Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5351) kirkri válasza Agyasima (#5350) üzenetére


kirkri
addikt

Nem olyan.
Ez kártyás vásárlás törlésének minősül. (Mindkét számlámon így jelentkezik, ugyanakkor egyik számla sem Raiffeisen.)

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#5352) agroman válasza Agyasima (#5350) üzenetére


agroman
senior tag

nem az nem olyan. az olyan mint egy storno..normalis bankoknal..nem normalis bankoknal, meg kerdezz ra toluk.

------

(#5353) maj-viktor válasza Agyasima (#5350) üzenetére


maj-viktor
őstag

A külföldi utalás / fogadás valóban díjköteles mindegyik banknál... de ilyen bankkártyás visszatérítés... kötve hiszem....
Rendeszeren kapok "full - parial refundokat... ebay/PayPal - aliexpressről", sosem volt plusz költségem

(OTP Bank - MasterCard - JUMP & NET számla)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5354) Agyasima


Agyasima
senior tag

Köszi mindenkinek. Akkor reménykedek. :)

toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

(#5355) Boby629


Boby629
csendes tag

most nekem is válaszoljatok lécc, biztos tudjátok miről van szó, akik már profik ezekbe én meg csak piszkos kezdő :(

(#5356) kirkri válasza Boby629 (#5355) üzenetére


kirkri
addikt

Ezen az eladó fog tudni neked segíteni, mi nem. Ha tartasz tőle, hogy valami keveredés lehet, akkor írsz neki egy két mondatos levelet és hamarosan kapsz rá választ.
Én személy szerint csak örülnék neki, hogy UK-ből jön Kína helyett, mert sokkal hamarabb megérkezik.
Linkeld be mit vettél, hátha ott kiderül, hogy miért nem Kínából jön.

21 éve a Prohardveren! ™

(#5357) Boby629 válasza kirkri (#5356) üzenetére


Boby629
csendes tag

eddig elég szépen halad, már Nürnbergben jár UPS szerint, és rohamosan közeledik. :DD
[link]

(#5358) maj-viktor válasza Boby629 (#5357) üzenetére


maj-viktor
őstag

Az adatlapon vannak opciók, hogy honnan küldje.... China-t jelöltél még és úgy jön UK-ből!? Akkor csak örülj... plusz ha jól látom UPS futárral!? Dupla OK az örömre... mert pik-pak gyorsan megkapod és a vámmacera miatt sem kell aggódnod...

Magáról a termékről majd írhatnál, hogy megéri-e a pénzét... csodát én sem várok tőle, de szemeztem már én is BT fülesekkel, hogy majd veszek, csak sosem jutottam el odáig... szal egy minőségi próba engem érdekel majd azért... hogy azért "vállalható-e" ennyiért a cuccos

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5359) szoti27


szoti27
tag

Sziasztok! Régebben írtam, hogy egyébb problémáim vannak és refund oltam. A feladó ideje lejárt és kaptam is egy emailt, amit linkelek is. Ennek tekintetében az összeget amiért rendeltem vissza küldik 7-10 napon belül?

Köszönöm a válaszokat! :))

Sajnos a képet nem tölti fel de akkor idézek:

Dear Szotak Mark,
Since the seller did not respond to your dispute for Order: 66329691837407 within the deadline, the system has settled the according to your proposal. Therefore, the dispute has been closed and payment will be refunded to you. You do not need to return the goods.

Please note:
You should receive your refund within 7-10 working days. If there is a delay, please check with your issuing bank or contact us for help.

Sincerely,
AliExpress.com
2015.05.21 01:00

This is an automated system email. Please do not reply to this email.

[ Szerkesztve ]

(#5360) maj-viktor válasza szoti27 (#5359) üzenetére


maj-viktor
őstag

Yep!
Nekem ebay/PayPal esetén az e-mailtől átlag 3nap alatt szoktam visszakapni a pénzemet - refundot..
aliexpress esetén ez kicsit hosszabb szokott lenni 5-8nap

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5361) Boby629 válasza maj-viktor (#5358) üzenetére


Boby629
csendes tag

ezek tényleg elég jó okok az örömre, az eladónak majdnem 99%-os a feedback-je, szerzett plusz egy jó pontot, 1 hét szállítási idő miatt.. :D a fejhallgató kommentjei között csupa jó véleménnyel voltak az emberek a minősége és a hangzása miatt, jövő héten írom én is a saját véleményem! :K

(#5362) bulikavagyok


bulikavagyok
nagyúr

Sziasztok,
Tegnap az egyik eladó hibájából nagyobb kedvezménnyel tudtam vásárolni, mint amennyivel ő eredetileg szerette volna..:). 28 dollár után adott volna 2 dollár kedvezményt, de amikor elindítottam a fizetést 20 dollárt kedvezményt kaptam a 31 dolláros vásárlásom után, így csak 11 dollárt fizettem -szerintem csak egy nullával többet ütött a "Store Coupon" rovatba.. Ma persze jött a levél az eladótól, hogy vagy fizessek még 17 dollárt, vagy töröljem az egész rendelésemet. Mi ilyenkor a teendő, nem köteles teljesíteni a rendelésemet a 11 dolláros áron? Van erre valamiféle szabályzat szerintetek?

(#5363) kirkri válasza bulikavagyok (#5362) üzenetére


kirkri
addikt

Elvileg lehet, hogy kötelező lenne, de megírja, hogy sajnos nem tudta beszerezni az árút és ezért törli a rendelést és ennyi volt. Nem fogsz tudsz reklamálni, mert a pénzed visszakapod.

21 éve a Prohardveren! ™

(#5364) bulikavagyok válasza kirkri (#5363) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Sejtettem, hogy megoldja valahogy, hogy ne kelljen teljesítenie.. :)
Mindenesetre köszi a gyors választ! :R

(#5365) molvany válasza bulikavagyok (#5364) üzenetére


molvany
senior tag

Azért ennyire nem kellene " szemfülesnek lenni " .
Mindenki tévedhet és ha te tévednél, te sem örülnél ha a másik " dörzsölné a markát " :N

WhatsApp :+491737182060

(#5366) bulikavagyok válasza molvany (#5365) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Néha belefér nem? :) Több ezer rendelést kezelnek naponta, szerintem nem mennek csődbe, ha teljesítik ezt a párat, ami hibásan lett számlázva. De nem fogok a kardomba dőlni, mert egyébként is csak csupa olyan dolgot rendeltem, amire nem sok szükségem van. :)

[ Szerkesztve ]

(#5367) tobias40


tobias40
veterán

Sziasztok!

Vettem az aliról egy automata órát és az a gondom vele hogy csak addig megy ameddig folyamatosan rázom-mozgatom,utána azonnal megáll ahogyan a "himba" is leáll!Ennek nem így kellene működnie hanem a mozgatás után "tartalékolnia"kellene hogy még egy darabig menjem még akkor is ha leteszem az asztalra.
Szerintetek írjak először az eladónak vagy nyissak egyből vitát?Ha vitát nyitok akkor melyik "lehetőséget"válasszam?
Ma kaptam meg az órát és rajta hagyom a kezemen hátha beindul de kicsi az esély rá mert van másik automata órám is és tudom hogy ennek nem így kellene működnie!

Köszi a válaszokat előre is!

(#5368) vicsys válasza tobias40 (#5367) üzenetére


vicsys
csendes tag

Nem jó?-> teszteld.
Még mindig nem jó? ->hasonlítsd össze másikkal.
Még mindig hibás? -> olvasd el a használati utasítást és/ vagy keress rá a neten, hogy hogyan kell működnie.
Ha ezek után úgy gondolod, hogy hibás a termék -> nézd meg a termék leírását. Ott nincs valami feltüntetve?
Ha ezeken túljutottál (gondolom igen), akkor nincs más, meg kell kérdezni az eladót, hogy Ő mit is javasol. Ha nem oldódik meg, akkor nyiss vitát.

(#5369) maj-viktor válasza bulikavagyok (#5366) üzenetére


maj-viktor
őstag

Persze... csak én csupán, ha láthatóan "irreális az összeg" és hiba történt, utána nem hőbörgök miatta... hanem elfogadom, hogy ez tényleg egy félreütés... +0, így ha törlik a megrendelést megértem és nem verem az öklömet, hogy az nekem jár! (így megkárosítva a kereskedőt... azaz belegondolok a másik fél helyzetébe is)

Igen - hibázott... esetleg egy kuponnal kompenzálnám a "megértést"... (mármint, ha én lennék a kereskedő, írnék, hogy hiba történt és a kellemetlenségért cserébe felajánlok egy kupont, mely levásárlásra fordítható)

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5370) bulikavagyok válasza maj-viktor (#5369) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Szó sem volt arról, hogy az "öklömet vertem volna" -ahogy írtad-, akármit is jelentsen ez. Tegnap sztornóztam a megrendelést.

(#5371) maj-viktor válasza bulikavagyok (#5370) üzenetére


maj-viktor
őstag

Jóó értettem én is... hagy kaptál az alkalmon... és csak rákérdeztél itt, hogy "mitévő legyél... mi mit tennénk"... erre válaszoltam csak! no offense :)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5372) bulikavagyok válasza maj-viktor (#5371) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Rendben, köszi! :R

(#5373) Dluinet válasza tobias40 (#5367) üzenetére


Dluinet
nagyúr

nekem van kínai automata mechanikus órám, ha leteszem, akkor négy-öt órát még elketyeg, aztán áll le

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5374) agroman válasza Dluinet (#5373) üzenetére


agroman
senior tag

4-5 ora? huhh az komoly. :Y az ezereves seiko-m tobb napot is elmegy.

------

(#5375) Dluinet válasza agroman (#5374) üzenetére


Dluinet
nagyúr

csak az nem annyiba került

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5376) agroman válasza Dluinet (#5375) üzenetére


agroman
senior tag

hat ahogy vesszuk..89ben vettem 6e ft-ert. $20 most 6eFt. :D

------

(#5377) Dluinet válasza agroman (#5376) üzenetére


Dluinet
nagyúr

láttad az "összeomlás"-t, az a $20 nem mai $20

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5378) leeka


leeka
tag

Vissza szeretném kérni a pénzem mielött elküldik a csomit, persze még a pénzt bírálják el.
Lehetséges ez?
És hogyan? Írjak neki?

Köszi.

Fear the future !

(#5379) agroman válasza leeka (#5378) üzenetére


agroman
senior tag

a myordersben amig nem adta fel torolheted a rendelest..

------

(#5380) Janou


Janou
őstag

Sziasztok

Egy kis megerősítésre lenne szükségem. Vettem egy cipőt Ali-n, ami csütürtökön érkezett meg. A gond csak az vele hogy más színű, mint amit rendeltem. Ezt jeleztem is az eladónak az Open Dispute-val ahol leírtam a problémámat. A probléma bejelentő oldalon azt választottam, hogy a termék tökéletes, csak más színű és hogy nem szándékozom visszaküldeni és teljes visszatérítést kérek. Az eladó viszont nem válaszolt. Most akkor mi a fa*z van? Ha nem válaszol és lejár a határidő visszakapom a pénzt? Vagy kapok egy olyat amit eredetileg rendeltem? Ezt kell külön kérvényeznem, vagy valamilyen gombra kattintgatni vagy hasonlók?

[ Szerkesztve ]

(#5381) molvany válasza Janou (#5380) üzenetére


molvany
senior tag

1. Az alpári fa.... ot nem szükséges ezen az oldalon eröltetni ( legyen már rólunk jó benyomás ).
2. Ha letellik az öt nap és nem reagál, visszakapod a pénzed ( reagálni fog, nemigen jellemzö hogy annyiban hagyják ).
3. Ha reagál, meglátod mit és úgy folyik tovább az eszmecsere.

WhatsApp :+491737182060

(#5382) leeka válasza agroman (#5379) üzenetére


leeka
tag

Igen, köszi.
Eddig nem volt ilyen opció míg megnem kapta a pénzt.
És akkor elég csak Cancel ezni a rendelés és utalnak mésnap vissza?

Fear the future !

(#5383) molvany válasza leeka (#5382) üzenetére


molvany
senior tag

Másnap azért még nem :N
Ha törlöd, opciónak a " különbözö " okot válaszd.
Elöször jóvá kell az eladónak hagyni a törlési kérelmed, utánna kerül az Ali - hoz és csak akkor kezdödik a visszautalási folyamat. Tehát per pillanat még legalább 4 - 8 napra vagy attól hogy visszakapd a pénzed ( de lehet több is ).

WhatsApp :+491737182060

(#5384) wwenigma válasza Janou (#5380) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Szerintem azota is rohognek. Add el, vegyel masikat. 10-20% visszateritest kapsz ha eszkalalodik Ali fele.

Cipot-ruhat itthonrol vegyetek. Hamisat meg sehonnan.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#5385) maj-viktor válasza wwenigma (#5384) üzenetére


maj-viktor
őstag

Mekkora összegről van szó!? (csak kisebb érték esetén játszik a "megtartom és full refund")
De én is kételkedek megtartás és full refundba... szal ha ali dönt azt kérik majd postázd vissza... és úgy igen full refund vagy legjobb esetben egy 20%-os partial refund az elrontott szín miatt...

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5386) Janou válasza molvany (#5381) üzenetére


Janou
őstag

Rendben, köszönöm.

Partial refoundot akartam beállítani de nem engedte csak a fullt. Nekem amúgy nincs bajom ezzel a színnel sem, csak hát nem ezt rendeltem. Ha ennyiben marad az sem baj, de ha esetleg kapok valamennyi visszatérítést az csak még jobb. Visszaküldeni semmiképp nem szeretném.

Köszönöm mindenkinek a segítséget. :R

[ Szerkesztve ]

(#5387) Janou válasza wwenigma (#5384) üzenetére


Janou
őstag

Ki röhög rajta és miért? :F Miért nem kellene erőltetni a cipő és ruha vásárt Aliról? :B

(#5388) Dluinet válasza Janou (#5387) üzenetére


Dluinet
nagyúr

kínaiak másképp értelmezik a dolgokat
használható= jó tehát nincs probléma
nem is értik hogy te színeltérés miatt panaszkodsz

mintha a szállodában panaszt tennél, hogy kék színű a WC papír és kéred vissza a szállás árának egy részét

a példa sarkított, csak azért ilyen, hogy megértsed a kínai gondolkodást

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#5389) Janou válasza Dluinet (#5388) üzenetére


Janou
őstag

Értelek. Hát akkor meglátjuk mi lesz. Mondjuk az én esetemben nem olyan veszélyes az eltérés, de pl. ha szeretnék egy fehér cipőt és kapok helyette egy rózsaszínt, akkor szerintem az igenis beleesne a használhatatlan kategóriába.

(#5390) maj-viktor válasza Janou (#5389) üzenetére


maj-viktor
őstag

Igen, az említett partial refundba esetleg, de nem a full refundba visszapost nélkül...

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5391) WOT-H-A-C


WOT-H-A-C
veterán

Sziasztok. Baba ruhákkal van valakinek tapasztalata? Méretek,minőség stb.. :R :R

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#5392) #04441088


#04441088
törölt tag

A beküldött személyi ellenőrzése mennyi időbe telik Alinál?
És utána Alipay-en hozzá tudom adni a webkártyámat? :R

(#5393) Janou válasza maj-viktor (#5390) üzenetére


Janou
őstag

Na jött válasz, de nem igazán tudom értelmezni mit szeretne. Idézem amit írt:

"I'm really sorry.Because we not only bear the cost of shoes, but also burden the freight cost.That you see, this pair of shoes for me, you half the money back to you, is that ok?"

És azt írja felül, hogy nem fogadta el a dispute request-emet. A lehetőségeim pedig, Accept, Modify, Cancel Dispute vagy Escalate Dispute. Mi a teendőm?

(#5394) wwenigma válasza Janou (#5393) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Hamis puma ugy tudtam. :)

Aszongya ha jol ertem hogy a felet adja amit kertel? Valahol kene legyen összeg.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#5395) Janou válasza wwenigma (#5394) üzenetére


Janou
őstag

Ez az hogy nincs... Én sem értem mit szeretne. Csak így mit válasszak? :)

(#5396) maj-viktor válasza Janou (#5395) üzenetére


maj-viktor
őstag

Igen én is azt vettem ki, hogy 50% refundot adna.... (de tényleg kéne látni valahol az összeget... általában 0$-ra állítják, amikor kérsz full refundot... amúgy szerintem ezt érdemes elfogadni... mert ha alihoz kerül eszkalálva.... ők nagy valószínűséggel visszapostát kérnek majd és egy -4-5E Ft biztos lesz a ptkg. amit neked senki nem fog megtéríteni... Így meg lesz egy "rossz színű cipőd", amit inkább mondjuk itthon eladsz valamennyiért, ha annyira gáz és kapsz 50%-ot vissza...

Accept-el el tudod fogadni, ha nem vagy elégedett, akkor Modify-al tudsz tovább egyezkedni... Escalate-el meg ali vizsgálókörébe kerül az egész történet! (amúgy ha adsz termék lapot, könnyebben tudunk segíteni, mit is vállalt az eladó... így milyen refund igény illet meg... mert az is lehet vállalta, ha rossz a minőség - szín, (és ő rontotta el) full refund, ez általában a terméklapon vannak különböző kis jelek, hogy mit vállal az eladó...

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5397) Janou válasza maj-viktor (#5396) üzenetére


Janou
őstag

Szia

Küldök egy PÜ-t. Ne szemeteljük tele a topicot. És köszönöm előre is segítséget.

(#5398) maj-viktor válasza Janou (#5397) üzenetére


maj-viktor
őstag

(PM-be megkaptam az adatlapot)
(azért rakom ki ide is, nem csak PM-be válaszolok, mert nincs benne semmi "érzékeny info", ami PM-ért kiáltott... így meg másnak is segítség tud lenni)

Sports Sneaker stores Store No.1738636
13
This is the Feedback Symbol for Feedback Scores from 10-29.
74.1% positive feedback

Azért egy 13db értékeléses (74,1%-ps) eladótól elég merész vásárolni... akinek mostmár nincs is fenn 1db terméke sem... szerintem örülj, hogy kaptál valamit... nemhogy még partial refund, stb.
És fogadd el az 50%-ot...

Aláírásomban link, "kezdő aliexpress-eseknek" és egy "5pontos szabály" mire kell figyelni...
"1. Az eladó értékelése
Lehetőleg több ezer pozitívja legyen 10.000+ és a pozitívok aránya 98+% legyen!
2. Az adott termék értékelése
Minél nagyobb százalék annál jobb (legyen 98+%-os lehetőleg)
3. Minél nagyobb order szám
Azaz minél többen vettek az adott eladó / adott termékéből, annál nagyobb a valószínűsége, hogy nem átverés pl. vagy több eladás = több elégedett vásárló
4. A rendelés feldolgozási ideje (processing time)
Ez a rendelés feldolgozási ideje! Azaz miután kifizetted, utána hány nap múlva csomagolák - adják fel! Itt ugyebár értelemszerűen a minél kevesebb a jobb... az átlag 3-5days szokott lenni, de még esetleg 7-10days (napos) termékeket is belehet vállalni, ha türelmesek vagyunk!
A 10+days-nél nagyobb "processing time"-ot vállaló eladókat kerüljünk, ha nem akarjuk magunkat szívatni...
5. Postaköltség - Free Shipping"

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#5399) purpledonkey válasza maj-viktor (#5398) üzenetére


purpledonkey
tag

Szted olvassa valaki ezeket a regényeket, amiben nincs egy normálisan összeszedett mondat? Nem bántásból, meg nem személyeskedés. Szóltak többen, többször is, ha jól emlékszem.

(#5400) maj-viktor válasza purpledonkey (#5399) üzenetére


maj-viktor
őstag

Képzeld elég sokan... (különben nem kapnám tonnaszámra a PM-eket, segítség kéréseket) tudom a te képességeidet meghaladja a tőmondatnál hosszabb szösszenet... (és még pár "nagy öreget zavarja", aki besértődik, ha más is segít, hosszan "idióta módon elmagyarázza" mit, hogy és miért... csak nem értitek meg egy "kezdő" visszakérdesz 20x és inkább 1 szösszenetbe összegzem, ami az adott kérdéssel összefügghet... azért lesznek "regények")

Eskü mutatok neked PrtScr-eket, milyen sügér emberek léteznek, azt kérdezik hova kell kattintani, amikor leírom, hogy az xyz gombra, de "visszakérdez", hogy biztos, meg jajj "félek" - elrontom, etc.
(jó igazából az ilyen emberek inkább életképtelenek és ez más kérdés)

Ahogy téged is zavar, hogy egy fórumba valaki kommentel... én is beleköthetnék sok mindenkibe (mert nem tetszik a kommentje-stílusa-fogalmazási módja, mégse teszem... mert itt kezdődik a személyeskedés... valaki kérdez, más meg válaszol neki! Lehet egy szóba, lehet egy mondatba, lehet egy egész regénnyel.... én az utóbbi vagyok! Ez téged zavar! Engem meg az ellenkezője, ha valaki nem segít "teljes körűen" és egy szóval "segít", a szerencsétlen kezdő meg nem érti... mert aki keni vágja, kirázza a kisujjából, de aki életében soha nem csinálta, bizonytalan - fél, aggódik, stb.

Most ez a hülye komment hatására is muszáj kialakuljon valami felesleges rage...

Nincs összeszedett mondat!? Hmmm, taníts mester! Kritizálni tudsz, de jobbat felmutatni még véletlenül sem... érthető!

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.