Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz core i7 #19131 üzenetére

    A játék megjelenése óta Radeonokon csak OGL 4.3-al futott a játék, ezzel szemben NV kártykon OGL 4.5-el, sosem futottam racionális magyarázatba, őszintén szólva nem is kerestem..

    Engem egyébként simán mellbe rúgott a difi.. :Y

    6600K 4.7, RAM 3600, 390X tuning.., eddig sem volt kihajtás ügyi probléma sem 1080p sem 1440p alatt DOOM-ban, GPU szépen fel volt akadva 99-100%-ra de a Vulkan most durván 70%-ot hozott. :C

    VEGA CP-n van egy rész ahová vissza-vissza jártam tesztelni újabb driverekkel, mert FHD-n is le tudott esni az FPS 50-re. Ultra.., plusz ugye efölött a Shadow & Texture PS Ultráról Nightmarera állítva.
    Na most ugyan ott 85-88.. :))

    Szórakoztam vele durván fél órát mert az OGL 4.3 <---> Vulkan váltáshoz restart kell, megnéztem több helyen is, nem csak itt gyorsult látványosan, nagyjából mindenhol és van ahol közelít a 100%-hoz ami szerintem egy vicc.
    1440p-ben pedig szintén maxon kb 15%-al gyorsabb, mint OGL-el volt azonos beállításokkal 1080p-ben.. :DDD
    Nem a DX12-öt kell most szapulni szerintem, szó nincs róla hogy mennyivel jobb a Vulkan, egyszerűen csak az OGL 4.3 volt bitang sz@r.

    Azt hogy Async volt-e azt nem tudom, elvileg GameReady driver kell hozzá és TSAA.

    Előbbi valószínüleg pipa, 16.7.2 formájában, utóbbi is, 8xTSAA okán, szóval elvileg Async On-al futott már.

    Btw, a post nagy része nyilván nem neked personále, csak arra kívántam reagálni hogy esetlegesen az NV-nek jobban fekszik az OGL. Jó kérdés, ámbár nem azonos OGL verzióval fut a két oldal ugye, kvázi nem összehasonlítható, konzekvencia le nem vonható.

    Vulkan nekem eddig pipa de jó lenne azért látni egy játékot/random benchet ahol DX11-el szemben lehetne summázni, esetleges átjárás lenne OGL/DX11/Vulkan/DX12 között.
    Ez eddig nagyon szép csak szerintem nem a Vulkan érdeme.., hanem az OGL 4.3 volt kuka. :)

  • huskydog17

    addikt

    válasz core i7 #19131 üzenetére

    Az id tech6 motor nem tartalmaz DX leképzőt, ahogy az összes többi id tech motor sem. Az id mindig is OGL-ben fejlesztett.

    Van néhány csapat még akik használják az OGL API-t a játékaikban.

Új hozzászólás Aktív témák