Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- janacsi: Kasztrendszer?
- hcl: Villanyórás okosóra számlap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
adalbert1
veterán
válasz
AMD Power #72895 üzenetére
Egyelőre további információ nélkül én még nem temetném, kíváncsi leszek, hogy külsőre is inkább a francia márkához fog idomulni, vagy csak az alkatrészek fognak egyezni, esetleg közös platformra építik majd. Azért egy jelenlegi Corsa vs. 208 tartós tesztet is megnéznék, kíváncsi lennék, hogy melyik szerepel rosszabbul, melyik a gyengébb konstrukció, esetleg hol van több típushiba.
-
Gabis
őstag
Sziasztok, bowdenből milyen márkát érdemes venni?
-
AMD Power
titán
Peugeot lesz a következő Opel Corsa
Sírjak vagy nevessek?
-
Szada85
aktív tag
válasz
F_Zolee #72881 üzenetére
Jolvan-jolvan, engedek a nyomásnak, csak, hogy elhigyjétek, hogy van belseje is az autónak.
A nyomkorásznivaló, alul meg az idöjárás-állító, a két szélsö tekerövel az adott oldalon ülök arcszínét lehet a két véglet között megfesteni ( kék-piros ). A Tantum Verde cukorka nem gyári extra..
Söt, ilyenkor - ahogy a pillanatnyi fogyiból is látszik - a leggazdaságosabb az autó..A bal oldali nagy karika a´lá zenebona-mérö, a jobbos nagy pedig az "útszéli-fasuhanás meter", jobbra a legszélén, pedig a tank/pénztárca vákuum-mérö található.
Az órázást kicentizték, bár én még nem poroltam le a 220 feletti részt, valamit késöbbre is kell hagyni. -
diegho
nagyúr
Köszi a válaszokat. Most nem is tudom bekötni - mert nagyot vettem - a kicsi még úton van. Egyelőre jónak tűnik a dolog, most már pl tudom, hogy nem 600 az alapjáratom, csak a mutató hülye. Azért néha majd menet közben rádugom, ha megjön a pici is és megnézem milyen hőfokokat mér, mert szerintem a vízhőfok mérőm sem pontos.
-
amargo
addikt
válasz
adalbert1 #72886 üzenetére
Emlékszem, hogy kérdezgettél a J-ről.
Én is úgy voltam vele, hogy H-ban gondolkodtam, de végül nagyon megtetszett a J és a G után szerettem volna valami komolyabb ugrást. Na meg jó pár évig nem foglalkozni az autócsere gondolatával.
Van az autóra casco is. Kevesebbet fizet tuti, de nem semmit. Ez a nagy különbség.(#72889) diegho
DashCommand-ot ajánlom. Sokkal jobb, szerintem.
És az ODB-be folyamatos a tápellátás, tehát leszívhatja az akkumulátorodat, nekem a G-nél volt, hogy 1 hétig nem használtam és lemerült annyira, hogy már alig bírtam beindítani. -
adalbert1
veterán
válasz
Szada85 #72888 üzenetére
Igen, a turbót csak mint egyik hibaforrást írtam, mint írtad, még több is lehet. Ennek ellenére amerre halad a világ és az autógyártás, nagy valószínűsége van, hogy 5 év múlva szinte már csak ilyenre fogom tudni lecserélni a szívó motorral szerelt autót (esetleg még valami elektromos is tetszene, de nem hiszem, hogy 5 éven belül akár használtban is elérhető áron legyen majd).
MyOpel-re ti regisztráltatok? Van valami előnye? Beregisztráltam, de sok érdekességet nem találtam az oldalukon...
-
diegho
nagyúr
Megjött az OBDII bluetooth scanner. Pár kérdésem lenne. Elsőre az ingyenes Piston progit szedtem le, érdemes megvenni a Torque Pro-t? 1k HUF, szóval nem nagy tétel, főleg a live panel-je lenne érdekes. Ezt az olvasót benne szabad hagyni az autóban? Mármint folyamatosan úgy menne az autó, hogy benne van és, ha éppen kedvem van, akkor kirakom telefonra a live paneljét.
-
Szada85
aktív tag
válasz
adalbert1 #72886 üzenetére
Pedig azért a turbótól ennyire nem kell félni, picit azt gondolom, manapság csúcsra van járatva ez a turbó-para.
Való igaz, hogy egy komponenssel több van, ami elromolhat, ezzel nem lehet vitába szállni.Ugyanakkor megannyi egyéb alkatrész van, ami tönkremehet, vagy gond, ami elöjöhet ( kettöstömegü, akár a direkt befecskendezés miatti kokszosodás ), ami legalább ennyire ( ha nem jobban ) költséges lehet.
Ha pedig mégis letérdel alattad a turbó, akkor egyszer kicserélteted, és utána - persze, ha jó tulajként vigyázol rá -, akkor valószínü az egész idöszakot kiszolgálja, amíg nálad van az autó.
-
adalbert1
veterán
válasz
amargo #72882 üzenetére
Szép összefoglaló, H Astra mellett még nézegettem a J Astrákat is, igaz én keretemnek eléggé a tetején voltak, úgy voltam vele, hogy inkább veszek olcsóbban egy H-t, így marad bőven pénz is a fenntartásra, minden cseréjére, stb.
Egyelőre a 206-hoz képest ez is sokkal komfortosabb minden szempontból, igaz, még a forgalomban szoknom kell a méretét (és emiatt a parkolást is). Amin meglepődtem, hogy a csapott hátúhoz képest a Caravan csak kb. 30 cm-vel hosszabb, ennél többre számítottam.
Viszont 4-5 éven belül, ha cserélem, akkor szerintem maradok az Astránál, vagy a J-nek a végét, vagy a K-nak az elejét fogom keresni, igaz kicsit aggaszt, hogy ezekből már alig készül szívó motorral.
Lopás ellen nekem Casco-m van, igaz, egy régebbi Vectránál (amire a beépített alkatrész kupacot elnézve az árát még egyszer elkölti a tulaja) ez gondolom nem opció, tuti keveset fizetne a biztosító lopás esetén. -
Nordik
őstag
B Corsanal ez az olaj gomba ugye? Csak mert nyomja ki rajta az olajat. Illetve ez ugye fekete. Mert kapható kék illetve fekete csatlakozóval is. Gyartokent eltér, de azt hiszem a nyomás is más a keknel. Érdemes akkor fekete csatlakozosat keresni vagy valahogy kikeresni a gyári mit mer?
-
_seth_
veterán
Köszi a tippeket a riasztóra, elsőnek valami olyat keresnék ami riasztóként üzemel és kapcsolni tudja a gyári távirányító. Indításgátlón is gondolkozom, de az csak a későbbiekben.
Ui.:
Közben befutott angliából a hátsó szilentkiszedő szett: [kép] Remélhetőleg a hétvégén vagy jövőhét elején ki is tudom próbálni, ha visszakaptam az autót -
amargo
addikt
válasz
Luck Dragon #72878 üzenetére
Természetesen, bár nem tudok olyan választékosan írni mint itt páran, viszont lelkes vagyok
Maga az alany egy 2011-es év végi 1.6 T benzines Sport Tourer, a Cosmo felszereltség gondoskodik (ez a legmagasabb), hogy az autóba ülve az ember jóízűen csettintsen egyet, hogy ez igen. Azon belül is megtömték minden földi jóval.
Eddig, aki beült a kocsiba mindenki csak annyit mondott: "Jééé, ez egy astra?!?!" Igaz csak a vezetőoldalt van benne sport ülés a G astra, meg közel 4 év alatt, betörte a derekamat ár és azt gondoltam mindig, hogy mindenki csak nyafog, hogy milyen szar a G ülése (pedig tényleg szar volt..), de ez a sport ülés, de még a sima is valami kegyetlen jó.
A kezelőszervek, főként a középkonzolt sokan szidják, én valahol a 3-4. utam során már mindent tudtam rajta, nekem megfelel. Ugyanakkor, amiről talán nem tehetnek a gyártók, de a 184cm-hez nehezen oldották meg, hogy a vezetői konzolnak a felsőrészét normálisan lássam, ami számomra zavaró, persze a kijelzőre kitudok rakni hasznos információkat, de azért az még sem ugyan az.Itt egy kis kitekintés az 1.6 T-re. Igen az autó ~1600kg (a hivatalos kevesebb, de ennyi a tényleges), de ha mellé csapsz 230nm és 180 lovat, akkor ebbe már sok minden belefér. Mondjuk úgy, hogy 140-nél 6.-ban Érdi emelkedőnél odalépsz, akkor ez elindul három felnőttel és egy gyerekkel is, nincs az erejével gond, nekem bőven sok is.
Ehhez a felszereltséghez már 225/50 R17 tartozik és watt link-es felfüggesztés, amivel még ezt a hajót is úgy lehet kormányozni, hogy még mindig vigyorgok tőle
Továbbá én nem tudom minek köszönhető, de a Budapesti utakat is képes egész finoman venni.Fogyasztás, ez a sokat szidott pontja ennek a motornak (A16LET), meg az is, hogy nehéz az autó.
86e vettem meg az autót most valahol 88e felett van, ez 1,5 hónap alatt nem sok, de nem is feltétlen kevés. Erről beszéljenek inkább a számok: [link]
Mint látható az utolsó fogyasztásom már 8,5 volt, ami számomra már megfelelő.Kötelezők díjak: Ez ugyan tök minden embernél más, de alapjában véve nem annyira durva, mint
Feketeleves: Kapásból új nyári gumi szettel kezdtük a pályafutásunkat, ami 160e jó magyar forint mínuszt jelentett, ez kétszer annyi, mint az előző autóra volt, sok nem sok, ez ennyi és megéri! Voltam kötelező szervizen is, ahol szűrők, olaj csere és klímatisztítás volt, ez kb 40e-be fájt, ami szerintem nem vészes.
A lámpák valahol úgy érzem ez lesz a rákfenéje ennek a kocsinak és remélem nem a motor. Az egyik oldalt olcsón megúsztam izzó cserével, de a beázás az már nem gyerekjáték, hozzáteszem találtam 65e új gyári lámpát, a trafót pedig, ha kell fel lehet újítani.
Viszont, mivel még is csak én is pénzből élek, ezért utánajártam, kivizsgáltattam és a tömítést meglehet csináltatni pár ezer Ft (csak telítettek a helyek), mert amúgy minden jó benne, amíg nem kezd nagyon esni megint. Addig is húztam a vélt beázási lehetőségre szigetelőszalagból egy csíkot (ez a motorháztető alatt van, tehát nem látszik és tudom-tudom gáz megoldás), ami úgy fest betalált (!), mert a mostani esőzésekből már semmi nem jutott be a lámpához.
Mert talán nem írtam, de miután kiszáradt a lámpa és a trafó persze, azóta tökéletesen megy, tehát jelenleg tünet mentes. Hogy is mondjam 100Ft-os szigetelő szalag vagy 330e mindent cserélünk, számomra eddig nem kérdés, hogy melyik fel húzok. Első körben újra szigetelést megcsináltatom, mert azért még is csak szebb megoldás, majd jöhet esetleg egy bontott gyári lámpa negyedáron, de úgy fest itt sem kell 100e tételektől "sírógörcsöt" kapni.overall:
Mindennap várom, hogy beüljek és vezessem, nagyon bírom a hangját is, meg a karakterisztikáját is.
Eddig tökéletesen elégedett vagyok vele, bár van szívás a lámpával, de már nem kérnék hagyományosat.. mert elég jó érzés, amikor éjjel mész és mindent látsz. Maga a motor erős, mint írtam nekem "felesleges", de persze csöppet sem bánom -
-
tutis
őstag
Autool x50 vásárlásán gondolkodom. Obdre kell rácsatlakoztatni. Jól gondolom hogy az odb-ben mindig van áram? Mett akkor sose kapcsolna ki a kütyü..
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
F_Zolee #72832 üzenetére
Csináltam, becsszó, csak amíg koszoskák az ülések, addig arról nem szívesen prezentálok képet, föleg, hogy kívülröl meg így csillog.
De, hogy az élet ne csak játék és mese legyen, sikerült találni rajta csinálnivalót - nem, mintha meglepö lenne egy ennyi idös autónál -, a szelepfedéltömítés ledolgozta a müszakját, és finoman leheli ki az olajat, szóval a vezérléscserével egyetemben akkor ez is orvosolva lesz.
-
Gabis
őstag
Erre esetleg valaki?
-
_seth_
veterán
Az autóm motorfelújításra odaadva a szerelőmnek, így van időm agyalni:
Ki milyen autóriasztót használ? B vectrába keresek olyat ami a gyári B2-es távirányítóval aktiválható.
-
adorjant
őstag
válasz
concret_hp #72863 üzenetére
Első körben értelemszerűen töltést mérni, aztán akkut feltölteni.
Valamint azt még meg tudod még nézni, hogy milyen kapacitású van benne, illetve a belesütött számsorból a gyártási idő is kiderül, az is sokat segíthet -
beg
veterán
válasz
concret_hp #72863 üzenetére
Testkábel szakadás tud ilyen elfelejtős, rejtélyes villanyos dolgot művelni. Mozgasd meg.
-
concret_hp
addikt
G astrám van, nem rég vettem. pöccre indult, le van szervizelve (mármint már én intéztem)
egy ideje viszont kicsit köhögősen indul, kb. mint a 10 évvel régebbi b corsa
az akksiban 12.8V
1x indításnál elfelejtette az időt és 97 jan 1 0:00-ra állt az óra.
ma 1x indításnál a fordulatszám mérő az első ~0.5-1 másodpercben 'ugrált': nem a szokásos fel kb. 1500-ig, aztán le 1000 , hanem mondjuk fel 1000, le 500 aztán fel 1200, le 800, fel 1000 és ez mondjuk ilyen pár tized mp alatt.lehet-e hogy gyenge az akksi és ez okozza
ha nem akkor vmi ötlet?
2006os gyártás 1.4-es benyás ha ez számít bármit. -
Lajos1966
tag
válasz
ToMmY_hun #72857 üzenetére
Érdekes amit írsz,mivel 2008-ban már nem gyártottak XEP motort.Ezek szerint az autó legjobb esetben is 2007-es,abból is első félévben gyártott.
Amit írtam,abból az XEP motorra semmi nem áll,egyetlen ilyen alkatrész sincs benne.Viszont akkor lehet,hogy hidrotőke lesz esetleg,ahogy mások is gyanítják.Mondjuk az olajminőségre az a motor is kényes. -
Lajos1966
tag
válasz
ToMmY_hun #72849 üzenetére
Az alany ezek szerint egy Z16XER motoros Astra.A fenti jelenség gyakorlatilag típus probléma.Első körben a szolenoid szelepeken lévő szűrőket szokták eltávolítani (ha még a gyári,ugyanis csak a bejáratási időszakig van szerepe).A második fokozat a fenti szelepek cseréje (kb.25-35 ezer Ft/db típustól függően).A harmadik lépcső a változó szelepvezérlésért felelős fogaskerekek cseréje (kb.50-70 ezer Ft/db).Nagyjából ennyi.Ennél a motornál (és a többi XER-nél is) nagyon(!!!) fontos az olajcserék időbeli betartása (max.10 ezer km !!!!),és a gyári előírás (Dexos2).
Ha valaki figyel ezekre a dolgokra a motor teljesen probléma mentes lesz! -
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest