Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gban
veterán
Első autó: Trabant 601.
Ezzel jártam fél évig az osztrákokhoz melózni, gyakorlatra.
Full extrás volt: könyöklő, oda-vissza játszó magnó, tolatólámpa, fordulatszám-mérő, és a zöld színeÁlom: egy saját, normális méretű parkoló, és akkor lehet álmodni nagyobb autóról is, bár a J is sokkal gázabb parkolásilag mint az F volt. Hosszabb is, szélesebb is, ahova az F-fel még befértem, ott ebből már kiszállni se tudok.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
HoaryFox #60486 üzenetére
"Kinek mi volt az első saját autója"
Saját még nincs, most vagyok rajta az Astra G projekten.
Aztán 3-4 év múlva ki tudja mi jön utána.
Opel Astra G"És mi lenne az álomautó?"
Fene nagy hibám, hogy nem merek elég nagyot álmodni, mindig vonzódtam az elérhetőbb autókhoz. Ha most a cég azt mondaná, hogy hozzám vág egy céges autót 5-6 millió körül, akkor K Astra. Ha azt mondaná, hogy hozzám vág egy autót 10 millió körül akkor meg Skoda Superb vagy Mazda 6. De ha meg arra gondolok, hogy mivel boldogítanám magam a legszívesebben és tojnék a világra, akkor meg egy Mazda MX-5 ND, ami 6,4 millióról indul, de meg lehet állni vele 9 millió körül szépen felcicomázva.
Opel Astra K
Skoda Superb
Mazda 6
Mazda MX-5 ND 2015Ha a modern BMW-k nem lennének ennyire szopórollerek tartósság-szervizigény oldalról, akkor az Astra G után 3-4 év múlva bevállalnék egy facelift utáni BMW E90 325i-t mondjuk. Amúgy lövésem sincs mire váltanék utána, mindennel csak a szívás lesz (kis köbcentis turbós benzinesek FTW). Japánok annyira nem jönnek be, de talán egy szívó Honda Accord még jöhetne.
BMW E90 -
diegho
nagyúr
A saját nevemen a Meriva volt először, de egy Avensis 2.0-al kezdtem (adó miatt nem volt a nevemen). Azt eladtam, mert elköltöztem és az új helyen nem fért be a garázsba, ekkor elkezdtem autó után kutatni, de meghalt apám és meg kaptam a Corolla E10-ét, azt cseréltem le Merivára.
Álom Opel: új Zafira Tourer
Álom egyéb: 69es Dodge Charger / új Bentley Continental GT
-
Fkris
őstag
Hát először egy Wartburgon kezdtem, 1.3, felpimpelt Golf karburátorral buherálva, nagyon ment és hangja is volt!Szervo, minden nélkül tanultam vele egy évet, az alapoktól!
Utána Punto 1, 1.1 55ló, ezt is szerettem, kis mezítlábas sz@r, mindenhol tudtam parkolni, nagyon jó kis tütü.Ezt a kettöt felesbe használtuk nagyfaterral, mert kb a szomszédban lakik, de nem voltak a nevemen.
Most vettem egy 1.5 iLS MB3 Civicet, ez teljesen saját, jó autó, nagyon imádom.Ha álomautó kéne, J OPC Astra/ type R 9gen Civicvagy egy Imprenza
-
bexinho23
őstag
Üdv!
Remélem tudtok segíteni. Opel Corsa B (1997)-hez keresek kerékpártartó konzolt. Mivel tetőcsomagtartóm nincs, így hátsó ajtóra szerelhető kellene. Mivel alkalmanként használnám, és vonóhorgom sincsen, kizárásos alapon ez a típus jöhet szóba. Viszont ezek között is van olyan, ami kitakarhatja a rendszám vagy a lámpát, ami nem szabályos.
Használ/használt valaki ilyen típusú kerékpáratót? Nem szeretnék látatlanban olyat rendelni, ami valami okból kifolyólag nem lenne megfelelő.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
HoaryFox #60486 üzenetére
A 'zelső tütü az Astra, ami most is van.
Szeretem a formáját, máskülönben meg sem vettem volna. Meg azt is, ahogy van úgy általában. Tetszik, hogy nem eszi le a gatyám, de azért meg tud indulni ha kell.
Azt viszont nem szeretem, hogy idehaza nagyon ritka a jobban felszerelt változat, így nehezebb bizonyos alkatrészekhez hozzájutni vagy ki kell várni, míg beesik egy-egy darab.Igazából, ha kész lesz nem álmodozom tovább, ez is teljesen megfelel, de ha muszáj mondani valamit, akkor ez a disznaj lenne az álomótó: A6 3.0TDI quattro - így limuzinként.
Ma megyek TL-hez, be kell ugranom délelőtt egy csomival hozzá. Így legalább csorgathatom majd a nyálam az új verdákra is - Opel Schiller kölcsönzőben dógzik most nyáron.
-
AMD Power
titán
válasz
HoaryFox #60486 üzenetére
Egy 1993-s Renault Clio 1.9D volt. Tökéletes első autó volt. Szerettem vezetni is. 2.5 év alatt bele is toltam majdnem 30.000km-t.
Opelből a mostani F az első ami van nekem. Amit nem szeretek benne ,hogy nincs benne szervó , se klíma. De a klíma a 60Le motor miatt szinte nem is baj.
Álomautó? Opelből talán ez a kettő..... de nem tudom melyiket választanám
Opel Insignia Sports Tourer OPC
Opel Zafira Tour 2017
De ha már az álom világba is elmehetünk és a pénz nem számit akkor meg egyértelműen a gyerekkori kedvenc márkám.
Ebből meg az összes. Élősszőr egy Diabloval kezdeném ,hogy megszokjam a több száz lóerőt és szépen lassan mennék fölfelé. Mint egy jó motoros.
Mikulásbá
-
F_Gergely
őstag
Ahoy, nekem a vectta az elso ami sajat neven van, es en vagyok a tulajdonos. Maradnek a 2000es evjaratoknal bar az uj volvo kombi piszkosul tetszik, nagyon jo a formaja, de persze a passat is jo
Ma kezdek uj melohelyen
-
Jó reggelt!
Én kocka Ladával kezdtem,2105-ös öszvér.Csak szivatóval indult,de azzal -30 fokban is.Szerettem,de mindig volt valami apró baja,a helyi autósboltban már leltári számom volt.Olcsó volt hozzá minden,de meguntam a sok szerelgetést.Amikor a biztosítékok maguktól elkezdtek kipattanni,akkor lett vége.Ma is meg van a Lada a városkámban,használják.
Az álmom? [link]
-
HoaryFox
őstag
Na, hogy így összejöttünk, bedobnék egy körkérdést:
Kinek mi volt az első saját autója (Opel - nem Opel) és mit szeretett / nem szeretett benne? És mi lenne az álomautó? Itt is jöhet Opel - nem Opel.
Én kezdeném: én tavaly vettem egy F Astrát (mint azt sokan tudjátok), szerettem a formáját ('90-es évek autói nekem bejönnek
) , viszont nem szerettem, hogy eszi a rozsda, de hát 23 éves volt. Most egy B Vekit hajtok, sok élményem nincs vele kapcsolatban, de a motor karakterét, a formatervet, a kényelmet szeretem benne, de eddig nem adott okot arra, hogy ne szeressem.
Az álomautó meg egy '67-es Dodge Challenger, egyszerűen megpusztulok a hangjától!
Ja és jó reggelt, márkatársak, itt az újabb hétfő, sajnos...
-
Szada85
aktív tag
válasz
trassher #60484 üzenetére
Én akkor még csak álmodoztam, hogy milyen jó is lesz autót vezetni, sokáig D GTE-t kerestem, de akkor sem Volt nagyon eladó, és amikor elvittem próbakörre az E Kadett Gsi-t, ójajj...akkoriban még tökéletesen hoztam 110%-ra a " 10 tanács, hogy ne vegyél autót " tesztet, de mint elsö erös autó annyira megbabonázott, hogy nem Volt visszaút.
Rendbe is lett rakva müszakilag, borzasztó sok móka, versenyzés ( németországi privát zárt pályán, egyedül persze) kötödik hozzá, de a kasztnija sajnos már annyira menthetetlen Volt, hogy váltani kellett.
Akkoriban még nem egy átépített D Kadett zümmögött C20XE motorokkal, szépen megépítve, sosem felejtem el - hogy mesélték persze -, ahogy - az akkor még - Lágymányosi hídról Pest felé jövet szikrázott a D, ahogy leért az alja. Boldog gyermekévek -
Szada85
aktív tag
válasz
freaghill #60480 üzenetére
Azért is írtam, hogy csak viszonyításképpen írom a számokat
Az én esetemben az autónak nem Volt komoly baja ( a rozsdásodáson kívül ), de ha én is olyan lelkiismeretesen rögtön "újjávarázsoltam " volna, ahogy az angolok szoktát egy-egy ílyen " Project build " esetén, akkor máris összejön az említett pármillió
Amit én írtam, az egyszeri lakatolás, és egyszeri motorgenerál ( C20NE ). Plusz nyilván az " ismerös csinálta " is dob egy bizonyos -%-ot
) Illetve nálam sosem a Show&Shine Volt az elsö, így nem telifényt kapott az autó, hanem a cél mindig az üzembiztosság/megbízhatóság/élmény hármason Volt.
Ha rendesen szétszeded ( atomjaira ), minden rozsdát eltüntetsz/eltüntettetsz, aztán csináltatsz egy teljes fényezést ( hogy tartósabb legyen az eredmény ), plusz motorfelújítás, plusz futómü-fék, meg az apróságok, amikre nem is gondolsz, máris beleszaladsz az írt egy-másfél millióba
Egyikünk Sem akar lebeszélni erröl, csak egyrészt nem látunk a zsebedbe, illetve csak felkészítünk, hogy esetlegesen ne csalódás legyen a dologból.
Érdemes lehet akár a Csikós féle TC bejegyzéseket olvasni ( bár ott egy még régebbi, és még ritkább autóról ír ), csak megerösíteni tudom, hogy rengeteg váratlan meglepetés van szerelés közben is, ez eltörik, az összerohadt és le kell vágni, amik miatt egy 10 ezres gömbfejcseréböl a végén 50 ezres komplett szerelés lesz.
És ezt nem mindenki tudja bevállani, ezért a javaslataink
-
h3lios
addikt
válasz
trassher #60477 üzenetére
Nekem is ez a kombó került be oda, ráadásul a telefon sem 1 kis darab, de lazán elfér minden.
Kicsit más: Ma megint dadogott + le is fulladt a motor. Nem tudom, hogy miért csinálja, van hogy egyáltalán nem jelentkezik a dolog, van, hogy random lámpánál, parkolásnál (alapjáraton) elkezd bedadogni, rosszabb esetben le is fullad. Menet közben meg úgy általában szépen jár a motor.
Nem járok vele sokat, naponta 5-10 km, lehet ezt sem szereti és el kellene vinni 1 hosszabb útra.Lehet lassan elviszem a szerelőhöz, mert nem szeretném ha ebből később komolyabb gond lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- DELL Precision 7540 - Intel Core i9-9980HK, RTX 3000 (nagyon erős GPU-val)
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W10 I Gari!
- Fotó állvány eladó
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest