Na, megtörtént a fék és lengéscsillapító-csere a WagonR-en.
Az első féket megcsináltam én otthon. Nem tudom, milyen tárcsát raktak fel korábban, de elég nagy válla volt már ~70k országutas km után, a betéteken viszont volt bőven husi. Mindegy, kapott mindenből újat (Ate), valamint a szoruló stifteket is megjavítottam zsírral, így már visszamegy rendesen az úszónyereg.
A hátsó dobfék alig kopott, ezt csak kipucolni kellett.
Mivel nem nagyon tudjuk otthon rendesen megemelni az autót, a lengéscsillapítókat már szervizre bíztuk, de én vittem a 4 új Kayabát. Közben jött egy meglepetés is: a bal hátsó rugóból hiányzik egy darabka. Oké, akkor kell 2 új hátsó rugó is, mert ugye párban illik cserélni. Apum erre kitalálta, hogy akkor már az elsők is legyenek kicserélve, így lett 4 új Monroe rugó.
Az autó teljesen megváltozott, ami a futóművet illeti, annyira szarok voltak már a régi lengéscsillapítók. Végre nem imbolyog vagy bólogat.
Úgy 150k Ft volt alles zusammen a renoválás.
[ Szerkesztve ]