Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5551) csipesz_70


csipesz_70
csendes tag

Hali! Rendeltem 2 tablet tokot az Ali-n de hiányosan jött meg. Hiányzott a fólia. Egyből Dispute-t kezdeményeztem. Az eladó megkérdezte hogy jó-e ha elküldi a hiányzó fóliát. Mi a teendő? Vonjamvissza dispute-t? Ugyanis 4 nap alatt nem ér ide a fólia. Előre is köszi a segítséget

(#5552) Agyasima válasza csipesz_70 (#5551) üzenetére


Agyasima
senior tag

Nem ismerem még a dispute folyamatot teljesen, de szerintem ne vond vissza. Ilyenkor neki kell tennie egy ellen ajánlatot, amit el kell fogadnod, ha jónak találod. Szóval én megkérném őket, hogy tegyék meg hivatalosan az ellenajánlatot. DE: én is most vagyok benne az első duspute ügyintézésemben, szóval lehet, hogy valaki nagyobb tapasztalattal is válaszolhatna/megerősíthetne/megcáfolhatna.

És mivel nem pörög a topic, itt az izzóim történetének folytatása - bár még nincs vége, ha lesz fejlemény és van igény rá, folytatom majd:

Szóval rendeltem E14-es, 20W-os izzókat, ~13EUR értékben. Meg is érkezett ~30 nappal később 7 db E27-es 4W-os izzó. Megnyitottam a dispute-ot, leírtam, mit akarok: mivel ők hibáztak, így teljes visszatérítést akarok, és nem szándékozom fizetni a visszaküldésért, mivel nem én vagyok a hibás. Ez után 5 nap állt rendelkezésünkre az eladóval a vita rendezésére. Ez abból állt, hogy értetlenkedett, a feltett kérdésekre nem válaszolt. ~13 órával a határidő lejárta előtt kérdezte meg, hogy mit is akarok. Mire válaszoltam, hogy pont ugyanazt, mint 5 nappal azelőtt: teljes visszatérítést + vagy fizeti a visszaküldést vagy nem küldeném vissza, mert nem éri meg. Ezek után szó szerint az utolsó órában elutasította az igényemet, majd előállt az ajánlatával: ha visszaküldöm a cuccot, visszafizet mindent.

Most 10 nap állna a rendelkezésemre, hogy elfogadjam az ajánlatát / módosítsam és tegyek ellenajánlatot / elálljak a követelésemtől / eszkaláljam a dolgot. Nos, nem vártam 10 napot, de 10 órát se: eszkaláltam a dolgot. Most várok Alibaba döntésére. 13 EUR nem olyan nagy tanulópénz, viszont én is és talán a topik olvasói is előrébb lehetnek egy tapasztalattal. :)

[ Szerkesztve ]

toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

(#5553) kirkri válasza Agyasima (#5552) üzenetére


kirkri
addikt

A legvalószínűbb kimenetel az, hogy részleges visszatérítés mellett fognak dönteni (70-80% körül), vagy teljes visszatérítés, amennyiben saját költségen visszaküldöd.

21 éve a Prohardveren! ™

(#5554) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Hűűűha... vajon megkapom!? :DDD
STEVE JOBS

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5555) HGTimber


HGTimber
tag

Sziasztok!

Június 8-án rendeltem egy terméket az Alin. Még aznap zárolták is az árát a bankszámlámon, azóta a Pay Success-ben a "The supplier is processing your order " stádiumban van. 10 nap volt a Processing Time. A visszaszámláló jelenleg "6days 9hours xxminutes" és visszaszámol.

Azt szeretném kérdezni, hogy mikor kezd el visszaszámolni a Processing Time, mert ha 8-án rendeltem, akkor a visszaszámlálóval ellentétben már holnap járna le a 10 napnyi Processing Time és nem még 6 nap és 9 óra múlva.

Az átlagos szállítási idő (30-35 nap) a feladástól értendő vagy a megrendeléstől?

(#5556) maj-viktor válasza HGTimber (#5555) üzenetére


maj-viktor
őstag

10nap + 24óra (fizetési hitelesítés).... szal a visszaszámláló "jó"! (valamit elnézhettél)

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5557) kirkri válasza HGTimber (#5555) üzenetére


kirkri
addikt

Feladástól ketyeg.

És mint írta a fórumtárs, a 10 nap processing time-hoz hozzájön még 1 nap amíg az AÍi a pénzügyi tranzakciót dolgozza fel.

21 éve a Prohardveren! ™

(#5558) Agyasima válasza kirkri (#5553) üzenetére


Agyasima
senior tag

Azt tudja valaki, hogy ha egy dispute-ot az Ali dönt el, az kb. meddig tart? Mármint mennyi idő alatt döntenek?

toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

(#5559) maj-viktor válasza Agyasima (#5558) üzenetére


maj-viktor
őstag

Elég hosszú 1-2hétig is elszokott tartani! (de mindenről e-mailbe vagy tájékoztatva, mi a helyzet, hogy hol tart a folyamat... ha elfogadták... "The dispute reached an agreement"...bla-bla-bla

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5560) KamuMazsola válasza Agyasima (#5558) üzenetére


KamuMazsola
őstag

Sokmindentől függ, nekem nem jött meg, kamu tn volt megadva, a vége felé megreklamáltam és 3, azaz három nap múlva a számlámon volt a refund.

Üdv.: KamuMazsola

(#5561) szabokrisz4


szabokrisz4
újonc

Lejárt a 4 nap eszkalálási idő. Status: Dispute Escalated – Investigation Pending
Ilyen mi a teendő?
Köszi.

(#5562) mateus válasza szabokrisz4 (#5561) üzenetére


mateus
senior tag

Lefordítva: Vitatja eszkalálódott - Vizsgálat Folyamatban

(#5563) maj-viktor válasza szabokrisz4 (#5561) üzenetére


maj-viktor
őstag

Milyen eszkalálási idő!? Ha eszkaláltad, akkor az "ali dönt" és értesít... ez sokszor akár 1-2hét is lehet!
(képpel jobban értenénk mi a helyzet)

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5564) lkksioskdl3


lkksioskdl3
aktív tag

Sziasztok!

Valaki próbált már Posta csomagautómatába rendelni?
Lehet egyáltalán?

Előre is köszönöm a válaszokat! :R

ÜDV.:
LKK

(#5565) chesterboy


chesterboy
aktív tag

Ezek is kamuk? 17post World-shipping 71track

[ Szerkesztve ]

(#5566) maj-viktor válasza lkksioskdl3 (#5564) üzenetére


maj-viktor
őstag

LOL! Azok nem erre vannak "kitalálva"....

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5567) lkksioskdl3 válasza maj-viktor (#5566) üzenetére


lkksioskdl3
aktív tag

Akkor ez egy nemet jelent.

Amúgy akkor mire ?
(sose próbáltam még, nem is láttam, csak közelebb van minta posta)

(#5568) maj-viktor válasza lkksioskdl3 (#5567) üzenetére


maj-viktor
őstag

Igen nem-et jelent...
Az belföldi csomagszállításra... és a feladó tudja oda kérni... kötve hiszem, hogy a kínai majd így feladja neked... neki a China Post-tal van "szerződése" a free shippingekkel

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5569) lkksioskdl3 válasza maj-viktor (#5568) üzenetére


lkksioskdl3
aktív tag

köszönöm :) :R
NE haragudj, nem volt egyértelmű válasz számomra. (fáradtság)

Akkor meg se próbálom inkább.

(#5570) maj-viktor válasza lkksioskdl3 (#5569) üzenetére


maj-viktor
őstag

...próbáld, csak kíváncsi leszek, hogy akarnád megoldani....
(mert lehetetlen... és BELFÖLDI csomagra van kitalálva - rendszeresen használom)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5571) vasi89


vasi89
addikt

Hello!

Elég amatőr kérdés de hangszóró kárpitot keresek alin. Elképzelhető h tényleg nincs? Vagy csak szarul keresem? De már próbáltam mindenféle kulcsszót.

(#5572) tahepa válasza vasi89 (#5571) üzenetére


tahepa
senior tag

(#5573) kovicslaszlo


kovicslaszlo
újonc

Sziasztok!

Aliexpresszről vettünk egy Huawei Honor 3C telefont.
Nem működött rajta a gps, illetve kiderült fake telefon volt.
Kaptunk vissza 30$ kompenzációt a dispute végén amit elfogadtunk.
Azonban a kijelző érintője ma elromlott.
[https://www.youtube.com/watch?v=yqyi9wBK2tY]

Kérdésünk: Mit lehet tenni ilyenkor?
- azon kívül, hogy most megírtuk az eladónak a problémát (mellékelve a videót),
hogy használhatatlan a telefon és kérjük a fennmaradó pénz visszautalását.

Várom segítségeteket.

Köszönöm
Origie

(#5574) maj-viktor válasza kovicslaszlo (#5573) üzenetére


maj-viktor
őstag

Hamár ledisputeoltad a lehetőséget... akkor elég halott ügy... legközelebb figyelmesebben vásárolsz... nem ali-ról telefont... vagy olyan eladótól, akit jópáran leértékeltek, hogy OK!

Konkrét linket tudnál adni!?

(amúgy próbálj az eladónak írni... hogy mi a helyzet... de hátsó védelem nélkül már ne sok jót várj... pénz úgysem kapsz vissza... esetleg visszapostát felajánl... de mivel nincs mögötted már védelem, így azt is b*szhatod... feladod és se rossz teló - se pénz... pláne egy olyan eladó esetén, aki alapból fake telefont sózott rád!)

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5575) vasi89 válasza tahepa (#5572) üzenetére


vasi89
addikt

Nem, nekem csak simán szövet kellene amivel be tudok húzni 1 ládát.

(#5576) agroman válasza vasi89 (#5575) üzenetére


agroman
senior tag

röltex? :DDD

[ Szerkesztve ]

------

(#5577) donbig


donbig
tag

Előzmény : #5418
Végül nem hatott meg a könyörgés, elfogadták az igényemet, már vissza is utalták a teljes összeget és ugye kéri a pozitív feedback-et. Mivel ez az első ilyen esetem, kérdezném, hogy ilyenkor mit szoktak adni ?

"Ember, most jövök ki a templomból!"

(#5578) agroman válasza donbig (#5577) üzenetére


agroman
senior tag

hat en pozitivot nem szoktam.. alt. ilyenkor kihagyom a feedbacket..ha nagyon ugral, hogy kell neki a pozitiv, akkor kap egy 3-ast es beirom a szovegbe hogy nem kuldte a termeket, de az ali visszaadta a penzem.. ;]

------

(#5579) maj-viktor válasza donbig (#5577) üzenetére


maj-viktor
őstag

Ez olyan negatív, mint a fene... ha kedves vagy akkor semleges 3csillag... de oda is leírni a problémát!

Pont ez a baj, hogy a hibás rendeléseket is lepozitívozzátok, így a jövőbeli vásárlók is átlesznek verve!

Nálam amúgy a 2véglet szokott inkább lenni! Aki gyorsan feladta és korrekt volt, azt 5csillagozom... aki átver - nem regisztráltan adja fel - kamuzik - hibás - hiányos - nem olyan színű terméket küld, arra simán megy az 1csillag... ha jobb szívű vagyok, akkor 3csillag és semleges!

De basszus ne legyetek már madarak! Ha hibásan teljesít valaki egy rendelést, akkor 3csillagnál kezdődik a maximum... de sokkal inkább 1csillag! (még annak örülj, hogy átver és visszaadja a pénzedet... amit muszáj neki, mert az ali nem fizeti ki az értékelésig vagy 45-60napig)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5580) colonell


colonell
senior tag

Sziasztok,nagyjából átfutottam a fórumot,nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak kivéve azt a 6 fülest amit rendeltem de megkaptam dispute után 3 napra a full refundot igaz a deviza miatt buktam rajta kb 50 Hufot de annyi baj legyen :)

Rendeltem telefont 65 euróért tehát magánszemélyként vásárolva áfát kell utána fizetnem .Postától megkaptam az sms-t már várom hozzá az ajánlottal(pont elkaptam a postásbácsit akinél rákérdeztem csal legyintett és azt mondta:óóó ez itt a magyar posta az még 4-5 nap,majd ha lesz hozom....),mert nem akarom összekeresgetni az adatokat,jobb ha a posta által kitöltött adatokat hagyom jóvá. Ha jól sikerült összeraknom a dolgokat,elég lesz a postának ha nyomok egy printscreent a banki fizetésről és az ali által mutatott fizetési adatokról (persze kaptam róla email hogy xy order payment sucessful,de ugye az order numbert nem ismeri a posta.) ? Meg aláírom a kis levelüket és elküldöm nekik mailbe.
Kifizetek pluszba majdnem 8000-et hogy megkaphassam ami az enyém ez ám a nagy üzlet...

[ Szerkesztve ]

(#5581) wwenigma válasza colonell (#5580) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Nem plusszba fizetsz ki. Ez az ÁFA amit mar rendelésnél bele kellett volna kalkulálni törvénytisztelő állampolgár módjára.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#5582) agroman válasza wwenigma (#5581) üzenetére


agroman
senior tag

gééééza ne politizalj! (majd ha a torvenyhozok is ttisztelik a sajat torvenyuket masok is tisztelni fogjak...)

------

(#5583) donbig


donbig
tag

Köszönöm a válaszokat, "kedves" leszek, de leírom a problémát.

"Ember, most jövök ki a templomból!"

(#5584) colonell válasza wwenigma (#5581) üzenetére


colonell
senior tag

Volt olyan kedves az eladó, hogy Home and garden 18$ - ként adta fel a csomagot, de mivel ilye összegű tranzakciós bizonylatot nem tudok bemutatni így kénytelen leszek alátámasztatni a vélelmezésüket és bevallani az áfát.

(#5585) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.

2015 március közepén rendeltem egy bluetooth hangszórót: [link].
Pár napja vettem észre, hogy az egyik hangszórója sistereg, nem feltűnően, de azért hallani.
Milyen lehetőségeim vannak, cseréltetni stb??

(^)(>.<)(^)

(#5586) WOT-H-A-C válasza vacs (#5585) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Írj az eladónak, kommunikáld le vele mi a gondAztán majd köhög rá valamit. Nagy valószínűséggel azt mondja küld vissza.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#5587) wwenigma válasza vacs (#5585) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

A snapshot szerint 1 ev garancia, de visszakuldős lesz 99%-ban ha válaszol.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#5588) Daywalker


Daywalker
addikt

Üdv!

Lenne egy kérdésem...postázós topikba már írtam, de inkább itt folytatnám. Szóval rendeltem egy kameratokot aliról. Fizettem minden ok volt, másnap fel is adta az eladó, kaptam trackinget, ami 7 teljes napig nem működött. Írtam neki többször, egyszer sem válaszolt. Végül "kapott" egy dispute-ot, amire előkerült az ember és biztosított róla, hogy feladta 3 nappal a rendelés után. Na ehhez képest csak 27-én jelent meg a track, tehát 9 nappal azután, hogy megjelölte elküldöttnek. És a track alapján is 27-én adták csak fel. Tehát ki tudja hol az igazság - valószínűleg hazudik. De a lényeg, hogy a dispute-ot most nyitva hagytam, mert nem tudtam mit kezdjek vele. Még van belőle bő 11 nap. Ha cancel-t nyomnék, akkor kiírja, hogy biztos akarom-e, mert nem lehet újat nyitni. Tehát most mit csináljak? Jól sejtem, hogy bármit nyomok, akkor nem lesz semmi biztosítékom arra az esetre, ha téglát küld tok helyett (vagy hibás a termék)? Egyetlen lehetőségem, hogy imádkozom, hogy 11 nap alatt megjöjjön?
(Lehet, hogy elhamarkodott volt a dispute, de többen is javasolták, hogy ha 1 hétig semmi, akkor kezdeményezzek dispute-ot. Mentségemre szóljon, eddig ebayeztem, ez volt az első alis vásárlásom, de ebay-en soha sem volt ilyen gond az elmúlt 5-6 vagy ki tudja már hány év alatt).

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5589) WOT-H-A-C válasza Daywalker (#5588) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

” Fizettem minden ok volt, másnap fel is adta az eladó, kaptam trackinget, ami 7 teljes napig nem működött.”

Ez teljrssen átlagos!

” És a track alapján is 27-én adták csak fel."

Mi volt a 27. -ei státuszod?

Nos azt tudnod kell, hogy a kínai a TN eket és kezelésüket elég "rugalmassan" kezeli. Az hogy neke a TN később kelt életre az nem jelent semmit sem. Legalábbis 9 nap alatt srmmit sem tudsz leszűrni belőle. A vitát elég lett volna megnyitni 45-50. nap környékén. A kapkodásnak most láthatod is a következményét.

Alapból, hogy megy a dolog. A másik oldalon ül a kínai.Felveszi a rendeléseket. Ha bizonyos összeg felett rendeltél terméket pl.: 10$ akkor regisztrálja a csomagod és kikéri a TN-t. Viszont ekkor még semmi sem történik. Összevár egy rakat rendélést amit már megéri elküldenie. Ekkor jön pl.: a Quantium Solution kocsija és elviszi a csomagodat a választott posta szervizhez. Ha ők átveszik a csomagod onnantól indul a móka és akkor még nem beszéltünk a kamu tn ekről, a lustaságból vagy más okból kifolyólag később feladott csomagokról vagy "shellers shipping method" ról stb...

Összességében azt tudom mondani, hogy a saját csapdádba estél... 11 nap alat kb 10% esélyed van hogy kézhez kapd... vagy annyi sem..

Legközelebb ha valami nem tiszta előbb kérdezz, segítünk!! :K

Illetve azt még leírhatnád, milyen posta és milyen TN-t kaptál?? Esetleg sok szám betű nélkül?

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#5590) Daywalker válasza WOT-H-A-C (#5589) üzenetére


Daywalker
addikt

Tudom hogy megy a postázás általában, köszi:) De most direkt rákérdeztem előtte konkrétan, hogy mennyit kell várni stb, és azt írta, hogy másnap postázza. Nálam ez nem azt jelenti, hogy még vár 10 napot.
HK-s tracking egyébként. Státusza 27-én reggelre változott arra, hogy küldemény átvéve (ahhoz képest, hogy 26án azt írta, hogy 3 napja feladta), ma pedig arra, hogy Arrival at international place of exchange.
Ez akkor is köcsög mentalitás tőlük, nekem pedig folyamatosan vetített azzal, hogy már feladta. Mint mondtam, ebayen ezzel soha sem volt baj. Volt track, maxi 2-3 nap múlva élt.
(btw, nem érek rá 50 napot várni dispute-tal, mert ez a cucc záros határidőn belül kell, nem 3 hónap múlva...eu raktárban meg épp nem volt sehol, különben onnan rendeltem volna - azóta persze lett...)

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5591) molvany válasza Daywalker (#5590) üzenetére


molvany
senior tag

Az Ali - s vásárlás ilyen. Ha nem voltál vele tisztábaan, elöbb kérdezni kellett volna, és a kolega elöttem gyakorlatilag 1900% - ban leírta a folyamatot.
Aki ezt nem tudja ( akarja ) bevállalni, mert ezen nem lehet változtatni, az máshol kell hogy vásárolyon.
Szerinted csak az Ali - n van ilyen " köcsög " ( te szavaid ) mentalitás ? Az ilyenért még Kínába sem kell elmenni. Most nem szeretnék ennek a részleteibe belemenni :N

WhatsApp :+491737182060

(#5592) Daywalker válasza molvany (#5591) üzenetére


Daywalker
addikt

Ad1: "Aki ezt nem tudja ( akarja ) bevállalni, mert ezen nem lehet változtatni, az máshol kell hogy vásárolyon."

Mint mondtam, máshol nem volt igazából, vagy out of stock volt. Nem az az 5 dollár fájt volna amivel többe került volna.

Ad2: Megkérdeztem (nem ebben a topikban, és nem csak itt a ph-n) és azt mondták várjak egy hetet. Vártam. De köszönöm a felvilágosítást, megkaptam a kérdésre a válaszom. Utólag könnyű okosnak lenni. Részemről lezárt a téma. Majd legközelebb...ha lesz egyáltalán. Nekem ali nem szimpatikus.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5593) WOT-H-A-C válasza Daywalker (#5590) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Az "Item accepted" státusz arra vonatkozik amikor a postán átveszik a csomagodat. Vagyis amikor a kínai azt állította , hogy "feladta" nem kamuzott!! Átadta a futár cégnek ami elviszi neked a postára. A legtöbb esetben a kínán bellüli mozgást nem is látod. Most nehargudj meg, de ha sürgős volt akkor pl.: dhl el kellett volna rendelni. -> igen tudom drága. Viszont az aliról való rendelegetés ilyen. Ha teljessen őszinte akarok lenni, akkor kínai idáig nem hibázott semmit sem feladta a csomagod ahogy kell , erre te rányitottál egy vitát teljessen feleslegessen. Kicsit elkapkodtad a dolgot... A kínai mentalatiás egy más kérdés... de jelen pillanatban az rendelésedben minden úgy zajlott ahogy annak kell... Csak kicsit elkapkodtad a dolgot.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#5594) Daywalker válasza WOT-H-A-C (#5593) üzenetére


Daywalker
addikt

Ok, kösz, már tudom. (Nyilván nem fogom a termék 1,5x-es árát rákölteni csak postára...annyira nem sürgős, csak nem a nyár végén akarom megkapni...a kettő között van némi átmenet).

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#5595) molvany válasza WOT-H-A-C (#5593) üzenetére


molvany
senior tag

Pl. minden Ali - s eladónál adva van ( már vásárlás elött látható az oldalon ) mennyi " feldolgozási idöt " ad meg fizetés után, mielött bármi is történne. Ez ( saját tapasztalat ) lehet 3 - 30 nap is. Ki tudja, ebben az esetben ez mennyi volt, esetleg figyelembe - e lett vévve, vagy esetleg nem is let ezzel foglalkozva.

WhatsApp :+491737182060

(#5596) WOT-H-A-C válasza Daywalker (#5594) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Igen.. Meg tudomnérteni. Ha ez vígasztal akkor nekem volt már olyan , hogy rendeléstől 13-15 nap alatt megkaptam a csomagot. Meg olyan is, hogy 15 nap után kelt életre a TN!! Meg olyan, amikor a kezemben volt a csomag de a tn tök halott volt!! Érted gondolom... Az , hogy a kínatól érdeklődsz az majdnem zéró. Ugyanis ő azt fogja mondani neked amit hallani akarsz. Az hogy a postázós topikban érdeklődsz az már közelebb van a valósághoz. Talán az itteniek tudják a " legpontossabban" MEGSACCOLNI , hogy mi lesz a csomagoddal! :) Szóval lutr..

No, mind1 remélem hamar megjön a csomagod!! Peace!! :)

molvany: ebbe már nem mentem bele.

[ Szerkesztve ]

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#5597) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Én külföldi postázós topikba is mindig ezt írom (sztem neked is ezt írtam):
1 hét türelem a TN "megkapásáig" és utána 1hét türelem a TN feléledéséhez, így leghamarabb 2hét után nyitok case-t ha a TN nem kóser!

Sajnos kár ismételni, de elhamarakodott döntés volt ügyet nyitni - eszkalálni... amúgy hány nap processing time-ot vállalt az eladó!?

(aláírásomban "Rendelés külföldről - ALIEXPRESS kezdőknek (google)" link)
"Egyszóval a rendelés teljes folyamata:
TERMÉK KERESÉSE -> RENDELÉS -> FIZETÉS (AZONNAL) -> RENDELÉS FELDOLGOZÁS (PÁR NAP) -> SZÁLLÍTÁS (PÁR HÉT) -> VÁM (~1-2HÉT) -> KÉZBESÍTÉS
EZ ÖSSZESEN ÁTLAG 1-2HÓNAP KÍNÁBÓL"

Bár a "vitáról nem írtam", de egy átlag rendelésről - időkről igen... így hogy a szállítást átalg 1hónapra kell kalkulálni! Ha ennél gyorsabban kell 1. EU raktár 2. Belföldi magyar forrás 3. DHL futárral való rendelés (a három közül ahogy leírtad egyik sem felel meg... EU-ba nem volt, magyarba gondolom nem is "létezik a termék", DHL meg drágállod, most akkor mit írjunk!?)

Amúgy a protecting time-ot - vásárló védelmi időt lehet hosszabbítani, így kár volt ügyet indítani 1hét után.... elég lett volna a "extend"-álni - hosszabbítani az az időt, hogy legyen védelmed... ha viszont meg a termék gyors megérkezése lett volna a cél, akko DHL, ez sajnos ilyen!

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5598) A texasi


A texasi
aktív tag

AliExpress illetve AliPay
milyen MCC kóddal bír;
ezt tudja esetleg valaki?
:R

(#5599) lobedoc


lobedoc
tag

Sziasztok,

Amit rendeltem az már 2 hete van úton, azóta nem változott az állapota. Három különböző oldallal is néztem a tracking numbert, és mindegyik ezt írja utolsó állapotnak.
-----------------------------------------
16.06.2015 08:01
Send item abroad (Export)
-----------------------------------------
Mi lehet vele? Meddig várjak még, vagy szóljak az eladónak? Segítségeteket elöre is köszönöm.

(#5600) agroman válasza lobedoc (#5599) üzenetére


agroman
senior tag

varja hogy osszegyuljon a megfelelo mennyiseg es felrakjak a repulore.
amig benne vagy az idoben csak magadat es az eladot idegesited.
o sem tud semmit csinalni, ahogy te sem. (kb. mintha a magyar postat kellene neked surgetned.)

------

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.