Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz
F_Gergely #47698 üzenetére
Én annyiért vagy egy C Vectrat vennék, vagy talán még inkább egy aránylag kevés km kombi H-t. Nekem VW nem kell.
Ha esetleg valakinek aktuális lenne. Az Exide jó árban vannak itt most.
-
AMD Power
titán
válasz
haddent #47693 üzenetére
Persze amit az ember ki tud szűrni,tesztelni nézni stb azt megteszi. Főleg ha felkészült és a típushibákat is "keresi" az még jobb. De nagyon sok minden egyszerűen képtelenség megnézni vagy információt szerezni az állapotáról. Aki biztosra akar menni annak új autót kell venni.
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #47689 üzenetére
1.6M egy 2. tulajdonostól vett kopott, ingadozós alapjáratos H Astráért piaci ár alatt van?
Szerintem meg jóval felette... Nem sokkal többért volt nekem 1 éve márkakereskedésből, felnireszerelt téli-nyári szettel, szervizkönyvvel, csak esztétikai apró hibákkal 150 ezerrel..
Na meg eleve, nepperek kilőve, akkor mindenki fejében csak a magánszemély marad? Márkakereskedés nem létezik?Nem tudom mennyire kell sajlnálni a levél íróját. Azért gondoljunk bele, nyilván mindenki a saját oldalát fogja nagyon vastagon eltúlozva leírni. Simán lehet, hogy odament, vett egy 200 ezret futott autót ami szemre is már picit kopottas volt, rákérdezett/mondta neki az eladó, hogy az EGR -t (megint) tisztítani kéne, de megvette, elvitte.
A próbaúton mire figyel a kedves vásárló, ha nem a hangokra? "Csak feltekert ablakkal, kikapcsolt rádióval hallható". Hát próbaúton én pl. nem letekert ablakkal, ablakon kibaszott 70-esre gyúrt bmw -és karral bömböltettem a bulibárótHanem nagyon figyeltem beülés pillanatától kiszállás pillanataáig minden rezzenést, és kivételes indítás után, úgy ahogy volt, megtapostam mindenét, hogy kijöjjön ami van.
Szóval azért egy hülye vásárlóval is meggyűlhet az ember baja, aki utólag összehazudik minden hülyeséget, hátha bejön.. Ez a sztori nekem kifejezetten "sovány" és épp ezért gyanús, hogy (részben) erről is lehet szó.
vebbful na ez meg a másik, technikai megközelítés
-
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #47689 üzenetére
Nem akarom védeni az eladót, de nem biztos, hogy direkt verte át a vevőt. Véletlenül meg nem lehet.
Ami hibáról az eladó tudott, az az EGR szelep hibája. Mivel azon vannak szerelésnyomok. A nyomásszabályzóról nem biztos, hogy tudott és a rossz váltóról sem.
A márkaszerviz által hangosnak nevezett kuplung valóban rossz, de a súrlódó hangot nem a kuplung, hanem a váltó adja, melynek észlelése csak feltekert ablakkal, kikapcsolt rádióval és légkondicionáló nélkül hallható. Tehát ezeket a hibákat laikus nem észlelheti, így sajnos én is annak minősülök.
És az eladó is annak minősül. Mert ha csak így hallható a hiba, akkor nem biztos hogy hallotta. Én is keveset gurulok rádió nélkül teljes csöndben a motort hallgatva.ezt egy jó és gondos autószerelőnek észre kellett vennie
Na igen, de miért vitte volna el szerelőhöz, ha nem észlelt hibát?
Ha csak kötelező szervizre hordta az autót (futómű alkatrészek, olajcsere... ), nem hiszem, hogy a szerelő minden munka elvégeztével tesztkörre vitte az autót. Akkor talán kiderült volna.Szóval amit biztosan tudott az eladó és nem is titkolt el azaz EGR szelep. Újan max 100e Ft. Egy nyomásszabályzó a közös nyomócsőre max 50k. Ez 150e Ft amiből ez EGR-rel 100e-t tulajdonképpen be is vallott. A fennmaradó 650e Ft valószínűleg a váltó javítása, amiről nem biztos, hogy tudott az eladó.
Szóval nem lehet teljes joggal felháborodva a vevő. Körültekintőbbnek kellett volna lennie, mint ahogy írta is. Kapkodtak, türelmetlenek voltak, ez a vége.
-
AMD Power
titán
"Jó" kis story.
-
SPF
senior tag
válasz
mohabá 007 #47687 üzenetére
Neked is köszönöm a segítséget, de ennyire nem értek hozzá...
-
mohabá 007
aktív tag
Relére,de melyikre?Egy egy reléje van: első,hátsó ködlámpa,reflektor,és index-nek.(ezért a relét kizárnám)
Lehet hogy csak kontakthiba,vagy kábelsaru vezeték kapcs laza.A világítás kapcsolót,és a szellőzőrácsot kipattintod,két kicsi tartócsavart kitekered,és utána az egész konzol kihúzható.
és már is lehet kutakodni.Rosszabb nem lesz.Hátha...(még az is lehet,hogy fény is gyúl,és lőn világosság)
-
SPF
senior tag
válasz
Findzs #47675 üzenetére
Köszönöm a segítséged!
Az összes biztosítékot már átnéztem, ezt a részét kizárnám. Relére gyanakszom... Azt hittem házilag is megoldható, de így sajnos el kell vinnem villamosságihoz. A műszerfalam és a rádió alatti részt is meg kell nézetnem, mert nem világít... Ez a 2 hiba között lehet összefüggés? Ha a kulcsot benne hagyom, akkor viszont van sípoló hang. -
Findzs
addikt
válasz
mohabá 007 #47684 üzenetére
mint írtam is nem találtam róla semmit csak tapogatózok próbálok segíteni mert időm engedi (sajnos)
az van írva, hogy fényszóró figyelmeztető azért gondoltam hogy érdemes megnézni azt a biztit is
de ezek szerint nem az a hiba
-
-
haddent
addikt
válasz
mohabá 007 #47681 üzenetére
Nem tudom, hogy elöl is belül van-e a motor, szerintem nem biztos. De ha igen akkor jó ötlet lehet megnézni, ez pont ilyen sunyi téma, ami hosszú idő alatt szivárog be, ha lelocsod akkor 1-2 percen belülsemmit nem fogsz látni
-
mohabá 007
aktív tag
-
Skizz
addikt
válasz
F_Gergely #47657 üzenetére
Miért kár? Aki tanácsot kér erről a motorról, az had tudjon már róla, hogy mi lehet vele a baj. Persze, legyen pénze megcsináltatni, ha már megvette, csak nem mindegy, hogy prémiumot vesz egy lakás áráért és nem hajlandó kiköhögni 250et egy kéttömegűért, vagy sokgazdás, öreg kisautót, amit duplán kell kifizetni, ha úgy alakul. Te megúsztad 90ből, úgy álltak a csillagok, de ez nem mindenkinél van így, és garit se sok helyen vállalnak a javításra, ez se utolsó szempont.
-
haddent
addikt
válasz
csabyka666 #47678 üzenetére
Nálam a szóbanforgó műanyag felső légterelő tavasz óta egyáltalán nem feszül rá a szélvédőre és egy kicsit sem ázik be sehol, ott folyik el ahol kell. (Mivel ha ráfeszülne akkor is annyi lenne a dolga, hogy a két oldalán tolja le, kb tökmindegy, dísz elem..)
Viszont egy tipp: sok Astrát látok, amiknek hátsó ajtajuk rozsdás, pont a hátsó ablaktörlő vonalában. Ez szinte biztos, hogy azért van mert ahogy az üvegen át van nyomva az ablaktörlő motor rúdja, a szigetelés telítődik a kosztól és nem tömít semmit, át tud szivárogni a víz. Nálam is elkezdett, láttam, hogy mosás után ha felnyitom az ajtót akkor egy-két csepp bejut.
Megoldás rendkívül egyszerű ha időben elkapja az ember, ablaktörlő leszed, tömítés ki, lemosni ott mindenről a sarat, szépen vissza és máris jó újra -
válasz
lsebestyen #47674 üzenetére
Ja igen, a miénk ehhez képest tengeralattjáró, legalábbis látszatra. A következő tippem a műanyag kupakok lettek volna de nálad azok konkrétan hiányoznak, és ha így se ázol be, akkor passz.
-
válasz
mohabá 007 #47672 üzenetére
Két probléma van. Az egyik, hogy hiába öntözzük rá a vizet, belül nem locsog, de még csak nem is csöpög, csak napokkal később látszik a beázás.
A másik gond, hogy - legalábbis szerintem - az a műanyag elem, amin látszanak a víz nyomai, a motortérben van, onnan is bejuthat a víz az utastérbe? Nem folyik le a motor alá? Csak kérdem, tényleg tanácstalan vagyok. -
trassher
addikt
válasz
zolikaDB #47666 üzenetére
A km óra állást az óra tárolja tudtommal. OP-COM-al simán át lehet írni de szerintem más szoftver is tudja ezt. A csere nem nagy dolog, én ez alapján vettem ki az enyémet amikor izzókat kellett cserélni.
Declare: Nem vagyunk egyformák.
Nekem audi-ból is mindig az avantok tetszettek akkor is ha mezei 1.9 tádé és akkor is ha rs.
Findzs: Attól a vinnyogástól én is a falra mászok. Nem az zavar amikor rajta marad a világítás hanem amikor leállítás után nem veszem ki a kulcsot a gyújtáskapcsolóból.
-
Findzs
addikt
találtam egy német oldalt elég részletes:
[link]
a 32 -es lesz a biztosítéka (ahogy kivettem a google fordító segítségével) érdemes megnézni, hátha
egyébként kb. fél órát keresgéltem a neten mire ezt is találtam
itt vannak még képek: [link]
érdekes hogy másnak nem volt még ilyen gondja ezzel a visszajelzővel?
én sem tudom, hogy honnan csipogátnyálaztam még trassher kolléga belinkelt kézikönyvét is de ott sem találtam erről a visszajelzőről semmit
-
lsebestyen
addikt
válasz
csabyka666 #47671 üzenetére
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
csabyka666 #47671 üzenetére
Szerintem az anyósoldali bekarikázott rész rendben van.Ezek a müanyagok elsődlegesen "csak" takaróelemek,vízterelők,de nem szigetelők.Nézd meg pl: ezt a Corsa C-t.Az akksit csak úgy tudod kivenni,ha minden müanyag takarót kicimbászolsz.Csak takar,de nem szigetel.
Ami nekem gyanús,és megnézném,meglocsolnám,hogy bemegy e a víz,és hová,azaz anyós oldali résznél alul,ott nincs perem,ott bemehet a víz.A műanyagon vannak víznyomok rendesen.
Nem biztos,hogy ez lesz a baj,ez csak egy észrevétel. -
Arra gondolsz, ami a szélvédő gumiperemével érintkezik, tehát amit kívülről, a motorháztető felnyitása nélkül is látsz? Azt én épnek láttam, de holnap megnézem, hátha van rajta valami repedés.
Na, hisz' itt a képen is, a nagy műanyag, a bekarikázott rész alsó felén, igaz?
-
AMD Power
titán
Repülő autók? Én még nem találkoztam egyel sem... Pedig 2015 október 21.van!
-
sasa58
tag
Lehet, hogy amatőr kérdés, de a fizetős progikat milyen módon lehet fizetni? Belefutottam egy ingyenes progi használatánál, hogy felajánlotta az upgrade verziót de nem mertem rákattintani. Ez a pro verzió nincs is fent az Áruházban, csak az ingyenes.
-
zolikaDB
veterán
Apropo!
Ha a fent nevezett OPC-bol kikukazom az oracsoportot es atteszem az en 1.4-embe:
- a km allassal mi lesz
- mukodik-e a dolog (tehat gondolom nincs olyan, amit az mutat, az enyem meg nem, pl olajhofok...?)
- mekkora melo ez? (par csavar, mutatokat lehuzom, kesz is?)Vagy egyszerubb egy plazma szamlap? Ha netan optikai tuningot akar az ember fia odabent?
-
zolikaDB
veterán
válasz
#81556480 #47662 üzenetére
Persze ez igy van!
Most van fent fb csoportban egy 3 ajtos OPC bontason, de ugy inditott a hirdeto, h motor, ules (semmi bőr, csak sima szovet sport), elso lokharito (semmi extra, csak a koptaton latszik, h OPC) mar nincs meg.
A lampa is ilyen aftermarket projektoros, audi-koppintasos drl-es gagyi...
Szoval, nehez lenne OPC-hez jutni manapsag. -
w333
félisten
válasz
csabyka666 #47661 üzenetére
Ugyan ez volt nálam is annyi különbséggel hogy ez a műanyag levélfogó rács elvolt törve több helyen is (mintha papírból lenne) kicseréltem elvileg megoldotta a problémát, még mindig vizes egy picit a padló de gondolom nem volt ideje még kiszáradnia az előző beázásnak szóval csak enyhén vizes (szerintem ez megoldotta a problémát) holnap teljesen kiszárítom aztán a köv. esőnél majd kiderül, remélem nem ázik többé be
-
#81556480
törölt tag
válasz
zolikaDB #47651 üzenetére
Én csak arra utaltam hogy ha valaki németből hoz kocsit, behozza, papírozza, átnézi, foglalkozik vele, ez a leg jelentéktelenebb dolog. amit vagy leszedsz, vagy ha jó kocsit hazol be egy komplett lámpa csere is belefér, mintha vennél egy magyar lepukkant szart amibe adagolót, vagy akármit kéne cserélni
-
Üdv mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni, mert nálunk már sajnos teljes a tanácstalanság. Jelige: beázás.
A kérdéses jármű egy 2001-es Opel Astra F. 2007-ben vettük, és mint kiderült, törött volt az autó, de szépen megcsinálták végülis. A bajok ott kezdődtek, hogy kaptunk egy követ a szélvédőre, ezért azt cserélni kellett. Ezt követően vettük észre, hogy az anyósülés felőli padlószőnyeg alatt(!) beázik a kárpit. A hibadetektálást nehezíti, hogy néha többszáz kilométeres esős autózás után sincs beázás, néha 50 kilométer után is tocsog a gumiszőnyeg alatti kárpit. Ami biztos, hogy nem ablakmosó-folyadék, hanem esővíz van ott.
Átnéztünk pár lehetőséget (pollenszűrő nem vizes, tűzfal mögötti árokban nincs szemét, szélvédő körül a gumi nem engedett el...), de nem jövünk rá a titok nyitjára.A napokban elég sokat mentünk esőben, és most is durván beáztunk. Ma ismét felnyitottam a motorháztetőt, és feltűnt, hogy a műanyag terelőelem nem fut teljesen a tűzfallal. Itt egy kép róla:
A zöld nyílig szépen fut vele, majd a pirossal bekarikázott részen már nem - ez a gyanús nekem.
Ez - szerintem - azóta ilyen, amióta megvettük az autót, nem értem, lehet-e köze a beázáshoz. Légyszi nézzetek rá, hogy ez nálatok is ilyen-e, de én arra gyanakszom, egy másik Opelről kerülhetett rá ez az elem, mert így nagyon zavarja a szemem... Ja igen, a gumi a képről hiányzik, a jobb láthatóság érdekében vettem le.A másik, a szélvédő anyósülés felőli sarkában a műanyag terelő egy kicsit eláll a gumi tömítéstől. Nem nagyon, pont csak annyira, hogy a körmöm akad benne, de a víz megtalálja a réseket:
Arra gyanítok, hogy a szélvédőcsere kapcsán annyira megfeszegethették a keretet és a műanyag elemeket, hogy azok eldeformálódhattak? Már semmiben se vagyok biztos de előtte nem vettünk észre beázást, pedig havonta porszívózzuk a kocsit, szóval feltűnt volna.
Légyszi adjatok valami tippet, minden megoldás érdekel! Köszi a segítséget előre is!
-
zolikaDB
veterán
Kormányfetisisztáknak: [link]
Amugy, mekkora melo lehetett ez? G-be H kormany. -
AMD Power
titán
válasz
Petyyyyy #47656 üzenetére
Dízelnél a kompresszió mérés nem olyan egyszerű. A lényeg ,hogy teljesen full hidegen mérik. Mondjuk ma este elviszik a szerelőhöz és holnap reggel mérik csak le. Az úgy a biztos. Régebben nem minden műhelyben volt erre lehetőség. Ma már nem tudom ,hogy van ez. Illetve kell hozzá egy olyan hozzáállású eladó aki ebbe bele is megy.
-
F_Gergely
őstag
Aki dizelt vesz es turbosat, annak legyen penze megjavitani mindkettot. En is ugy vettem a vectrat hogy tudtam turbo, adagolo benne lesz a pakliban. Senkinek nincs rontgen szeme ezt a kettot nem tudod elore latni se megjosolni. Aki nem akar erre a kettore kolteni az ne vegyen dizelt. Nekem 90 volt az adagolo es ugyan ennyi a turbo. De en ugy vettem a kocsit hogy tudtam ez a ketto barmikor beszarhat. Semmivel sem masabb mint egy barmelyik mas auto. Vehetsz A6-ot ott mas lesz az ami leszivja a penztarcad. Kar ezen lovagolni hogy draga...
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS Mobile
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Használt VGA / videókártya ajánló
- LEGO klub
- Foxpost
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Politika
- További aktív témák...
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest