Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31401) core i7 válasza Pug (#31399) üzenetére


core i7
addikt

Na igen itt még nem volt akkor a szakadék inkább Maxwell tette sírba az AMD-t

[ Szerkesztve ]

(#31402) Abu85 válasza cyberkind (#31392) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Kukázni nem fogják, mert kell másra is, de például az Intel nem úgy gondol a dedikált GPU-kra, mint mások. Ők reagálni akarnak egy potenciális változásra, aminek a PCI Express eleve nem része, mivel nem memória-koherens az interfész. Ilyet fejleszt az Intel, az AMD-nek már van GMI-je, míg az NV-nek NVLinkje.
Utóbbi miatt nehezen tudják megölni az NV-t, mert ha az AMD és az Intel procijai már nem lesznek használhatók a számukra, akkor csinálnak a GPU mellé egy ARM-os saját procit. Még a Windows is telepíthető lenne rá, hiszen hamarosan ARM-os Qualcomm gépeken lesz ott a rendszer az ultramobil szinten. Tehát önmagában az az irány, amerre az AMD és az Intel elindult nem probléma az NV-nek. Megvan minden komponensük a követésükre.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31403) Abu85 válasza FollowTheORI (#31396) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából lesz belőle desktop is, nem csak mobil megoldás a Kaby Lake-G.

Hosszabb távon a PCI Expressnek mindenképpen problémái lesznek. Nem véletlen lett ennyire a 4.0-ra tolva az 5.0. Ezekkel az új API-kkal, a különböző kísérleti technikákkal még a 4.0-s sávszél is rohadtul kevésnek tűnik. Emellett a PCI Express nem memória-koherens. De probléma ebből nincs, az AMD-nek és az NV-nek is van saját memória-koherens interfésze a PCI Express helyére, és az Intel csinálja a sajátját. Ráadásul ezeket is ki lehet vezetni foglalatba, csak nem lesznek kompatibilisek egymással.

Alternatív lehetőség a CCIX. Az egy szabványos memória-koherens interfész. De ezt például az Intel és az NV nem támogatja. Még!? :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31404) Raggie válasza Abu85 (#31403) üzenetére


Raggie
őstag

Ez azt jelentené, hogy intel mellé csak intel GPU, AMD mellé csak AMD GPU és pölö ARM-es Nvidia melé csak Nvidia GPU jöhetne?

Mert ha igen, az eléggé kaki. Gyakorlatilag egy PC építésének kezdetekor el kell köteleződni az összes utána levő upgrade-re is, amik csak ugyanattól a gyártótól jöhetnek... :O

[ Szerkesztve ]

Clint Eastwood FTW

(#31405) Abu85 válasza Raggie (#31404) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ha nem állnak be a CCIX mellé, hogy ezt a részt szabványosítsák, akkor igen, a gyártók keverése megszűnne. De még az sem biztos, hogy érdemes külön foglalatba kivezetni a GPU-t. Simán jobb ötletnek tűnik odarakni a CPU mellé ugyanabba a tokozásba, és akkor alacsony marad a rendszermemória elérésnek a késleltetése is a dedikált GPU számára.

Van még számos ötlet a tarsolyban. Az egyik ilyen a texel shading. Ez eleve teljesen függetlenítené a shadinget a raszterizálástól, tehát utóbbira jó lenne a tokozásban lévő GPU, míg a shadinget ki lehet helyezni egy PCI Express kapcsolaton beköthető gyorsítóra. Ilyen formában még a multi-GPU is baromira skálázódna, mert annyi szolgagyorsítót rakhatsz a rendszerbe, amennyi csak befér a házba.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31406) Raggie válasza Abu85 (#31405) üzenetére


Raggie
őstag

Persze, még jobb odarakni a CPU mellé a GPU-t csak akkor megint egyben lesz cserélhető a két alkatrész... és az eddigi tapasztalatok és a jelenlegi fejlődési trendek alapján a GPU-t azért többször és gyakrabban kell cserélni, mint a CPU-t.

A texel-shadinges sztori tetszik! :) Bárcsak ilyen szép és tiszta lenne a jövő! :D

Clint Eastwood FTW

(#31407) Abu85 válasza Raggie (#31406) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából a texel shading ma már jelennek is mondható.
Régebbi kutatás a témában: [link]
Konkrétan létező implementáció: [link]

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31408) cskamacska válasza Abu85 (#31405) üzenetére


cskamacska
addikt

Egyébként mi lett a HSA-FUTUREISFUSION utópiával, aminek mára már keményen ránk kellett volna szakadnia? :F

Ugye anno azt vázoltad fel, hogy a grafikus bővítőkártyák mára teljesen kihalnak, mindenki közösmemóriás APU-t vesz, mivel nem is lesz más, Intel változatot erősebb proci és gyengébb GPGPU résszel, AMD változatot gyengébb proci és erősebb GPGPU résszel, nVidia meg mehet a bányába telefonokba ugyanezzel a kiépítéssel ARM alapon. A 2014 elején megjelent Kaveri(hogy a Jóisten nyugosztalja) hatalmas lépés lett volna a Szebb APU alapú Jövő felé, aztán a valós felhasználást tekintve egy budget proci lett beépített budget grafikával, esetleg budget HTPC-be még került, de még laptopokba nem nagyon tették random dolgok miatt. Aztán a Carrizo már desktopra be se tette a lábát(Bristol Ridge is csak mutatóban), mély csönd telepedett a Szebb APU alapú Jövő köré, megjelent a Skylake és utódai ami bár APU-nak készült, erős proci mellett szintén budget grafkártyaként került felhasználásra, szóba sem került más.

Éés akkor kijött idén a Ryzen pőre prociként, Raven Ridge pedig mai napig Soon™ státuszban leledzik, abból már nem lesz Szebb APU alapú.. Jelen.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#31409) Yutani válasza cskamacska (#31408) üzenetére


Yutani
nagyúr

Ez ilyen kötözködés-féle hozzászólás-e?

#tarcsad

(#31410) Asbee válasza Yutani (#31409) üzenetére


Asbee
veterán

Miért lenne kötözködés? Tisztán emlékszem én is a jóslatra, hogy mára kihalnak a vga-k.

(#31411) cskamacska válasza cskamacska (#31408) üzenetére


cskamacska
addikt

Ugyanitt szernék érdeklődni arról is, hogy ha az lemaradott PC-n a forradalom el is maradt, akkor a példaértékű és csodálatosan előremutató konzoloknál pontosan hol is figyelhető meg az APU és nextebbnél is nextebb gen API-k által hozott forradalmi előrelépés fizika és az AI tárgykörében.

Mert mikor találkoztam a hírhedt Zelda Breath of The Wild VS Horizon Zero Dawn | Details Comparison 1, és Zelda Breath of The Wild VS Horizon Zero Dawn | Details Comparison 2 videókkal, azért enyhe kételyeim támadtanak. Ugye mindkettő idei, jól támogatott platform exkluzív cím, csak a Zelda egy kiöregedett mobiltelefon SoC-on fut, Zero Dawn meg a megváltást íziben elhozó csúcsvason(mert ugye egy PS4 Pro azért még mai desktop szinten sem rossz annyira).

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#31412) Z_A_P válasza cskamacska (#31408) üzenetére


Z_A_P
addikt

Raven Ridge pedig mai napig Soon™ státuszban leledzik

Mennyit kersz?

OK

(#31413) Yutani válasza Asbee (#31410) üzenetére


Yutani
nagyúr

Tényleg lovagolni kell ezen a faszságon? :U Ha unatkoztok és sok az időtök, tanuljatok arabul, hogy széles mosollyal és szívből jövő üdvözlésset tudjátok majd fogadni az új honfitársaitokat! Yalla, yalla habibi!

Ha nem kötözködés lett volna a kérdés, akkor máshogy lett volna feltéve. :P

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#31414) Abu85 válasza cskamacska (#31408) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A gyártók már az implementációkat prezentálják, mivel a HSA specifikációi elkészültek. Mostantól a saját HSA implementációk kapják a marketinget. Lásd AMD ROCm. A Linux már támogatja.

Windows verzióhoz meg kell várni a Microsoft módosításait. Ezt célozza az Intel is az új divíziójával, amit vezet majd Raja. Nem a GPU-piac dGPU-kkal elérhető alig 20%-át akarják, hanem azt a potenciálisan nagyra hizlalható területet, amit a változásokkal meg lehet majd fogni.

Azokkal a szabványos modellekkel, amik készülnek nem feltétlenül szükséges a lapkaszintű integráció. Elég, ha a CPU és a GPU össze van kötve egy memóriakoherens interfésszel. Utóbbi lehet saját (GMI, NVLINK), vagy szabványos, lásd CCIX.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31415) Abu85 válasza cskamacska (#31411) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Sajnos nagy innovációkat nehéz multiplatform szintre fejleszteni.

Elég sok PC-s innováció volt terítéken. Például signed distance fields ray tracing vagy voxel cone tracing. Ezek azért léteznek ma csak a PS4-en, és nem PC-n, mert nehéz a PC-n megoldani a problémákat.

A voxel cone tracingre példa a The Tomorrow Children. PC-n viszont eddig jutottunk el: [link] - statikus minden, mert az animáció rosszul viselkedik, illetve a VXGI csak egymenetes, szemben a Sony kétmenetes+szimulált megoldásával.

A signed distance fields ray tracingre már kellemesebb. PS4: Dreams ... multiplatform: ClayBook.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31416) cskamacska válasza Yutani (#31413) üzenetére


cskamacska
addikt

Egész konkrétan ugyanennek a lehetősége merült fel itt pár hsz-el feljebb, és hirtelen rám tört a Déjà Vu-val kevert nosztalgia. :)

Viszont a HSA, meg az APU jövőkép nem lett volna butaság.
Anno Abu említette, hogy a Red Faction Guerilla rombolhatósága eljöhetne a mainstream-be is trükközés nélkül. Hogy sokkal jobb AI-t lehetne csinálni. Hogy úgy általában komplexebbek lehetnének a játékok.

Mert ami most van az gyalázat. Legjobb FPS AI témákban még mindig egy 12 éves F.E.A.R. végez az élen, a 2017-es Battlefront II-ben pedig lófing rombolhatóság nincs egy 2010-es Bad Company 2-höz képest, a fenti videókat nem is említem. Ilyen vagy olyan okokból, akár egymástól teljesen függetlenül is, de az APU projekttel együtt bukott a játékok előrébb jutása is. :O

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#31417) Abu85 válasza cskamacska (#31416) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A rombolhatóság most is jöhetne mainstreambe. Két dolog tartja igazán vissza. Egyrészt az Intel nem nagyon rakott pénzt a Havok újabb moduljainak PC-re portolásába, így sok régebbi fejlesztés még mindig PS4/X1 only. Másrészt, ahogy korábban is mondtam a rombolhatóságnál az AI beragadása komoly problémaforrás, és ezt rendkívül nehéz jól kezelni. Emiatt is gondolkodik a Microsoft a fizika szempontjából inkább a felhős megoldáson.

Az AI igazából már nem akkora probléma. Az explicit API-kkal rengeteg munka került le a CPU-ról, így egyre több erőforrás fogható be erre is. A GPU-s útkeresés persze egyfajta mass-AI-ra nem rossz, de itt teljesen reális megoldás lenne az aszinkron compute is, és az így számolt adat az n+1 frame-ben megjelenne.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31418) cskamacska válasza Abu85 (#31415) üzenetére


cskamacska
addikt

Sony’s shutting down The Tomorrow Children :))

De ez még mindig csak grafika. Ott pedig egész jól állunk egyébként ray tracing(ami már 20 éve mindjárt jön :DDD ), meg illumináció nélkül is.
Tény hogy a Half Life 2 óta már saját alkategóriájuk van az indie Phisics Sandbox játékoknak, de az átlag AAA játék ugyanolyan statikus, és hasonlóan buta AI-t tud felmutatni mint sok évvel ezelőtt. Szebb és nagyobb, de üresnek és egyszerűnek hat.

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#31419) Asbee válasza Yutani (#31413) üzenetére


Asbee
veterán

Miután ehhez a témához vág, nem tudom mi a kötözködés, és faszság. Úgy tűnik inkább te unatkozol és játszod a "bírót". A tanácsaidnak célozgatásaidnak meg semmi helye itt, inkább tartsd meg magadnak. (Ha már ennyi időd van)

[ Szerkesztve ]

(#31420) Raymond válasza cskamacska (#31416) üzenetére


Raymond
félisten

A rombolhatosagnak nem technikai akadalya van hanem inkabb a jatekmenetbeli problemak esetleg lenyegtelenseg az oka. Gyakorlatilag nem sok ertelme van a multi lovoldozosben amit az emlitett BFBC2-ben vagy epp a BF3/BF4-ben is lathatsz. A kor elejen azonal odamennek neheztuzersegel es a rombolhato epuleteket teljesen szetlovik. Igy az egesz "rombolhatosag"-bol talan 5 percig latsz valamit egy 20-30+ perces korbol.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#31421) Abu85 válasza cskamacska (#31418) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Egyáltalán nem állunk jól grafikailag. Inkább messze állunk az elvárhatótól. A voxel cone tracing se ray tracing.

Tudom, hogy sokszor linkeltem már, de érdemes ezt a részt megnézni, hogy miképp is zajlik a fejlesztés a programozói és a tervezési oldalról. [link] - igazából minden szava arany, mert hallod, hogy akarják a tervezők a fejlődést, de elmondja, hogy miért nem tud ezzel a fejlődéssel lépést tartani egy programozó.

(#31420) Raymond: A multis lövölde még nagyon speckó dolog is. Ott leszinkronizálni egy rakás változást eléggé nehézkes lenne. Akkor már fusson a felhőből, ahogy például a BF4-ben a víz hullámzása is úgy volt megoldva.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#31422) Yutani válasza cskamacska (#31416) üzenetére


Yutani
nagyúr

A rombolhatóságnak akkor van értelme, ha a játékban dramaturgiai szerepe van, nem csak öncélú feature. Ehhez többet kéne gondolkodni a fejlesztőknek, hogyan tudnák megfelelően alkalmazni, és manapság nem biztos, hogy van arra vonatozóan idejük, szándékuk, akármilyük.

A HSA érdekes dolog volt leírva papíron, én is érdeklődve figyeltem, de mivel nem nagyon kezdett neki senki a komolyabb fejlesztésnek, így elhalt. (Bár Abu szerint nem, lásd fentebb). Lehet, hogy néhány év múlva életre kap, ha majd lesz a támogató hardvereknek olyan piaci penetrációja, amire azt mondják a pénzemberek, érdemes lesz innentől foglalkozni vele. Mert nem az egyszeri fejlesztő mondja majd meg, hanem aki azt a fejlesztőt fizeti. Szerintem. :)

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#31423) do3om válasza Yutani (#31413) üzenetére


do3om
addikt

Most faszságoztad le Abu véleményét. És igen, kurva sokat lovagolt ezen a lovon. Az ember csak kérdez valamit tölle te meg egyből simán fazságozod Abu írásait, szép...
;]

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#31424) Yutani válasza do3om (#31423) üzenetére


Yutani
nagyúr

Ez szép volt! :DDD

#tarcsad

(#31425) CJ4567 válasza cskamacska (#31416) üzenetére


CJ4567
veterán

Rombolhatóságra nekem az etalon a Red Faction Guerilla. Többjátékos módban is ugyan úgy működik, csak a talajt nem lehet szétszedni a pályákon. Konkrétan mindent szét lehet pusztítani, pl. egyik pályán egy hatalmas híd köti össze a pálya két felét, de ha téged zavar, akkor szép lassan lerombolhatod. Teljes épületeket, tornyokat pusztíthatsz el. Igen, ha a torony beledől az épületbe, akkor az épületet is pusztítja.

És ezt 2009-ben már megoldották.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#31426) Locutus válasza CJ4567 (#31425) üzenetére


Locutus
veterán

Battlefield BC2 / BF3-ban is volt rombolás. Ráadásul sokkal kevésbé kozmetikai jellegű, mint az újabbakban.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#31427) Kolbi_30 válasza cskamacska (#31418) üzenetére


Kolbi_30
őstag

AI addig szerintem nem is lesz fejlesztve,amíg nem lesz rá tömegesen igény...És ez amennyire én látom nem prioritás. A játékos közösség satnyul/butul, és ezt követik a játékok...

You want some birth control, you can smoke a cigarette.

(#31428) Archttila válasza Kolbi_30 (#31427) üzenetére


Archttila
veterán
LOGOUT blog (1)

"A játékos közösség satnyul/butul, és ezt követik a játékok.."

Bezzeg ha ezt en leirom valahol akkor oregszem es kulonben is, nem ertek hozza :DD

Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.

(#31429) _drk válasza Archttila (#31428) üzenetére


_drk
őstag

Nem butul, Csak szétválik.
Egyik fele teljesen át megy casualba a másik meg megy multizni.

(#31430) TTomax


TTomax
nagyúr

FuryX aging tremendously bad in 2017

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31431) FollowTheORI válasza TTomax (#31430) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Túl jövőbemutatóra sikerült. :D

Ahogy írják is a kommentekben, remélhetőleg a Vega nem erre a sorsra jut majd. ;]

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#31432) imi123 válasza FollowTheORI (#31431) üzenetére


imi123
őstag

Ahhoz hogy a jövőbe mutató tulajdonságok használva legyenek ahhoz nagyobb részesedés kellene.
Ahhoz hogy nagyobb részesdésük legyen nem elég utol érni az NV-t, meg is kellene előzni.
Ahogy a pontozásos sportoknál is van az aktuális bajnokot nagyon meg kellene verni hogy elvegyék a koronáját. Nehéz azokat az embereket meggyőzni akik elégedettek a kártyájukkal hogy cseréljenek egy "talán" kicsivel gyorsabb de nagyobb fogyasztású kártyára. Arról nem is beszélve hogy az AMD-s fanboyok olyan elérhetetlen célokat tűznek ki ami teljesíthetetlen. A régi tanmese a farkast kiáltó fiúról csak modern köntösben. Annyiszor ígértek "forradalmat" hogy senki nem veszi őket komolyan.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#31433) Z_A_P válasza imi123 (#31432) üzenetére


Z_A_P
addikt

Ahhoz hogy a jövőbe mutató tulajdonságok használva legyenek ahhoz nagyobb részesedés kellene.

Itt a konzol + APU (Intel (ha mar AMD is hasznal) + AMD) is beleszamithat majd.

OK

(#31434) SkyForcer


SkyForcer
tag

Szia, A F.E.A.R. az még mai szemmel is kemény, többször végigtoltam anno, bátran állítom sok mindenben az élen van.

(#31435) MiklosSaS válasza imi123 (#31432) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Részben az Abu féle prófétáknak/komikusoknak köszönhető hogy az emberek nem bíznak a Radeonban.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#31436) ->Raizen<- válasza MiklosSaS (#31435) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Abura kennéd az egészet amit az amd leművelt? Érettebb gondolkodású embernek gondoltalak. Ez egyszerűen GTFO WTF kategória. ;]

(#31437) Televan74 válasza Z_A_P (#31433) üzenetére


Televan74
nagyúr

Én is vártam a sok konzolportos csodát,de nem jött el a Kánaán. Mire valamit lépne előre az RTG,addigra megint itt a next gen Nvidia. Kicsit Don Quijote szerű szélmalomharcnak érzem jelenleg az RTG piaci részesedésével.Lehet hogy van benne tudás,de minek ha sosem tudják kiaknázni belőle a benne lévő lehetőségeket.

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#31438) velizare válasza TTomax (#31430) üzenetére


velizare
nagyúr

hátrébb került a rangsorban a fiji, a polaris és a vega mögé. de ha nem egyből kiadás után tesztelsz, hanem egy kicsit régebbi, kiforrottabb játékokkal és driverekkel, akkor kb. egálban vannak.
tpu tesztsor (bf1, civ6, cod: iw, dow3, de: md, dishonored 2, doom, f1 2016, gr: wildlands, gta5, hitman, prey, r6:siege, re7, rotr, se4, styx: sod, witcher 3, wd2, ), november 4

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#31439) gV


gV
őstag

(#31440) TTomax válasza gV (#31439) üzenetére


TTomax
nagyúr

Single player?Ha az akkor azzal nem sokra megyünk....

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31441) s.bala31


s.bala31
őstag

[link]

Elég érdekes ez az új SW Battlefront. DX12 módban a Vegák és a GTX-ek is lassulnak nem is keveset, előbbik valamelyest kevésbé. Ez vajon mitől lehet, vagy az oroszok mértek félre valamit?

[ Szerkesztve ]

(#31442) PuMbA válasza s.bala31 (#31441) üzenetére


PuMbA
titán

Ryzen 3 Core i7 szinten simán :)

(#31443) Puma K válasza s.bala31 (#31441) üzenetére


Puma K
veterán

Eddig nagyobb bukónak tűnik ez a DX12 mint anno a DX10 volt :U

De hát a Microsoft már csak ilyen... egyik OS pocsék a következő már jobb... vagy mostanra az előzőnek a frissítése :DDD

XP = király
Vista = bukó (bár SP1-es frissítés után már használhatóbb volt)
7 = király
8 = bukó
8.1 = király(? ;] )
10 = bukó
10 AU = használható

egyik DX pocsék a következő már jobb... bár ott a számokkal is van valami összefüggés úgy tűnik :DDD ...

Páratlan: DX9.c = király
Páros: DX10 = bukó
Páratlan: DX11 = király
Páros: DX12 bukó

Legalább látható, hogy évek óta próbálkoznak és fejlődnek :D

[ Szerkesztve ]

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#31444) MiklosSaS válasza ->Raizen<- (#31436) üzenetére


MiklosSaS
nagyúr

Mondom részben. A mesterséges hergelésért.

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#31445) cskamacska válasza s.bala31 (#31441) üzenetére


cskamacska
addikt

Vizuális típusoknak:




DX12 elég borzalmas mind GPU, mind kihajcsaje szempontból. Viszont a Vega egész szépen domborít DX11-ben is.

Puma K: Szerintem ezt nem kell erőltetni, mert még az éjjel elvisz a gyíkember. Mindegyik. :P
Microsoftnál a drága élőerős tesztelés kivágását, és a távgyógyászat bevezetését azért még meg fogjuk könnyezni, nagyon úgy érzem. :U

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#31446) FollowTheORI


FollowTheORI
nagyúr

Valószínűleg ugyanúgy bugos még mint a BF1... aztán vagy kikupálják, vagy nem. :)

Amíg a 11 jól megy nincs aggodalomra okuk mondjuk.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#31447) MiklosSaS


MiklosSaS
nagyúr

Kis Vega teszt :)

~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~

(#31448) TTomax válasza MiklosSaS (#31447) üzenetére


TTomax
nagyúr

Háát nem is tudom.... döntsd el magad.

TS: [link]

FS: [link]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#31449) ->Raizen<- válasza MiklosSaS (#31447) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Vannak mikro akadasok barmilyen jatekban? Sztem ez a lenyeg. Elvileg sehol nem tudsz kifogyni a v-rambol hbcc miatt.

[ Szerkesztve ]

(#31450) Egon válasza cskamacska (#31408) üzenetére


Egon
nagyúr

Erre a kérdésre előre sejtettem a választ:
a/ tulajdonképpen az iparági szereplők tehetnek róla, hogy Abu jóslata nem jött be,
b/ jön a szokásos terelő technoblabla... ;]

Be is jött maximálisan... :)) Még véletlenül sem tudná leírni, hogy "túl optimista voltam, nem jött be a jóslatom", vagy valami hasonló... :)) Hja, ha valakinek még "a kocsija rendszáma is HSA-001" (vett rendszám... ;] ), akkor mit is várunk... :))

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.