Áthozom másik fórumról írásomat a "hitvány" suzukiról, hogy alázta le a 2x drágább szargumis Passatot. Azt nem mesélem, hogy a golfot is kissé lerendeztük, mert az "csak" 5-6% volt
Ma Szombat délelőtt voltunk vezetéstechnikai trainingen, mert eldöntöttem, hogy két dolgot nem akarok télen az asszonnyal:
- kihúzni az árokból
- ne menjen autóval, mert csúszik
Ugyanis ő a közel 20 éves jogsija ellenére 6 hónapja vezet. Első kocsi, első élmények, első tél.
Én meg végre 1,5m km után megnézem, mit tudok, meg mit tud a vitara. (ugyan elfogyasztottam olyan 20 autót, mármint nem törtem, hanem kifutották alattam a nekik szánt kilómétereket, de egyikkel sem voltam még ilyen pályán, csak hóban parkolóban bulizás, meg száguldozás meg pár vészhelyzet volt, de nem ilyen koncentráltan.)
Azt kell mondjam, de ezt ott is mondták előre, meglepően jól teljesít. És a conti eco contact gumik is.
Volt egy "menőcsávó" a passatjával, ki is pécézték a 235/45 GENERAL tipusú gumikkal, hogy ezt melyik kínaitól vette, és ha hazament, vegye le, és ássa el a gyerek homokozójába. Persze rohadtul elkezdte mondani, hgy a general milyen kurva jó gumit gyárt, és szerinte jó, jól kiröhögték, hogy majd rájön. Meg persze az ekézés a nagy arc miatt is volt, féltenyérrel kormányzás, stb
No, szárazon 80-90ről 5métert vert rá a vitara (kb 31m), vizesen 9métert (41m) a szuper gumikra.
A vizes gyantáson és szárazon is erősen stabil a kocsi, szárazon amikor olyat átterhelek, hogy kb azt hiszem, most átszaltózok a jobb vagy bal első keréken, és mondják a rádióba, hogy kb 10cm-re elemelte az egyik hátsó kereket, még nem tolja az orrát. Az általam legtöbbet vezetett corolla kombi ennek a felénél már tolta volna az orrát előre a francba.
A WR+-al meg az asszonyka megtanult kicsit manőverezni. A reggeli kezdés és a délutáni zárás közt kb annyi különbség volt, mint Baumgartner Zsoltika és Schumacher közt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |