Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25901) Harkovz válasza Kornel (#25897) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Nem lesz ez rossz ár -érték arányban. Persze van szebb, jobb de egykét millával többért ami azért a legtöbb embernek nem mindegy!

(#25902) tboy93 válasza biker (#25900) üzenetére


tboy93
nagyúr

Belül még csak nem is lakkozzák, mindenen spórolnak.

(#25903) Tom1939 válasza biker (#25900) üzenetére


Tom1939
őstag

Kb. nincs is alternativám ha normális automatás szívóbenzinest szeretnék... De a vitara fórumon is nyugtattak. Reméljük nem lesz ezzel gond.

(#25904) biker válasza Tom1939 (#25903) üzenetére


biker
nagyúr

glx at vitarám van, kérdés? :D
piros-fekete, istenkirály

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25905) gerii válasza biker (#25904) üzenetére


gerii
addikt

A régi Sx4 AT-t vezettél esetleg, ahhoz képest lennék kíváncsi milyen. Valóban 6 fokozat van-e, váltásnál ránt-e, mennyire érzékeny a gázadásra visszaváltásra, illetve mondjuk normális kigyorsításkor hány rpm-nél vált(kihasználja-e a 6 sebességet mondjuk 90-ig gyorsítva, vagy csak elérve azt vált fel 5-6-ba?
Illetve mennyit eszik? :)

[ Szerkesztve ]

(#25906) Tom1939 válasza biker (#25904) üzenetére


Tom1939
őstag

Igen, ha itt a lehetőség lenne egy pár :)

1. milyen a led fényszóró (nekem fő indok a glx mellett)
2. a többi (helyzetjelzők, indexek) ledesek (hurrá lenne ha nem kellene cserélgetni)?
3. milyen a hifi (hivatalosan ebben is jobb 2 hangszóróval a glx)?
4. milyen kényelmes az út hosszabb távokon (alkérdés ha tudja valaki, van különbség a glx és a gl+ ülései között a huzaton kivül?)?
5. kikapcsolhatok a biztonsági bisz-baszok (városi ütközés és egyebek)?
6. milyen gumikat használsz és mi velük a tapasztalatod (filózom 4 évszakosan, hócipőm tele a cserélgetéssel)?
7. mi az amivel legkevésbé vagy elégedett az autóban?
8. Jó az automata (kifejtős kérdés :) )?

Egyenlőre ennyi :)

Köszi!

(#25907) biker válasza gerii (#25905) üzenetére


biker
nagyúr

A régi Sx4 AT-t vezettél esetleg, ahhoz képest lennék kíváncsi milyen.

Nem, WR+ AT-m van, GLX szintén, 4 sebességes. Az is tök jól megy, 2003-as.
Ahhoz képest menyország :)

Valóban 6 fokozat van-e,

IGEN!
Kézzel is pakolhatod neki kormányról fülekkel.

váltásnál ránt-e,

Ha nyomod neki, akkor igen, de félgáznál kiseb esetén nem ránt semennyit. De ez érthető is

mennyire érzékeny a gázadásra visszaváltásra,

Mint minden AT autó, kis gáz, nem vált, nagy gáz vált, padlógáz akár 2-3at is levált. pl 90-ben 6-ban előzéskor min 4-be vált

illetve mondjuk normális kigyorsításkor hány rpm-nél vált(kihasználja-e a 6 sebességet mondjuk 90-ig gyorsítva, vagy csak elérve azt vált fel 5-6-ba?

minden AT esetén kis gázra 2000-es fordulatot megtartva el kell váltsa az ÖSSZES fokozatot. hosszú egyenesben próba. Ez is tudja
Ha nem tudja, rossz a váltó.

Illetve mennyit eszik? :)

Milyen a lábad? ha ráérek, ritka, akkor elmegy 6-al nagy átlagban. De az M0-tól 2km-re lakom, bárhova megyek, 80% autópálya, maradék meg város, vagy Bp. jelenleg 6,9-en áll, de ebben benne van az 1500km-es olasz kirándulás is, full autópálya, 60km nem volt az az útból összesen.
Egyébként az átlagsebességem 5000km-en mióta nulláztam 62km/h, ez gondolom elmond valamit :)
A WR+ 1,3l 76LE evett 8,5-9liter/100

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25908) biker válasza Tom1939 (#25906) üzenetére


biker
nagyúr

1. milyen a led fényszóró (nekem fő indok a glx mellett)
Nagyon jó. Világít mint állat.

2. a többi (helyzetjelzők, indexek) ledesek (hurrá lenne ha nem kellene cserélgetni)?
NEM! síma. cseréld ki. Én az első indexet diademre cseréltem, ronda a sárga tojás

3. milyen a hifi (hivatalosan ebben is jobb 2 hangszóróval a glx)?
igen, sokkal jobb. főleg iphoneról hallgatom

4. milyen kényelmes az út hosszabb távokon (alkérdés ha tudja valaki, van különbség a glx és a gl+ ülései között a huzaton kivül?)?
2 gerincsérv műtét után a WR+ volt mint magasan ülhető jármű, azóta ilyet keresek, magasan ülni a padlólemeztől (jelenleg a legmagasabb a mini SUV-ok közt, 36cm emlékeim szerint) és magas fejtér, ebben a WR+ jobb volt, de ez is istenes. 184cm vagyok, és középállásban van az ülés. háttámasz egy gerincpárna. a bőr ülés frankó, olaszba röhögve lementünk, óránként pihi, 650km 8 óra alatt.

5. kikapcsolhatok a biztonsági bisz-baszok (városi ütközés és egyebek)?
igen, ha olyan hülye valaki, tegye. normális ember nem teszi, és beköti az övet is.

6. milyen gumikat használsz és mi velük a tapasztalatod (filózom 4 évszakosan, hócipőm tele a cserélgetéssel)?
gyári, mert operatív lízing, benne van az árban a téli gumi és csere és tárolás. ha 4 évszakos kell, a WR+-on az van, kumho solus vier, király. Tegyél rá valami profit, és add el a gyárit (continental eco contact). a gyári téli az yokohama W-drive :)

7. mi az amivel legkevésbé vagy elégedett az autóban?
a rádió. a szoftvere szar. erről kérdőíveztünk is, végül kaptam zsírúj fejegységet, ezzel jobb. apróságok, de idegesítő nekem, mint IT embernek, hogy milyen szar szoftverrel lehet eladnia a boschnak ezt.
de szerintem 300.000Ft alatt nem tudsz jobbat, mert mind valami kínai androidos szar lenne, ugyanezen hibákkal. megszokható.

8. Jó az automata (kifejtős kérdés :) )?
Lásd lejjebb egy szólással.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25909) Tom1939 válasza biker (#25908) üzenetére


Tom1939
őstag

Köszönöm szépen! Ez teljesen pozitiv.

A biztonsági cuccokat alapban nem akarom kikapcsolni, de jó ha van lehetőség. Én olyan estre gondolok ha pl. vészfékez olyan indokolatlan esetben amit veszélyesnek tartok, akkor ezt a funkciót kikapcsolom. Övet mindig bekapcsolom (és bekapcsoltatom mindenkivel aki beül).

Apropo, +1 kérdés volt neked az asszisztensektől valami indokolatlan (pl. az előbb általam leírt indokolatlan vészfékezés)? Hány kilométert mentél eddig vele (+2 :) )?

(#25910) gerii válasza biker (#25907) üzenetére


gerii
addikt

Köszi, akkor úgy látom ez is normálisan működik, mostmár tényleg kipróbálom valahol. Fogyasztás is jó, SX4- nek odafigyelve 8L, megpakolva.

(#25911) biker válasza Tom1939 (#25909) üzenetére


biker
nagyúr

"A biztonsági cuccokat alapban nem akarom kikapcsolni, de jó ha van lehetőség. Én olyan estre gondolok ha pl. vészfékez olyan indokolatlan esetben amit veszélyesnek tartok, akkor ezt a funkciót kikapcsolom."

Ezt akkor egy kávé után gondold végig, úgy értelmes, tiszta fejjel.
- ha már befékezett, és leszedted a fejed a kormányról (mert olyat fékez ekkor, amit a vészfékasszisztens tud) akkor mit kapcsolsz ki és minek? Utólag?
- ha ezt sűrűn csinálja, akkor szarul vezetsz, rámész másra, esetleg.
- egyébként meg ha már észrevennéd, itt be fog fékezni, nincs időd kikapcsolni...

Egyébként visítani visít, néha túl hamar (pl lefordul előttem autó, én látom, de a program csak azt, lassul előtted) De ez csak visítás.

Egyszer fékezett be, akkor ha nem teszi, most rövidebb lenne egy autó. ment a sor, kb 30-al, oldalt dudált valaki, oldalra néztem, ebben a pillanatban előttem megállt a sor. ha nem fékez, annyi.

17.000km

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25912) Tom1939 válasza biker (#25911) üzenetére


Tom1939
őstag

Köszönöm a segítséged.

Nem kávézom, de tiszta értelmes fejjel van egy véleményem.

Ha a vészfék ok nélkül bekapcsol akkor remélhetőleg nem törik el semmim az övtől :) De utána kikapcsolom. Végleg (tehát nem menet közben, hanem ha elveszti bizalmam).

Számomra alapvetően kétféle biztonsági berendezés van (és nem definició szerűen, csak az én nézőpontomból). A klasszikus passzív (biztonsági öv, megerősített karoszéria stb...). Ezeket nem piszkáljuk, használjuk stb. Szerintem ebben egyetértünk.

A másik a mostanában teret nyerő aktív dolgok (vészfék asszisztens, holtsáv figyelő stb.). Ezek ha jól mükődnek szuper, de legyen meg a kikapcsolás lehetősége. Több olyan teszt van ahol ezek rossz mükődésére is van panasz (nem vitara!). Az iskola példa erre a pl szélben repülő falevélre/műanyagzacsira aktíválódó vészfék. Tehát az aktív rendszerek között vannak igenis rosszak. Ha jól mükődik nem fogom kikapcsolni.

És elismerem hogy a jól mükődő aktív biztonsági rendszer nagy plusz (egy elsőbbséget meg nem adó másik fél által okozható balesettől megóvhat, nagyon is számíthat a reakcióidő különbség), az általad elkövetett önhibától is megvéd amit bárki bármikor elkövethet (nem tartottál elegendő követési távolságot).

Ha vísit az nem zavar ha nem túl gyakran és nem komplet hülyeségkért teszi. 25 év vezetés alatt önhibás balaesetem nem volt . Követési távolságot mindig jócskán hagyok (melyben honfitársaim előszeretettel belehajtanak de ez már egy másik téma).

Peace :)

[ Szerkesztve ]

(#25913) biker válasza Tom1939 (#25912) üzenetére


biker
nagyúr

láttam már olyat, videón, hogy a két autó közt áthajtó motorra befékezett. talán indokolatlan volt, de tény, veszélyes.

nekem 17.000km alatt (és nem az autós ujságíró 200km-e) kb 10x JELZETT hibásan, lekanyarodó autóra, vagy épp út közepén jelzőtáblára, vagy két oldalról belógó autóra, ami között szűk hely maradt
de SOHA nem fékezett be ok nélkül. Egyszer fékezett, okkal.

Amit a cikkírók írnak, azt gyökkettővel számolni, mert nagyítanak rendesen

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25914) Tom1939 válasza biker (#25913) üzenetére


Tom1939
őstag

Akkor jól mükődik, a 10 jelzés az nem sok, és amikor kellett akkor fékezett.

(#25915) dnelb


dnelb
veterán

fékezéskor nyoszorgo hang lehet a betét kopásjelzoje? van benne ilyen? :D

(#25916) xray_


xray_
tag

Sziasztok!

Van egy 2009-es GLX CD AC Swiftem. Vásároltam egy automata ablakemelő komfortmodult amit szeretnék bekötni. Ajtó zárásra automatán felhúzza az ablakokat.

Ehhez a vezetőoldali ajtóba kellene fix 12V-ot varázsolni. A gond azzal lenne, hogy nem tudom hogy lehet az ajtóátvezető gumin illetve a kasztninál található "csatlakozón" átvinni? Szükséges az ajtó leszerelése? Egyáltalán azon a műanyag csatlakozón át lehetne vinni? A műszerfal megbontása nélkül megoldható?

Eléggé nehezen hozzáférhető az ajtóátvezető belülről...Szét lehet húzni azt a kérdéses fehér csatlakozót? Egyáltalán az egy csatlakozó? A gumiharangot levettem de mire visszaszenvedtem rá vagy 1.5 óra volt úgy hogy az ajtót nem vettem le...

A windows olyan, ahogyan Bill Gates szeretnél látni a számítástechnikát, a Linux meg olyan mint amilyennek te!

(#25917) yanna válasza dnelb (#25915) üzenetére


yanna
őstag

Meg kell nézni a betétet. Kb. mindben van "audiovizuális" valami. Tisztességes szerelő meg ránézésre tesz javaslatot, maradhat még 5-6-8 ezret, vagy csere érett.

(#25918) dnelb válasza yanna (#25917) üzenetére


dnelb
veterán

Köszi, akkor az lesz. Jelenleg csak kb full csöndben hallom, jobb oldalról. Jövőhéten úgyis mentem volna szervizbe, kizárt, hogy így hagyom bármit is mondanak :D Szervizkönyv alapján valahol 50 körül volt cserélve, azóta gondolom nem, belement még 100, 163nál meg úgyis cserélni akartam.. na mindegy :)

(#25919) Kornel válasza yanna (#25917) üzenetére


Kornel
veterán

A legtöbb szerelő szrik rá, a cserés tarcsara is azt mondja elment volna még egy betétet...
Persze ugye betétet egyszerűbb cserélni, mint tárcsát.

Krisztian: 100k alatt már a tárcsa is cserés lesz...
Nekem a splashbe nem bírt 90k-t se.
Persze más még azt is fent hagyta volna, de féken nem spórolunk.

[ Szerkesztve ]

(#25920) dnelb válasza Kornel (#25919) üzenetére


dnelb
veterán

mer má' akkor is boyracerkedtél, motorfék meg nuku ! :K ;]
ha cserés cserés... gondolom majd jól elkérnek érte 50kt ;]

[ Szerkesztve ]

(#25921) Kornel válasza dnelb (#25920) üzenetére


Kornel
veterán

Hát vegyél olcsón jot.
Ferrodo premier, TRW, stb.

(#25922) dnelb válasza Kornel (#25921) üzenetére


dnelb
veterán

tudod en nem foglalkozok ilyenekkel, beviszem szabóékhoz azt megcsinálják... szerintem a szuzi gyári is jó lesz, nem ?

[ Szerkesztve ]

(#25923) Kornel válasza dnelb (#25922) üzenetére


Kornel
veterán

Ja, jó szr.
Mint az exedy kuplung.
Meg monroe gátló.
Stb.
Én biztos vennék valami normális féket rá.

(#25924) yanna válasza Kornel (#25919) üzenetére


yanna
őstag

Azt írtam, tisztességes szerelő.

Tárcsát 35-40 ezrenként cserélek, betétet ennek fele km-enként. Pedig nem vezetek versenyzői stílusban.

[ Szerkesztve ]

(#25925) Kornel válasza yanna (#25924) üzenetére


Kornel
veterán

Jah, csak az errefelé ritka.

(#25926) dnelb válasza yanna (#25924) üzenetére


dnelb
veterán

Tehát betétet 15-20anként? Az nagyon durva. Motorféket használod ? Ha nekem így kopna 5000ként cserélhetném :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25927) Kornel válasza dnelb (#25926) üzenetére


Kornel
veterán

Nem is vagy boyracer 😂
Kene neked egy turbo 😉

(#25928) gerii válasza yanna (#25924) üzenetére


gerii
addikt

Akkor minimum a Mátrában laksz :Y

(#25929) yanna válasza dnelb (#25926) üzenetére


yanna
őstag

Durva? Tudok nem Suzukis emberről 8-10 ezrenként betét, 12-15 ezrenként tárcsa csere. Persze van betét is ami kiszolgálna 2 tárcsát, és tárcsa is ami 4-5 betét garnitúrát, csak ott már a fékhatással lenne nem kis probléma.

(#25928) gerii: Alföld, csak szeretek rövidet fékezni... és nem durván rövidet... meg szeretem a nem kemény betétet és tárcsát.

[ Szerkesztve ]

(#25930) Kornel válasza yanna (#25929) üzenetére


Kornel
veterán

Nem gyári suzuki tárcsát kellene használni...

(#25931) yanna válasza Kornel (#25930) üzenetére


yanna
őstag

Gyári akkor volt benne, mikor lejött a szalagról. 35-40 ezer után egy betét cserével kuka lett. Megnéztem a kesztyűtartót, most Jakoparts tárcsa és betét van fenn, ez eddig a legjobb párosítás ami összejött. Olyan 15 ezer lehet most bennük, betét csere érik, de a tárcsa kibírja a kb. a következő 15-öt is.

(#25932) Kornel válasza yanna (#25931) üzenetére


Kornel
veterán

Nem tudom, engem sose vett rá a lélek ilyen jakoparts márkára.
Próbáltál már ferrodot, trw-t, ate-t?

(#25933) Harkovz válasza yanna (#25931) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Atya ég. 117 ezer van az sx4 ben és gyári betétek, tárcsák. És jó a fék. Az elsők már nem sokat bírnak főleg a betétek, de a hátsók kb. 80%-osak.

(#25934) Harkovz válasza Kornel (#25932) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Az Ate jó márka? Most ilyen fekfolyadék került bele. Ha cserélek betétet esetleg tárcsát valami jót és tartosat akarok.

(#25935) biker válasza yanna (#25924) üzenetére


biker
nagyúr

Nem normális :)
160e km második tárcsa, 115-ig ment az elsővel
Egy betét 40-50e km
Pedig automata, nincs motorfék

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#25936) Tom1939 válasza biker (#25935) üzenetére


Tom1939
őstag

Igen, ez láb függő. Nekem is kitartanak sokkal tovább fékeim (nekem még az első fékbetétek is 50-80 ezer kilométer, autótól függően). Mondjuk (következőig :) ) nem automata és használom a motorféket.

Valahogy gyorsabban gyorsítok mint ahogy fékezek (gyorsan elérem a kivánt sebességet, de követési távolságot tartok, és ha láttom hogy meg kell állni akkor motorfék ha lehet, aztán ha lehet kis fékkel fokozatos megállás, de nem spórolásból, egyszerűen nem szeretek nagyot fékezni ha nem kell).

(#25937) yanna válasza Kornel (#25932) üzenetére


yanna
őstag

Pedig eddig ez a legjobb párosítás. (Unixos cimbora ajánlására) :K
Prémiumot nem kapott még a DDiS Ignis, be kell érje valami középpel. Láttam már egyébként prémium tárcsát is gariban cserélni nem egyszer, mert ütött.

(#25933) Harkovz, (#25935) biker:Hmm, vagy vigyázol rá, vagy kemények... :U Kopnia mindkettőnek kell a hatékonyság érdekében. Mezei versenyautókon versenyenként cserélnek.

(#25936) Tom1939: Bizony lábfüggő is a dolog. :K

(#25938) LuckyL válasza yanna (#25937) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor te streetracingelsz a ddis ignissel? :DD

cryptot minden termékemért elfogadom

(#25939) mdani01 válasza LuckyL (#25938) üzenetére


mdani01
aktív tag

Minden Suzukival kell :D

iPhone 6S SpaceGray

(#25940) yanna válasza LuckyL (#25938) üzenetére


yanna
őstag

Nem nevezném annak, viszont az eddigiekből nem derült ki, hogy 75%-ban ez bizony városi közlekedés.

(#25941) fireman123


fireman123
őstag

Sziasztok!

2006-os Swift-nél elromlott a kesztyűtartó zárja (persze csukott állapotban :W ), és nem tudom kinyitni.....van-e valakinek tapasztalata, hogyan lehetne ezt megoldani (flex és nagykalapács nem játszik :D ), lehetőleg roncsolás mentesen..... :F

(#25942) tboy93 válasza fireman123 (#25941) üzenetére


tboy93
nagyúr

Jozsefvaros szelen kint hagyod egy ejszakara nyitott ajtokkal, valaki biztos rakukkant neked ;]

(#25943) karlkani


karlkani
aktív tag

Sziasztok!

Megadta magát az akkumulátor a kocsiban, kérlek, ajánlatok megbízható helyet, ahonnan tudok rendelni. Előző autómban Bosch Silver S3 45Ah volt, az autó 7 évig volt nálam, 5 évesen még indított rendesen. Nem szándékozom 20 ezret kiadni, ismét egy ilyen vagy Varta Black Dynamic 45Ah között gondolkodom, ha hasonló árkategóriában tudtok jobbat ajánlani, jöhet.

Előre is köszönöm!

(#25944) fireman123 válasza tboy93 (#25942) üzenetére


fireman123
őstag

:C ...jó ötlet, de ezért nem kocsikázok 120 km-t ....ha pesti lennék, biztos otthagynám :DD

(#25945) yanna válasza karlkani (#25943) üzenetére


yanna
őstag

Egy biztos, ne hiper, szuper marketből, meg barkács akárhonnan vedd meg!

(#25946) Harkovz válasza kymco (#1) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Mit szóltok ehhez az Ecstar olajhoz? Ezt adják most a Suzukihoz. Ez is japán. Árakat nem találtam még. Most akkor ez vagy Eneos?

(#25947) dedike válasza Harkovz (#25946) üzenetére


dedike
addikt

Nekem is ezt löttyintették bele kedden, a 7000-t. :)

Ár

Jó szerencsét!

(#25948) Harkovz válasza dedike (#25947) üzenetére


Harkovz
aktív tag

A 0w-20 ára túlzás. Marad az Eneos 0w - 20.

(#25949) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Makarska - Dubrovnik oda-vissza végig nagy szintkülönbségek magas fordulat + a környéken kóricálás szerpentinek stb. 5.9l/100km jött ki full tankra!! Sima horvát 95ös "noname" kút.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25950) dnelb válasza dedike (#25947) üzenetére


dnelb
veterán

Ilyen új autóba 10w30? :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.