Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25201) roberto211 válasza Kornel (#25198) üzenetére


roberto211
őstag

Méret engem nem érdekel,suzi azert tetszik jobban mert sztem jobban átadja a "gokart feel"-t, sportosságot.. A sima kuvik meg "átmenet" szvsz a komfort meg a sportossag kozottm

Motion: Nem a szépségre céloztam most.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25202) máyköl válasza Kornel (#25200) üzenetére


máyköl
veterán

Gombócot jobban szeretted?

(#25203) Kornel válasza roberto211 (#25201) üzenetére


Kornel
veterán

Ja így van, ez egy atmenet.
Vagy kéne egy 2.0 motor bele, vagy egy turbó rá 😂

Swift sport jobban adta a sportosságot, ez kényelmesebb, komfortosabb.

[ Szerkesztve ]

(#25204) Harkovz válasza dnelb (#25194) üzenetére


Harkovz
aktív tag

👍

(#25205) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

EBC-k berendelve, reméljük minél hamarabb érkeznek :C

fekmester-től rendeltem, így 35K-ban megvan.

Valaki használ ilyet Suzukira? Vagy én leszek az első? :DDD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25206) ^Clown válasza Motion_Blur (#25205) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Én is nagyon agyaltam rajta, aztán maradtam egy kommersz Nipparts tárcsa + Textar betét kombónál.

(#25207) dedike válasza Motion_Blur (#25205) üzenetére


dedike
addikt

Enyém még jótállásos... :N

Jó szerencsét!

(#25208) Thome válasza Kornel (#25203) üzenetére


Thome
addikt

Azt meséld el nekem, hogy mennyivel kényelmesebb, mint mondjuk az SSS volt?
Ma 300km után szétment a fenekem annyira kényelmetlen a stift. Aztán inkább használtan valami auris, civic, accord, de még akár valami crossover is jöhet, csak kicsit prémiumabb, élhetőbb lehetne mint a mostani.

(#25209) Kornel válasza Thome (#25208) üzenetére


Kornel
veterán

Sokkal kényelmesebb.
Nem egy mondeo, mert annak sokkal komfortosabb a futóműve, de ulespozicio, ülés kényelme simán felveszi vele a versenyt.
Sajna nem vagyok kicsi, hosszú lábakkal, így sok autó eleve ki van zárva.
Az (új) suzukikban kizárólag a magas ulespozicio miatt fértem el úgy, ahogy.
Lesz autós topic tali 14-en, ha lejossz, akkor ott biztos megnézheted az enyém is, de lehet lesz tobb civic is ;)
Vagy ha egyszer csatlakozol, szerintem szívesen várunk Krisztiannal is, bár kalkulad bele, hogy kruzolas közben akar 30-60k-s csekket is kaphatsz 😂😂😂

(#25210) Motion_Blur válasza Thome (#25208) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Accord - 2.0 benzin - ültem benne megy mint a disznó és a kényelemre nem lehet egy rossz szót se mondani. 2004-2007 2-2,5M között mozognak, ha szerencséd van találsz 2,5-ért egy fasza kis 2.4-es Type-S-t.

Nekem a levegőben lóg egy 2.0-ás, gyárilag ültetett nagyon szép Sport, szeptemberben dől el. Civicet nem vennék. Az Accord karakteresebb, klasszikusabb. És jobban megy :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25211) Kornel válasza Motion_Blur (#25210) üzenetére


Kornel
veterán

Rosszabbul megy 😉
Amúgy a civic praktikusabb, kivéve ugye az accord kombi, de az meg csúf.
Accord amúgy ezeken kívül persze mindenben jobb.

Sorry.
Valamivel jobban megy a 2.0 accord.
1-2 tized néhol 😉

[ Szerkesztve ]

(#25212) Thome


Thome
addikt

Csekkes krúzolást nem csípem :D
Na akkor jó irányban gondolkodom, nem is az a fontos hogy menjen mint a disznó (mondjuk nem hátrány), de 2.0l fölé nem mennék, a civic, accord is bejön.

Hol lesz a tali? Lecsekkolnám azt a civicet! :K

(#25213) Kornel válasza Thome (#25212) üzenetére


Kornel
veterán

A helyszín még nem fix.
Amint meglesz, bemasolom ide is ;)

Ámugy a typeS azért meggyőzőbb...

Kene egy ilyen, kombiban, kár, hogy csak németországban forgalmazták.

(#25214) Motion_Blur válasza Kornel (#25211) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Type-S Accord-ba azért átugranál, nem? :C

Nem is kéne sokat rádobnod szerintem ;)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#25215) Kornel válasza Motion_Blur (#25214) üzenetére


Kornel
veterán

Lehet hagyom a projekteket ezzel, és jövőre egy typeS befigyel.
De abból meg kombi kéne 😉

(#25216) dnelb válasza Thome (#25212) üzenetére


dnelb
veterán

nemlesz csekk :)

vagyis még nem jött ;]

Amúgy arra a másik talira énis lehet elnézek, valakinek el kell vinnie a leggyengébb autót is... :O :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25217) roberto211 válasza Thome (#25208) üzenetére


roberto211
őstag

Én se tudom mit vegyek most egyelőre max 500ig,hogy legyen valami auto mert a tömegközlekedéstől már komolyan mondom fóbiám van.

Regi stift jó-jó megy megy de laguna után gyengusznak érzem még az 1.3ast is hiába papír.Golf 3 ......most ültem benne ,komfortos,stb viszonylag de menni benzinesbe nem nagyon megy dizel meg nem kell. F astra kizárt meg opelek is talán talán gasztra. 6g civicből jót találni kb álom és nem valóság. Aztán jön a joker Megane I 1.6ba jobban megy mint az elöbbiek,komfortos,kényelmes,jó árban van felszerelt stb de benne van a pakliban h megint beszívom a franciával. Tehát nehéz a tészta.... Idő meg szorít.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25218) máyköl válasza roberto211 (#25217) üzenetére


máyköl
veterán

Nem B Vekit akartál? Nagy G Astra fóbiád volt...

(#25219) gerii


gerii
addikt

(#25220) Kornel válasza gerii (#25219) üzenetére


Kornel
veterán

Sokkal csúnyább, mint volt.
Kínai dizájn, tucat kacat kinézet.

(#25221) Harkovz válasza gerii (#25219) üzenetére


Harkovz
aktív tag

A műszaki tartalomra vagyok kíváncsi műszerfal stb. Magasabbnak, terepjárósabbnak tűnik. De ha csak az előző széria árát nyomja lejebb az sem baj. Nekem az is tökéletes lesz egyszer.

(#25222) roberto211 válasza máyköl (#25218) üzenetére


roberto211
őstag

B vekiből ami jó lenne 2.5 v6 benya. Vagy minimum 2l.

Pont valamelyik nap vezettem megint egy 1.3 8v stiftet,ilyen városi cirkálónak elmegy ,stb de gyengusznak érzem mar nagyon. Lagu se volt egy versenyauto de azért jól ment viszonylag a nagy kasztni ellenére. Lehet megint belevágok egy fhansziába :D

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25223) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Ezeken a képeken nem olyan rossz ez sem : https://m.facebook.com/home.php?hrc=1&refsrc=http%3A%2F%2Fm.facebook.com%2F&_rdr#!/story.php?story_fbid=1330627320299676&id=190922964270123

(#25224) Dark Archon válasza gerii (#25219) üzenetére


Dark Archon
addikt

Így végképp feleslegessé teszik a Vitara mellett.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN

(#25225) t1 válasza Kornel (#25220) üzenetére


t1
addikt

Igen : [link]

(#25226) Tom1939 válasza t1 (#25225) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát nekem jobban tetszik mint az eddigi, de ez ugye nem nagy cucc. Ronda fokozatai is ízlés kérdése :)

(#25227) roberto211 válasza Tom1939 (#25226) üzenetére


roberto211
őstag

Xc90 copy az eleje... Csak nem illik rá.. Ha lenne középkatos gépük akkor azt mondom oké de egy alsó középből nem tudom miért akarnak high end designt.

Ettől függetlenül nem csúnya.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25228) Tom1939 válasza roberto211 (#25227) üzenetére


Tom1939
őstag

Volvo az nekem szívem csücske. Valószínűleg azért tetszik nekem az új jazz hátulja is :)

Mondjuk ez szerintem így képről csúnya, csak nem annyira mint elődje.

(#25229) Kornel válasza t1 (#25225) üzenetére


Kornel
veterán

Ezek beszívtak? 😂😂😂

(#25230) Thome válasza t1 (#25225) üzenetére


Thome
addikt

Nekem tetszik. Elég morcos. De aranyáron fog menni.

Ja igen, Accord elvetve, túl nagy, nincs akkora autóra szükségem. 2010-2012 közötti 1.8-as Civiceket nézek, azok abszolút tetszenek formára, 3,5 körül látok, mire odajutok, beesik 3 alá is szerintem.

(#25231) Kornel válasza Thome (#25230) üzenetére


Kornel
veterán

Enyem lehet eladó lesz jövőre, ha megunom.

Más: nem jossz az autós topic talira? 14-e 😉
Ez a kérdés a többieknek is szól.
Krisztiannal biztos ott leszünk.

(#25232) dnelb válasza Kornel (#25231) üzenetére


dnelb
veterán

Így van, jöjjetek , jó lesz :C :)

[ Szerkesztve ]

(#25233) Thome válasza Kornel (#25231) üzenetére


Thome
addikt

De, jövök, csak helyszínt monnyatok vD
Ez amúgy topictali vagy miféle tali?

A 2007-esek is szépek, de az FL(vagy a következő széria?) ami igazán bejön. Tudja a nyavaja hogy mi a megnevezése, de erről beszélek ni: Link :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25234) Kornel válasza Thome (#25233) üzenetére


Kornel
veterán

Ja ez már gen9
Ez 2012-tol jött ki...
Ezek még bőven 3,5 felett vannak.
Nekem NFL gen8 van.
Azért egy typeS maszk rákerül majd, és elég sportos lesz kinézetre legalább.
Elvileg a 11 ker szeremi út volt az egyes számú helyszín, de még nem fixaltak le.
Ja amúgy nagy PHarkolo autós topic tali lesz 😂
14-e 18 óra.

(#25235) Vesztor87


Vesztor87
senior tag

Egy Ignis mennyire lehet borulékony? Magas építésű, meg kemény merev tengelyes jószág, érdekelne mint viszonylag kezdő vezetőt. Annyi féle autót néztem már, de felmerült bennem az is,hogy veszünk egy Ignist és kész. Olcsón fenntartható, megbízható.

(#25236) roberto211 válasza Vesztor87 (#25235) üzenetére


roberto211
őstag

Hát ha 90 körül veszel be kirúgott kuplunggal, berántott kézivel egy 90fokos kanyart akkor nagy az esélye. Ha normálisan kozlekedsz akkor nem.. Inkább csak pattogos de azért nem terveznek meg egy autót úgy h vagy felborul vagy nem. Ignis jó választás.

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25237) pjen válasza roberto211 (#25236) üzenetére


pjen
félisten

A mercit sem úgy tervezték a rénszarvas tesztre,mégis felborult.Keveset mentem Ignissel,de 120 felett már nem igazán éreztem stabilnak.Persze lehet, ez csak az én egyéni téves hozzá állásom.

(#25238) Vesztor87 válasza roberto211 (#25236) üzenetére


Vesztor87
senior tag

A kinyomott kuplunggal instabilabb? Bocs ha hülyeséget kérdezek :D Lehet nem kéne úgy járnom, mármint üresben, de rendszeresen használom lakott terület előtt ha nincs mögöttem senki és ráérek. Tudom hogy nincs kapcsolat a motor meg a kerekek közt, ez számítana?
Ha jönne a baba nem nagy ez az autó tudom, de már a G Astráról annyi sz@rt olvastam, a fókusz 1-esek elrohadnak lassan... 1 millánk nincs rá, főleg a többi nyavajára. Fabia-t nézegettem, de méretben már akkor az Ignis se kisebb, de legalább magasabb, az meg tetszik.

(#25239) roberto211 válasza Vesztor87 (#25238) üzenetére


roberto211
őstag

Motor meg a váltó között nincs kapcsolat így jönnek ide a kerekek mert ugye ilyenkor nem nagyon van hajtásban inkább csak gurul ezáltal nincs motorfék ami jó ha van főleg kanyarban. Astrat csak 1.8ba foka jó de ami jó az drága ignis ilyen szempontból jó.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#25240) Studi válasza Vesztor87 (#25238) üzenetére


Studi
addikt

Ne közlekedj úgy, mert pazarlás. Ilyenkor a használható legmagasabb fokozatban, gázt felengedve, motorfékkel kell gurulni, akkor gyakorlatilag 0 lesz a fogyasztás, a befecskendezés leáll, a kerék forgatja a motort. Ha kinyomod a kuplungot, akkor a motornak magának kell fenntartani a mozgását, amihez üzemanyagra lesz szüksége.

Kanyaríven (persze határon autózva) azért nem érdemes rárúgni a kuplungra, mert hirtelen megváltozik a kerekeken a terhelés, nem kap motorféket/hajtást a gázpedál állásától függően, és az addigi egyensúly borulhat, és azzal akár az autó is. :)

(#25241) Vesztor87 válasza Studi (#25240) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Uh, na ez durva, hogy ezzel fel is lehet borítani:S

Azt tudom hogy motorfékkel nem fogyaszt, de gondolom üresben se eszik sokat. Ha V.-ben gurulok befelé akkor elég hamar lelassulok 90-100-ről 50-60-ra, ha üresbe megyek akkor meg százmétereket lehet gurulni. Összességében nem jobb úgy?

(#25242) Studi válasza Vesztor87 (#25241) üzenetére


Studi
addikt

Várjálvárjál, azért ezt ilyen formában nem mondta senki, hogy ezzel fel fogod borítani az autót. :D Ehhez elég sok tényezőnek össze kell játszani, és eszetlenül nagy sebesség is kell hozzá.

(#25243) tboldi válasza Vesztor87 (#25241) üzenetére


tboldi
nagyúr

Később kell elvenni a gázt. :)

Amúgy ha már Ignis, akkor ránézhetsz a 93 lovas WagonR-ekre is. Nekünk az van, párszor írtam is róla itt és az autós topikban.

(#25244) Vesztor87 válasza tboldi (#25243) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Ültem már vagonban, jó jó, de nagyon nem gyere be. Az Ignis se biztos hogy jó lesz, mert nem túl nagy, illetve a zasszony korábban tiltakozott ellene, majd elmegyünk,megnézünk egyet személyesen, aztán ha teccik... :D

(#25245) Thome válasza Vesztor87 (#25244) üzenetére


Thome
addikt

Lianát végy.
De az ignis sem vészes. 185/65/R15-tel nem instabil, legalábbis nem érzem annak, előtte a kisebb gumikkal rosszabb volt, de akkor sem vészes.

Kornélka: Na akkor a gen9 ami nálam átjön. De a type s pofival a gen 8 is bejön, szóval akármi is megtörténhet.

[ Szerkesztve ]

(#25246) Vesztor87 válasza Thome (#25245) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Liana már drágább, meg nekem nagyon nem jön be... :D

(#25247) PRDZsolesz válasza Thome (#25245) üzenetére


PRDZsolesz
aktív tag

A 185/65R15 nem igazán váltómérete az Ignácnak.

(#25235) Vesztor87: Én egyébként 6 éve vezetem, de még nem sikerült felborulni vele. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#25248) Thome válasza PRDZsolesz (#25247) üzenetére


Thome
addikt

Pardon. 185/60R15-re gondoltam.

(#25249) Kornel válasza Vesztor87 (#25246) üzenetére


Kornel
veterán

Liana kell.
1M egy jó 1.6
Örök élet +1 nap.
Made in japan

(#25250) yanna válasza Vesztor87 (#25241) üzenetére


yanna
őstag

Meggyőződésem hogy jobb. Üresben alapjáraton 4-szer annyit elgurulok, mint 5-ben. :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.