Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#58851) EQMontoya válasza bitpork (#58849) üzenetére


EQMontoya
veterán

Na ez megint egy eléggé félreértett dolog. Az emberek jelentős része nincs abban a helyzetben, hogy pusztán környezetvédelmi okokból egy drágább alternatívát válasszon. Még Németországban sem.

Az emberek zöme pedig a pénztárcája alapján fog dönteni.

Ez igenis a politika felelőssége, hogy 20 centtel olcsóbb a gázolaj, miközben, ha az energiatartalmát nézzük, 10-15 centtel drágábbnak kellene lennie.
Ez abszolút nem nyírná ki önmagában a dízelt, mert így is gazdaságosabban lehetne üzemeltetni, de csak annak érné meg a felárat, aki tényleg sokat megy. És nem lennének városban, gyakorlatilag soha be nem melegedve évi 6000km-t futó kisdízelek. Mert ez utóbbi minden, csak nem racionális, csupán az elbaszottnál elbaszottabb szabályozásokkal az egységsugarú user számára anyagilag kedvezőbbé tették.

Same rules apply!

(#58852) bitpork válasza EQMontoya (#58851) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

FelvetőDIK a kérdés, hogy ha a benyál olcsóbb lenne és dízelből kevesebbet adnának el, akkor a természetes balansz során többlet használt nem dízel, mennyivel lenne egészségesebb mint a mostani helyzet?
Plusz Merkelországgal példázódni hiba ebben a vitában lévén az ottani mobilitás alappillére az autó és pályázás, amit gazdaságosan csak így lehet megoldani.
Nem mellesleg magad adod meg a magyarázatot az első bekezdéseddel :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58853) EQMontoya válasza bitpork (#58852) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem értem a kérdésed. A nem használt dízel nyilván nem pufog ki.

Same rules apply!

(#58854) bitpork válasza EQMontoya (#58853) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

De a kedvezőbb (értsd olcsóbb, mint kulcsszó) nyállal meg többet mennek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58855) EQMontoya válasza bitpork (#58854) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jah, szóval arra gondolsz, hogy akkor több benzines róná az utakat?

Igen, ez valószínű. Euro5 előtt azok legalább szilárd részecskét nem nagyon pufogtak ki, szóval az egy fokkal jobb lenne szerintem.

Same rules apply!

(#58856) lenox válasza parandroid (#58848) üzenetére


lenox
veterán

Az meg külön vicces, hogy a végső érv mindig az, hogy a benzin égésterméke is veszélyes.

Amig valaki az egyiket tiltana a masikat meg nem addig ez nem vegso erv, hanem kb. elso. Ha eljutott odaig valaki, hogy erti, hogy mind veszelyes, es a mertek alapjan akarna differencialni, akkor lehet beszelgetni. Peldaul ott kezdeni, hogy meghatarozni a merteket. Mert ugyan az erdekes szines hir, hogy igy-ugy csaltak, de attol meg nem vilagos, hogy mennyire karos egyik, masik, harmadik esetben.

(#58857) bitpork válasza EQMontoya (#58855) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A direkt befecsis benzinesek igen. Kérdezd meg focvis-t a 2.0 tsi vel , hányszor kell neki kipufogót sikálnia :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58858) EQMontoya válasza bitpork (#58857) üzenetére


EQMontoya
veterán

Euro5 előtt nem volt olyan. Csak ugye a benzineseknél is előjött a Peterke által emlegetett "CO2 mindenek felett" elv, amit ugye a dízelek okán igyekeztek minél keményebben nyomni, így ott is sikerült megcsinálni a szart.

Same rules apply!

(#58859) lenox válasza EQMontoya (#58858) üzenetére


lenox
veterán

Max nem volt jellemzo.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gasoline_direct_injection

Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Renault, Volkswagen, Ford, Alfa, Bmw stb....

(#58860) bitpork válasza EQMontoya (#58858) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Hát, most ez van sajnos. Köszönhető az élhetetlen szabályozásnak.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58861) parandroid válasza lenox (#58856) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Harmadszor írom le, hogy semmit nem akarok beriltani, egyszerűen a dízel mesterséges hátszele böki a csőröm, ami oda vezetett, hogy aránytalanul nagy ráfordítással sikerült egy olyan torz technológiát a nyakunkba ültetni, ami nemcsak méregdrága, de annyira kényes, hogy a saját védelmében még le is kapcsolja magát, és közben károsabb, mint az elődje. És ebben a torz versenyben sikerült a dízel technológiát felhasználva downsizingolni, turbósítani, és túlbonyolítani a benzinmotorokat is.

Most meg itt állok autóvásárlás előtt, és felelős állampolgárként próbálok dönteni, hogy milyen autót vegyek városi használatra, viszonylag kevés km-re, sok indítás-megállásra, sok hidegüzemre, ugyanakkor arra is felkészülve, hogy errefelé minden falut autópálya köt össze, szóval egyrészt fel tudja venni a tempót, másrészt védjen meg akkor is, ha 100 fölött történik valami, de azért könnyen, kis helyre parkolható is legyen. Nyilván nem egy korábban ajánlott Golf TDI a jó megoldás. A Polo TSI-hez legutóbb egészen közel voktam, minden downsizing-berzenkedésem ellenére. Yaris olyan csúnya szegény, hogy nem veszi be a gyomrom, franciát, olaszt nem szeretnék. Hyundai/Kia lenne még logikus választás, igazából nem is nagyon tudok mit felhozni ellene, ráadásul az i20 alapvetően tetszett is, csak kicsit kilógott a méretkategóriából felfelé. Mazda lenne még ideális választás, de felextrázva drágább, mint egy Polo, ráadásul a Mazda2, és a kis CX3 is olyan új, hogy 1,5 évesnél nincs régebbi a piacon, azok meg még drágák. MX5-ön is gondolkoztam, de amellett, hogy nem praktikus, 15k fölött indul ötévesen. Akkor meg már inkább Mini megint, de az újabbak (2013 óta) ott is mind turbósok, a régi modellt meg hivatalos kereskedések már elvétve sem árulják.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58862) EQMontoya válasza parandroid (#58861) üzenetére


EQMontoya
veterán

Mazda3-ból van régebbi is, az már pár éve piacon van Skyactiv mocival.
Esetleg Auris HSD? Autópályára elég az a 130 ló is azért.

Az első bekezdéssel pedig tökéletesen egyetértek.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#58863) parandroid válasza EQMontoya (#58862) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ezeknél kisebb kéne. A parkolóhelyvadászat hangsúlyosabb, második autó lesz a Mazda5 mellett, 90%-ban egy emberrel, a maradék 10%-ban is max kettővel járna.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58864) fokukac


fokukac
nagyúr

na, jól ráizgultatok erre a dízel témára...

bocs, hogy bedobtam...

Bezzeg az senkit nem érdekel, hogy a két ájfónom egyszerre csörög, és ez nem bug, hanem apple feature... :DDD

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#58865) lenox válasza parandroid (#58861) üzenetére


lenox
veterán

Leirhatod, amig nem erted, hogy nem a dizel az ok, hanem a kozvetlen befecskendezes, addig kb. mindegy. Lasd egy mezei kozvetlen befecskendezesu benzines sokkal tobb karos anyagot bocsajt ki, mint egy mezei dizel, de az nem baj, a dizel a szar.

(#58866) kraftxld válasza fokukac (#58864) üzenetére


kraftxld
nagyúr

Rosszul tartod :DDD

| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

(#58867) fokukac válasza kraftxld (#58866) üzenetére


fokukac
nagyúr

Hogy kéne tartanom? :P

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#58868) bitpork válasza parandroid (#58863) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Mennyi a méretkorlát? Mert pl a vitara is kicsi lett. Annak az 1.5 motorja mindenre Lég.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58869) EQMontoya válasza fokukac (#58867) üzenetére


EQMontoya
veterán

Jobban! :)

Same rules apply!

(#58870) Viszlát válasza parandroid (#58861) üzenetére


Viszlát
addikt

Vegyél Prius-t, a hármas szériából, vagy a Plugin verziót. Mindennek megfelel amit leírtál, sőt, tulajdonképpen a tökéletes választás a szükségleteidre, azon felül tágas, rendkívül alacsony fenntartási költséggel. Mint felelős állampolgár az nyilván elég mókás lenne ha az esetleges kifogások sora kimerülne annyiban, hogy nem tetszik.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58871) EQMontoya válasza Viszlát (#58870) üzenetére


EQMontoya
veterán

A Prius még nagyobb, ezért is ajánlottam az Auris HSD-t.

Same rules apply!

(#58872) parandroid válasza lenox (#58865) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Lenox: Ottapont. Bár végülis mi is ide jutottunk.

Malac: Az hatalmas. Mondom, a Hyundai i20-at már fölöslegesen nagynak éreztem. Nagyon minit sem akarok ugyanakkor (mint a Smart, a VW Up, vagy az Aygo), mégiscsak túl kéne élni az autópályán is. A Mini jó kompromisszum volt, de az újabb modell már ebből is érezhetően nagyobb. Polo kb ideális méret lenne. Bár ahogy néztem az új modell bejelentését, az is lassan Golf-méretűre hjzik.

Kukac: Azért elképesztő, hogy te miket találsz. Nyilván nincs megoldás amúgy, én létrehoznék egy második usert, és bevenném family sharingbe (vagy hogy hjvják), akkor gyakorlatilag mindent meg tudsz vele osztani. Két iPhone-t még nem használtam ugyanazzal az id-vel, iPhone + iPad kombót igen, ott ugye kimondottan jól jön, hogy egy az egyben tükrözi egymást a két eszköz, ha egyiken írsz üzenetet, az a másikon is megjelenik, meg minden, kivéve ugye pont a hívások, mert az egyik nem telefon.

Kukac2: Az megvan, hogy ez a rosszul tartod szöveg honnét jön? Imádnád a sztorit.

Viszlát: Isten látja lelkemet, megpróbáltam nem hányni a Yaris belterétől, mert ugye abból is van hibrid, de nem ment. Prius már az a szint, hogy annyira csúnya, hogy az már vicces, de egyrészt hatalmas, másrészt akárhányszor megemlítem a nejemnek, utána fél napig nem áll velem szóba. Auris-szal felcukkoltatok kicsit, most utána fogok járni, hogyé' mennek.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58873) emvy válasza EQMontoya (#58871) üzenetére


emvy
nagyúr

Az uj Prius (4) nekem nagyon tetszik. A formajat sokan szidjak, de szerintem pont az a jo benne, hogy nem is akar normal dogos, sportos, meno, etc. kocsinak latszani.

while (!sleep) sheep++;

(#58874) Viszlát válasza EQMontoya (#58871) üzenetére


Viszlát
addikt

Hát ha már annyira felelős állampolgár az ember, akkor a méret az elég gyenge érv. Viszont van a Yarisból is hybrid már, szóval lehet matchbox méretben is felelősködni.

(#58872) peterkeT: látod-látod, ez a baj, rögtön kiderül, hogy a környezetvédelem sokadlagos szempont igazából. Vagyis hát nem baj, csak magadat hoztad nehezen védhető helyzetbe.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58875) EQMontoya válasza Viszlát (#58874) üzenetére


EQMontoya
veterán

Én olyan felelős állampolgár vagyok, hogy épp SPD cipőt vettem! :)

Same rules apply!

(#58876) szőröscica válasza parandroid (#58872) üzenetére


szőröscica
addikt

Kikapcsolhato egyebkent ez, nekem is csorgott az ipad, mikor hivtak telefonon, de zavart, es kikapcsoltam a funkciot.

(#58877) fokukac válasza szőröscica (#58876) üzenetére


fokukac
nagyúr

közben én is kinyomoztam, akkor csinálja, ha a ugyanazon a wifin van a kettő. Mondjuk, nem tudom, akkor mi történik, ha felveszem a másik telefont, és kisétálok a wifi hatóköréből....

Meg azt is, hogy hogy lehet kikapcsolni (Settings/Phone/Calls on other device).

De maga a logika, hogy aki ezt kitalálta... az a meglepő. Epöl.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#58878) Tothgera30 válasza parandroid (#58861) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Ezres Focus-on nem gondolkodtál? Elég szépen megy, tartósnak tűnik, és mindenféle fizetni való elég nevetséges rá.

Nem is lenne a mai diesel motorokkal baj, ha a kettős tömegű, DPF és a nagynyomású befecskendező rendszerek nem lennének már alapnak mondhatóak egy mai olajkályhában. Továbbá mikor manapság egy 1.6-os olyan teljesítményt ad le mint egy korai adagolós 1.9-es, akkor nincs min csodálkozni hogy végletekig vannak reszelve. Szívesen visszahoznám az adagolós motorokat, hókuszpókuszok nélkül, 90/110le, és szigorúan korlátoznám, ami teljesítménye átlépi a megengedettet, annál ugrott a forgalmi. Bár vicces, mert egy részben nyomatják az elektromos autókat, más részben pedig még mindig autógumival, kátrányos fával, hulladékkal tüzelnek bizonyos falvakban.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#58879) EQMontoya válasza Tothgera30 (#58878) üzenetére


EQMontoya
veterán

Te olvasod, amit írsz?

Ezres Focus-on nem gondolkodtál?
majd
tartósnak tűnik
majd
Továbbá mikor manapság egy 1.6-os olyan teljesítményt ad le mint egy korai adagolós 1.9-es, akkor nincs min csodálkozni hogy végletekig vannak reszelve.

A 125 lovas egy literes háromhengeres nincs a végletekig reszelve, ugye? :)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#58880) mark!


mark!
őstag

valaki tud valami infót erről a leállásról? egy jó 15percig elérhetetlen volt az egész lapcsalád.

>

(#58881) parandroid válasza Viszlát (#58874) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Én nem védekezek, önérzetes, és magas esztétikai érzékkel rendelkező felelős állampolgár vagyok. Yaris kilőve.

Amúgy nagyjából minden más is, a mai keresgélés kapcsán én feldobtam pár lehetőséget, Katica pedig közölte, hogy ő Minit akar megint, úgyhogy úgy néz ki, kompromisszumra lépünk, és megint Mini lesz. Kicsit lehet, hogy fájni fog a 122 LE 1,6-os szívó után a háromhengeres, downsizingolt,102 LE-s 1,2-es turbó, de legalább pörgetni nem kell, hogy ébredjenek a lovak. Az más kérdés, hogy pont az a feeling veszik el, amikor 4000-es fordulatnál még volt hova tolni, és hátbavágott egy-egy nagyobb gázfröccs kapcsán. De azt az évi két alkalmat, amikor ilyesmit játszottam az autópályán, valahogy csak fogom tudni nélkülözni. Legfeljebb vénségemre tényleg veszek majd egy MX5-öt. Vagy egy öregebb Cooper S JCW-t 170+ lóval (felelős, környezettudatos állampolgárként, ugye). Már csak az a kérdés, hogy mikor fizet a biztosító, aztán megnézzük, hogy a központi Mini-kereskedésben van-e még olyan, ami nekünk megfelel. Gondolom lesz, most éppen 78 db 2-3 éves autójuk van 2 év gyártói garival, frissen műszakiztatva, átnézve, felkészítve, és ez csak a frankfurti szalon, ha valahol a láncon belül találunk olyat, ami tetszik, azt is idehozzák.

Ahogy a spritmonitort nézem, egyébként fogyasztásban nagyjából ugyanott van a két autó (ennyit a szupertakarékos, kicsi, turbós motorokról), valahol 6 és 7 liter között, de inkább a 7-hez nagyon közel.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58882) emvy válasza parandroid (#58881) üzenetére


emvy
nagyúr

> magas esztétikai érzékkel rendelkező

es ezek utan vesz egy Minit

;]

while (!sleep) sheep++;

(#58883) parandroid válasza emvy (#58882) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Megint. Szerintem szép. Különösen a nagy sebességmérő középen. ;]

Szerk.: Bár az új verzióban sajnos már ez sincs meg. :O

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58884) lenox válasza parandroid (#58881) üzenetére


lenox
veterán

Tehat akkor egy kozvetlen befecskendezesu turbos benzines, ami mogott a dizelek elbujhatnak? Ez nem ilyen szajbol seggcsinalas dolog? :)

(#58885) Tothgera30 válasza EQMontoya (#58879) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Random lenyomom a billentyűket, és kész a hsz.

Ford Focus 1.0 Ecoboost - [link] / [link]

Mindegyik mai modern autó motorja a végletekig van reszelve, de ha 1.6-os szívó benzinest ajánlok, átvágják a torkom, az ezres ecoboost pedig nem TSI korai szériái, tehát ilyen gyermekbetegségei nincsenek.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#58886) parandroid válasza lenox (#58884) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ó, dehogynem. Utálom is az egészet előre. Viszont mi van még, ha pár éves kisautót keresel? Már a vállalhatatlanul kinéző japán (hibrideken) kívül. Meg a koreaiakon. Esetleg a Mazda, ami szépen felextrázva kb egy kompakt autó árában van: CX3-ból a legolcsóbb fapad verzió 16k EUR a mobile.de-n 100 km-es körzetben, Mazda2-ből az új szériás, 5 sebességes váltóval, 75LE-s motorral, és fapad deluxe kivitelben már van 12k körül is. Szomorú ez az egész helyzet, és kilátásban sincs semmi megoldás egyelőre. Elektromos (és ha jól rémlik, hibrid is) Minit pl. legkorábban 2019-re ígértek, hibridjük van ugyan már, de csak Countryman verzióban, ami... pffff.

Amúgy meg megnézem azt a 2,0-s TDI-t, ami el tud bújni egy háromhengeres fűnyírómotor mögött, ha kibocsátott károsanyagot mérnek.

Asszony meg Minit akar, szóval innét kezdve max duzzogás lehetne. Őt meg nemigen érdekli, hogy milyen motor van benne, csak menjen normálisan. Kár a mostani autóért amúgy, 2-3-4 évig elment volna még valószínűleg komolyabb hiba nélkül, megvolt benne minden, ami kell, de karambolosnak lett volna mindenképpen bélyegezve, ami itt max k-európai neppernek eladható, illetve német szerviz nem tudná (lenne hajlandó) annyiból megcsinálni, amennyit a biztosító fizet érte. Mo-ra elvinni meg idő, pénz, energia, szervezés, keresgélés, alkatrész után járás, és még mindig kérdéses a végeredmény. :(

Tóthgera: Bárcsak lenne még választék 1,6-os szívó benzinesekből, én lennék a legboldogabb.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#58887) lenox válasza parandroid (#58886) üzenetére


lenox
veterán

Hasonlo benzines kozvetlen befecskendezesu nagysagrendileg 10-szer annyi mini reszecsket ereget, csak hogy kepben legyunk.

Amugy nekem pl. a Jazz bejon. De amugy a zasszonnyal nem erdemes vitatkozni, meg amugy be kell ismerni, hogy ez a kornyezettudatossag siman aldozatul esik a hetkoznapoknak.

[ Szerkesztve ]

(#58888) Tothgera30 válasza parandroid (#58886) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Faternak is 1.6 szívót lesünk már lassan egy éve, de a kevés km/fiatal/lehetőleg kombi triumvirátus eléggé kizárja egymást.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#58889) fokukac válasza parandroid (#58886) üzenetére


fokukac
nagyúr

Így olvasva a mait...
:P

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#58890) tope


tope
addikt

Autó témához: Barátnőmék keresnek autót, sajna az anyagiak szűkösk, durván fél milla körül, de hogy ennyire nincs választék normális kisméretű autók közül, kb a Chevrolet Spark 1-1 példányát lehet kifogni, amire azt merem mondani hogy ok, vagy 3-5 évvel régebbi Fiat, Opel.

(#58891) EQMontoya válasza tope (#58890) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ugye Hofi bácsi rávilágított anno a foci és a pénz közötti összefüggésre, kár ezt ragozni.
Igen, ennyiért reálisan 15 éves kisautókat fogsz tudni venni.

Same rules apply!

(#58892) NoLF válasza parandroid (#58886) üzenetére


NoLF
addikt

Hyundai Ioniq?

Szemtelenul sok van itt belole, s szerintem tok elfogadhatoan nez ki. En vennem.

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#58893) ToBeY


ToBeY
nagyúr

Vidéken csináltattam meg az útlevelem,és elég pozitív az egész 10perc volt az papírmunka (nem kellett időpont, és nem volt senki előttem) 1héten belül pedig már kezemben az útlevél.
Négy éve ez jóval zötyögősebb volt

BTW elég jó időnk van héten szerencsére! :K

(#58894) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ok, asszem mindent láttunk amit lehetett mára : [link]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58895) concret_hp válasza ToBeY (#58893) üzenetére


concret_hp
addikt

csak hogy valaki negatív is legyen én kb. 3.5 hónap alatt kaptam meg az adókártyámat, ami alapból egy felesleges valami szerintem, ahogy a tb kártya is, de ez most más történet :DDD

remélem mindenki kiélvezkedi magát aki a forróságot szereti és 1 percet sem tölt árnyékban ;]

vagy fullba vagy sehogy :D

(#58896) mark! válasza concret_hp (#58895) üzenetére


mark!
őstag

tegnap a szomszéd kifeküdt ruhában napozni és egy olyan 10 perc múlva így félhangosan: rohadtélet, már megint rajtammaradt a ruha :DDD

>

(#58897) fokukac válasza ToBeY (#58893) üzenetére


fokukac
nagyúr

elképesztő egy csávó vagy, hallod... ha ez neked jó idő... :F

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#58898) EQMontoya válasza fokukac (#58897) üzenetére


EQMontoya
veterán

Kimentünk az irodánkból a Halleren lévő BBQ-sba kajálni, meg a Soroksárin lévő idrinksbe egy ajándék whiskyért. Rommá izzadtam a f..ba kb. Valóban remek idő van.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#58900) K1nG HuNp


K1nG HuNp
őstag

Angliából rendelt (svéd származású) termékekre lesz vám? 2db csomag jön, a kettő összértéke 100 euro

(raw_item.get("pk").unwrap().as_s().unwrap().to_string()).split("#").collect::<Vec<&str>>()[1].to_string()

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.