Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67701) V/ válasza Hauptmann (#67700) üzenetére


V/
Topikgazda

Én is így vagyok vele, remélhetőleg megtalálják a raklapot.

[ Szerkesztve ]

(#67702) herrká válasza Hauptmann (#67700) üzenetére


herrká
senior tag

Jun 26, 2023, 16:05 [HU] Arrived at local delivery center
Ezek szerint én még türelmesebben kell, hogy várjak. :)

(#67703) csuhi17 válasza KutyiHU (#67697) üzenetére


csuhi17
tag

ECSCCA0027023523 tegnap dobta be a postás

(#67704) Hauptmann válasza V/ (#67701) üzenetére


Hauptmann
addikt

Most jött nekem az sms, hogy mehetek a postára érte.

(#67705) myckie2 válasza Hauptmann (#67700) üzenetére


myckie2
őstag

Nekem 20. óta csak az 'import custom clearance complete'. :( Az a legviccesebb az egészben, hogy azok az dolgok amit egyszerre rendeltem, csak nem 15 days guaranteesek voltak, azok már több mint két hete megérkeztek, ez meg most már lassan 1 hónapja sehol.

(#67706) V/ válasza myckie2 (#67705) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt van az de az a raklap amin ezen a küldeményeink vannak a vámolós logisztika raktárában porosodik, mert vagy az Express One-nak vagy az ECSC-nek át kellett volna már adni.

(#67707) lemuel


lemuel
csendes tag

Mint már írtam én is a 20-i vesztesek között vagyok. Írtam az eladónak, hogy az enyémmel együtt egy nagyobb szállítmány veszett el és ezt egy magyar fórum gyűjtögeti. Azt válaszolta nyissak egy disputát, támogatnak.

Most ki kivel van?

Nem lehet az Alinál csoportosan panaszkodni?

(#67708) LouiS22 válasza V/ (#67706) üzenetére


LouiS22
veterán

A 29-én vámolt raklap is megállt valahol útközben. Alis tracker szerint custom clearance completed.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#67709) V/ válasza lemuel (#67707) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lehet, mindenki egyedileg kell hogy intézze. Amikor nyilvánvalóan megsemmisül a szállítmány (törököknél kigyulladt a gép) akkor ha ismert a szállítmány tartalma ők rendezik, de ez nem olyan eset.
De amíg nem jár le a szállítási védelmi idő ami úgy 65-68 napnál tart ezeknél hivatalosan nem lehetne dispute, csak akkor ha kezedben a szállító igazolása hogy elveszett. A játékszabályok nem változtak.
Az hogy nem kapod meg 15 napon belül és kapsz 1 USD-s kupont csak egy ténylegesen nem létező valami, ez az érvényes:

[ Szerkesztve ]

(#67710) atiska007 válasza V/ (#67699) üzenetére


atiska007
senior tag

Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.
Az ECSCCA azonosítóval rendelkező nemzetközi bejövő küldemények nem könyvelt (közönséges) küldemények. Ezek a küldemények kizárólag a Kína-Magyarország nemzetközi szállítási szakaszon rendelkeznek nyomkövetéssel, a magyarországi célországba való megérkezésükig a nyomkövetés az AliExpress kínai webshop oldalán látható. A magyarországi érkeztetést követően a küldeményeket a továbbiakban nem könyvelt (közönséges) küldeményként kezeljük és azokat a küldeményeket, amelyeknek mérete lehetővé teszi a címhelyen történő kézbesítést, levélszekrénybe (postaládába) helyezzük, míg az amorf küldemények a helyi kézbesítő postán vehetők át, amelyről a megfelelő elérhetőségek megadása esetén értesítést kap a címzett. Amennyiben értesítést nem kapott, akkor nem a Magyar Posta kézbesíti Önnek. A Magyarországra érkező küldemények kézbesítésében nem minden esetben vagyunk mi az illetékesek.
A fentiek alapján a küldemény hollétéről a nyilvántartásunk alapján nem rendelkezünk információval.
Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk Önnek.

tracking: ECSCCA0023502175
23 Máj 202308:10Arrived at local delivery centerMagyarország
This package is now with the destination country/region's carrier. Under economy shipping, further tracking info may not be updated. Please contact the carrier for details.To know more information,Call the hotline: phone number: ugyfelszolgalat@posta.hu

Sakk-matt?
Posta tagad, Ali nem refundol, én szívok.

Mit lehet még tenni?

Mittudomain!

(#67711) V/ válasza atiska007 (#67710) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényeket közölnek, nem tagadnak semmit.
Tudjuk hogy ez a válasz, nem véletlenül írtam bele az Összefoglalóba és írtam neked is.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.

Megoldást is írtam #67649 hogy kell egy igazolás tőlük amelyet a szállítási védelmi idő lejárta után a meg nem érkezett dispute-hoz tudsz mellékelni.
De ezt más is ellophatja ha hozzáfér a postaládádhoz.

[ Szerkesztve ]

(#67712) lemuel válasza V/ (#67709) üzenetére


lemuel
csendes tag

Ezt már sokszor elmondtad, értettem.
Mint látod az üzenetekben az eladó javasolta a disputát, merthogy az Ali nem vesz egyébként komolyan. Korábban már belelálltam a zavaros határidők miatt illetve, hogy kérdezzék a szállítót, mert én nem tudom. Be is másolt egy semmitmondó választ. Gondolom Ő is tudja, hogy van-e értelme a disputának. Azaz szerinted szivat.
Talán ha egyvalaki tesz panaszt mondjuk felsorolva egy csomó érintett Pnluc-ot utánanéznek a bulk szállítmánynak. Nagyon ritkán vásárolok az Alinál és még nem kellett panaszkodnom. De már legalâbb harminc éve vásárolok innen-onnan a világból, volt egy és más..

(#67713) V/ válasza lemuel (#67712) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreérted. Ha ő ajánlja akkor mehetne, de esetleg az AliExpress rendszere nem fogadja be, mert szállítás alatt áll. Így a meg nem érkezett dispute a vásárlás zárása után indítható hivatalosan, ezt írtam.
De nagyon egyszerűen megnézheted hogy milyen opció van rá, kattints a Refund/Return gombra, jelöld a Delivery status-nál az Item not received pontot és ott a lehetőség.
Ez lenne a megfelelő indok: Tracked as returned/canceled/lost/held at customs

Mondjuk egy valaki tenne panaszt az rendben, de ki ellen panaszkodjuk, mert nem tudjuk pontosan hogy melyik logisztikai cégnél vannak a levámolt küldemények, mert azokhoz még nekünk nincs közünk, hiába ami küldeményeink. Sem az eladó, sem a vevő ennél a résznél nincs benne a folyamatban, az AliExpress sem tud semmit tenni, ez pedig több éves tapasztalat.
Tehát dispute az idő lejártakor, vagy közben dispute ha az eladó elfogadja és engedi az AliExpress rendszere.

[ Szerkesztve ]

(#67714) lemuel válasza V/ (#67713) üzenetére


lemuel
csendes tag

Szerinted azt kisorsolják, hogy ki lesz Pnluc-os ki nem és az Ali nem tud rákérdezni a saját "időgarantált?" szállítmányára?

(#67715) V/ válasza lemuel (#67714) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem értem a kérdésedet. De nem sorsolás van.
És a rákérdezés sem világos de az AliExpress ügyfélszolgálat tényleg nem tud segíteni.
Engem inkább az érdekelne hogy tudsz-e dispute-t indítani.

A Foxpost segít megfogalmazni:
A nemzetközi kiscsomag-logisztikai piac rendkívül összetett és bonyolult folyamatokon alapul. Többféle megoldás létezik, és rengeteg, cégek és szolgáltatók közti megállapodás szabályozza azokat. Kívülről nézve talán érthetetlen, de legalábbis követhetetlen, hogy bizonyos esetekben hogyan jut el egy kínai termék a fogyasztóhoz.

Amikor megrendelsz egy terméket az online térben, külföldről, és szállítást választasz, akkor a feladó valójában arra szerződik, hogy eljuttassa Neked a csomagot. A szállítási folyamatot ugyanis olyan cégek között megkötött, határokon átívelő szállítmányozási szerződések szabályozzák, amelyekkel sem a feladó, sem a címzett nem áll közvetlen üzleti viszonyban. Mi történik ilyenkor?
Az eladó feladja a terméket a helyi szolgáltatónál, onnan egy nemzetközi szállítmányozási céghez, majd esetleg egy további európai országban egy újabb céghez kerül, de végül egy magyarországi logisztikai szolgáltatóhoz.
Így kerülnek adott szerződések alapján a FOXPOST-hoz a távolról rendelt csomagok, és adott esetben meghatározásra kerül a címzetthez legközelebbi csomagautomata. Ehhez egy harmadik fél eszköze áll rendelkezésre.

(#67716) Holgi


Holgi
csendes tag

Szép napot Mindenkinek!
Ismét segítségre lenne szükségem. Az alábbi rendelést adtam le, amit a kereskedő el is fogadott. A mellékelt értesítéseket kaptam, abban a hiszemben voltam, hogy minden ok.
Tegnap este e-mailt kaptam az Express One futártól ,hogy mai napon a Cainiao megbízásából kiszállítja a rendelésem, ami reggel meg is történt, de a várt termékek helyett egy kis csomagban néhány LEGO alkatrészt kaptam. Az eredeti rendelésem státusza pedig átvettre módosult. Ilyenkor mi a teendő?



(#67717) V/ válasza Holgi (#67716) üzenetére


V/
Topikgazda

Elküldöd a képeket az eladónak hogy nem azt kaptad amit kifizettél és hogy mi a megoldási javaslata. Azután annak megfelelően eljárni, egyébként meg dispute hogy Items are missing
Gondolom nem keverhették össze, te ilyeneket nem vásároltál és a te címed van a csomagon?
Mivel látszott hogy a mérete nem lehet ilyen kicsi azoknak amit megrendeltél remélem csináltál felbontási videót?

[ Szerkesztve ]

(#67718) cof válasza V/ (#67717) üzenetére


cof
veterán

Azért várjunk vele... Az a piros auto 20 ezer Ft fölött van. Szoktak olyat csinálni az eladók, hogy a legdrágább tétel szerepel a címben és a hirdetésen belül lehet válogatni.

Szóval szerintem itt az történt, hogy figyelmetlen volt a vásárlásnál, és nem nézte meg a leírást mit vesz.

Ezért lenne jó linkelni a tételeket ilyenkor ne kelljen a segíteni akarónak még keresgélnie, mert mondjuk nem is találtam pont ezt az eladót.

Google-ban találtam egyedül ezt a Kids Love Toy Store boltra linket de már nem él a bolt. Akkor mehet a dispute, mert átverés volt, ha ez az. [link]

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#67719) V/ válasza cof (#67718) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az lenne amit írsz akkor majd az eladó is utalni fog rá, szóval nyugodtan írhat, nekem nem kell tudnom hogy esetleg ő tévedett, nem pedig az eladó. De ennyiért ezek nagyon drága pót valamiknek tűnnek.

(#67720) cof válasza V/ (#67719) üzenetére


cof
veterán

Sok az ilyen trükkös eladó, nagyon figyelni kell a leírást is.

Ja... tegnapi 3x 1.99$ kacatos EO számot kapott, hála az égnek. :C

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#67721) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Engem nagyon tud bosszantani az ha találok valamit olcsó ár van kiírva rákattintok és utána kiderül hogy az a termék egy kiegészítője csak míg maga a kérdéses termék sokkal többe kerül

(#67722) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Volt egy vásárlásom Order date: Jun 24, 2023 és ma még csak itt tart
2023-06-28 11:28 Out for delivery Arrived at departure transport hub
nem szokott ilyen sokáig várakozni ECSCCA

(#67723) ferenck válasza Holgi (#67716) üzenetére


ferenck
senior tag

Pont az ilyenek miatt kell kicsomagolós videót készíteni és akkor nincs vita, hogy mit küldött. Saját káromon tanultam meg én is, azóta mindenről csomagról videó készül, többször kihúzott már a pácból. Egyébként igen ez a menete, videó vagy fénykép készítése ha nincs videó, majd dispute indítás.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#67724) baly81 válasza V/ (#67719) üzenetére


baly81
aktív tag

Szerintem is ez áll fenn, amit cof mondott!
Csak a kosárba helyezte és fizetett, anélkül, hogy választott volna az "alternatívák" közül...
Vagy, ha tényleg ezt a készletet vette meg, mert csak ez szerepelt a hirdetésben, akkor szintúgy cof-nak van igaza! Egy ilyen készlet 30EFt környéke, így a párezres vásárlási összeg is adhatott volna némi bizonytalanságot a vásárláskor a termékkel kapcsolatban.

Én személy szerint hosszas keresgélést követően sem találtam meg ezt a store-t a képen szereplő névvel. Azt látom (a google szerint is), hogy volt ilyen nevű store az alin, de hogy most nincs az szinte 100% biztos! Szóval lehetett egy "kámikázebót" is... Regisztrál, eladott pár drága terméket olcsón, amire rárepült pár pacsirta (bocs Holgi, nem gúnyból írom!) küldött szemetet/olcsót és köddé vált a "sok" pénzzel...

[ Szerkesztve ]

Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

(#67725) V/ válasza baly81 (#67724) üzenetére


V/
Topikgazda

Az elsőnél nincs más termék opció, a másodiknál meg annyi hogy elektronika nélkül (Static (No box) vagy elektronikával Electric(No box) volt.
Simán átverték, mert nem a kifizetett tételeket kapta meg, lehet hogy nem is volt neki ilyen, csak képeket lopott és rakott fel hirdetésként.

[ Szerkesztve ]

(#67726) baly81 válasza V/ (#67725) üzenetére


baly81
aktív tag

No, igen ez átverés ilyen formában...
És nyilván nem ezen a hibán lovagolok, mert szegény Holginak van e nélkül is problémája emiatt...
De, intő példa lehet mindenkinek.,.
Miért van az, hogy valaki azt gondolja, hogy 20 üzletben árult ugyanazon termék mindben 30 EFt, a 21.-ben 8500 Ft és onnan veszem meg? :F Nem ad gyanakvásra okot, még ha az értékelés és alin eltöltött idő megtekintése felett el is siklottunk volna... :F

Ilyen esetben kártérít e az ali?
Holgi, ne haragudj! Sajnálom ami történt, bár ha jobban figyelsz akkor talán ez nem történt volna meg! :((( Mivel a fórumon azért vagyunk, hogy segítsük egymást a tapasztalatokat megosztva, arra kérnélek, hogy írd meg mi lett a visszaigénylés vége!
Így ebből mi is le tudjuk vonni a konzekvenciákat; az ali hozzáállását az ilyen átveréses dolgokhoz. Köszi!
Sok szerencsét a refundhoz!

Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

(#67727) V/ válasza baly81 (#67726) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért ne lenn érvényes a vásárlói védelem? Nem azt kapta meg amit kifizetett. Az hogy egy kereskedő olcsóbban adja mint mások az nem kizáró ok. Létezhetnek egyedi akciók semmi sem tiltja. Az árkülönbséget nem kell az AliEXpress.nek vizsgálni, ilyenről szó mnincs a szerződési feltételekben, ha ez a hirdetés megjelenhet akkor nem lehet a felelősséget elhárítani,.
Az Amazon is fellép a csaló eladók ellen és leszedik a hirdetést, de ha mégis egy vásárló pórul jár ők sem zárják ki a vevő kárpótlását azért mert ők nem észlelték, nem vették észre.

(#67728) Jar válasza baly81 (#67726) üzenetére


Jar
tag

Akkuknál (pl. 18650) Aliexpress nem szokta elismerni, hogy fake vagy poor quality, hiába a számos negatív visszajelzés. Ezzel szinte bátorítja az eladókat, hogy minél nagyobb mAh kapacitást "véssenek" a termékre, akár fizikai képtelenséget is, hiszen Ali úgy is védelmezi őket.

Mivel a visszajelzésekből következtetni lehet a valódi kapacitásra, így előre tudok alkudni az árból.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/UL7yJtYR_kw?si=5II7Zro1GjkXewT3

(#67729) baly81 válasza V/ (#67727) üzenetére


baly81
aktív tag

Jogos a felvetésed!
Kíváncsi leszek az alinak is ilyen egyértelmű lesz e...
Én is úgy gondolnám, hogy szó nélkül ki kelle fizteni a teljes összeget!
Na, várjuk meg vele Holgi visszajelzését!

Ne mássz fára, ha nem tudsz úszni, mert elüt a villamos!

(#67731) lacoka55 válasza Jar (#67728) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Nekem 2x sikerült 32700 akku az elsőnél az eladó nem válaszolt a refund-ra így az ali a javamra döntött és vissza kaptam a pénzt
a második vásárlásnál visszakértem a vételár 50 százalékát az eladó mindent kitalált védekezésül kértem szakértők bevonását a döntésbe és végül én nyertem
de nem elég az hogy nem felel meg a leírásnak valamivel bizonyítani kell hogy az eladónak nincs igaza de ha a visszajelzésnél sok negatív van az már sumákol
én például mérési eredményeket is küldtem pl kép [kép] ha egy eladó 6000mAh kapacitást ad meg a másik eladónál ugyan ez a méret nem lehet 12800mAh
pl ezt itthon is árulják [kép]

(#67733) Amazonas válasza atiska007 (#67710) üzenetére


Amazonas
senior tag

(#67734) csuhi17 válasza V/ (#67727) üzenetére


csuhi17
tag

Alin is láttam már olyan eladót aki röhelyes pár USD ért rakott ki pl egy 1200 USD-s videókártyát és a leírás alapján watsapp os kontaktot kér.
Valamelyik külföldi oldalon olvastam, hogy kriptovalutás azoknál nagyrészt a fizető eszköz, és csak negatívat láttam róluk.
Ugye azt nem tudod sehogy sem visszaszerezni.
Az olyan hirdetéseket hogy hogy nem törölték?
Itthon a jófogáson is vannak már ilyenek...

(#67735) V/ válasza Amazonas (#67733) üzenetére


V/
Topikgazda

Erre már inkább ne számíts a javaslatom amit itt írtam #67649 hogy kell egy igazolás a Postától amelyet a szállítási védelmi idő lejárta után a meg nem érkezett dispute-hoz tudsz mellékelni.

[ Szerkesztve ]

(#67736) dale74 válasza V/ (#67715) üzenetére


dale74
tag

Indítottam dispute-t, de visszadobták:

[kép]
15 napos delivery volt.

(#67737) V/ válasza dale74 (#67736) üzenetére


V/
Topikgazda

Abban a hozzászólásban nem egészen ilyen szituációra utaltam. A képen olvasható június 23-as bejegyzést követően nem kaptad még meg az MPL-től a csomagot?

(#67738) dale74 válasza V/ (#67737) üzenetére


dale74
tag

PNLUC-os volt ez is június 1-i rendelés. Nem kaptam még meg a csomagot.
Magyar postánál is rákérdeztem a trackingre, de eddig hallgatnak.
[kép]

(#67739) V/ válasza dale74 (#67738) üzenetére


V/
Topikgazda

Az MPL ügyfélszolgálathoz tartozik, de ők nem kapták még meg, ez a számuk 06-1-333-7777.
De ennél írhatsz a ECSC-nek mert ők rendelték meg a szállítást és nekik kellett volna az MPL-nek átadni, hogy akkor hol is van ez a csomag

(#67740) Holgi válasza V/ (#67717) üzenetére


Holgi
csendes tag

Köszönöm a gyors reagálás, az általad javasoltak szerint jártam el, elküldtem a képeket és reklamációmat.
A csomag mérete azért nem lepett meg, mivel vártam előző rendelésemből hiánypótlást, a szállító értesítéséből nem derült ki a rendelésszám. Mivel az én címem szerepelt a csomagon, gyanútlanul átvettem. Készítettem fotókat róla!
A szóban forgó rendelést is erre az időszakra ígérte a nyomkövető oldal, kezdtem gyanakodni. Közben megjött az e-mail az Alitól, hogy a termékeket hamarosan kiszállítják. Ezek után felmentem az Ali oldalára ahol a rendelésem státusza már átvett volt.

(#67741) Holgi válasza cof (#67718) üzenetére


Holgi
csendes tag

Nem mentegetni szeretném magam, de mivel több éve vásárolok az Alin, az általad említett "trükköket" vagy legalább is egy részét ismerem. Ezek szerint eddig szerencsém volt mert nem volt részem"átverésben"!
Az ár valóban jóval kedvezőbb volt a hasonló termékektől,
de mivel a vásárlás a júniusi SUMMER SALE alatt, több kedvezmény összevonásával (Choice Day, coin, együttes vásárlás) történt és hasonló kedvezménnyel rendelt terméket meg is kaptam, igaz más szállítótól, nem gyanakodtam.

(#67742) V/


V/
Topikgazda

Nekem is megindult a 06.20-án beragadt küldemény, megtalálták a raklapot.
06 Júl 2023 09:07 az ECSC-hez megindult.

(#67743) V/ válasza Holgi (#67740) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez akkor nem lehet a hiánypótlás?

(#67744) lemuel


lemuel
csendes tag

Nekem is.

(#67745) dale74 válasza lemuel (#67744) üzenetére


dale74
tag

Nekem 23-tól tart még az "előrejelezés". Átadás nem történt.

(#67746) Holgi válasza V/ (#67743) üzenetére


Holgi
csendes tag

Sajnos, nem. A két megrendelt Lepin autó rendelési státusz az Ali oldalán kiszállított:

(#67747) V/ válasza dale74 (#67745) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezért írtam hogy érdeklődj az átadó cégnél.

(#67748) Atis1972


Atis1972
csendes tag

Megmozdult a 20-án levámolt csomagom?


[ Szerkesztve ]

(#67749) dale74 válasza V/ (#67747) üzenetére


dale74
tag

Írtam oda is , de nem kapkodósak. A Posta legalább visszajelzett, hogy megkapta az üzenetem.

(#67750) jojoando


jojoando
senior tag

Érdeklődnék az Aliexpresz a garanciális termékekkel kapcsolatban hogy áll a problémákhoz?
A Fejegységem a melegtől megbolondul, de naponta váltja éppen melyik része a nemnormális. Vagy az érintőképernyő nem érzékeli az érintést, azt bekalibráltam, de pl 15 perces használat után a rádió része vált kezelhetetlenné, pl magától új adást keresett váltogatta az RDS frunkciót...másnap a hűvösbe reggel semmi baja, délután a menűben ugrál összevissza, kezelhetetlen, az Igo menűt adja a zenei ikonra, vagy már azon belül kapcsolgatja a helykeresést... a melegben megzakkan az egész. 11 hónapja vettem, valszeg az alaplapi csippek nincsenek jól hűtve, ezért is lehet baja, vagy nem tudhatom mitől. 11 hónapig mindent csinál flottul.
Lényeg ilyen esetben ha hiba merül fel a készülékkel, segít az Aliexpressz vagy elutasít és szega?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.