Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#24001) keIdor válasza Laja333 (#23915) üzenetére


keIdor
titán

(#24002) #85552128 válasza keIdor (#24001) üzenetére


#85552128
törölt tag

Halva született ötlet volt megosztani még azt a kevés online játékost is a két store között...

(#24003) keIdor válasza Abu85 (#23988) üzenetére


keIdor
titán

Látod, és megint az van, amit szoktam mondani. A Ubisoftnak nagyon jó, mert olcsó lesz a PC port a DX12-vel. A felhasználó semmit nem érez ebből, mint pozitívum, tehát ez az egész DX12 csak arról szólt, hogy nekik kevesebb pénzből megoldható legyen a PC nyűg. Mert egy nyűg nekik a PC már egy jó ideje, sajnos.
Ezért volt hatalmas hiba szerintem világmegváltóként kommunikálni a DX12-t, gyakorlatilag az egész fórumon azt olvasni, hogy mekkora csalódás mindenkinek.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#24004) huskydog17 válasza Abu85 (#23995) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

Tehát a 21 címből 5-nél be is jött. Nem valami jó arány. A többi 16-nál mi történt?
Ja igen a Star Citizen még fejlesztés alatt, akkor legyen "csak" 15.

[ Szerkesztve ]

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#24005) HSM válasza keIdor (#24003) üzenetére


HSM
félisten

"A Ubisoftnak nagyon jó, mert olcsó lesz a PC port a DX12-vel. A felhasználó semmit nem érez ebből, mint pozitívum"

Az véletlenül se jut eszedbe, hogyha olcsóbb a fejlesztés, akkor minőségibb tartalom tehető bele azonos költségvetésből, aminek előbb utóbb igenis a játékosok számára érezhető hatása kell legyen?

(#24006) cyberkind válasza HSM (#24005) üzenetére


cyberkind
félisten

Egy szó: konzolon

Paranormal Cocktivity

(#24007) HSM válasza cyberkind (#24006) üzenetére


HSM
félisten

Ja. Ha meg nagyon gazdaságtalanná válna PC-re lehozni, ki se jönne. Vagy még pocsékabb, butítottabb port. Az megint kinek lenne rossz? Hát nem a konzolosknak...

(#24008) cyberkind válasza HSM (#24007) üzenetére


cyberkind
félisten

Végül is, a semminél tényleg jobb a ctrl c - ctrl v alapú PC port, kb ennyi értelme van/volt az új PC alapú konzoloknak (azonkívül, hogy szebb minden) és a DX12-nek.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#24009) keIdor válasza HSM (#24005) üzenetére


keIdor
titán

Azonos költségvetésből igen, de ha kevesebből akarják megoldani, akkor ugyanott leszel.
Nekik jó, mert több pénz marad náluk. És neked felhasználónak jobb?
Úgyhogy ez ugyanolyan lutri marad. Vagy optimalizálva lesz, vagy nem. De nekik olcsóbb és nekik ez a lényeg.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#24010) #85552128 válasza keIdor (#24009) üzenetére


#85552128
törölt tag

Azonos költségvetésből sem fognak neked ingyen adni olyat amiért pénzt is kérhetnek a DLC-k/season passok korában. Valakinek biztos jobb lesz, hogy kevesebbet kell költeni a játékra csak nem nekünk, majd inkább elköltik 3rd party DRM-re pl. Denuvo vagy 4 helyett 5 DLC lesz kivágva a játékból ;]

[ Szerkesztve ]

(#24011) Ren Hoek válasza HSM (#24005) üzenetére


Ren Hoek
veterán

"akkor minőségibb tartalom tehető bele azonos költségvetésből,"

Aha persze, aki dolgozott bármilyen kapitalista cégnél, az tudni fogja, hogy nem a minőségibb tartalom születik meg ebből, hanem a nagyobb sportkocsi, meg a yacht a CEO-knak és a holdudvarnak.

Ezek ma már rég nem a játékélményről szólnak, hanem a lehúzásról. Komolyan kevés olyan alkotás van ma már, ami tényleg a 'játékművészetről' szólna. Nem véletlenül nyomulnak DLC-kkel, lehúzott rókabőrökkel, multis lövöldözős játékok N-edig itercáióival, mikrotranzakciós agyf...sszal, mobiljátékokkal... Mert jobban megéri. Sokkalta több hasznot termel, mint 5 évig nagy költségvetésből kihozni egy minden tekintetben igényes játékot szívvel lélekkel. (Witcher 3 volt talán ilyen). Miközben műfajok halnak ki, amivel anno nagyon sok játékórát eltöltöttünk. Pl RTS, nagyszabású űrstratégia stb... Baromira nem attól függtek ezek, hogy DX12-ben hány egység jeleníthető meg, és Ashes-ben besüpped az az ocsmány terrain 1 pixel mélyen, 6 magos CPU-t zabálva... miközben nincsenek roncsok meg romok stb... sorolhatnánk az igénytelenségeket. Egyszerűen nem éri meg igényes játékot fejleszteni manapság, a nagy kiadók ráéreztek az egyszerűbb lehúzásra.

(#24010) Szaby59: +1, ...megelőztél, épp írtam :D

[ Szerkesztve ]

(#24012) HSM válasza Ren Hoek (#24011) üzenetére


HSM
félisten

"az tudni fogja, hogy nem a minőségibb tartalom születik meg ebből, hanem a nagyobb sportkocsi, meg a yacht a CEO-knak és a holdudvarnak."

Nekem erről az a véleményem, hogy a CEO-nak és holdudvarnak ígyis-úgyis meglesz a jacht meg sportkocsi, amit kinéztek maguknak... Ha mellette drágább a játék, megvágják itt-ott a fejlesztést, és meg van oldva.

(#24013) Ren Hoek válasza HSM (#24012) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Aki egyszer ráérzett a pénz ízére, annak nem elég egy, vagy kettő státusszimbólum, mert mindig van jobb és több... egyszerűen miért fejlesztenének több tartalmat, ha ezt a sz.rt is megveszik (még olcsóbban is...)?
Jön a következő profitot termelő konzolos project. Mert rájöttek, hogy fizetnek ezért is. Sőt inkább fizet a sok birka egy új csilivili skinért, páncélért, meg fegyverdizájnért DLC-ben, vagy mikrotranzakcióban mint az igényes tartalomért. Mi úgy fogunk fel egy játékot, mint egy kor műalkotása amivel heteket töltöttünk..., pl a C&C. Ők meg képesek lennének mikrotranzakciós szart, meg DLC-ket ráhúzni, mert jobban megéri. Ezzel lőttek is a nosztalgiának. Nem baj, a mai gyerekek ezeken nőnek fel, mi kiöregszünk... és el se tudják képzelni majd, milyen volt az amikor egy teljes alapjátékkal el lehetett tölteni hónapokat és még csak online se kellett lenned.

Ez lesz a norma onnantól...

(#24014) Abu85 válasza keIdor (#24003) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A felhasználónak is jó. Az Ubisoft azért döntött emellett, mert jóval hamarabb tudnak így reagálni a problémákra. Egy MMO állandóan fejlődik. Folyamatosan érkeznek hozzá újdonságok, folyamatosan javul a kód is, hogy egyre jobb multis élményt adjon. De ezek tesztelésére kell az erőforrás, illetve a játékosok is egy csomó hibát le fognak jelenteni minden patch után. Na most az Ubisoft problémája eleve az, hogy van egy rakás DX11-gyel kapcsolatos probléma, amelyeket le kell ellenőrizni, és ezeknél a hibakeresésé rendkívül lassú és drága. Főleg azért drága, mert be kell vonni a gyártókat is, ugyanis sokszor nem látható, hogy hol a hiba, a gyártók pedig több hetes átfutással dolgoznak, vagyis egy DX12-vel napok alatt javítható hiba DX11-nél akár hónapokig is húzódhat. Ez borzasztóan rossz a felhasználóknak, mert ott a játék, de az Ubi képtelen javítani a problémák egy részét külső segítség nélkül, és ez még rengeteg erőforrást is felemészt. A DX12-ben a gyártók segítségére már nincs szükség. Minden látnak az Ubisofton belül is, és mindenre tudnak megoldást találni rövid időn belül. Ezért váltottak. Egyszeri költségben ez tényleg nem kedvező, de hosszútávon a játékosok megtartásának is jót tesz és a költségeken is csökkent. Később persze lehet a DX12 portot is fejleszteni aszinkron compute-tal például, de annyira nem fontos, mert a sebességgel eddig sem volt akkora probléma. A support oldalán vannak gondok.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24015) wjbhbdux válasza Abu85 (#24014) üzenetére


wjbhbdux
veterán

A Division nem MMO hanem max. 24 fős deathmatch.

/s

(#24016) Locutus válasza Abu85 (#23995) üzenetére


Locutus
veterán

Akkor innen még húzzuk ki azokat a játékokat, amik ugyanolyan jól, vagy még jobban is futnak DX11 alatt.

Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html

(#24017) schawo válasza HSM (#24012) üzenetére


schawo
titán

Nem sok vezért ismersz. Persze, meglehet neki. De neki minél előbb kell és minél több, mert ő sem tudja, hogy két hét múlva is ő lesz-e még a vezér.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24018) HSM válasza schawo (#24017) üzenetére


HSM
félisten

Igen, végülis ez is egy taktika... De azért vannak olyan vezérek, akik képesek jó teljesítményre, így nem egy egyszeri giga lehúzásból kell yachtot/sportkocsit/kacsalábon forgó palotát venni... :C

(#24019) Abu85 válasza huskydog17 (#24004) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Ark: Survival Evolved még készül, de az Unreal Engine 4 alap DX12 módja nagyon instabil, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Microsoft segítségével írnak egy sajátot. Ezért nem jelent meg az előző év nyarára ígért DX12 mód. De Xbox One-on már ezzel fut, és ezt át fogják rakni PC-re, amint hozza a Microsoft a Windows 10 frissítéseit a következő körben.
Az Arma 3 egyelőre le lett sztornózva. A felhasznált motor struktúrája 12 éve változatlan, és ezt teljesen át kell alakítani, hogy a DX12-vel vagy más low-level API-val hatékonyan működjön. Ezt meg lehet tenni fél év alatt, csak se pénz nincs rá, se erőforrás. Az önálló DayZ ugyanez, de mivel ez később jön, így erre már lehet dolgozni. Az Arma 3 már mindegy, mert sok pénzt az már nem hoz.
Descent: Underground még nem készült el, de ők jól haladnak vele, és a DX12 aktiválható is a korai hozzáférésű verzióban. Azért nem írtam a listára, mert még nem kész játék.
Az F1 2015 és a Just Cause 3 esetében az Intel dolgozott a DX12 módon. Mindkettő játékhoz elkészült, de a tervekkel ellentétében még a legerősebb Iris Pro se bírja el a beépített effekteket. Nyilván, ha lesz egy erősebb Intel IGP, akkor kiadhatják, mert ezek a portok zömében Intel-only effekteket tartalmaznak. Az is gondja az Intelnek, hogy mocskosul sokat gyorsulnak a DX12-től az AMD APU-k, tehát nem lenne ennek reklámértéke, mert a teszteket úgyis az amúgy borzalmasan teljesítményigényes effektek nélkül futtatnák, és akkor az AMD ellépne az Intel IGP-itől. Tanulásra persze jó volt a támogatás.
A Fable Legends kuka lett.
A King of Wushu PC-s verziójának DX12 frissítése még készül, de ősz helyett tél elejére csúsztatták. Viszont az NV-től úgy tudom, hogy ez a végleges időpont (most tényleg végleges :D). Ugyanakkor számunkra ez mindegy, mert a játékot nyugaton senki sem fogja kiadni, ahogy Európában sem. Ettől függetlenül még idén lesz DX12-es módja.
A Warhammer: End Times Vermintide esetében a fejlesztők még mindig nem tettek le a DX12 támogatásról. De az idei év a konzolportokról szólt. Most ezek kész vannak, és jönnek a PC-s frissítések is. Ehhez viszont át kell emelni a PC-be a konzolra írt motort. Jelenleg itt tartanak. Ez a lépcső pedig elengedhetetlen a DX12 támogatásához.
A The Elder Scrolls Online hasonló okok miatt szemezett a DX12-vel, mint a Division. Valószínűleg még terítéken van, mert pár év még hátravan a terméktámogatási ciklusból, és ezt jobban megéri DX12-vel lehúzni.
A The Isle hasonlóan a Descent: Undergroundhoz támogatja a DX12-t a korai hozzáférésű kódban, de nem végleges a játék.
A Squad szintén támogatja a DX12-t már most is, de ez is egy korai hozzáférésű játék még.
Az Umbra még nem jelent meg. Viszont a CryEngine miatt támogatni fogja a DX12 módot. Ez nekik csak egy pipa a buildnél.
A W.N.C: Infantry szintén támogatni fogja a DX12-t csak még nincs kész a játék. Az NV segíti a fejlesztőket. Ez lesz az egyik nagy címük később.
A Survarium támogatni fogja a DX12-t, de korai hozzáférésű csak a játék. Ebben az AMD segíti a fejlesztőket.

(#24016) Locutus: Ez hardverfüggő. Vannak olyan hardverek, amelyek a DX12-re nem ideálisak, vagy a hardver működése miatt, vagy azért, mert nem alkalmazható az adott játékban az erőforrások direkt bekötése a root signature-be. Az, hogy x gyártó hibázott a tervezésnél nem a Microsoft API-jának vagy az adott játéknak a problémája, már csak azért sem, mert háromból két gyártónak sikerült hatékony architektúrát tervezni DX12-re. Ha mondjuk fordítva lenne elhinném, hogy az MS a hunyó, de így az x gyártó egyedül maradt a problémájával.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24020) keIdor válasza Abu85 (#23992) üzenetére


keIdor
titán

Egy nagyon kicsi piac egy nagyon pici szeletéről van szó, majd meglátjuk mennyire fognak foglalkozni vele a jövőben.:)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#24021) huskydog17 válasza Abu85 (#24019) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Az Ark: Survival Evolved még készül, de az Unreal Engine 4 alap DX12 módja nagyon instabil, ezért a fejlesztők úgy döntöttek, hogy a Microsoft segítségével írnak egy sajátot. Ezért nem jelent meg az előző év nyarára ígért DX12 mód. De Xbox One-on már ezzel fut, és ezt át fogják rakni PC-re, amint hozza a Microsoft a Windows 10 frissítéseit a következő körben."

Láttuk hogyan fut Xbox-on.

"Az Umbra még nem jelent meg. Viszont a CryEngine miatt támogatni fogja a DX12 módot. Ez nekik csak egy pipa a buildnél."

Feltételezem itt a Wolcen: Lords of Mayhem című játékról van szó. Ha igen, akkor szerintem itt még 2018 előtt nem lesz DX12, a Cryengine 5-re való átállás még csak tervben van, de még nem kezdtek neki, idén nyáron álltak át 3.8.6-ra.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#24022) Egon válasza wjbhbdux (#23958) üzenetére


Egon
nagyúr

Itt a konkurencia cikke

Amit kiemelnék belőle:
...növekedtek a munkaállomásokba szánt Quadro kártyák eladásai is, az előző évhez viszonyítva 9 százalékkal, 207 millióra nőtt az ebből származó bevétel. A cég itt a nyáron bemutatott P6000-et emelte ki, ami a Pixar, a Disney és az ILM mellett a például a Hyundai-nál is kedvező fogadtatásban részesült.

Nocsak, nocsak... Abu szerint egész Hollywood AMD kártyát (mi mást? ) használ; a fenti kiemelt cégek nyilván Bollywood-ba költöztek... ;] :C :))

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#24023) Abu85 válasza huskydog17 (#24021) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ahogy látod ez volt az elsődleges oka, ami miatt az UE4 DX12 módját dobták és fejlesztettek egy sajátot. Az Epicet túlságosan a mobil érdekli, és a mobilra nem fókuszáló címek sokkal komolyabb beruházásra kényszerülnek.

A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni. Egyáltalán nincs szükség a CryEngine V-re. Egyszerűen csak a 3.6-os motor struktúrája kell.

(#24022) Egon: Mint mondtam az AMD a Hollywood VR területén utazik. Elsődlegesen azért választják az AMD-t itt, mert más nem kínál professzionális VR megoldásokat a filmkészítőknek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24024) #85552128 válasza Abu85 (#24023) üzenetére


#85552128
törölt tag

"A 3.6 óta van Mantle leképező a CryEngine-ben, és abból nagyon egyszerű DX12 leképezőt csinálni."

Láttuk mennyire egyszerű pl. a Frostbite-nál: 2014 óta van Mantle publikusan az engineben, de a 2015 végi Battlefront, vagy a 2016-os Mirrors Edge sem kapott DX12-t, csak több mint két és fél évvel később a BF1 kapott egy jelenleg is problémás DX12 támogatást.

[ Szerkesztve ]

(#24025) Abu85 válasza #85552128 (#24024) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Frostbite rengetegek változott a Frostbite 3 óta. Ha a Frostbite 3 lenne most is, akkor gyerekjáték lenne rá DX12 módot írni. De ma már olyan motorjuk van, ami executeindirect rendszerű. Ezt a funkciót például a Mantle és a Vulkan API nem is támogatta.
Egyébként jól döntött az EA, amikor az executeindirect, DX11-es multi-draw indirect kiterjesztések útját választotta, mert ez kellett ahhoz, hogy az AMD-nek a GeometryFX technológiájára épülő módosítást alkalmazhassák a BF1-ben. [link] - ezt itt részleteztük.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24026) huskydog17 válasza Abu85 (#24023) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

És szerinted egy kis csapat át fog írni egy low-level leképzőt? Nem túl valószínű. Ezt jól mutatja az is, hogy a 3.8-nál sem álltak át és a hivatalos roadmap-on sem szerepel semelyik explicit API.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#24027) Abu85 válasza huskydog17 (#24026) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Egy ember hat hét alatt meg tudja csinálni. Ez csak egy back-end. A valós meló a motorstruktúra, de az kész. A shader pedig ugyanaz.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24028) huskydog17 válasza Abu85 (#24027) üzenetére


huskydog17
addikt
LOGOUT blog

"Egy ember hat hét alatt meg tudja csinálni."

Ezt mondd a fejlesztőknek! Amúgy ki mondta ezt neked? Forrást please!

"A valós meló a motorstruktúra, de az kész."
Nem. A Cryengine 3.x-es verziók DirectX11-re lettek megírva. Az 5-ös verziók már új struktúrát használnak. Ezt írták is a fejlesztők, hogy a 3.8-ra váltás csak az 5-ös főverzióra való átállás első nagy lépcsője.

Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

(#24029) Abu85 válasza huskydog17 (#24028) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Elég sok fejlesztő beszélt a DX12 időigényéről. Dan Bakernek például négy hét volt a DX12 back-end a Nitrousba. A problémát a motorstruktúra jelenti, ha az nem ideális a DX12-höz, akkor azt előbb át kell alakítani. Például így járt a Sniper Elite 3-mal Kevin Floyer-Lea. Ott a Mantle back-end nem volt több öt hétnél, de hónapokat vett igénybe a motorstruktúra átírása.

Teljesen lényegtelen, hogy egy motor milyen back-endeket tartalmaz. A motorstruktúra számít. A CryEngine a 3.6-ban állt át explicit API-s struktúrára, muszáj volt nekik, mert a Mantle nem működik máshogy. Ez a struktúra pedig jó a DX12-höz is. A CryEngine V annyit csinált, hogy ezt az explicit API-s struktúrát két részre bontotta, így maga a fő render magasabb szintre került, és külön iRender rendszert kaptak az explicit API-k és a normál API-k. Ez a karbantarthatóságon javít, de strukturálisan megfelelő a 3.6 is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24030) vader108 válasza Egon (#24022) üzenetére


vader108
tag

Azért az is durva, hogy a 2016 q3 pénzügyi beszámolójuk után a részvénypiacon is elég komoly pályát futottak be... :D 67.7dollárról felugrott 87.9dollárra a részvényük dbja :D

Aki májusban 35dollárért vásárolt a pascal bejelentésekor, az most közel 84 dollárért adhatja el dbját :D :C

[ Szerkesztve ]

(#24031) schawo válasza vader108 (#24030) üzenetére


schawo
titán

Pedig ennyire nagy csodák nem történtek. Hosszú távon nem valószínű, hogy tartani tudják az eredményeket, akkor pedig marhára túlárazták a részvényeket.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24032) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

(#24033) Venyera7 válasza wjbhbdux (#24032) üzenetére


Venyera7
senior tag

Szèpen összerakták... :DDD

(#24034) schawo válasza wjbhbdux (#24032) üzenetére


schawo
titán

Ha egy problémáról először a fixes között olvasol, akkor az a probléma nem számottevő. Soha nem hallottam, hogy bárkinek is ilyen gondja lett volna.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24035) Abu85 válasza wjbhbdux (#24032) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ma már kevesebb kritikus hiba van a Radeon Software-ben. Azt is megmondom, hogy miért. Az AMD a havi WHQL frissítés kivégzése után megszüntette a többcsapatos fejlesztést, és elfogadta, hogy nem tudnak mindig WHQL-lel előállni, ha sűrűn frissítik a meghajtót. Viszont csak egy nagy csapat dolgozik rajta, tehát következetes marad az egész fejlesztés. Az NVIDIA ragaszkodik a WHQL-hez, vagyis arra van szükségük, hogy legalább három csapattal dolgozzanak. Emiatt térnek vissza már javított hibák az egyes meghajtókba.
A 375-ös széria azért küzd ennyi gonddal, mert bevontak egy negyedik csapatot is. Ez nyilván még több hibát eredményez, mert négy alapvető branch mellett szinte követhetetlen, hogy melyik modult melyik branchre írták, stb.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#24036) daveoff válasza wjbhbdux (#24032) üzenetére


daveoff
veterán

ez a driver egy hulladék, nálam nem működik.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#24037) lezso6 válasza wjbhbdux (#24032) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Nálam a GTX hámfélgiggás drivertől függetlenül rendszeresen beragad 70-80%-os TDP limitben. Fel kellett raknom az Afterburnert, hogy mindig helyreállítsam. Bár lehet inkább win reinstall kéne, hátha attól magához tér.

[ Szerkesztve ]

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#24038) gyiku válasza lezso6 (#24037) üzenetére


gyiku
nagyúr

a format c: mindenre megoldas ;]

hüllő

(#24039) schawo válasza gyiku (#24038) üzenetére


schawo
titán

Várjá', benéztem a dátumot, 1997? :DDD

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24040) lezso6 válasza gyiku (#24038) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Az nem elég, újabban le kell vetetni a rontást a szektorokól.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#24041) gyiku válasza lezso6 (#24040) üzenetére


gyiku
nagyúr

arra csak a park head off a megoldas ;]

hüllő

(#24042) wjbhbdux válasza schawo (#24034) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Ez a legutolsó driver ismert hibáinak a listája, nincs javítva.

/s

(#24043) schawo válasza wjbhbdux (#24042) üzenetére


schawo
titán

Találkoztál valakivel akinek ilyen gondja van, vagy akár hallottál valakinek a valakijéről aki ilyen hibáról hallott valahol?

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24044) daveoff válasza schawo (#24043) üzenetére


daveoff
veterán

Igen pl nekem, meg pár ismerősnek.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#24045) schawo válasza daveoff (#24044) üzenetére


schawo
titán

Wow, hmm. Akkor ez a probléma csak a 1060-at nem érinti (annak ellenére, hogy a listán van)? Nálunk még sosem került szóba ilyen.

[ Szerkesztve ]

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#24046) daveoff


daveoff
veterán

BF1.ben driver telepítés után 130 helyett 30fps, nem csak nálam, másoknál is. Valszeg a mem órajel lesz, de nem néztem rá, most már mégegyszer nem telepítem fel. Teljes tisztítást csináltam, kétszer is telepítettem, sehogy nem ment. Előző driverrel hibátlan a játék. Ja és 1070-em van.

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#24047) Dareius válasza daveoff (#24046) üzenetére


Dareius
tag

Még szerencse, hogy nem frissítetem ezek szerint.

(#24048) HSM válasza daveoff (#24046) üzenetére


HSM
félisten

Még szerencse, hogy béna driverek csak a piros oldalon fordulhatnak elő... Oh wait... ;] :P

(#24049) daveoff válasza HSM (#24048) üzenetére


daveoff
veterán

Ahogy mondod, szerencse! 2 év alatt egy szar driver nekem belefér, használok másikat, amíg nem javítják

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#24050) HSM válasza daveoff (#24049) üzenetére


HSM
félisten

Én pontosan így tettem azzal az évi 1-2 gyengébb AMD driverrel. Mégis jött a köpködés egyből az ilyen drivereknél, meg a bezzeg az Nv driverek beszólások....

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.