Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#59451) BlacKSouL válasza tope (#59450) üzenetére


BlacKSouL
addikt

Nem, sima tabletta, szintén Lidlis, de az egyszerűbbik. Kollégák is használják otthon, nincs vele gondjuk. Mármint a szerekkel.

Aláírás (nem kötelező megadni)

(#59452) fokukac válasza BlacKSouL (#59451) üzenetére


fokukac
nagyúr

Nekem a 10 éves Indesit (amit eladtam a lakással együtt) az utolsó két évben már folyamatosan világított, pedig volt benne. Mindegy, attól még jól mosogatott, szóval ne aggódj... :)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#59453) tope válasza BlacKSouL (#59451) üzenetére


tope
addikt

A jelzés mint fő@ is mondja valami gond lehet (ámbár a működést nem befolyásolja, csak nehogy valami automatika letiltson 1 idő után), ha garis akkor én kihívnám a szerelőt, nehogy esetleg később ez gondot okozzon.
A szerekre csak annyit értettem, hogy olyan tabletta is van amiben van só, és az is elég kell hogy legyen, nem kell külön só. Nekünk is Aldis van spec, a legolcsóbb, ilyen 1.299Ft/100 db mikor akciós, a Glamour napokon vettem utoljára Somatot 2.000 Ft/100 db körül

(#59454) ToBeY válasza lenox (#59436) üzenetére


ToBeY
nagyúr

Amerikában minden egy kicsit nagyobb,és ezért kicsivel több lóvé van mindenben pl, egy nba vagy nfl ikon irreálisan sokat keres,így én nem csodálkozom a mostani box fizetéseken.

[ Szerkesztve ]

(#59455) lenox válasza Lortech (#59448) üzenetére


lenox
veterán

Szerintem en majd tudom, hogy mi erdekel, es hogy mi alapjan hozok donteseket. ;)

Persze, en meg megfikazom :). Pl. nekem tovabbra is fura a profittartalom alapjan probalni kifogast keresni, mikor csak siman nem erdekel. A drogdileres parhuzammal fogast keresni meg mar teljesen gaz. Ez csak sima showbusiness szerintem, nekem sokkal inkabb pl. szigethez hasonlit, sot, az igazabol gazabb, hogy mar program nelkul is aruljak a jegyet. De az biztos, hogy boxnal senki nem kerul olyan fuggo helyzetbe, hogy mar az anyjat is eladja, szoval nem all meg a parhuzam.

(#59456) mark! válasza lenox (#59455) üzenetére


mark!
őstag

azt te csak hiszed hogy nincsenek boxfüggők ;]

>

(#59457) Lortech válasza lenox (#59455) üzenetére


Lortech
addikt

Még szerencse, hogy nem azzal vontam párhuzamot, amit te hozzágondoltál, így reagálnom sincs mire. :)

[ Szerkesztve ]

Thank you to god for making me an atheist

(#59458) lenox válasza Lortech (#59457) üzenetére


lenox
veterán

Dehogynem :). Es akkor ez most egy olyan reakcio, ami nem reakcio?

(#59459) Lortech válasza lenox (#59458) üzenetére


Lortech
addikt

Érdemben nem. :D

Thank you to god for making me an atheist

(#59460) K1nG HuNp


K1nG HuNp
őstag

USA webshopból rendelnék. 191 dollár a termékek ára, 30 dollár a szállítás Magyarországra. Mennyi vám+áfával számoljak? Lehet pl szerencsém és egyáltalán nem kell fizetni? Ha mégis kell akkor mennyi a legfelső limit (szóval egy bruttó árat szeretnék az egészre)

(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

(#59461) NoLF válasza K1nG HuNp (#59460) üzenetére


NoLF
addikt

Lesz vam mindenkepp, google segit hogy melyik orszagba milyen termekekre milyen % vonatkozik

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#59462) parandroid válasza K1nG HuNp (#59460) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Kint olcsóbbak a babacuccok? ;]

Too soon? :U

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59463) mark! válasza parandroid (#59462) üzenetére


mark!
őstag

ez azért durva volt, de ütött ;] ;]

>

(#59464) Tim82 válasza parandroid (#59462) üzenetére


Tim82
nagyúr

Nekem azért sikerült legyőzni a kísértést, hogy én tegyem fel a kérdést, de nehéz küzdelem volt. :K

"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

(#59465) parandroid válasza Tim82 (#59464) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Csak azért csináltam, hogy nektek ne kelljen. Amúgy tényleg érdekel, hogy hol tart az ügy. Ha még szóba áll velem...

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59466) EQMontoya válasza parandroid (#59462) üzenetére


EQMontoya
veterán

Trololo ;]
Arról mesélj, hogy MX5 van-e má'?

Same rules apply!

(#59467) parandroid válasza EQMontoya (#59466) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nope. Nem is lesz, maradok Cooper-fan. Csak ez most piros. Tudom, buzis.

Csak címszavakban: 2014, 22k km, 1,5l, turbó, 3 henger :U, 136LE. Elég jól fel van extrázva, meg elég jól is megy. Ez már az utolsó verzió, pont 2014-ben volt a váltás, elég nagyot sikerült ugraniuk felszereltségben, komfortban, és összhatásban. Ja, és ez már saját fejlesztésű motor, nem a rosszemlékű pözsó-örökség. Már csak az a bánatom, hogy ritkán kapom meg az asszonytól.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59468) bobsys válasza parandroid (#59467) üzenetére


bobsys
addikt

Es te tolod a piros bicajjal?

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#59469) mark! válasza parandroid (#59467) üzenetére


mark!
őstag

ahhj, egy ilyen cooper kéne nekem :D
szép autó még így pirosban is.

>

(#59470) parandroid válasza bobsys (#59468) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Az a kisebbik kiscsaj suliba járós cangája (volt tavaly, egyelőre alábbhagyott az érdeklődés - persze még csak 2-3 hete megy a tanév).

ZedMester: Szerintem az egyik legjobb szín neki, főleg fehér tetővel. Még a két fehér csík hiányzik a motorháztetőről. Ennél már csak a cooperzöld szebb (csíkokkal, persze), meg a jcw-szürke a piros-fekete dizájnelemekkel.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59471) mark! válasza parandroid (#59470) üzenetére


mark!
őstag

uhh a zöld jcw :Y

milyen ország egyébként?

szerk: problem solved, már látom hogy német, mkk-ról lerí :D

[ Szerkesztve ]

>

(#59472) fokukac válasza Tim82 (#59464) üzenetére


fokukac
nagyúr

Mindig öröm nézni a degeczi kollégák összehangoltságát, ahogy kiegészítik egymást... :)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#59473) emvy válasza parandroid (#59467) üzenetére


emvy
nagyúr

Nem a szin a buzis, hanem a 3 henger :D

while (!sleep) sheep++;

(#59474) tildy válasza parandroid (#59467) üzenetére


tildy
nagyúr

Meg mindig b ketret hajtva fernek csak bele :D

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#59475) EQMontoya válasza emvy (#59473) üzenetére


EQMontoya
veterán

+1.

Pont feleannyi, mint az optimális. :)

Same rules apply!

(#59476) bitpork válasza EQMontoya (#59475) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nem csak a hengerszám számít de a cm³ is ;)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#59477) parandroid válasza tildy (#59474) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Szerencsére a te kényelmed nem volt szempont a választásnál... ;]

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59478) EQMontoya válasza bitpork (#59476) üzenetére


EQMontoya
veterán

A gépjármű jóságának egyetlen valid mértékegysége a sarok.
Az határozza meg, hogy hány saroknyit kell vele megtenni, mire tudatosul benned, hogy ez Neked kell. :)

Same rules apply!

(#59479) tildy válasza parandroid (#59477) üzenetére


tildy
nagyúr

Na majd mikor a lanyod eleri a 180 centit, lehet neked is szempont lesz :D

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#59480) parandroid válasza EQMontoya (#59478) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Katica anno, amikor először próbálta a Minit, az első gázadásnál összepisilte magát, amikor a lehúzott ablakon keresztül megtöltötte az autót az a mély brummogás, amit az tudott. Persze az még a négyhengeres 1,6-os volt, de azt el kell ismerni, hogy motorhangban nagyon ott vannak a bajorok. A három henger már egy kicsit kopog, de sikerült olyan jól leszigetelni magának a motornak a hangját, és cserébe a kipufogó felől egy, az előzőhöz hasonló mély brümmögést beleügyeskedni, hogy ha nem figyelsz, fel sem tűnik, hogy csalás az egész. Menni meg úgy megy, ahogy kell. Az előzőn 15-ös kerekek voltak, ezen 17-esek, ebben már van módválasztó sport, normál, és gazdaságos üzemmel, eleve mintha egy kicsit úgy lenne keményebb a futómű, hogy közben javult a csillapítás, ellenben a kerekek még mindig kint vannak a sarkokon, és a motorháztetőből még mindig csak a lámpák dombocskáit látod magad előtt, és az egész olyan érzés, hogy ha kitennéd a kezed, meg tudnád törölni a fényszórót. Jó, 100 kg-mal több lett maga az autó, cserébe van 10 extra lóerő, és bár feelinges volt, hogy el kellett az előzőt pörgetni 4000 körülre, hogy úgy igazán meginduljon, azért annak is megvan a varázsa, amikor már 2000 körül ott a teljes erő a lábad alatt. Elképesztő egyébként az áttételezése, ez az első autó, amit vezettem (pedig volt pár), amiben könyörtelenül vissza kell kapcsolgatni egyesbe, ha lelassul, és nem csak akkor, ha megállsz. 30-as táblánál 3-asban már fuldoklik, kettesben diszkrét 1500-2000 körüli fordulattal húz. Hatosban, 4000-nél valahol 180 körül van a mutató. Mezei közúton, ami itt 100-as, de szinte állandóan 80-ra van lassítva, gyakorlatilag kínzás akár ötösbe felkapcsolni. Szóval a váltással van munka bőven. A Mazdához képest borzasztóan fura, mert az meg már 50-nél kéri a hatost, cserébe 140-nél már 4000 fölött forog autópályán.

tildy: A kereskedő srác, akitől vettük, közel 2 méter magas volt, és meglehetősen testes. Ő kényelmesen elfért benne. Évek óta Miniket árul, folyamatosan használja is őket, épp beszélgettünk, hogy nincs dedikált céges autó, amit kapnak, elvárják tőlük, hogy az éppen a szalonban lévő kipróbálható autókat hajtsák, hogy minél jobban képben legyenek. A másik eladó srác is 1,90 körül volt amúgy, de ő egészen vékony volt. Persze a sportülések max normál testalkattal igazán kényelmesek, ha valakinek szélesebb a háta, azt el tudom fogadni, hogy kicsit szoros lesz a kagyló. Üléslap megint nem gond, mert a combtámasz kihúzható, magasságállítás természetesen alap. Jellemző módon egyébként a 175 centimmel kb a teljes ülésút egyharmadánál van az ülés - a kormány felé tendálva -, tehát bőven lenne még benne játék hátrafelé. Így egyébként mögöttem a lányok még elférnek, ha nem is kényelmesen, nyilván ha jobban hátratolom, hátul megszűnik a lábtér, de leszarom, ez második autó, szinte folyamatosan egyemberes használattal. Másrészt a lányok várhatóan nem nőnek nagyon túl rajtunk, Borka kb 2 éve utolérte az anyját magasságban, azóta talán 5 centivel hagyta el, de pl. a lábméretük még mindig egyforma (37-es), Réka pedig amióta közösségbe jár, mindig a tornasor végén bujkált. Szóval, ha neked kényelmetlen, ne vedd, ennél nem kell több érv, de ettől még nekem meggyőződésem, hogy a vezető-, és utasülés tágasabb, és kényelmesebb benne, mint némelyik kompaktban.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59481) EQMontoya válasza parandroid (#59480) üzenetére


EQMontoya
veterán

Tök jó a Mini, csak:
-Dízelt tuti nem vennék bele, elvégre ez mégiscsak arra hivatott, hogy mosolyt csaljon a user arcára.
-Az 1.6 szívó kevés bele
-Az 1.6 turbó PSA moci egy fos
-Az újabban meg már a három hengeres az alapmotor...

Same rules apply!

(#59482) parandroid válasza EQMontoya (#59481) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

- Dízel nekem sem pálya, ezt tudod.
- Az 1,6-os szívó 124 LE, ráadásul elég magas fordulaton jön csak meg, tiszta japános karakter. Cserébe nincs 1 tonna az egész hóbelevanc.
- Az 1,6-os turbós motort 2010 második félévétől kikupálták, állítólag onnét megszűnt a kokszosodás.
- A háromhengeres nemhogy alapmotor, de még a Cooper S kétliteres motorja is csak háromhengeres. Közös blokk a BMW-vel mindhárom motorjuk (1,2 - 1,5 - 2,0), mindegyiket úgy gyártják, hogy a nagyobb autók motorjaiból elhagynak egy hengert. cserébe mind turbós.

Azt mindenesetre érezni, hogy a régi, és az új Cooper közül melyik volt őszintébb, teltebb karakter, ezzel szemben az új olyan menettulajdonságot, elektronikákat, kényelmi extrákat, és általános minőséget tud hozni, hogy hétköznapi sofőrnek szerintem egyértelműen jobb választás. Aki meg nagyon menni akar, és közben őszintén vigyorogni, annak mindig ott a JCW. Amúgy az új Cooper S már alapból 194 LE, ami azért, ha belegondolsz, hogy még egy duplaturbó is tolja, akárhonnét nézve is kicsit túlzásnak tűnik.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59483) szőröscica válasza parandroid (#59482) üzenetére


szőröscica
addikt

A ketliteres az negyhengeres. Amugy kiraly kocsi, gratula :)

(#59484) parandroid válasza szőröscica (#59483) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

És tényleg. Nem tudom, hol, és mit olvastam félre, valamiért az élt bennem, hogy mind háromhengeres...

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59485) Viszlát válasza parandroid (#59480) üzenetére


Viszlát
addikt

Elképesztő egyébként az áttételezése...

Mármint elképesztően ótvar? Mert amit írsz az valami borzalom lehet mindennapi használatban. Igaz számomra felfoghatatlan miért vesz bárki is manuális váltós autót.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#59486) parandroid válasza Viszlát (#59485) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

A Mini esetében ennek konkrétan 1700 oka szokott lenni - euróban. Amúgy igen, én is gondolkoztam, de mivel nem új autót konfiguráltunk, hanem használt kínálatból kellett választani, ezért nem volt végtelen a kombinációk sora. Meglepően kevés automata váltós példány volt egyébként a piacon, pedig ez azért egyrészt tőkeerősebb szegmens, másrészt az új Mini-vásárló azért itt sem a fapados modelleket rendeli. Ráadásul érzésem szerint az automata váltó a használt autóknál még jobban megnyomja az árat, mint az újnál - arányaiban mindenképpen. A másik kritérium, ami eleve erősen leszűkítette a dolgot, az a tempomat, ami eleve csak limiterrel, és a multikormánnyal együtt kapható, most így hirtelen ennek meg nem mondom, hogy mi az újkori felára, de kb leharmadolja a szóba jöhető autók számát, ha ilyet keresel. Pedig amennyi sebességkorlátozás errefelé akad, és amilyen szorgosan szankcionálgatják őket, azért komoly pénzeket lehet vele spórolni, különösen egy ilyen viszonylag erős autóval.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59487) Viszlát válasza parandroid (#59486) üzenetére


Viszlát
addikt

Ha 5 évig megtartod az autót akkor napi 1 euróba került volna, hogy ne kuplungozós rémálom legyen minden út. :)

A limiter amúgy tényleg nagy királyság, bár automata módban azért tud meglepetéseket okozni...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#59488) fokukac válasza parandroid (#59480) üzenetére


fokukac
nagyúr

Rég láttam Katicát, de valahogy így képzelem :DDD

Amúgy ez a váltó valami német dolog lehet, én is megőrülök a céges Audi váltójától. 5 sebességes kézi, de annyira hosszú, hogy ilyet még nem láttam. 50-nel nem bírja a négyest, hármasban kell menni vele, a negyedik kb. 60-tól jó. De hármasban is fulladozik 40-nél. Araszoláskor egyesben kell vele, mert kettesben 10 km/óránál lefullad...

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#59489) lenox válasza fokukac (#59488) üzenetére


lenox
veterán

Miert nem igy?

(#59490) emvy válasza Viszlát (#59485) üzenetére


emvy
nagyúr

+1

while (!sleep) sheep++;

(#59491) EQMontoya válasza fokukac (#59488) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez szerintem annak az eredménye, hogy így két decivel kevesebbet fogyaszt illetve kevesebb CO-t pufog ki az amúgy semmit nem érő EUs fogyasztásmérő ciklusban.

Same rules apply!

(#59492) parandroid válasza lenox (#59489) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Mert személyesen is ismeri. ;] Sőt, úgy rémlik, már vezetni is látta.

Viszlát: Nagyon nem zavar a dolog, sőt, igazából semennyire nem. Biztos meg lehetne hamar szokni a kényelmesebbet, de őszintén szólva egyetlen alkalommal vezettem eddig automatát, és az egy régi Swift volt, szóval nem vert földhöz az élmény. Nyilván azóta azért sokat fejlődött a technológia. Majd a következő családi autó vásárláskor rápróbálunk, de a Mazda is fiatalka még.

Váltóügyben egyébként valószínűleg Montynál az igazság.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59493) tildy válasza parandroid (#59480) üzenetére


tildy
nagyúr

Anyosulest es hatso ulest probaltam. Nekem katasztrofa volt, alig vartam hogy kiszalljak belole. Jo ,mondjuk en klausztrofobias is vagyok, a terdem pedig igencsak megsinyli, ha nincs labterem. Nem volt.
Mondjuk nem mai darab, tan 10-12 eves lehet most, targynyeremeny volt anno.

Kicsit mas, most , hogy ugy nez ki ( ismet) uton a kovetkezo generacio, nagyon gondolkodunk, hogy nezunk Magyarorszagra egy automata valtos autot, ami ott lenne forgalomban, az ev nagy reszeben edesapam hasznalna kezi fek/gaz-os megoldassal, mikor otthon vagyunk, akkor meg mi. Olyan kellene, amibe kerekesszek szepen befer. Ha az allami tamogatast is igenybe szeretne apum venni, akkor max 5 eves auto johet szoba, na az meg tuti nem all meg 2 millio alatt. :( Szoval lehet kompromisszumot ell majd kotni, es egy jo allapotu 10 evest venni neki, tamogatas nelkul.

[ Szerkesztve ]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#59494) Viszlát válasza parandroid (#59492) üzenetére


Viszlát
addikt

Már a 2003-as Accordban is álom volt az automata, a BMW 8 sebességes váltója meg egyenesen zseniálisan jó. Ezekkel van jelentős tapasztalatom, de egyébként elég sokféle bérautót vezetek és mindegyiknek elégedett voltam az automata váltójával. Fogyasztás-fétiseseknek is kitűnő választás. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#59495) fokukac válasza fokukac (#54282) üzenetére


fokukac
nagyúr

egy korábbi témához. Hátha egyszer majd Viszlát is autózik erre :)
[Lassan hullámvasúttá alakul az M1-es autópálya Tatabánya és Budapest közti szakasza.]

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#59496) EQMontoya válasza fokukac (#59495) üzenetére


EQMontoya
veterán

A végleges megoldást a burkolat teljes felújítása jelentené
- ismeri el a közútkezelő.

Nosza, hát akkor mire várunk?
Évi 43-ért ez botrányos, az meg ugye nyilvánvaló, hogy az autópályamatricákból származó bevételből csak akkor lehet egyéb költségvetési tényezőket keresztfinanszírozni, ha az autópályák minőségének fenntartása után maradt még lőpor.
Tudom, leülök magamtól...

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#59497) Viszlát válasza EQMontoya (#59496) üzenetére


Viszlát
addikt

Azt kellene csinálni mint a németeknél, szarrá keresni magunkat a tranzit teherforgalmon. Mondjuk ha rossz kalapba megy a pénz akkor mindegy mennyi bevétel van...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#59498) bitpork válasza Viszlát (#59497) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

És ott a pont. Már most is szénné keresik magukat a magyar autósokon, és valahogy pont nekik nem sikerül visszaadni semmit a jaó sok teherből.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#59499) parandroid válasza tildy (#59493) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Hátra gyerekméretnél nagyobbaknak tilos beülni, de igazából a hátsó ülés még így is csak vésztartalék, és csak az első ülésen ülők kényelmének rovására használható - az anyósülésen én is úgy szeretek ülni, ha hátrébb tolom az ülést, úgy meg a hátsó lábtér konkrétan nullázódik. Szóval két embernél többel ne várj tőle kényelmet. Amúgy az nagy valószínűséggel egy első generációs változat lehetett, 2006-ban volt az első váltás, bár ez nem tudom, mennyiben érintette a belteret, nekünk a gen2 volt, most meg gen3 lett, itt érezhetőn nőtt a helykínálat az első traktusban - hátul nem is érdekel, hogy mi történik. Apudnak mindenesetre ne ilyet vegyél.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#59500) ToBeY válasza parandroid (#59499) üzenetére


ToBeY
nagyúr

És a két gyermek hogy fér el benne hátul?Vagy bicóval mennek a kocsi után? :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.