafikkartenmessungen fiel uns auf, dass alle Radeon-Modelle abseits der Vega-Grafikkarten eine suboptimale Frame-Verteilung aufweisen. Das heißt, die Anzahl der Bilder pro Sekunde ist gut, die Zeit bis zur Ausgabe ist jedoch unregelmäßig. Betroffen sind laut unseren bisherigen Messungen alle AMD-GPUs abseits von Vega 10, sowohl auf einer R9 280X (Tahiti) als auch RX 580 (Polaris 20) ist das Problem präsent. Die Symptome bessern sich, wenn die Grafiikdetails reduziert werden.

Das folgende Frametime-Beispiel verdeutlicht die Ausmaße des Stotterns. Achten Sie auf die Differenz zwischen der durchschnittlichen Frametime (deren Kehrwert die Average-Fps ergibt) und den Perzentilen. Bei der Radeon RX 580 werden durchschnittlich 21,2 Millisekunden erreicht (47,2 Fps), es gibt jedoch viele Spikes, bei denen das nächste Bild erst nach 50,5 oder gar 53 Millisekunden ausgegeben wird - das ist fühl- und sichtbar. Die Geforce GTX 970 berechnet zwar weniger Bilder pro Sekunde, gibt diese jedoch wesentlich gleichmäßiger aus, sodass sich AC Origins etwas geschmeidiger anfühlt."

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#31096) #00137984 válasza Fred23 (#31090) üzenetére


#00137984
törölt tag

Ellenben egy GTX 1070 kártyához elég jó az i5 6600 proci alapórajelen, mert nem gyorsul nagyobb procira egy dekányit sem tovább (->52 ->57). GTX 1070 ti megjelenése nem tünik igy már annyira felesleges. :)

[ Szerkesztve ]

(#31097) #00137984


#00137984
törölt tag

Direkt nem lett ám a mondat befejezve. :) Még ugyan nem kapható itthon, de hamarabb jut el hozzánk mint a VEGA és amúgy is közeleg a tél. :)

[ Szerkesztve ]

(#31098) Remus389 válasza #00137984 (#31096) üzenetére


Remus389
veterán

GTX 1070 ti megjelenése nem tünik igy már annyira felesleges Egyáltalán nem az, eladják a selejtes 1080ti gpu-kat is, mostanra gyűlt össze elég.

Én elfogadnék egyet, az rx 470-esemért. ;)

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#31099) TTomax


TTomax
nagyúr

Hát ha már itt tartunk akkor az összes 1080Ti is "selejtes" gpu....hol vannak már azok az idök amikor ki kellett hozni az a teljes értékü gput nem Titanként...a GTX580 volt az utolsó ilyen vga.

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31100) Crytek


Crytek
veterán

Voltáról csiripeljenek már infokat mennyivel lesz jobb mint az 1080Ti amig van rá esély hogy 70-80-ért el lehet passzolni a 980Ti-t addig meg tolnám IGP-vel :C

Next PC Upgrade: 2022

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.