Hirdetés

2024. június 15., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12478) Doze


Doze
aktív tag

Érdekes :U

A hegynek fel, majd hegynek le akkor fogyaszt kevesebbet ha nem egy állat szerpentinre kell felmenni.

Tehát ha pl autópályán mész, mondjuk 130-cal, jön a domb, a gázpedál állásán nem változtatsz, felérsz a tetejére kb 110-el majd mikor lejtmenetben érsz még az előbbi pedál állás sem kell hogy vissza gyorsulj. Kamionosok ''meggurításnak", "vitorlázásnak" nevezik.

Szerpentinen soha nem fog kevesebbet fogyasztani az autó, egy sx4 7-8-9 litereket, (persze ha 100km-t szerpentinezel)

Nekem is Sx4 van, de nekem 5,5 fogyasztás, háát kissé cinizmussal tölt el. (nekem is sima 1.5-van).
Tudom számít a vezető, autó. Mert 2 egyforma nincs. De ha reálisan belegondolunk, egy 1500cm3 autótól 5,5 fogyi? Meglehet csinálni, de 90km/h átlag, és tojással a lábad alatt. Ha 100 fölé mész drasztikusan emelkedik a fogyi.

Nekem városban 6.5, autópályán 130 7.4

a gyári "kozmetikázott" adatokat is hagy említsem meg:

városban: 8,5
Városon kívül:5.7
vegyes: 6.8

a vegyesem olyan 6.9, 7l körülire szokott kijönni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.