Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#38006) tboldi válasza bigdigit (#38002) üzenetére


tboldi
nagyúr

- Pályára sem nagyon való az 1.0T (meg amúgy a Swift sem ;]). Ha ez a cél, az 1.4T sokkal alkalmasabb rá.
- A turbó már felépült a gyárban, max. a töltőnyomás éri el a kívánt értéket. :P
- Ezek a turbómotorok alacsony fordulaton adják le a nyomatékot, és nem is rúgnak hátba, mint a chipszes TDI-k, ergo városban mikor elváltod (2500-3000 között), már "rég" megvan a megfelelő töltőnyomás, csak nem annyira érzed.
- Azért erőltetik a 3 hengert, mert ennek a kialakításnak a legnagyobb a hatásfoka. Egy négyhengeresnek pl. nagyobb a belső súrlódás általi energiavesztesége.

;)

szerk.: (#38004) bigdigit: Simán 2000 körül elváltva
2000-es fordulaton max. krúzolunk, de nem váltjuk el, különben pápá siklócsapágyak. :D
De nálam még pályán sem nagyon éri el soha a 4000-et.
Időnként azért célszerű meghajtani (130-nál visszagangolsz egyet), különben ellustul.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.