Google első link
Garit is adnak.
1037 Budapest, Fehéregyházi út 19.Elvileg multko láttam valahol 35000 ért is,de nem találom.
[ Szerkesztve ]
Köszi, ez lesz.
Krisztián: 5 évesen vettem az autót, 70K km-el, addig tuti nem volt... után én is csak 1x cseréltettem, elhittem a szerelőnek hogy amíg jó a forráspontja nem kell cserélni. most majd fizetem szépen az árát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Le kell cserélni a szerelot.
Hát még nekem sem volt a 6 év alatt. Egyeztetek is szerelővel, minél hamarabb legyen meg, remélem még nem késő.
Komolyan, 3-5 ezer ft-on ki miért spórol?
Le van írva a könyvbe,hogy cserélni kell.
Előre bocsátom nem tanulmányoztam a suzi ABS rendszerét.Nyugodtan kövezzetek meg,de meg kérdezem.Mi van ha teljesen kiiktatom az ABS-t,úgy használnám mint egy ABS nélkülit.Tehát az olaj csövekkel kikerülném .Az elektrónikát érintetlenül hagynám tehát a motor működhetne.Egyáltalán működne a rendszer fizikailag?Sok helyen lehet olvasni,gyakorlott vezető esetleg hamarább megáll ABS nélkül.Tényleg csak elmélet.
[ Szerkesztve ]
Nekem nem a spórolás volt az ok (ahogy szerintem másoknál sem), 3-4 szerelő is azt mondta hogy nem kell amíg jó a forráspontja. Nyilván az én hibám is hogy ezt elfogadtam, de ha nem cserélik le akkor mit tudok csinálni? Okés, addig kellett volna mennem amíg le nem cserélik de ez nem a pénzről szól(t).
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Igen, csoportban is sokan kikötik a biztosítékot és úgy használják tovább. Csak az a baj elvileg attól a fékpedál ugyanúgy beeshet.
Nem fog menni, a fék nem arra van meretezve.
Abs nélkül nem áll még időben az auto.
Főleg, hogy nem csak egy sima abs, hanem automata fekrasegites is van, plusz fékerő eloszto...
Nem olyan vészes a 65k-s felújítás, ha utána tényleg jó lesz.
Utána megtanulja mindenki, hogy 2 évente fékolaj csere.
Krisztian: meg nem áll még,ahol még kéne neki.
Így rakják fel a 15 éves gumikat, mert jó az, van rajta még minta.
Mondjuk swiftnel pont gyakoriak a hasonló megoldások,sokan még a gyári 10+ éves conti ecocontact 3 gumikon futnak...
No comment.
Motion blur: és a szerelő kifizeti most az abs kocka felújításod?
Kötve hiszem.
[ Szerkesztve ]
Ezt spéci cserélem,a kérdés tényleg elméleti volt.Viszont a szerelők tényleg nemnagyon cserélik amíg jó a forrás pont+arra hivatkoznak,hogy a leülepedett kosz felkeveredik,esetleg dugulást okoz.Abs nélkül megállhat időben az autó,és ezt nem én mondom független szakértők.A szervó működhet ABS nélkül is.
Ezt most épp a T:ről ollóztam:
Kedves Levélíró!
A fékolaj cseréje abban az esetben javasolt, ha a víz koncentrációja a fékfolyadékban eléri a mérő szerint a kritikus mennyiséget. A víz jelenléte nem kívánt, de elkerülhetetlen. Intenzív fékezéskor a fékolaj hőmérséklete elérheti a 100 °C értéket, ahol a vízből gőz keletkezik, és összenyomhatóvá válik. Az összenyomhatóság nem összeegyeztethető a hidraulikus rendszerrel, azaz hiába nyomja a fékpedált, az csak jóval később fogja lefékezni az autót. A csere általában 5 évente javasolt.
A suzuki, mint általában mindenhol, a fekolajnal is szigorú periódust ír elő.
Ha nem tartjátok be, akkor senki se sirjon, hogy nem bírjak az alkatrészek a gyűrődést.
Nem olyan nagy tétel a csereje ezeknek, sőt,sokkal kevesebbe vannak, mint a nyelestengely csapagy, vagy az abs kocka ára
Tessék követni a gyári karbantartási útmutatót, és ne elhinni mindent a jött ment szerelőknek pékeknek.
[ Szerkesztve ]
+1
Így van. Én sem sajnálok tőle semmit, csak elhittem, hogy nem kell.
Cserld le a pekedet.
Nem hogy 100c, hanem a féknyeregben mondjuk autópályán egy satuféknél 300 c fölé is mehet... A vízgőz meg összenyomható. Nem hogy lassan "fékez" az autó, hanem igazából sehogy sem.
Én hajtottam már úgy autót elforrt a fékolaj, és nem is kell neki sok.... még új fékolaj esetén sem... Egyébként nem hogy bontott fékbetét-tárcsa kombótól kapok agyrohadást, hanem 10k "szett"-ben kapható fékkészleteknek... utánadobnám aki legyártotta, meg azt is aki engedte forgalomba hozni. Semmit nem érnek, a fék egyszerűen nem úgy fog... autópályán nyomtam egy ilyen készletnek egy izmosat 140-ről, de úgy hogy 2 lábbal beleálltam... semmi.. az ABS meg sem nyikkant. Cserébe szénné égett a betét+állandó sikítás a legkisebb fékezéskor. Mondhatnánk hogy megégettem a betétet, de ne már hogy 140-ről egy satufékkel tönkreteszem a kisipari csodát??
Vettem utána textar betét+tárcsa sx4 alá igaz 33.000ft... autópályán ugyan ez a próba, maradjunk annyiban hogy szürreális amit akkor ott tapasztaltam, főleg hogy az új gumi is fenn volt, abs darál, az első két rugó meg meg majdnem koppig összeül.
Én most toltam egy satut 120-ról az új gumikkal, ABS nem darált be de akkorát lassult az autó hogy rendesen megszédültem. Ezután pár óráig tűzforró volt az első tárcsa, szinte érinthetetlen. Mondjuk mindegy neki, mert hamarosan cserélem, gyári és 165KM van már az autóban.
Ránézésre se szép látvány már: [link] [link] [link]
Ezt a temérdek rozsdát ami a féknyergen és társain van mivel lehet leszedni? Féktisztító spray erre való?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Drótkefe.
Ha profi vagy akkor le kell homokoltatni.
[ Szerkesztve ]
Nem is tűnik soknak a válla.
A rozsdásodásról eszembe jut amikor néztem egy Swiftet aminek a tárcsa léghűtője olyan volt mintha valami nagyon béna felhegesztés lett volna a helyén, olyan rásült kosz volt rajta.
kedvenc részem: "Nem csaltak a teszten, csak a mérési körülmények nem az előírtak voltak."
[ Szerkesztve ]
i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
Kapásból estek a részvények.. Remélem nem lesz nagyobb botrány belőle, nehogy Esztergom is megszívja a pénzügyi gondokat.
Ja.
Nagyon hűhó semmiért.
Mar ha a suzukit lehet presztízsveszteséggel illetni... , de ha mar jappan... a takata nagyobb slamasztikában van. Megint visszahívás 3 milliós tetelben, az egesz ceg tőkéje nincs annyi mint amenyibe kerul az akció.. lehet miskolcon is kaputt lessz neki, alig hogy megépítettek.
Takata-nak annyi, de ott azért kicsit többről van szó Miskolciakat sajnálom, meg az összes becsületes dolgozót.
[ Szerkesztve ]
Baleno várható árakról van valakinek infója?
Swift GL 2.9M
Swift GLX 3.4M
Ezek alapján legalapabb Balenot mondjuk 3.5 környékére várom, jobban felszerelt modell súrolni fogja a 4M-et. Jól gondolom?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Hát, én biztos nem adnék egy alap Baleno-ért 3.5-öt, akkor már inkább picit hozzáteszek és veszek egy GL S-Cross-t.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
azért abból a swiftből még lehet picit faragni.
Szerintem a GL Baleno 2,99M-en fog nyitni, akcióban, aztán 3,3 környékére fog beállni.
Osztrákoknál már láttam hirdetésben, meg most rá is néztem, 13 900 €-tól van, ahogy a németeknél is, megnéztem a francia oldalukat is, ott 12 700 € a kezdőár (gondolom, nem teljesen ugyanaz a felszereltség).
Swift franciáknál 9 990 €, németeknél 11 990, ha ebből indulok ki, akkor nálunk olyan 3,5 körül kellene nyisson (persze abban nem lesz még semmi), de aztán majd meglátjuk. A Celerio mondjuk jóval olcsóbb a franciáknál, de a felszereltségbe egyiknél se mélyedtem bele, annyit tudok, hogy az osztrákoknál van vagy háromféle felszereltségi szint hozzá...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
szó-szó.
ha nem nyomják be 3M köré kezdőáron, akkor a jelenlegi felhozatal mellett esélye sincs labdába rúgni.
Lehet, bár ha azt nézed, hogy alig fél millióval többért egy lényegesen nagyobb autót kapsz, akkor már nem olyan egyszerű a kép.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Május 30.án lesz egy bemutató/teszt nap a márkakereskedők részére, szerintem akkor fognak majd információkat csepegtetni.
Nekem Swiftben volt ilyen, a kulcsokat kell cserélni.
Van tapasztalatotok abban, hogyha szivargyújtón van egész nap a telefon, akkor az rövid/hosszútávon mennyit árt a telefonnak? Holnap lesz egy próba napom olyan melóban ahol a telefont egész nap használnom kell autóban, viszont azt nem szeretném hogy kinyiffanjon az akksi...
Szép hétvégét és köszönöm a választ!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
Semmi baja nem lesz, ha normalis minosegu az autos toltod. Arra figyelj, hogy ne legyen napon, mert felforr es kikapcsol
[ Szerkesztve ]
(#24636) Dark Archon válasza Dark Archon (#24177) üzenetére
No, megjött végre a drágaságunk
Összességében azt kaptam, amit vártam. Jól megy, kényelmes, jól felszerelt és remekül vezethető. Apró dolgok árnyékolják be csak a fényét, pl. a csomagtartó tömítés érthetetlen, hogy miért nincs végtelenítve (a 2001-es Swift-emé is össze volt olvasztva), illetve a már mástól is említett érintőképernyős csoda. A zene megy meg a tolatókamera is, BT kapcsolat is oké, de a MirrorLink-re már nem tudtam rávenni a Sony Z1C-mmel. Mondjuk mindegy is, mert azt mondta, aki átadta, hogy csak behúzott kézifékkel(!) működik. Nyilván így akarják eladni a 90eFt-s navigációt, csak ennyiből majdhogynem kompletten lecserélem az egész egységet.
Mindent összevetve megérte Persze még csak ~100km van benne, szóval remélem nem fog változni a véleményem.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
Gratula. Nagyon jól néz ki. Használd egészséggel.
(#24638) Motion_Blur válasza Dark Archon (#24636) üzenetére
mennyibe állt meg és pontosan milyen felszereltség? ha jól látom GL+
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Grat!
Használd egészséggel.
Kollégámé is ilyen, még a színe is.
A MirrorLink egy nagy kamu, kollégámét egyetlenegy telefonnal se tudtuk működésre bírni, kapcsolat volt minden telóval, de a tükrözés az már egyikkel se ment.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
Gondolom a biztonság miatt van, hogy csak behúzott kézifékkel megy. S-Crossban sem lehet behozni a menüt ha megy az autó.
Akkor minek raktak bele?
100k egy jobb 2 dines androidos cucc, amivel ezek szerint jóval előrébb lenne mindenki.
Ez elég durva infó. Mert ugye ezt nem reklámozzák, és a prospektusban sincs benne, pedig kb ez az egy értelme van a kijelzőnek.
Ha vezetsz, az utat nézd...
Talán jobb is így.
Jó szerencsét!
Hagyjuk már.
Mindenki önkéntes rendőr?
Ha nincs benne rendes fejegység, akkor inkább ne rakjanak bele parasztvakítás gyanánt semmit...
Azóta frankon mukdik?
Garanciában tudtad cseréltetni?
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
inkább ne rakjanak bele parasztvakítás gyanánt semmit...
Hát én nem ezt mondtam?
Jó szerencsét!
Hát ez az elveszi a figyelmet a vezetésről nem epp ezt jelenti.
Ha most lenne fölösleges 100k-m, már menne is be a 2 dines androidos mindentudó fejegyseg, ha elveszi a figyelmem, ha nem.
Ki mondta, hogy most írtam?
Jó szerencsét!
(#24650) Dark Archon válasza Motion_Blur (#24638) üzenetére
Köszi mindenkinek
GL+, nagyobb extrák a vonóhorog és a váltózár. Kértem még csomagtértálcát, légterelőket az ablakokra, csomagtér élvédőt, kerékőrt és könyöklőt. Így volt 4,5mFt tokkal-vonóval.
Pikkolo^^: ezzel az erővel GPS-eket se kellene árulni. A MirrorLink kiválóan használható lenne a telefonra megvett Sygic-kel vagy akár a Google Maps-szel. S gondolom egy Kenwood vagy JVC fejegységgel ez nem is gond.
Tigi: egy pillanatra nekem is volt kapcsolat, de aztán elveszett. Még néhányszor ez ment, maga a kapcsolat felépítése is sok ideig tartott, amíg összejött, egyetlen egyszer tudtam elindítani a Google Térképet, ami el is indult a telefonon, de látni már nem láttam a kocsi képernyőjén, aztán megszakadt a kapcsolat. Na, valahol itt adtam fel.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN