Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6051) aAron_ válasza Don.Corleone (#6046) üzenetére


aAron_
őstag

Írja az eladónak. Általában ázsiai méretben megadott ruhák kisebbek, de itt pont fordítva van, fura.

What is your ikigai?

(#6052) DRPCDoki


DRPCDoki
tag

Szerintetek elveszhetett ez a rendelésem vagy csak "ennyire nincs rá tracking"(yanwen-es)? Igazából nem túl sürgős a csomag és nem is tudtam vele nagyon foglalkozni, de gyanús, hogy 3 hete adták fel, akkor kapott 2 státuszfrissítést és azóta abszolút semmit. Volt már olyan, hogy hetekig nem volt semmi, de akkor az első napban jópár mozgást láttam a csomagról és végül meg is jött, ez viszont más tészta.

(#6053) lililááá válasza DRPCDoki (#6052) üzenetére


lililááá
tag

Utolsó napokban ráérsz idegeskedni,volt olyan csomagom ami csak a postai átvételt státuszt jelezte 3-4 héten belül megérkezett vele a postás,sem a magyar sem a külföldi nem adott friss infót róla.

(#6054) kirkri válasza DRPCDoki (#6052) üzenetére


kirkri
addikt

A Yanwen az kamu tracking. Ezt soha nem is fogod tudni követni. Keress rá a topikban.

21 éve a Prohardveren! ™

(#6055) vasi89


vasi89
addikt

Hello.

Szerintetek ennek nyoma veszett? 2 hete indult útnak svédországból és azért onnan máskor max 5 nap volt eddig.

Link

(#6056) kirkri válasza vasi89 (#6055) üzenetére


kirkri
addikt

Ezeket a TN-eket itt tudod legjobban követni. [link]

Itt 5 nappal ezelőtti bejegyzés található, de sok információval nem szolgál sajnos.

Azonban ez a csomag Svédország közelében sem járt. :N
Kínából jön, svéd postával.

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#6057) vasi89 válasza kirkri (#6056) üzenetére


vasi89
addikt

Tudom h kínából jön de bezavart ez a dolog h ott van Malmö. Azt hittem először elküldik a svédekhez aztán Ők meg ide. Na de a lényeg h eddig miután megjelent svédország a listában, rá max 5 nappal mindig megkaptam. :F

(#6058) lililááá


lililááá
tag

Ez tuti replika [link]

(#6059) WOT-H-A-C válasza lililááá (#6058) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Helyes meglátás! :D

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#6060) lililááá válasza WOT-H-A-C (#6059) üzenetére


lililááá
tag

Nem vagyok telefon guru,mi a nagy különbség közöttük,anyag,teljesítmény,minőség?

(#6061) WOT-H-A-C válasza lililááá (#6060) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Anyag, teljesítmény, minőség és szoftver! Illetve gyári támogatás zéró. Romolgatást elfeljetheted. A rendszer úgy van optimalizálva ahogy. Szitázott akku, esetleges hardver hibák, hazudott specifikációk!

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#6062) peestike


peestike
senior tag

na, beléptem én is a "klubba", megvolt az első rendelés. :)
kíváncsi leszek, hogy is zajlik itt a postázás, elsőre hogyan fog lezongorálódni a dolog.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#6063) lililááá válasza WOT-H-A-C (#6061) üzenetére


lililááá
tag

Egyszóval veszel egy drága díszt csak hogy villoghass vele :)

(#6064) z1RoX


z1RoX
tag

Sziasztok, kb 1-2 hete vettem pár dollárért 2 dolgot. Utána a napokban szerettem volna venni egy combosabb (drágább) dolgot, egy cipot egyébként és amikor fizetném ki alipayen keresztűl ugye, azt irja ki hogy, the bank declined your tranzaction de előtte pedig tudtam fizetni elsőre faszán. Mielött felmerülne több dolgot is kipróbáltam semmivel sem lehet. Néztem az Alipayen hogy felkéne tölteni magamról valami dokumentumot fel is raktam elvileg még néziik (pending) de nemhiszem hogy kaptam volna ezért bármiféle limitet vagy korlátot?
Illetve még annyi, hogy a bankal sincs semmi gond. Ezzel már futottam pár kört.

Köszönöm előre is!

[ Szerkesztve ]

(#6065) kirkri válasza z1RoX (#6064) üzenetére


kirkri
addikt

Nem ide akartam írni. :B

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#6066) z1RoX válasza kirkri (#6065) üzenetére


z1RoX
tag

Már felhivtam őket és elvileg ők nem ltánák semmi fennakadást. Elvileg elsem jutott odaáig a kérés hogy elvonná. De előtte pedig ment ezért nem értem az egészet.. Ja és Meastros a kártya.

(#6067) WOT-H-A-C válasza lililááá (#6063) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Kb. igen. Többnyire tinik veszik őket, vagy szülők a gyereknek, akiknek igazán fogalmuk sincs róla mit vesznek. Ha jobban érdekel a téma akkor : kínai mobilok(replika, klón) topik. :)

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#6068) Taktoj


Taktoj
aktív tag

Hello.
Jul 15 en megrendelt termékek augusztus 8 a óta megrekedtek a postán.
Augusztus 20 an irtam a postának hogy mi a helyzet erre ma küldtek egy elnézésest levelet, illetve a feladónak ezt a mellékletet küldték:
[link]
ezt a dispute nyitása után el is küldtem az eladónak aki azóta sem válaszolt. A dispute ból még van 4 nap, , a diskurzusunk igy zajlott eddig:
[link]

Kérdésem lenne , hogy mit tehetnék még, a közöttünk zajló üzeneteket látja e az aliexpress illetve ha nem látja velük hogyan tudnám előrébb vinni a dolgot.

Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.

(#6069) lililááá válasza WOT-H-A-C (#6067) üzenetére


lililááá
tag

Köszi :)

(#6070) petrosilov


petrosilov
tag

Sziasztok!

Jópár dolgot vásároltam már az aliexpressen, de most belefutottam a "jóba". Mobiltelefon kijelzőre rendeltem védőüveget, meg is jött, de nem arra a telefonra volt méretezve, amire kértem, jó fél centi lelógott minden irányban. Mi sem egyszerűbb, az áru alatt felvettem a kapcsolatot az eladóval, írom, hogy nem stimmel az üveg. eltelik egy hét, válaszol, küldjek róla képet. Képküldés után még egy hét, egész biztosan olyan telefonom van-e, írom, hogy az. Újabb egy hét után küldjek róla képernyőmentést, küldtem. Majd csönd, nincs válasz. Közben jön az ali levele, hogy lejárt az idő, értékeljem a tranzakciót. Hát jól bevarrtam az egy csillagot. Azóta mindennap kapok az eladótól levelet, drága barátom, ne tedd ezt velem, megspékelve nagyszemű-pislogós-édibédi angyalkás gifekkel, csak vonjam vissza a negatív értékelést. Hmm? Nem tudom egyáltalán vissza lehet-e vonni, illetve azt sem, hogy miért tenném, bár, ha megteszi amit legutolsó, ma reggeli levelében ígért, hogy visszautalja inkább a pénzt, akkor törölném az értékelést.

[ Szerkesztve ]

(#6071) Turbobacsi válasza petrosilov (#6070) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

lehet módosítani: nekem addig sírt egy ferdeszemű, amíg 1-ről adtam neki egy 3 csillagot, előtte persze kártalanított

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#6072) kirkri válasza Taktoj (#6068) üzenetére


kirkri
addikt

Nyomj az Escalate dipute gombra.
Ezzel az Ali elé viszed az ügyet, ők fognak dönteni. (kb. 1 - 1.5 hét, nem kapkodják el a dolgot.)
Semmiképp ne várd meg, hogy lejárjon a számláló, mert akkor nem kapsz egy vasat sem! Ugyanis jelen pillanatban a te válaszodra vár a rendszer, hogy elfogadod-e az eladó nulla dolláros kártérítési javaslatát. Ha nem reagálsz a hátralévő idő alatt, akkor automatikusan elfogadod.

21 éve a Prohardveren! ™

(#6073) kozeposztaly


kozeposztaly
csendes tag

sziasztok,
tudtok bármilyen lehetőségről, ahol
1) vagy egyes terméket (termékkód alapján), tehát itt több shop is lehetséges
2) vagy csak 1 termék 1 konkrét shop esetén
áraknak a historikus értékeit lehet lekérni...ergo valami tendenciát látnék, hogy hogyan mozgott az ár

ehhez hasonlóra gondoltam:
http://www.arukereso.hu/monitor-c3126/nec/ea221wme-p38397751/
"Árdiagram"

köszönöm!

(#6074) zsolesz06


zsolesz06
tag

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, ha egy terméknél csak 18nap a vásárlói védelem és nem érkezik meg ezen belül akkor mi a teendő? Mert általában ez 60 nap szokott lenni, azonban most 18-at látok. Vagy ha nem érkezett meg a termék köteles meghosszabbítani az eladó a védelmet?
Köszi.

(#6075) lililááá válasza zsolesz06 (#6074) üzenetére


lililááá
tag

Előtte egy nappal nyiss vitát.

(#6076) zsolesz06 válasza lililááá (#6075) üzenetére


zsolesz06
tag

és ha meghosszabbítja minden megy tovább mintha akár 60napossal vettem volna? Ha pedig nem hosszabít akkor kérhetek full refundot jogosan? persze ha nem érkezett meg addig a termék.

(#6077) kirkri válasza zsolesz06 (#6076) üzenetére


kirkri
addikt

Vitát már akkor is nyithatsz, ha a jelenlegi határidőt nem tudja teljesíteni. És akkor is jogosan kérheted a full refundot.

21 éve a Prohardveren! ™

(#6078) zsolesz06 válasza kirkri (#6077) üzenetére


zsolesz06
tag

Rendben köszi! Akkor ha esetleg úgy néz ki hogy nem érkezik meg időben akkor írok hogy hosszabbítsa meg a védelmet amit ha nem tesz meg nyitok vitát!

(#6079) MrRL19


MrRL19
senior tag

Sziasztok

ez milyen track ? RS319057345NL ;]

Na, viselkedj rendesen, kaszáld a dohányt, tudd, hol a helyed és ki tudja? Talán egy nap majd kinyitják a könyvet és beírják a neved. Befogadnak a családba. Beavatott leszel. Na gyere, emeld a poharad! ///M P O W E R

(#6080) Turbobacsi válasza MrRL19 (#6079) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

[link]

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#6081) Taktoj válasza kirkri (#6072) üzenetére


Taktoj
aktív tag

Ranyomva az escalade re ez fogad, de sajnos ezután nem történik semmi. a "köszönöm nem" re kattintva is minden marad a régiben. :-(

Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.

(#6082) kirkri válasza Taktoj (#6081) üzenetére


kirkri
addikt

Megtennéd, hogy angolra állítod és úgy készítesz róla egy képernyőmentést? Ez a Google féle magyar nem az erősségem. :B

Update: Most látom a szövegben, hogy az ilyen helyzetekben nem fogadod el az eladó javaslatát automatikusan, ha lejár a számláló és nem reagáltál a javaslatra. Ebben az esetben csak azt kell (és tudod) tenni, hogy megvárod amíg lejár a számláló. Ezután automatikusan eszkalálódik az ügy az Ali felé. Szóval várj türelmesen. :)

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#6083) kozeposztaly válasza kozeposztaly (#6073) üzenetére


kozeposztaly
csendes tag

szoval a fenti temara tudtok javasolni valamit? koszi

(#6084) peestike


peestike
senior tag

eljutott az első rendelésem a TN-ig. mikor még megrendeltem ez volt mellette: China Post Registered Air Mail.
most a tn szám vége NL, gondolom holland posta. ugye ezen ne akadjak fel, hogy kínai postát ír, aztán holland lesz belőle? :)
egyébként milyen tapasztalatok vannak a holland postával kapcsolatosan?
ebay-en, más kínai webshopoknál még nem sikerült belefutnom holland postába egyszer sem.
köszönöm! :C

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#6085) brekes válasza peestike (#6084) üzenetére


brekes
tag

Nekem is így van nyugi. Nekem holland postáról nincs még véleményem, eddig ez az első! Még az eladó meg is kérdezte, hogy küldheti-e azzal, mert még ő sem küldött vele és ki próbálná. (Ki tudja, hogy igazat mondott-e) Én belementem, remélem gyorsabb. :D

(#6086) peestike válasza brekes (#6085) üzenetére


peestike
senior tag

eddig nekem is csak kínai, svéd, szingapúri posta volt. ezek közül a szingapúri nyert. :)
ha 2 hét múlva itt van, akkor a pont jó kategória még nekem.

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#6087) Taktoj válasza kirkri (#6082) üzenetére


Taktoj
aktív tag

Kirkri , nagyon szépen köszönöm a segítségedet.. Sajna az angol sem az erősségem :-( Nagyon megnyugtattál, hogy jól van ez az ali rendszer kitalálva:
Sajna nincs a közelemben aki jobban fordítana mint a google... ezért még erre a válaszra kérnék tőled egy jobb értelmezést.

Az elküldött Magyar Postai angol nyelvű eladói tájékoztató szövegre írta válaszul az eladó:
"Hello, international parcels will take some time before they can reach. We will extend the time of receipt, please be patient, thank you."

Vajon ezzel mit akart közölni az eladó.... ujra küldi vagy felveszi az ő postájuk a mi postánkkal a kapcsolatot s lerendezik az ügyet?

Köszi előre is.

Az élet olyan, mint egy doboz bonbon. Sosem tudhatod, mit veszel ki belőle.

(#6088) kirkri válasza Taktoj (#6087) üzenetére


kirkri
addikt

Nincs mit, arról szól ez a topik, hogy segítsünk.

Nem küldi újra, mindössze annyit írt, hogy mivel a nemzetközi postázás időigényes, így kiterjeszti azt az időt ameddig a vásárlói védelem rendelkezésedre áll. És türelmed kéri.

Nem kell vele foglalkoznod, 3 nap múlva úgyis eszkalálódik az ügy az Ali felé, ők meg teljes visszatérítést fognak neked ítélni, ha addig nem kapod meg a csomagot. Nyugi, nem fog kár érni. :N

[ Szerkesztve ]

21 éve a Prohardveren! ™

(#6089) brekes válasza peestike (#6086) üzenetére


brekes
tag

Hát, reménykedjünk! :D

(#6090) Repsol600 válasza z1RoX (#6064) üzenetére


Repsol600
addikt

Pedig valami gond van náluk, én se tudok fizetni 2 Maestros kártyával se. :(

(#6091) peestike válasza Repsol600 (#6090) üzenetére


peestike
senior tag

nekem is maestro van, tegnap este szívatott engem is.
2X nem sikerült, majd harmadszorra átírtam a nevet. nyomtatott nagybetűvel minden betűt.
így rögtön ment, bár nem tudom ez számít e. nekem erste maestro van, szokott a paypal is idétlenkedni, valamiért nem igazán szereti a maestro-t. többször volt már vele bajom. ráadásul a paypal még 240 forintokat is szokott ide-oda tologatni nekem néha vásárlások előtt. mastercard-al soha, semmi ilyen nem fordult elő.....

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#6092) molvany válasza peestike (#6091) üzenetére


molvany
senior tag

Szerencsére nem ismerem ezt a helyzetet. Erste Maestro - m van nekem is és kb. 2 éve fizetek vele az Ali - n. Eddig sosem volt vele problémám. Kb. az elmúlt 10 napban 7 - 8 rendelés volt, mindegyik rendben sikerült fennakadás nélkül.
Egy, amit a tavasszal regisztráltam amikor MO - on voltam, hogy egy adott napon csak 5 alkalommal tudok kártyával fizetni. legyen az bármi. Hogy ez az Erste Banknál rendszer, vagy csak valamilyen beéllítás kérdése, nem tudom. De annyira nem zavar. Csupán pofára estem amikor nem tudtam vele fizetni ( Aldiban 1 - 2 ezer forint lett volna ).

[ Szerkesztve ]

WhatsApp :+491737182060

(#6093) Nestor16


Nestor16
senior tag

Hali.

Egy gyors kérdés, hátha többet tudtok. Az aliexpressre miért kell állandóan beírni a jelszómat? Érdekes, hogy még csak én kerestem erre rám, mivel választ nem találtam rá. Nem mintha így nem növelné a biztonságot, de privát gép és nem szoktam ehhez hozzá. :D
Még az nem is lenne zavaró, hogy állandóan kijelentkeztet, de automatikusan kitölthetné a mezőt.

Üdv, Dávid

(#6094) beg válasza Nestor16 (#6093) üzenetére


beg
veterán

Ezzel is finoman taszigálnak a mobil app felé. Ott nem kell beírogatni.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#6095) peestike


peestike
senior tag

érdeklődnék a tapasztaltabbaktól, hogy a holland postának feladás után hány nap kell, hogy látszódjon TN szám alapján, hogy mi a helyzet a csomaggal?
vagy várjak szépen libasorban, aztán egyszercsak? :)

42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

(#6096) brekes válasza peestike (#6095) üzenetére


brekes
tag

Nekem még csak egy holland postás küldeményem van, (még mindig úton van) az már két nap múlva látszódott, azóta sem történik semmi. :D

[ Szerkesztve ]

(#6097) Fricrich


Fricrich
tag

Tiszteletem!

Valaki tudna nekem segíteni aliexpress-es vásárlásban?
Konkrétan - én elutalom az összeget, a kolléga pedig megrendeli az én címemre - féle megoldásra gondoltam.

Köszönöm előre is!

(#6098) brekes válasza Fricrich (#6097) üzenetére


brekes
tag

Mit szeretnél vásárolni? Miért nem csinálod te? :)

(#6099) Fricrich válasza brekes (#6098) üzenetére


Fricrich
tag

Nem akarok még egy 3. pénztárcát is ezért az 1 vásárlásért.

Egy egeret akarok, 14$ (postával) értékben.

(#6100) brekes válasza Fricrich (#6099) üzenetére


brekes
tag

3. pénztárcát? :F Mire gondolsz? :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.