Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32069) HSM válasza cskamacska (#32067) üzenetére


HSM
félisten

Na-na... Ezeket a dumákat már a BF4-nél is hallottam... Minek a Mantle, amikor DX11 alatt is megvan a sebesség... Igen, az FPS nagyjából megvolt, de mégis máshogy hatott Mantle alatt. A Battlefront 2-t nem ismerem, de ezek után azért szkeptikusabb vagyok az ilyen kijelentésekkel.
Ami az Ashes of the Singularity-t illeti, azért ott elég komoly dolgokat megvalósítottak, még ha első ránézésre "nem is túl szép". A Total Warhammer nekem túlzottan nem tetszik grafikailag, nagyon ügyesen játszanak a LOD-al, de szinte üvöltenek a DX11 korlátok.

Ami a "specifikus" optimalizálásokat illeti, azok régóta természetes dolgok, a gyártók általában maguk is beleturkálnak pl. a shaderekbe, és kicserélik saját, optimalizált kóddal.

Ami a DX12 címeket illeti, ott még mindig a probléma, amennyire én látom, hogy senki nem meri bevállalni, hogy nesze, egy DX12 only cím... Nem elég nagy a piaca. Ameddig pedig a DX11 alapú motorba van csak beleeszkábálva egy DX12 mód, addig biztosan nem fog eljönni a csoda.
Én amúgy nem vagyok meggyőződve róla, hogy a DX12 a mai formájában a jövő, de abban biztos vagyok, hogy a DX11 már komoly korlát ma egy top címnél.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.