Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26251) Tamás008 válasza dnelb (#26248) üzenetére


Tamás008
tag

"Meg pálya előtt telerakom 100as MOL-al, nem tudom ér e valamit de a lelkem megnyugtatja"
Kevesebbet nem eszik belőle és jobban sem megy tőle. A rendszert lehet, hogy tisztítja nekem még ezt nem sikerült sem bizonyítani sem cáfolni. Amit viszont én észrevettem a 100-as benzinnel kapcsolatban, az az, hogy kulturáltabban és csendesebben jár vele a motor alapjáraton, azért mert állítólag jobban bírja a nyomást és emiatt szikra gyulladáskor tökéletesebben ég el mint a 95-ös. Én a sját autómnál ezt vettem észre.

[ Szerkesztve ]

(#26252) dnelb


dnelb
veterán

Valakinek 6.2s-es SSS? ;] :DDD

(#26253) meroly válasza roberto211 (#26237) üzenetére


meroly
veterán

Hát a gyertya fejet én neveztem el, igazából a fém érintkező a tetején :DDD

Kicseréltük NGK-ra, de nem lett jobb. Volt még az a rotor, az is el volt korrodálódva, cserélve nem lett hirtelen csak ledörzsölte róla a szerelő.
Egy lehelettel jobb lett, de nem az igazi.

A kipufogó puffog. Szerelő szerint a hengerfej tömítés kezdett elégni vagy a kipufogó dob meghalni.

Nem tudom, én nem sokat értek hozzá, de igazából nem ezt várnám el egy suzukitól, tehát ennek mennie kéne a világ végéig, nem?

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#26254) Kornel válasza dnelb (#26252) üzenetére


Kornel
veterán

Aha.
Turbo vagy kompresszor.
Csak azt nem írja hozza a mókus, hogy az 1.6 suzuki motor nem bírja ezt.
:W

(#26255) roberto211 válasza Kornel (#26254) üzenetére


roberto211
őstag

Miért nem bírja? Tudtommal van komplett turbó kit sss hez.

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#26256) dnelb válasza Kornel (#26254) üzenetére


dnelb
veterán

ezt ki mondja? akkor az az 5 éve kompresszoros 190 lovas magyar SSS miért van még egyben, hibátlanul ? :DDD
én úgy tudom a sport simán bírja az értelmes nyomást (max 0.8 bar), 1.3 nem.

[ Szerkesztve ]

(#26257) Kornel válasza roberto211 (#26255) üzenetére


Kornel
veterán

Ha regisztrálsz a suzukisports.hu fórumra, akkor utananezhetsz, hogy páran már tettek így tönkre M16A-t.
Uzemoras verseny motort persze lehet csinálni, de mindennapi használatra alkalmatlan lesz.

Krisztian: pont fordítva, az 1.3-at meg lehet fújni egy picit, és bírni fogja, van több turbós is az országban, de 1.6-ot többen vertek már hengerfejesre, utána persze motorgeneral, és visszaalakitas gyarira.

[ Szerkesztve ]

(#26258) domojko


domojko
senior tag

2006-os 1.3 swift, mostanában azt játsza hogy hideg motornál, indítás után kb fél percig, remeg az autó. Ez megint mitől lehet? Tavasszal voltam gátlók cseréje után futóművesnél. Átnézték a motortartó bakokat váltótartót is. Elvileg azok jók. Vagy most már a fene tudja.
Nem oldal irányú rázkódásnak érződik hanem függőlegesnek. De lehet h placebo.

[ Szerkesztve ]

(#26259) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

kb. 3 hónapja írtam hogy kipróbálom az STP injtektortisztító adalékot.

Akkor ezt kaptam érte: [link]

Elmondanám hogy 2 tank használat után teljesen megszűnt az alapjárati probléma, ami azóta se tért vissza. Azért vártam ennyi időt a válasszal mert azt gondolom hogy 3 hónap és kb. 5.000 km után most már bizton állíthatom hogy nálam teljes mértékben bevált a dolog.

Kipróbálni azért mertem mert egy hozzáértő Hondás fórumtárs ajánlott a saját tapasztalatai alapján.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26260) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Jöhet az esős idő, új Bosoko lapátok fent. Rendeltem két Gates szijat is mert még a gyáriak vannak fent. 7 év, 118 ezer km.

[ Szerkesztve ]

(#26261) spyduck válasza domojko (#26258) üzenetére


spyduck
nagyúr

szelephézag állításon voltál már?

(#26262) roberto211


roberto211
őstag

Fhuuu gyerekek .. Ma Érden központba jártam gyalog erre fel látok egy csillogó megkimelt fehér swiftet ami messziről kitunt. Kozelekedek hozzá erre fel akkor látom h ez az a swift amit eladtam. :( ; ( Majdnem helyben elsirtam magam ott de előtte barátnőmnek orditottam utca közepén nézd ott a suzukim kicsit sem néztek hulyenek. 4 új disztarcsa volt rajta, lemosva,csaj vezette rendszam is egyezett myz 434 legszivesebben visszavasaroltam volna csak olyan gyorsan vette a csak a kb 90fokos kanyart h alig volt időm megnézni is.. Nagyon hiányzik a kis suzi így h meglattam. .

Mondjuk annak örülök h ugy néz ki jó gazdahoz került. .

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#26263) dnelb válasza spyduck (#26261) üzenetére


dnelb
veterán

2005 utanin nem kell

[ Szerkesztve ]

(#26264) Kornel válasza dnelb (#26263) üzenetére


Kornel
veterán

Pont hogy azon kell.
M1xA mocik hezagolos állításuak.

[ Szerkesztve ]

(#26265) domojko válasza spyduck (#26261) üzenetére


domojko
senior tag

Kérdésre válaszolva, nem voltam még. Na de srácok, akkor most kell szelephézagot állítani az M13A motornál vagy sem? Némi kis szelephangot mintha lehetne hallani, de nem mondanám biztosra. Semmiképp sem az a kimondott csattogós szelep hang. És ez okozhatja ezt a kasztni remegést?

(#26266) Kornel válasza domojko (#26265) üzenetére


Kornel
veterán

Kell.

(#26267) biker válasza Kornel (#26266) üzenetére


biker
nagyúr

Bocsi, a G motorok a síma szelephézagosak, az M motorok vvti tehát korongos nem? Korongosban csak cserével állítasz, a szelephangot a beragadt hidraulikus szabályzók adják

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#26268) gerii válasza Kornel (#26266) üzenetére


gerii
addikt

Dehogy kell, hidrotőkések.

(#26269) biker válasza gerii (#26268) üzenetére


biker
nagyúr

reggel nem ugrott be a hidrotőke szó :)
Szóval két okból lehet szelephangja, ami három
- korong csere kell, mert valóban nem jó a hézag
- beszorult a hidrotőke, és veri a korongot
- nem is szelephang :)

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#26270) dReFiX


dReFiX
senior tag

Jövő hónapban le áll a swift gyártás Esztergomban. Egy korszak véget ért. Viszont a vitara motor palettája marad jövő nyárig legalább.

(#26271) Tom1939 válasza dReFiX (#26270) üzenetére


Tom1939
őstag

És mit fognak helyette gyártani? Több vitarát és scrosst (mintha az rémlene hogy olvastam valahol hogy az új swift nem itthon lesz gyártva, de lehet hogy tévedek)?

(#26272) domojko válasza biker (#26267) üzenetére


domojko
senior tag

A DOHC nem VVTI. Vagy tévedek?

(#26273) dnelb válasza domojko (#26272) üzenetére


dnelb
veterán

1.5, 1.6 vvt, 1.3 nem.

(#26274) tboldi válasza dnelb (#26273) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csupán a pontosság kedvéért: csak a Swiftben (meg talán a Jimny-ben) nem VVT az 1,3-as, az Ignisben és a WagonR-ben viszont igen. :)

(#26275) domojko válasza dnelb (#26273) üzenetére


domojko
senior tag

És ennek tükrében kell szelepet állítani vagy sem?

(#26276) dnelb válasza domojko (#26275) üzenetére


dnelb
veterán

enis úgy tudom ahogy biker írta.

(#26277) biker válasza tboldi (#26274) üzenetére


biker
nagyúr

Wr+ 1,3 is van g13 es m13 is!
G13 1,3l 76le csavaros allitás
M13 1,4l 94le hidrotőke vvti

[ Szerkesztve ]

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#26278) tboldi válasza biker (#26277) üzenetére


tboldi
nagyúr

Persze, tudom, de jelen esetben az M1xA-król volt szó.

(#26279) domojko válasza biker (#26277) üzenetére


domojko
senior tag

M13A 1328 köbcenti, 68kw, 92 le

(#26280) domojko


domojko
senior tag

M13A VVT. Ez a gyári kódja az Ignis 1328 köbcentis, 6000-nél 93 lóerőt, 4100-nál 118 Nm-t leadó négyhengeres, hengerenkénti befecskendezéses, 16 szelepes, DOHC, ráadásul változó szelepvezérléses motorjának. A Swiftben a motor korszerűtlenebb, nem-VVT változata dolgozik, 92 lóerőt ad le 5600-nál, csúcsnyomatéka 116 NM 4200-nál. Az Ignis szívótorka viccesen előremered, mintha torlólevegő-beömlő lenne, a Swifté nem. Mindegy, mindkettő korszerű, átlagos Euro-4-es motor, büszkék lehetünk rájuk

Totalcar-bol másolva.

(#26281) spyduck válasza domojko (#26265) üzenetére


spyduck
nagyúr

A saját autómmal 4 szerelőnél voltam, ugrált a motor, egyenetlen volt. Voltam 4 szerelőnél és összesen 100.000Ft-ot költöttem rá. Szelep tisztítás, gyertyacsere, lapdaszonda stb.. Olvasgattam a neten és láttam ezt a szelephézag állítást. Megkérdeztem mind a 4 szerelőt, hogy nem szelephézagot kell állítani? Az volt rá a válasz, hogy nem mert ez hidrotőkés. Amikor már nagyon gáz volt a helyzet, elvittem Páhira (csak jókat olvastam róluk). 12.000Ft-ért megcsinálták a szelephézag állítást (nem hidrotőkés :) ) és úgy jár a motor mint a svájci óra. Azóta ha bármi nyűgöm van, inkább utazok 110km-ert, mert a pesti autószerelők nagyon értenek a mesterségükhöz, de főként a pénzlehúzáshoz.

Az itt lévő autószerelő csomó szakmai cikket is írt (Szász Endre), nagyon ügyes szakik: [link]

A lapdaszondám 80.000km óta világít. Ezzel is több autószerelőnél voltam, cseréltek is szondát 2x, majd utána azt mondták, h nem tudják mi a baj de nem is foglalkozzak vele. Levittem Páhira amikor szelephézagot állítottam és megkérdeztem, hogy nem-e tudják miért világít. Rádugta a gépet, mentek vele pár kört és kiderült, hogy katalizátor hibás az autóm. Persze ő is mondta, hogy nincs értelme vele foglalkozni, de legalább tudta mi a hiba.

Megjegyzem azt is, hogy vidéki autószerelő, nem fog lehúzni, korrekt, tiszta műhellyel, meg is lehet várni. Garantálom neked, hogy ha elviszed itt Pesten bárhova, sokkal többe fog kerülni mintha feláldozol mondjuk 4000ft üzemanyagköltséget. Aki Kecskeméti lakos és szereti az autóját (Pahi-tól nem messze) az mind tudja, hogy hozzájuk érdemes vinni az autót.

(#26282) tomi5244 válasza spyduck (#26281) üzenetére


tomi5244
őstag

*lambdaszonda ;)

(#26283) spyduck válasza tomi5244 (#26282) üzenetére


spyduck
nagyúr

Akkor azert huzta ala pirossal, nem vagyok egy nagy szaki :D

(#26284) pjen válasza spyduck (#26283) üzenetére


pjen
félisten

szia,mit mondott vizsgán,hogy vidd át hibajelzéssel?

(#26285) dnelb válasza pjen (#26284) üzenetére


dnelb
veterán

mint minden swift tulaj, kitorlod előtte. nem a kati a rossz, a határertekek alacsonyak, és csak sportra van frissítés.. nekem is atment simán.

(#26286) spyduck válasza dnelb (#26285) üzenetére


spyduck
nagyúr

Ezt mondta ő is, csak nem tudtam megfogalamzni :D

(#26284) pjen: delet :)

[ Szerkesztve ]

(#26287) pjen válasza dnelb (#26285) üzenetére


pjen
félisten

Kitörlöm,de 1km után vissza jön.Vegyem ki az égőt?

(#26288) dnelb válasza pjen (#26287) üzenetére


dnelb
veterán

1km? az mondjuk kemény :D ne vedd ki

(#26289) Thome


Thome
addikt

Hadd világítson, nekem is ég. :DDD

(#26290) pjen válasza dnelb (#26288) üzenetére


pjen
félisten

Neked hány km után jön vissza?

(#26291) dnelb válasza pjen (#26290) üzenetére


dnelb
veterán

Pesten soha, vegyes használatban 200-400 között.

(#26292) pjen válasza dnelb (#26291) üzenetére


pjen
félisten

Milyen hiba kódot ír?Az ényémet az olvasók ísmeretlennek írják,a neten találtam meg,hogy oxigén szenzor.nekem:p0031.

(#26293) dnelb válasza pjen (#26292) üzenetére


dnelb
veterán

p0420

(#26294) spyduck válasza dnelb (#26288) üzenetére


spyduck
nagyúr

Nekem változó, volt már, hogy 10.000km-ig nem égett, utána meg 100km-ig ég utána meg 1000km-ig nem. Most éppen 1000km óta ég :D

(#26295) dnelb válasza spyduck (#26294) üzenetére


dnelb
veterán

en törlöm mindig mert nem egészséges a hideg motornál a 2000 rpmes induló fordulat

(#26296) pjen válasza dnelb (#26295) üzenetére


pjen
félisten

A röhej az,hogy nálam semmi tünet nincs,csak ég a lámpa.Ugyanúgy megy,nem fogyaszt többet,jó az alap járat.Nem értem.

(#26297) spyduck válasza pjen (#26296) üzenetére


spyduck
nagyúr

Nálam is, azért mondták, h ne foglalkozzak vele.

(#26298) pjen válasza spyduck (#26297) üzenetére


pjen
félisten

Ha leveszem az aku sarut az egyenértékű a törléssel?Leveszem a sarut,vissza teszem pár száz méteren nem ég aaztán megint.

(#26299) spyduck válasza pjen (#26298) üzenetére


spyduck
nagyúr

Én nem vagyok szaki, de azt mondta a szerelő, hogy ha leveszem és várok egy kicsit, akkor törlődik.

(#26300) tboy93 válasza pjen (#26298) üzenetére


tboy93
nagyúr

Elvileg leveszed, aztán 5-10 perc múlva vissza és el kell felejtse.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.