Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
őstag
Vezettem ma egy kizashi-t.
Háát...
Magam mögé (188cm 95kg) Nem férek be
Térdem hozzáér az üléshez.
-
Mercutio_
félisten
Szakik!
régebben írtak ide néhányan a suzuki gyárból, esetleg van valami infó vagy nekik, vagy márkakereskedés közeli topictársnak az új járgányról?
Főleg az ára lenne érdekes és a mérete más hasonló modellekhez viszonyítva. Amennyi látszik a beharangozó képeken az alapján nem sokat változtattak az S-Cross tanulmányhoz képest -
trassher
addikt
Már miért bánnám? Van hozzáértő akivel hoznánk egy szépet majd itthon motort váltót futóművet rendbe raknánk. Rácsosorrú passatról 95%-ban csak jókat olvasok és csak jó tapasztalataim vannak. Nem egy föld alól kiásott malacot akarok venni.
Mobile.de-n és hahun amiken első blikkre látszott hogy rendben vannak 1 hét alatt elkelt mind, biztos tök véletlenül. Mellesleg itt a keleti határ mellett látom mit bírnak ezek a kocsik és én közel sem használnám annyit és úgy mint azok a bizonyos "üzletemberek". Nem hiszem hogy egy szépen rendbe hozott darab ne lenne még autó jó pár évig.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
trassher #11278 üzenetére
Tény, hogy nem egy lóerőgyár, de mivel hat évig én is hajtottam egyet, jelenleg pedig egy 1.3 8v 4wd van, ezért tudom, miről beszélek. Tény, hogy autópályán megfontolandó vele az előzés, de normális, hétköznapi közlekedésre teljesen használható, ráadásul ahogy nézegettem a használtautó.hu-t, sokkal több jó ajánlatot találni közöttük (talán pont azért is, mert sokan vélekednek úgy, mint te/ti).
-
trassher
addikt
válasz
Kornel #11282 üzenetére
Tudom hogy szereti. Igazság szerint kinőttem már a swiftet, nyáron új kocsin töröm a fejem ha összetudom szedni az árát. B4 passat variant és Golf3 variant a két esélyes vagy Audi 80 B4 avant. Kell a hely mivel debrecenbe 5en járunk kocsival és 5 személy +csomagok már elkérik a nyomatékot.
-
Dyno
veterán
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem, van nekem egy 1.6-os 97-es Sedanom, 330.000KM-el, na most az lenne a kérdésem, hogy 10W40-es olajat szokatm tőlteni bele, de amikor nagyon hideg inditásnál sokszor elég csattogos hangja van aztán 1-2percen belül elmúlik a melegedés hatására, addig általában el sem indulok inkább, olajfogyi max 8dl 10.000KM alatt, tehát nincs meg az 1000KM/1dl fogyasztás.
Szóval 5W40-es olajjal tudnék segíteni ezen a csattogáson(szelepek), vagy jó bele a 10W40 és ne törödjek hagyjam melegedni tovább? A másik hogy nem enné nagyon az 5W40-es olajat, illetve jobban mint a 10W40-t?
Köszi. -
trassher
addikt
válasz
a_tesz #11276 üzenetére
Az 1.0-ás swift mindenre elég csak dinamikus közlekedésre nem. Nekem 1.3-as 8V van, na már az sem egy élmény. Jó az amikor egyedül ülök benne akkor letaposom 1-2-ben és hangja van meg megy de ez egy elég ritka állapot. Ha valaki nagyrészt egyedül utazik akkor is 1.3-at ajánlanék, nem az 1.0-ás varrógépet.
-
Kornel
veterán
válasz
a_tesz #11276 üzenetére
így van. mondjuk én 15 ezrenként cseréltem az olajat, viszont nem tesco gazdaságos fajtából, a szerelőm mondta is mindig, hogy nem kell ilyen jó bele.
mivel fordulatszámmérőm nem volt, ezért nem tudom, hogy milyen fordulatszám tartományban hajtottam, de 1,3 új swift vagy 1,5 sx4 60 km/h-ig megvan simán, köszönhetően a kis tömegnek, illetve a rövid váltóáttételnek, szóval ezért nem értem, miért nem elég egy ezres swift városba, ahol maximum 70-es táblával találkozhatunk... -
a_tesz
Korrektor
válasz
AMD Power #11273 üzenetére
Pedig ég és föld a kettő, rokonságban volt olyan Polo, nekünk meg ezres Swift, de botrányosan lassú volt még a Swifthez képest is. A nagy gond, hogy sokan úgy akarják vezetni az 1.0 Swiftet, mint egy nagyobb motoros autót, 2000 körül elváltogatva, na úgy tényleg nem megy sehova, cserébe jól bekormosodik az egész rendszer, és még jobban nem fog menni. Ezek olyanok, hogy pörgetni kell, egyrészt úgy se eszi le a fejedet, másrészt meg legalább menni is fog. Ha megkapja inkább tízezrenként a 10w-40 olajat, akkor az élettartamában sem fog jelentkezni a "túlzott igénybevétel" (nem viccelek, volt olyan ismerős, aki szerint ez már kínzás egy motornak, mondjuk ő traktoros volt
).
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #11274 üzenetére
az elsőn vajon miért van L-es rendszám? persze mindenki hobbiból cserélgeti, de valószínűbb, hogy 2 autóból van összerakva
a második meg... nézted a motorteret? még ha a kaszni jó is lenne, lehet egy az egybe kicserélném benne a motort, a gyújtáselosztó tuti csere, fossa az olajat a szimmering, meg szerintem az O gyűrő is, de azon kívül is tiszta olaj minden.az előző mondandóim lényege az lett volna, hogy hiába nézel 200k-ért swifteket, ha még annyit ráköltesz majd, mire vállalható lesz minden tekintetben, érdemes széjjelnézni feljebb is. én legalábbis biztos így tennék, nem milliókról beszélünk.
-
Kornel
veterán
válasz
Kornel #11269 üzenetére
viszont én ezt venném, nekem ilyen volt, egy évvel fiatalabb, de ha ebbe tényleg ennyi km van, akkor best buy
nincs semmi benne, meg ezres is, de városba meg országútra elég, ilyenkor még kevesebbet is eszik, mint az 1.3, egyedül autópályán fordul a kocka kicsit. vegyesbe ez elmegy 5,5-el, ha nem padlózod, ha igen, akkor se sokkal több
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #11267 üzenetére
GL-ben biztos nincs ABS, abban még lehet, hogy hátsó ablakfűtés sincs, az extra volt hozzá
majd én nézek neked jó swiftet, ha lesz időm körbenézni a hahu-n.na senki nem tud kedvezményt intézni nekem a felsorolt alkatrészekhez?
ez pl. nem tud semmit, meg ezres csak, de ha a km valós, akkor kopó dolgokon kívül nem lesz más.
-
AMD Power
titán
Ez csak nekem szimpatikus?
Létezik ezekben az évjáratokban ABS?
-
ESP
őstag
válasz
karakpecze21 #11263 üzenetére
Fékolaj mikor volt cserélve?
-
karakpecze21
senior tag
válasz
Kornel #11262 üzenetére
Én a gyári NGK gyertyák cseréjét 16k+ postából úsztam meg.(találtam egy helyet anno ahol le voltak akciózva, helyben kicsiny városomban ez 20k lett volna)Viszont szerintem ez bőven ki fog szolgálni 105E km nem egyhamar teszek ebbe a kocsiba.
Más: Nemrég lett a cserélve a féktárcsa+betétek a kocsimban.Van egy olyan gondom (csere előtt is volt), hogy ha nagyon gyorsan megyek vagy 2-3-ban padlóra rugom a kocsit és akkor hirtelen fékezek szép lassan beesik a pedál és elmegy a fékhatás.
Régebben 1-2 alkalommal tapasztaltam, de mostanában egyre sűrűbb.
Kicsit kopott a gumim és hamar belepofázik az ABS és olyan mint ha akkor csinálná.Tehát nem csak lerecseg ahogy normális lenne, hanem olykor bemegy a pedál és kész.Nemrég így majdnem bekopogtattam egy kapun.Ha netán ABS gond, akkor az csere vagy lehet javíttatni?Esetleg lehet fék főmunkahenger?
-
Kornel
veterán
válasz
a_tesz #11261 üzenetére
ennyi, gyertya nem lesz olcsó, mert 105k km-enként kell, de legalább sokáig nem kell hozzányúlni.
szerintem is teljesen jó a fogyasztás.
az enyém most napi 2x15 km-en eszik board szerint 5,4-et, ami amúgy 5,7 lesz a kúton, de ennél az ezres swiftem is többet evetttényleg srácok tavasszal időszerű lesz egy kisebb karbantartás a kocsimon, tud valaki valami jó helyen nagy kedvezményt az alkatrészekre? féktárcsa, betét, fékolaj, (fékcső érdemes 5 év körül?), váltóolaj, és 2 toronycsapágy, meg összes szűrő, asszem ennyi, ha kihagytam valamit valaki javítson ki, a kocsiban akkor kb. 75k km lesz. még annyi, hogy ha valami tuti megbízható szaki lenne, aki megcsinálja ezeket, akkor javaslatokat is várok, bp. vagy miskolc környékén.
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Motion_Blur #11257 üzenetére
A gyertyacsere esedékes lenne karbantartási terv szerint is, ha nem volt még, 105 ezrenként kell azokban a Swiftekben cserélni. A fogyasztás az amúgy szerintem rendben van, de tippre nem 5 km-es etapokat megy az autó naponta, akkor bőven több lenne. Ha az olaj rendben volt cserélve, nem kéne gond legyen a szelephézaggal, de végülis megméretni nem tart olyan sokáig. Ha mondjuk cserélni kell a hézagoló lapkát, az már más kérdés.
-
Joker88
őstag
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #11257 üzenetére
Szerintem ez teljesen reális és jó is.
-
ESP
őstag
válasz
Motion_Blur #11257 üzenetére
Szvsz teljesen korrekt fogyasztás.
-
Motion_Blur
félisten
Mértem egy fogyit 1000km-re, ami pont 1 hónap alatt jött össze. A legnagyobb trágya időben, napi 2x hidegindítással, 60% közút és 40% város, annyira nem spórolósan 6.3L jött ki.
1.3 benzin Swift MK4, Shell póver nafta.
Ez mennyire okés szerintetek? 110k km van az autóban, lehet ráférne egy gyertyacsere + szelephézagmérés.
-
karakpecze21
senior tag
válasz
Dark Archon #11254 üzenetére
Nekem nemrégiben hívták vissza a 9 éves Ignis-em.
állítólag több kocsinál valami kábel köteggel volt gond, ami túl közel volt a gázpedálhoz és ezáltal kidörzsölődött.Ezeket cserélik ha kell.
Nekem megnézték, azt mondták rendben. -
AMD Power
titán
válasz
Dark Archon #11254 üzenetére
Semmilyen más kocsit nem nézek. Erre van csak pénz. Mármint ami a fenntartást illeti. Amúgy ha megtehetném Renault lenne.
-
válasz
AMD Power #11253 üzenetére
Ezekre nekem azért nem volt szükségem, mert 4 évesen vettem az autót 32e km-rel, márkakereskedésből. Ha ismét kocsit vennék, akkor is csak márkakereskedésből. Persze kicsit drágább, mint magánkézből venni, de legalább meg van a tudat, hogy talán ők átnézték.
A lengéscsillapítókat nemrég - legalábbis az elsőket - meg ugye ingyen kicserélték a visszahívás miatt. Ha Swift-et veszel, erre nem árt rákérdezni.
Egyébként melyik másik autóra gondolsz még?
-
AMD Power
titán
válasz
Dark Archon #11252 üzenetére
Én kapásból ha veszek egyet így kezdem.
Komplett vezérléscsere.
Olaj,szűrök stb.... váltóolaj.
Fűtőmű teljes átnézése és a problémás részek cseréje.
Fékrendszer átnézése és cseréje ha szükséges.Egy nagyobb X boltban Nagy kedvezménnyel megveszek hozzá mindent ami kell és csere.
-
válasz
AMD Power #11251 üzenetére
Igen, a legutóbbi vizsga 95 ezrembe került, ettől még mondjuk nem mondhatjuk többesszámban, hogy százezrek, de azért itt is meg kell fizetni a karbantartást, ha azt akarja az ember, hogy minél tovább tartson. Az idei vizsgán is hasonló összegre számítok, mert kell motorolaj-, és váltóolaj csere, valamint esedékes a 80e km utáni vezérműszíj (lánc?) cseréje is. Ráadásul elfogyott a hely a forgalmimban, csak a semmiért fizethetek 6 ezret.
Egyébként nem tervezett javíttatásra nagyobb összeget eddig csak a kipufogóért fizettem egyszer, mert le kellett már cserélni (s ezek szerint rosszul emlékeztem, mert csak a közepétől lett lecserélve), mert annyira szétrohadt.
Ettől a motorolaj csepegéstől azért annyira nem tartok, mégsem egy Ford, mert arról tartják, hogy több olajat eszik, mint benzint.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Diablo IV
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Ingyenes az Epic Store-ban a ma megjelent Deliver At All Costs
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Lexus, Toyota topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autóhifi
- Leica kamerával szerelték a Xiaomi Civi 5 Prót is
- További aktív témák...
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi 9, Xiaomi Redmi 9AT, Xiaomi Redmi 10, Xiaomi Redmi 10 2022
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Honor 200 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 4th - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest