eleje látom törve volt
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
eleje látom törve volt
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
nem volt, belülről a gyári hegesztések és a paszta szerint nem, a motorháztető fényesebb mint a többi elem, ez igaz, de más eltérést nem láttunk belülről
a vezető oldali ajtó is fotón fényesebbnek tűnik, de csalóka, mert napfényben látszik, hogy a bal első kerék feletti doblemez van mattulva csak, valami rá lett öntve, és az folyt le.
szerintem valaki bosszúból leöntötte az elejét, mint az én egyik kocsimnak, és a motorháztető fényezve lett, a kerék doblemezek meg nem, mert ott látszik a csorgásnyom több helyen, hiába polírozták
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
A színe nekem nem jön be. De lényeg ,hogy műszakilag jó legyen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
van valakinek nagyobb kedvezménye alkatrészekre? amit cserélni fogok: féktárcsa, valszeg betét is, fékcsövek, fékolaj, toronycsapágy, váltóolaj, pollenszűrő... egybe már nem 5 Ft, jó lenne valami okosság
egyébként ki milyen féktárcsát / betétet ajánl? (új swift tulajok véleményét várom inkább)
a gyári szerintem kritikán aluli, 73k km-nél cserélni kell... persze lehetne szabályozni rajta, de nem cigánykodok.... szóval tartós, jó fékhatású, minőségi cucc érdekelne, ha van, és nem általánosságban, hanem a típushoz konkrétan
'96-os 1,3-as swifthez hátsó fékcső mennyibe fáj? Fém kell nem gumi. Neten találtam 21.000-ért.
Azért nehogy már egy fékcső az autó árának 20%-ába kerüljön......
Még az UNIX-nál is csak gumit találtam.
Redmi Note 7
A fém szerintem dög drága lesz. Mi bajod van a "gumival"?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Gyárilag fém van alatta. Azt mondta a szerelő hogy réz fékcsövet tudnak alárakni, bár azt nem kérdeztem hogy a gumi is jó e. Más szerelőnél is láttam hogy réz fékcsövet raknak vissza mivel az egy örök élet tekintve hogy az nem rozsdásodik.
Redmi Note 7
Az biztos, hogy a réz örökös, mondjuk az ára is jócskán több mint a sim fémé.
Ok de inkább veszek 5 évente 3e gumicsövet rá mint 25e rezet.... Ok,hogy örök életű de nem fogod még 20 évig használni a kocsit.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Tudom de 5000-nél az sem kerülhet többe. UNIX-nál is csak gumi és ez lepett meg igazán. Egyetlen helyen találtam fém fékcsövet ami nem réz, cserébe 21000 forint. Úgysem az lesz mert annyit nem ér majd pénteken megtudom mennyibe lesz a fékcső és hogy milyet tudnák a kocsi alá rakni.
AMD Power: Egyértelmű csak gondoltam ha már fém van alatta akkor legyen az új is fém. Nem gondoltam hogy ilyen elszállt árakkal dolgoznak. Mellesleg egyik ismerős szerelő aki már elköltözött tartott a műhelyben 20 méter rézcsövet ilyen esetre. Méretre vágta és formázta, rárakta a csatlakozókat és kész. 5000Ft.
karakpecze21:Szerkesztettem, így már érteni fogod mire is írtam az 5000-t
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Most biztos valamit félreértek, de azt mondod a fém fékcső 21k kb és a réz 5k?
[ Szerkesztve ]
Nem tudtam újra szerkeszteni. Most beszéltem helyi autósbolttal telefonon. Rézből pótolják ők is. Leveszik a gyári csövet, hozzáformálják a rézcsövet, rárakják a csatlakozókat. 80cm-es cső csatlakozókkal 1600 forint.
AMD Power:Ennek fényében megéri 5 évente 3000-ért a gumi?
Megkérdeztem azt is hogy mehet e alá gumi. A srác azt mondta ha fém van alatta gyárilag akkor nem lehet gumit rakni.
Mellesleg visszakerestem a 21000 forintos csövet és láttam hogy az gyári suzuki. Autóboltos srác azt mondta nem lehet csak gyárit szerezni belőle, utángyártott nincs. Vagyis van amit a szerelő csinál meg rézből a fent írt áron.
Redmi Note 7
Hát ha ilyen áron megoldják rézből, akkor nem is gondolkoznék rajta.Az nagyon jó ár és amíg nálad van az autó nem lesz vele gond.
Így van. Az autót még remélhetőleg szeptemberig használom aztán jön az új. Utána nővérem fog járni vele csak városban szinte és úgy szeretném odaadni neki hogy a kocsi egyben legyen.
Ő még 5 évig ellesz vele aztán lehet vinni a bontóba mert annyiba fog kerülni egy szervíz gumikkal mint a kocsi maga.
Redmi Note 7
na akkor srácok, a splash-en vajon miből vana gyári fékcső, illetve lecseréljem-e 4,5 évesen?
Nekem a Polon 14 év után lett cserélve a gyári fékcső. Meg nézetni milyen állapotban van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
gondolom még semmi baja, de szeretem a féket rendben tudni.
swiften lecseréltem 6 évesen, nem is bántam meg.
apámnak a lanos-on 10 évesen eltört, még jó, hogy nem ment gyorsan, fékpedál beesett.
99-es 1.3 as swift bal oldali ajtaja sorozatosan kattog, recseg.Tudjátok esetleg hogy mitől van? Menet közben hallom, ha áll a kocsi, és mozgatom az ajtót, akkor nem.
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
nekem is ugyanez van ma a splash-el, bár már többször hallottam, de csak rossz úton.
ez van, nem egy bmw, szét kell szedni, benyomni purhabbal, akkor csendesebb lesz.
Tuti az ajto? Ha igen akkor valszeg a kasztni csavarodasa miatt recseg. A szelvedo a leg merevebb alkatresze.
Smoke & Torque
Bal oldal ajtó felől.Szerintem az.Miért, mi lehet még?
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
Állj rá egy aknára vagy ha van lehetőség akkor csápra és megtudod nézni hogy miből is van a gyári fékcső.
4,5 évesen nem hiszem hogy gond lenne a gyárival. Az én swiftem '96-os és most lesz lecserélve a gyári mivel elkezdett rohadni, mondjuk ennyi idő után nem csodálom.
Redmi Note 7
úgyis elviszem szervizbe a tárcsa miatt, majd megnézik. valszeg egy ideig kint lesz használva pár hónap múlva, olcsóbb, ha itt csináltatok meg rajta mindent, nem kint.
Ez pl nagyon tetszik.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
ez már közelebb áll ahhoz, amiket érdemes nézni, bár a km szerintem egy százassal több minimum, de ha jól tartották, akkor még jó is lehet
Igen nekem is gyanúsan kevésnek tűnik. De ezen mondjuk látszik ,hogy nem az a lestrapált tipikus munkás Suzuki.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
ötletet kérnék..
régebben, vettem egy ilyen öntapadós (tescós ) pótféklámpát a hátsó ajtó üvegére belülről ragasztva...
azonban a ragasztó elengedte, (gondolom azt hogy sokszor volt nyitogálva csapva a hátsóajtó , és a meleg/hideg üveg váltakozása ) ..
milyen ragasztót ajánlatok ami tartós ?
In loving memory of Garrett Lockhart
Nekem a feltengely felfuggeszto csapagy csinalja ezt, eloszor en is azthittem az ajto. Meg ha picit is le van huzva az ablak zorog. Bar most betortem a bal ablakot(meg eltort a balos lengokarom is....) azota levan szedve az ajtokarpit hat az egesz ajto zorog csorog. A sajat sulyatol nyeklik nyaklik. Tekerem fel az ablakot es latszik h hajlik az egesz...
Smoke & Torque
van egy toronymerevitom elado. 8 ert :-)
erre már lenne értelme lecserélni a splash-t, majd 3-4 évesen veszek egy ilyet 1,5M körül
Remélem, a nevén azért még törpölnek egy kicsit, de egy ilyen modellre nagy szüksége volt a Suzukinak. Nekem kár, hogy olyan magasan van az ülése, de hátha ezzel végre nagyot szakítanak, ha nem szállnak el az árazással.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
az a baj, hogy 3,5M alatt nem lesz... azért meg már sok minden van manapság... bár ha M16A dolgozik majd benne, akkor az örök élet+1 nap
5w-30 helyett mehet e 10w-60 2000 -es gyártásu Suzuki Alto ba? Vagy valami mást inkább? Igazábol az 5W-30 nagyon jó árban van most. A motorban van 70ezer km.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
Duster-en kívül mi van ennyiért újonnan?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
10w60???? az meg mi?
10w40-et szerintem nyomhatsz bele, ennél jóval újabb suzukikba is.
(#11434) Mercutio_ : még ezt se tudjuk mennyi lesz... szerintem az előbb keveset mondtam
[ Szerkesztve ]
akit esetleg érdekelne..
Csütörtök reggel nyitja meg kapuit 83. Genfi Autószalon
In loving memory of Garrett Lockhart
Ez nekem nagyon bejön. Cirka cirka 8-10 év múlva talán nekem is lesz. Addigra 17-19 éves lesz az Ignis, ideje lesz lecserélni
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
Hali!
Suzuki swift 1.3 GLX 2001
Még mindig ezzel az ékszíj visítással küzdök és próbálok rájönni mikor, miért és hogyan csinálja.
1.Egyrészt nem állandó , tehát nem minden indításnál jelentkezik de 10-ből 9x igen.(talán időjárás függő)
2.Mikor van ez a visító hang a gázadásra nem úgy reagál, tehát olyan érzés mint mikor jégen van a kerék. Nyomom a gázt de nem úgy megy és egyszer csak megindul. Nem annyira érezhető a dolog mint jégnél de az érzés hasonló, csak sokkal finomabban.
3.Amikor gázt adok hangosabban visít(gondolom fordulatszám) amikor gáz nélkül engedem fel a kuplungot akkor elcsendesedik/megszűnik, majd ahogy nő a ford.szám előjön. Indítást követően 1-2percig csinálja kb. 1km majd megszűnik.
4.Ezután ha csak pár km-t megyek(3-5km) majd újra indítok akkor már nincs folyamatos visítás(gondolom vmi bemelegszik) csak az önindítózást követő 1mp-ben egy nyekkenés és utána semmi.
5. Ha több km-t megyek vele 5-10km akkor se indításkor, se semmikor nem jelentkezik már ez az ékszíjas visítás. Akkor jelentkezik ismét, ha áll a kocsi egy helyben 3-4órát.
6. Azóta van ez mióta a vezérműszíj és az ékszíj is cserélve lett 100k km-nél. Egyszer visszavittem a szerelőhöz hogy így nem OK, akkor húzott még rajta, de csak 2hónapig volt jó(talán nyúlt a szíj azért jött elő megint?)
7. Voltam, bent venni egy két dolgot egy autósboltban és rákérdeztem az eladóra hátha tud vmi okosat mondani...na a legokosabb ami elhangzott a szájából a "viszont látásra" volt, mivel azt mondta hogy ez ilyen mindegyik ilyen autónál ez így van mert a generátor visszafogja az ékszíjat és szokjam meg....hát bazeg én ezt nem fogom megszokni
Szóval várom az ötleteket az újabb megtapasztalásokat követően. Én azt mondom csúszik a szíj, de nem tudom melyik.
Szeretném érteni hogy most a generátor a ékszíjra vagy a vezérműszíjra van-e kötve?
Vegyek gyári szíjat?
Vegyek csúszásgátló spray-t?
Nagyobb Ah-s aksi segít?
Köszönöm
A generátor ékszíj csúszik ezért visít. Nyirkos-párás-esős időben főleg hideg indításnál tapasztalható leginkább. Megoldás: feszíteni kell még a generátoron, és el fog hallgatni.
Köszönöm
Az a gondom ezzel a feszítéssel hogy az a csapágyaknak nem feltétlen van jó hatással, ezért mi lenne ha vmilyen tapadássegítő spray-vel befújnám, majd ha ez nem jön össze akkor feszítek.
Szted?
Gondoltam ide is berakom
"Na jo napot urak!
Lenne megint kerdes, kivancsi vagyok, h ti
milyen arakat mondtok. Szoval az erdekelne
h az lejebb felsorolt dolgok ara, kulon kulon.
Az alany egy regi stift mk2!
-Teljes takatolas, ket kuszob, ket kerekjarat,
meg egy picit a hatfal is, meg egy ket luk az
aljan de nem nagy.(torve soha nem volt, csak
rozsda)
-komplett telifeny kivulbelul+motorter sima
egyszru feherre(most nem feher)
-Mostani alvazvedo reteg teljes letakaritasa
+ujra lealvazvedozes.
Szoval ezek erdekelnenek, h ti "mennyiert
tudnatok megoldast ra" csak h kepben
legyek, kivancsi leszek. Ja es az arakat ugy
gondolom h szereles nelkul. Tehat a fenyezo
egy kibelezett motor/futomu stb nelkuli ures
kasznit kap, stb."
Smoke & Torque
nem tudom mondtam-e már, de szerintem igen...
én is így jártam anno az ezres swifttemmel. 4 db ékszíjat használtam el cirka 30 ezer km alatt...
már az elején mondtam a szerelőmnek, hogy nézzen rá a vízpumpára, hátha van egy kis holtjátéka a tengelyének, és amiatt "kitágul" a szíj. Persze szerinte minden oké volt.
Már hülyének nézett, amikor visszamentem hozzá, hogy megint csúszik a szíj... de nem mindig, csak párás időbe, indításkor, és hasonló esetekben. Végül én kérésemre kicserélte a vízpumpát, és láss csodát, utána probléma megszűnt.
Ha nem volt sose cserélve a vízpumpa, ránézetnék, hogy nincs-e ilyen gond.
A tengelye kotyog egy kicsit, de szemmel alig látni, de ez pont elég a fent leírt dologhoz.
szerintem vegyél egy újszerű, kicsit újabb swiftet, biztos, hogy olcsóbban megúszod
Az a te utad. Hiaba vennek 5kiloert is swiftet abba is van mar boven hasznalat. Ebbe meg ha megcsinalom, minden uj lesz. Fokepp a futomu az utolso csavarig.
Smoke & Torque
most linkeltek egy suzukit 43 ezer km-el.... milyen autot vegyek topicba.
az szó szerint új, ha annyit futott.
márpedig nem kizárt, hogy van ilyen, én is láttam már jópárat.
adsz neki 350k-t érte, nem megéri?
egy vezérléscsere, és még 100k km benne van nagyobb költségek nélkül.
Köszi ezt írtad már fentebb, de nekem kicsit hihetetlennek tűnik, mivel a szíjcserével együtt jött a gond. Ránézetek azért, köszi.
Nekem a tél előtt lett a két küszöb meg az alja kihegesztve, alvázvédőzve, küszöb fújással 90 ezer magyar forintért, de ebben a szerelés is benne volt (ülések, padlókárpit).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
nekem is akkor jött elő, amikor lecseréltük a szíjat meg a vezérlést... meg lett "bolygatva" gondolom.
annyit megér, hogy lecsekkoljátok, nem nagy kaland kiszedni.
Autó projekt végkép leállítva őszig... szeptember 16-án irány Alanya.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html