Persze csak vegyülni akar a kis kollaboráns
Hupszi : Players volt megint,szerintem feltörte a regem
[ Szerkesztve ]
Persze csak vegyülni akar a kis kollaboráns
Hupszi : Players volt megint,szerintem feltörte a regem
[ Szerkesztve ]
ezt mar hallottam valahol
'oszt az se jött be..
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
Felkötni a gatyát fiúk, a DX12 idén mainstream lesz. World of Warcraft. [link]
/s
Tök jó lenne ha a Bohemia is felébredne végre és nem féltucat DLC-t készítenének az Armához párhuzamosan hanem végre valahára megcsinálnák a DX12 vagy Vulkan portot mert 5év múlva sem lesz olyan CPU amit nem vág taccsra a játék..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Ők a DayZ alatt fejlesztik ha jól olvastam a következő ARMA alá is kerülő motort (enfusion), ami fog majd DX12 támogatást is kapni idővel, de már most is sokkal jobban fut és rendesen kihasználja a mai gépeket.
/s
Woow - szó szerint, miaz, a Blizzard megérkezett a XIX.-ből a XXI. századba? Starcraft 2-höz nem adnak patchet, hogy ne 2db CPU-magon fusson a komplett kóceráj?
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Szerintem nem kellene Vulkannal bélelt DX12-es GNM, hogy ne csak 2 magot használjon az Arma3télennyáron..
Ha meg a Day-Z lesz az Arma jövője, akkor már most lehet átszokni Squad-ra, mert ezeknek reszeltek.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Lassan ideje lenne a PC-nek megkozeliteni a konzolokat, a PS4 Pro 4K-n eleg szepen teljesit.
Par napja nyuzok egyet, rohej hogy egy Vega arabol veszek egy PS4 Pro-t, hozza egy 4K HDR TV-t (40") egy eves elofizetest (24 ingyen jatek hozza) kaptam hozza 2 exclusive jatekot is(Uncharted es Horizon Zero). es meg maradt is szorpre...
R.I.P. PC Gaming
Elég hamar és könnyen dobtad a Vega PC -t.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Aham...milyen csúcson Bélám?
[ Szerkesztve ]
Ugy latom mindenki egyetert, AMD tarol minden fronton
Easy win
Ez csak addig lenne így ameddig az NV nem adna ki egy Xbox/PS szintű konzolt, vagy az új generáció belsejét nem ők gyártanák
Nem lehetetlen ez sem.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
Próbáltál már a ps4pro-n pubg-zni ?
[ Szerkesztve ]
Make things work
Én Xboxon játszok vele, ha az számít. Viszont PSre nincs PUBG
És te próbáltál már Uncharted 4-et tolni (vagy más hasonlóan remekmű exkluzívot, mert itt van egy pár) Xbox-on?
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
No, ezeket a képeket lehet tolni, a süllyedő hajós Vega és Polaris csillagképes képet meg kimoderáltattátok, vörös szemüvegesek...
Nem ezt hívják kettős mércének? Pedig abból a képből legalább a fele igaz volt, az már bebizonyosodott: olyan nagy siker a Vega PC gamer fronton, hogy még a poor Pascal sem jött össze...
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
En tuti nem, nekem elfer az ott, lehet jokat rohogni
Vega-n sokkal folyekonyabb volt a jatekmenet mint a 1080-on, bar ezt csak azok tudjak akik hasznaltak is mindkettot. sztem
Horizon Zero Dawn-on probaltam tegnap, meg szokni kell
[ Szerkesztve ]
Csatlakozom, bár a "sokkal" azért erős túlzás.Ajánlanám a félelmetesen gyorsabb jelzőt.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Pontosan ezt a szot kerestem
Felreertes ne essek, azert mert csipazom az AMD termekeit attol meg jol elvagyok az I7-1070 parossal is, amire kell eleg, esetleg latom mi miben jobb-rosszabb, minden masra ott a PS4.
Ah van ps4 pro és veg64 LC a is a pc-ben Ami meg jön xbox-ra, az van pc-n is
Make things work
Szedhető a Final Fantasy XV benchmark. Lássuk, hogy verik tönkre a teljesítményt a Gameworks effektek.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Az AFR-nek fáj a GameWorks. Az új DRM nem kompatibilis a driverből kényszerített több GPU-val. Ennek megint nagyon fognak örülni a hardcore PC-sek. Pedig maga a motor támogatja, elvégre korábban négy GPU-n futott még az eredeti demó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Eddig azt mondtad,hogy az FS ugyan olyan jó mint a GS!Ezért a csúsztatásért küldünk neked Playersel egy bazi nagy-ot!!!
Ui:"bar ezt csak azok tudjak akik hasznaltak is mindkettot. sztem"
Ez meg nem releváns,mivel ebbe a fenti halmazba te meg még egy válalkozó kedvű/unatkozó milliomos tartoztok ami kimeríti a statisztikailag nem detektálható mennyiséget
[ Szerkesztve ]
Az szép,hogy a 12K-t FHDn egy vga sem lépi meg....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
Az SLI/CF meglépné, ha nem lőnék ki. Milyen jó dolog manapság, hogy írnak egy AFR-rel kompatibilis motort, ami régebben négy GPU-ra is skálázódott, majd elcsúszik a támogatás a middleware-eken. Iszonyat jó irányba megyünk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
1080p/Standard Quality -ban a 1080Ti!
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Csodálatos. Igazi minőségi munka lett ez a port is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nekem 7400-7500 pont (FHD High). Reális is, ha megnézzük a gépeink közti különbséget. FHD @ 60fps-re elég lesz.
Vega tulajok "örülhetnek".
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Is..
Nem is értem milyen olyan infóval szolgált ez a bench/VGA viszony itt sokaknak amit nem hozott az előző részek bármelyike, alig 14db volt belőlük..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Csóró Vegák soha nem látják ez a játékot.A bányában dolgoznak.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Teljesen érthetetlen, hogy a Square Enix miért nem használja az EIDOS Labs csoportját. Annyi technikailag képzett embert áthelyeztek oda az elmúlt években, igazán segíthetnének a keleti fejlesztőstúdióknak is. De a Nixxes is simán bevethető, ők is közel vannak a Labshoz. Erre olyanok portolnak, akik elsődlegesen konzolra dolgoztak mindig is. Ki gondolta, hogy ebből ez lesz.
(#32785) Habugi: Igen csak az előző részeknél nem ment a marketing, hogy faszántos lesz a PC port. Mindenki tudta, hogy olyan szar lesz, mint az előző, így nem kellett végül csalódni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ha viszont konzolos fejlesztők akkor nem kellene AMD-n jobban futnia?
Vagy konzolhoz is bénák?
Naivitás off.Nokiás doboz projekt ez is.
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Ez... ez...
És a a pont az most hány fps?
[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Ja, ha nem rögzítem a benchmarkot shadowplay-jel akkor "kicsit" jobb eredményt kapok: [link] 1080 High táblázatban keressétek az eredményt.
(#32786) imi123 Kitették fb-ra is a benchmarkot (a FFXV hivatalos fb-jára). Mikor megláttam, 147 komment volt. Végigolvastam és a 147 komment közül 1 azaz egy ember panaszkodott, hogy neki Vega-ja van és nem örül. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Maximum akkor, ha ugyanazt az API-t használja. De az FF15 PC-n DX11-et használ, PS4-en GNM, míg Xbox One-on a D3D12Mono API-t. Gondolom a PC-re is portolható lett volna egy DX12-es mód, elvégre a mag a motor már futott DX12-ben pár éve, viszont gondot jelent, hogy egy csomó felhasznált NV middleware-nek nincs stabil D3D12-es portja. És mivel a forráskód is titok, ezért nem is tudják megoldani, és akkor az lenne, mint a Rise of the Tomb Raidernél, hogy a DX12-ben kevesebb effekt kapcsolható be. Gondolom a szervizkönyvtárakkal kizárt AFR is csak egy mellékhatás, elvégre az SLI már működött ezzel a motorral korábban.
Igazából nem az a gond, hogy ilyen lett, hanem az, hogy nem ez volt ígérve.
Abban pedig nem vagyok biztos, hogy az NV fizet azért, hogy az SLI ne működjön. Ez egy olyan kellemetlenség, amit be kell nyelniük a GameWorks modellel, lévén bizonyos kódokat a fejlesztők nem láthatnak, így nem tudnak rájuk reagálni. Lehet, hogy a motor tökéletesen kompatibilis az AFR-rel, de rengeteg kódot hoz be maga a middleware, ami viszont számukra egy feketedoboz, és megtörhet egy rakás korábban működő dolgot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Csak doboz? Inkább pénzeszsák!
Amíg a AMD kártyák a bányában izzadnak,addig nem is fog változni a helyzet. Én lef..nám hogy rosszabbul megy,csak lenne Vega56 a gépembe.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Nincs semmi baj ezzel a port-tal úgy néz ki a benchmark alapján. Csakhát AMD VGA-ra nem optimalizálták. De minek kellene optimalizálniuk? Egyszereplős a VGA piac.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Ja hogy ilyen egy átlagos PC port. Oké..
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
Nem mintha NV kártyát annyival többet lehetne találni a boltban. Az egész világ, és még annál is több a bányában dolgozik.
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
Nem láttam Low beállítások mellet. Egy 1060-1070 is elviszi high-on.
Nálam így néz ki: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Azt hiszed, hogy csak AMD-re nincs optimalizálva? Egy képkocka a számítási idő 19%-át tölti erőforrás-korlátozás mögött. Csak, hogy képben légy, általános javaslat az iparágon belül, hogy ez az érték ne legyen nagyobb 3-4%-nál, különben valami rosszul működik a rendszerben. Persze ezt egy átlag vérpisti nem fogja kimérni, éli a saját álomvilágát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Jajj hát ez szörnyű... Így lehet nem is fogom élvezni a végigjátszást... Még mindig nem érted, hogy az átlag gamereket nem érdekli, hogy mi zajlik a "motorháztető" alatt? Fusson jól és kész.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.