Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25851) Tom1939 válasza Kornel (#25849) üzenetére


Tom1939
őstag

Nálunk meg az asszony nem akar megválni i30-ától. Nem kötelező, akkor veszek magamnak egy vitarát :)

De az 1.4 turbo Gl+ S-Cross szerintem nagyon durván jó ár/érték arányú. Akinek megfelel a külseje annak azért jó családi autó (erős motor, automata klíma, tempomat, led fényszóró közepes felszereltségi szinten).

Szerk, Kornelka: Igen, ez kb ugyanannyira durván jó mint a vitara gl+ 4,1-ért...

[ Szerkesztve ]

(#25852) Kornel válasza Tom1939 (#25851) üzenetére


Kornel
veterán

4,6-ba még főleg 😉

(#25853) Harkovz válasza Kornel (#25849) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Hát én pont azt útálom a mostaniban, hogy ráz. Akkor ez már rugózik? És hogy megy? Indulásnál nem gyenge az 1,4?Kell neki gáz? A mostani 1,6 szépen elindul csak emelkedőn kell gáz.

(#25854) Kornel válasza Harkovz (#25853) üzenetére


Kornel
veterán

Ég és föld az 1.6-hoz képest...
Ugye ez már turbós, alul is nyomatékos, ellentétben a szivoval.
Sokkal jobban vezethető, mint az 1.6-os.
Szerintem egy sima sx4-hez képest a rugozasa is komfortosabb.

(#25855) dnelb


dnelb
veterán

1.4T vs 1.6. Azért akkora difi nincs hogy leseggeljek tőle, nekem továbbra se kéne az 1.4T :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25856) Tom1939 válasza dnelb (#25855) üzenetére


Tom1939
őstag

Nekem is szimpi az 1.6, de az igazi különbség nem a gyorsulás hanem a rugalmasság (tehát pl. 80-120) lehet.

(#25857) Kornel válasza dnelb (#25855) üzenetére


Kornel
veterán

Kac kac.
Ahol ezzel már haladsz 1500 rpm-el, ott az még éppen fulladozik 😂

(#25858) dnelb válasza Kornel (#25857) üzenetére


dnelb
veterán

700-800 körül esetleg.. Mindegy, nekem ilyen kis motorba nem kellene turbo. Ha annyira nyomaték kell veszek dízelt, ha meg gyorsulás akkor egy normális 2L+ turbos kocsit . Nekem ez olyan öszvér megoldásnak hat, kíváncsi vagyok mennyi után fogja elhányni magát a turbo rajta... Az 1 literes turborol nem is beszélek, ha fegyvert fognának rám se kéne :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25859) Kornel válasza dnelb (#25858) üzenetére


Kornel
veterán

[link]

És ez nem az 1.6-hoz van hasonlítva...
Ott még nagyobb lenne a különbség...

(#25860) dnelb válasza Kornel (#25859) üzenetére


dnelb
veterán

40-140min 15.2 vs 16
80-120 4.ben 9.1 vs 7.4
80-120 min : 5.6 vs 5.8
80-160 6.ban 40.7 vs 31.9
80-180! min 23.7 vs 38.4

de itt egy másik
SSS vs Vitara S
40-140min 13.8 vs 16
80-120 4.ben 8.9 vs 7.4
80-120 min : 5.6 vs 5.8
80-160 6.ban 40.7 vs 31.9
80-180! min 31.2 vs 38.4

Tehát mi látszik mind2 esetből? Ha valaki nem tudja hogy váltó is van a kocsiban akkor jobb a turbo, amúgy meg odavissza pofozza a sima 1.6 a turbót ;] jobban nem megy, cserébe több hibalehetőség.. szóval továbbra se kéne ;]

[ Szerkesztve ]

(#25861) Kornel válasza dnelb (#25860) üzenetére


Kornel
veterán

A 80-180 el van írva, több helyről is látszik..
Azon kívül jobban megy, akárhogy is nézed.

(#25862) dnelb válasza Kornel (#25861) üzenetére


dnelb
veterán

Nem megy jobban, 40-140, 80-120ban , 400on , km-en, mindenhol megveri ahol van leváltás. Ha normálisan visszaváltasz akkor jobb az 1.6, ennyi. Ha meg nem váltasz sehova akkor a nyomaték miatt a turbo.

(#25863) Kornel válasza dnelb (#25862) üzenetére


Kornel
veterán

Ennyi.
Ezzel elmész 200-3500 rpm korul, a szivot még forgathatod 6500-ig.
Király.

(#25864) dnelb válasza Kornel (#25863) üzenetére


dnelb
veterán

Jah ezért jó hogy van választási lehetőség :D Én szeretem forgatni meg váltogatni szal nekem 1.6, te nem neked 1.4T :D

(#25865) Kornel válasza dnelb (#25864) üzenetére


Kornel
veterán

1.6T nincs? 😉

(#25866) dnelb válasza Kornel (#25865) üzenetére


dnelb
veterán

Azt már a sportba meg kellett volna csinálniuk amúgy, 170-180 lóval...

[ Szerkesztve ]

(#25867) Kornel válasza dnelb (#25866) üzenetére


Kornel
veterán

Naja.
De ezek csirkék.

(#25868) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Jó ez a sima 1,6,de néha jól jönne egy kis plusz erő. Lehet ez az 1,4 turbó a pont ideális összkerékkel. Ha oda jutok az előző Scross sima szívó meg az új turbós közt kell dönteni. Kíváncsi vagyok a tesztekre.

(#25869) Kornel válasza Harkovz (#25868) üzenetére


Kornel
veterán

Most teszteltem!
MSC002 😂
1.6 szivohoz képest jobban autozhato a hétköznapokban.
Nem lesz szívó motorral többet scross, ha elfogy a készlet.

(#25870) dReFiX válasza Kornel (#25869) üzenetére


dReFiX
senior tag

Vitara sem jövőre, aki gondolkozik rajta most vegyétek még

(#25871) Kornel válasza dReFiX (#25870) üzenetére


Kornel
veterán

Ne vegyétek 1.6-al 😂
Minek?
Kimegy a világból, mibol fognak élni a szervizek? 😂

(#25872) Thome


Thome
addikt

Na ma láttunk egy wagonnyi új swiftet, le voltak egytől egyig totál takarva. Lassan be kell mutatniuk. :)

(#25873) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Székesfehérvár - Makarska (HR) távot sikerült letudni kerek 7 literes átlaggal (7 óra alatt). Szinte végig óra szerint 140 + 70%ban klíma, 2 személy + agyig csomagokkal.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25874) dnelb válasza Motion_Blur (#25873) üzenetére


dnelb
veterán

fuu az nagyon jó :)

(#25875) yanna válasza dReFiX (#25870) üzenetére


yanna
őstag

Ez biztos forrás?

(#25876) Kornel válasza Motion_Blur (#25873) üzenetére


Kornel
veterán

Így nyomtam múltkor a civiccel, igaz csak 200 km-t.
Meg is lepődtem a fogyasztáson.

(#25877) albiosz válasza Kornel (#25846) üzenetére


albiosz
őstag

Látom nagyon nyomod ezt a Lianat. Szembejött nekem is 1-2 hahun mostanában. Jövőre lehet, hogy vennék valami kombisabbat a régi 5 ajtós swift helyett. Liana nem tűnik annyira papírnak, mint a stift. G Astra, Focus esetleg Fabia jött még szóba.

2005-től néztem a Lianakat, 2006-os alig van. 1.3-ról nem írnak túl jókat, tehát inkább 1.6 kéne. 4WD-nek van értelme vagy csak egy újabb hibaforrás? Nektek sedan van vagy 5 ajtós? Fogyi hogy alakul? Nekem kb. 90% pálya lenne.

(#25878) Kornel válasza albiosz (#25877) üzenetére


Kornel
veterán

Liana az apámé.
Neki vettük.
Nagy autó, majdnem akkora mint a 8gen civic.
Minőségre szerintem jobb, mint a magyar suzukik.
1.6 blokk örök élet, ha olajat időben kapott.
Töréstesztje jó közepes, USA-ba tesztelték, semmi kirívó, hozza a kor átlagát.
Én egy 1.6 GS-t vennék, mégpedig a "kombiban", az a szebb és praktikusabb.
Apámnak most sokat eszik, csak városban használja, kb. 9 korul van.
Mondjuk ott a régi swiften kívül minden benzines benyalja ezt.
Palyan szerintem 7-8 kozott elvan, sebességtől és forgalomtól függően.
Országút 6-7.

(#25879) albiosz válasza Kornel (#25878) üzenetére


albiosz
őstag

Tudom, hogy nem a tiéd. :)

1M körül találok ígéretes darabokat. Pl.: http://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/liana/suzuki_liana_1.6_gs_ac-10397439

Meglátjuk hogy alakul jövő tavasszal a kínálat. Fogyiban gondolom nem jobb a G Astra, Focus, Fabia trio sem.

Esetleg bármi más tipp 2005-től 1M körül?

[ Szerkesztve ]

(#25880) tboldi válasza dReFiX (#25870) üzenetére


tboldi
nagyúr

Gondolom, akkor a Vitara is kap majd valamiféle faceliftet, különben mi értelme lenne a jelenlegi S-nek, ha mindben 1.4T lesz.

szerk.: Mármint ha marad a sima Vitara mellett az S változat, akkor valami másban kell többet mutatnia.

[ Szerkesztve ]

(#25881) Kornel válasza albiosz (#25879) üzenetére


Kornel
veterán

Igy van, ez ígéretes darab.
Nem jobb semmivel sem fogyasztasban egyik se, sot....
Ez valamivel talán könnyebb náluk, így jelenthet némi élőnyt.

(#25882) dnelb válasza Motion_Blur (#25815) üzenetére


dnelb
veterán

meg is vették :DDD

(#25883) Tom1939 válasza Kornel (#25852) üzenetére


Tom1939
őstag

Egyébként a tesztvezetésen mennyire érezted könnyűnek/puhának a kuplungot? Nagyon vonzó a felszereltség, lehet hogy érdemesebb lenne először az i30-at lecserélni, de a jó könnyen kezelhető kuplung alapfeltétel (most hogy fájdogál sok városi vezetéstől a bal lábam nekem is jobb lenne, de 4wd-t az automatáért túlzásnak érzek). Nyilván én is kipróbálom most hogy elgondolkoztatott, de több szem (vagy láb :) ) többet lát.

(#25884) pjen válasza Tom1939 (#25883) üzenetére


pjen
félisten

Szia.Nekem most cseréltek váltó csapágyat és kuplungot is,hát olyan puha,először azt hittem beesik.

(#25885) Tom1939 válasza pjen (#25884) üzenetére


Tom1939
őstag

Szia! S-cross-od van?
Miért kellett cserélni, mi volt a hiba?

Köszi az infót.

(#25886) pjen válasza Tom1939 (#25885) üzenetére


pjen
félisten

Nem sima 2006 os Svift m van.Nyeles tengely csapágy,típus hiba,egyuttal a kuplungot is cserélték,és tényleg vaj puha.

(#25887) Tom1939 válasza pjen (#25886) üzenetére


Tom1939
őstag

Attól tartok más kuplung lehet az 1.4-es turboban. Nekem eddig az volt a tapasztalatom hogy minél nyomatékosabb a motor annál keményebb a kuplung (de a mintavétel köre szűk, csak saját tapasztalat).

Apropó kettőstömegű vajon van a benzines turboban (ez nem neked, úgy mindenkitől)?

(#25888) Kornel válasza Tom1939 (#25887) üzenetére


Kornel
veterán

Vajpuha a kuplungja.
Mondjuk ezek a japán kuplungok viccesen puhak...
Valami jó kis VAG kuplung kéne ide is, hogy legyen valami érzés benne.

(#25889) pjen válasza Kornel (#25888) üzenetére


pjen
félisten

Ez igaz,a kangóból ha átülök mindíg azt hiszem,hogy elromlott,viszont városban,dugóban előnyös.

(#25890) Kornel válasza pjen (#25889) üzenetére


Kornel
veterán

Jó, de ha rugod neki, akkor olyan, mintha egy matchboxot vezetnek 😂

(#25891) pjen válasza Kornel (#25890) üzenetére


pjen
félisten

Ráadásul nem is mindíg ugyanott fog.

(#25892) Tom1939


Tom1939
őstag

Köszönöm az infókat. Ha vajpuha, az nekem jó.
A bizonytalan fogáspontnak viszont nem örülnék.

(#25893) pjen válasza Tom1939 (#25892) üzenetére


pjen
félisten

Annyira nem rossz,megszokod.

(#25894) Harkovz válasza Kornel (#25888) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Vezérlése láncos?

(#25895) Kornel válasza Harkovz (#25894) üzenetére


Kornel
veterán

Szijas.

(#25896) Harkovz válasza Kornel (#25895) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Az origon azt írják minden motorhoz 6 sebességes váltó jár. Ez igaz?

(#25897) Kornel válasza Harkovz (#25896) üzenetére


Kornel
veterán

Ehhez 6 sebességes volt.
Az 1.6-hoz is az van.
1.0-t meg turbóval sem vennék.

(#25898) mdani01 válasza Kornel (#25897) üzenetére


mdani01
aktív tag

Az ezres turbóst majd az öregek megveszik (hitelre!)😁

iPhone 6S SpaceGray

(#25899) Tom1939


Tom1939
őstag

Éppen elhatároztam magam a glx vitara mellett, erre újabb horror történetek a fényezés minőségről (index vitara forum)... Istenem nem akar ez összejönni... Mondjuk feketére panaszkodtak, én meg fehéret vagy szürkét akarok metálban (de akkor gondolom az is olyan vacak lehet, csak legfeljebb kevésbé látszik). Nu mindegy rájuk kérdeztem hogy egyedi e az ügy és esetleg érdemes e várnom (valami festőgép szétment a nyáron a gyárban is van a sztoriban).

A szép az ha elmegy az iq (egyedi autó, ki tudja mennyi idő ugye), akkor gyorsan kell az új helyette. Magyarul hirdetni nagyon ráérek, de cserére már nagyon nem.

(#25900) biker válasza Tom1939 (#25899) üzenetére


biker
nagyúr

NE dőlj be a fasságnak!

1 EGY uno one darab volt hibás, amit a szalonban basztak el!
Belül minden autón ragyás a festék, mert ilyen. nézz meg 10 márkát, belül nem fényes tükör a felület.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.