Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hibarin
tag
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
Én a múlt hónapban hordoztam át, szintén telenoros számot a vodához. Végül is 3 nap alatt ez teljesült, de a számhordozásról e-mailben megkapott dokumentumnál egy másik személy számhordozásos adatlapját küldte el a rendszer, nem az enyémet. Szóval, tutira van valami gubanc azzal a rendszerrel...
-
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz radio100jozs #48395 üzenetére
Ejj, ha olvasnád a topikot, tudhatnád, hogy voda ügyintéző nem hibázhat!
Szállj magadba, nem is hordozol te.Egyébként komolyra fordítva, nem azzal van feltétlenül gond, ha valaki hibázik, mert ilyen előfordul. A gond azzal van, amikor a hibára nincs valakinek megoldása, vagy nem akarja megoldani. Ha hibázik valaki, akkor annak szerintem az a korrekt menete, ha belátja, és onnantól az időt-energiát mindkét fél nem arra pazarolja, hogy felelőst keres, egymást bántja stb., hanem arra, hogy hogyan lehet kijavítani a hibát.
Hibák ekkora cégeknél nyilván előfordulnak, bonyolultak a folyamatok, és az ember sem gép. Egyszerűen meg kell tanulni elismerni a hibát, és onnantól nem napokig hárítani és magyarázkodni, hanem ezen idő töredéke alatt kijavítani, és nem csak a vevőelégedettség lesz jobb, hanem időben, pénzben, energiában sokkal kevesebbe is kerül adott esetben.[ Szerkesztve ]
-
Stanchore
senior tag
válasz lugosi #48367 üzenetére
Ráadásul a Vodafone ügyintézője névre szóló számlát adott, tehát kvázi egy kattintás neki ellenőrizni a számot.
az ügyintéző sem kutakodhat személyes adatokban és pláne nem adhat ki róla információt. Ha megnézte volna kinek a nevén van, az sem változtatott volna semmin, mivel jelenleg nem az a törvény, hogy mindenki csak és kizárólag a saját nevén lévő számra tölthet. Ha így lenne, akkor valószínűleg ellenőriznék is, de így, hogy bárki bármilyen számra feltölthet, semmilyen ellenőrzést nem végez senki.
Ettől függetlenül lehet, hogy az ügyintéző gépelte el, főleg ha tényleg egy ilyen flegma ügyintézőről van szó.
ariel96: Célszerű megpróbálni ott elrendezni, ahol történt. Persze nem hőbörögve, mert akkor senki nem fog segíteni. Próbálj az üzletvezetővel beszélni, hogy történt egy ilyen, az ügyintéző félreütötte, de sajnos nem ellenőrizted le, mindketten hibáztatok, de neked sokat jelent ez az 5000 ft, és ha van rá valamilyen mód, szeretnéd visszakapni. Méltányosságból valószínűleg kompenzálnak majd és visszakapod az 5000-et a kártyára.
[ Szerkesztve ]
Origin / Steam: Stanchore
-
#08205312
törölt tag
lugosi
huh....lehet hogy nem kapok ezért lájkot, de vállalomAzzal, hogy teljes mértékben elmarasztalod a vodafone-t valaki mellé állsz, az állításait tényként fogadod el.
A történetben vannak tények és vannak állítások.
A tények:
- xy feltöltést indítványozott vodafone partner üzletben
- a feltöltésről bizonylat született
- a bizonylaton fel van tüntetve a szerződés tartalma: összeg illetve a szolgáltatást igénybe vevő hívószám
- a bizonylat aláírásának/a szerződés elfogadásának meg kellett történnie (erre vonatkozó kérdésemre a "sértett" nem hajlandó válaszolni)
- az összeget a vodafone jóváírta az előfizető egyenlegén, de ezt elfelejtette a fórumtársakkal megosztani (később, az erre vonatkozó kérdésem után ), nem úgy mint a történet többi részletétÁllítások:
- a vodafone alkalmazott rossz számra végezte el a feltöltést
- a vodafone alkalmazott nem olvasta vissza ellenőrzésképpen a szerződő telefonszámát
- a vodafone alkalmazott nem hívta fel a figyelmet arra, hogy a szerződő nézze meg a bizonylaton hogy helyes-e a hívószámAz állításokat a "sértett" nem tudja bizonyítani, ennek ellenére a vodafone jóváírta az 5.000 Ft-ot, annak ellenére, hogy aláírásával elfogadta a szerinte téves teljesítést.
djstan
Jóváírták neki, csak elfelejtette közölni a nagy nyilvánossággal...radio100jozs
Ez a hányadik hordozás lett volna a vodafone-hoz?
Ezúttal tényleg vodás akartál lenni, vagy csak 2 napra, hogy aztán be tudd vinni a a számot telenorhoz/flottába?A legfontosabbat majdnem kihagyta,: még mielőtt valaki azzal vádol, hogy a vodafone-t "valami" miatt "védeném": én is mennék telekom domino+maratonra, de addig, amíg 4G-n a voda 79 dBm-en érhető el, míg a telekom 109-114dBm-en munkahelyemen, addig mindegy is, hogy melyik az olcsóbb...
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
válasz #08205312 #48407 üzenetére
A Telenornál van flottá előfizetésem, meg van a privát számom Telekom Domino Fix most opcióval. Előbbi nagyon olcsó 8 Ft/perc, és mp. elszámolású, 100% lebeszélhető havidíj, utóbbi meg saját jól bejáratott szám, és főleg biztos térerő miatt is. Viszont van egy nagyon jó Telenoros számom (1234 a vége), de ezt meg akarom tartani továbbra is, de most már inkább olyan biztonsági tartalék, na meg a szám miatt is, de akkor legyen Vodás, csak, hogy legyen onnan is előfizetés, mert néha vannak csodák, és a Voda működik + A Voda Tuti 5 GB-os netcsomag elég szimpatikus, azt vettem.
[ Szerkesztve ]
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz Stanchore #48410 üzenetére
Lehet, hogy a kompenzálás csak később történt. Mindenesetre 1. azért ez rendes a cégtől, 2. lehet hogy úgy ítélték meg hogy van felelősségük az ügyben. (Ha így is van, attól még korrekt dolog. Erre mondtam, hogy megoldás kell, esetleg eljárási protokoll ilyen esetekre.)
-
Schweini
tag
Nem is értem min megy még a sírás. Nekünk is volt már egyszer, hogy rossz számra töltötték a kért összeget. Felhívtuk a számot és a tulaja még aznap rakott a miénkre ugyanannyi összegben. Nem kell mindjárt kirúgatni, meg hibáztatni a másikat. Persze előfordulhat, hogy pont valami gyökérnek lett utalva és nem hajlandó erre, de az megint más. Mindent meg lehet oldani normálisan és nem kell a bolhából elefántot csinálni.
De olyan is volt már velem, hogy elég nagy összeget rossz helyre utalt a bank, másnak a számlaszámára és azt is visszakaptam anélkül, hogy bárkit bepereltem, vagy fenyegetőztem volna.
-
Bozek
nagyúr
Nálam egyszer volt csak probléma, azt is korrekten rendezték. A MobilNET-hez lehetett Red Mozi előfizetést + 1 GB netet kérni, de nálam a rendszer hibája miatt a Go+ előfizetésnél jelent meg ez a lehetőség. Meg is rendeltem, de nem fértem hozzá a Red Mozi-hoz, így felhívtam őket. Az lett a vége, hogy nem kellett kifizetnem az 1 GB netet és 3000 Ft-ot még jóváírtak a számlán. Tehát még plusz kompenzálást is kaptam tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
ariel96
aktív tag
válasz #08205312 #48407 üzenetére
Először a telefonos ügyfélszolgálatot hívtam, ezután az online ügyfélszolgálatnak írtam. A két helyről egymással ellentétes választ kaptam 03.13-án (SMS, email). Végül megjelent ez a bizonyos összeg az egyenlegen, de a kártya lejárata nem változott, pedig kizárólag ezért történt a feltöltés.
(Én nem tudom egyedül elhagyni a lakást, bankkártyám pedig nincsen. A párom 03.14-én elment, mobilját kikapcsolta.)
Jó móka volt? Hát nem. Elégedett vagyok a Vodával? Hát nem.
-
radio100jozs
őstag
Úgy látszik nekem van olyan szerencsém, hogy mindig kifogok olyan településeket, ahol a Vodának semminemű lefedettsége nincs. Tegnap ép Hidegkúton túráztunk ami nincs messze Veszprémtől a Balaton-felvidéken, és a Vodának semmiféle lefedettsége nem volt, de csak pont ebben a faluban nem (hálózati lefedettség is sajnos ezt adja vissza). Na ezért sem lesz soha fő számom a Voda (de a majdani Digi sem), maradok a Telekom/Telenor párosnál, azoknak 4G is volt a kocsmában is :-)
-
bul07
nagyúr
válasz radio100jozs #48418 üzenetére
Azért félelmetes hogy Magyarországon nem tudják megoldani a lefedettséget, nálunk csak dombok vannak
És ez minden szolgáltatóra igaz (három faluval arrébb Telekomnak nincs térereje, itt az Alföldön, telefonálni se lehet)
Azt hogy Romániában van nem egy vak folt még érthető is de nálunk( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
#08205312
törölt tag
válasz radio100jozs #48418 üzenetére
Munkahelyemen, ugyanazzal a telefonnal (S7, telekomtól vásárolt):
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz #08205312 #48420 üzenetére
Tudnál egy alkalmazást nevet írni, vagy direkt linket az alkalmazáshoz
Telefonomra jól jönne egy ilyen alkalmazásKöszi
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
#08205312
törölt tag
-
radio100jozs
őstag
válasz #08205312 #48420 üzenetére
Budapest kutyát nem érdekli, nem arról írtam, így nem is értem ezzel te mit is akartál most bizonyítani, vagy cáfolni? Budapesten max arról lehet vitatkozni, hogy melyik mélygarázsban nincs 4G. pl. ahol dolgozom, ott a Telekomnak csak 2G van a -1, -2, és -3. szinten, de a Telenornak 4G is van. Sőt a 3.-on az irodában meg a Vodának a legjobb a 4G-je, mert ott van kinézve az ablakon 50 m-re az antennája, a Telekomnak meg ha megyek ebédelni a konyhába, csak 2G van. De ettől még nem lesz a Vodának térerő a falvakban, és telefonálni sem lehet vele ott.
[ Szerkesztve ]
-
jgab666
csendes tag
Sziasztok
MyVodafone-ban megrendeltem az 1GB megújuló adatot 990 ért, de most a szolgáltatásaim alatt ha rányomok akkor 1400 ft-ot ír. Most akkor vajon mennyi? Vagy az alkalmazás nem mutatja jól?
-
viktorhu
veterán
válasz radio100jozs #48418 üzenetére
Igen, valószínűleg személyes szerencse kérdése is. Nekem sokkal gyakoribb vidéken vagy kiránduláskor, hogy csak a Voda működik, a Telenor nem (emiatt is váltottunk családilag Telekomról Vodára - anyu falujában egyedül az volt használható).
bul07: hasonlítsd össze Németországgal vagy éppen Franciaországgal A világon az egyik legjobb mobilos lefedettség épp Magyarországon van minden felmérés szerint.
[ Szerkesztve ]
-
concrete86
aktív tag
Üdv!
Vettem ma egy Red Smart előfizetést, aktiváltak is rajta mindent 2 órán belül, ahogyan ígérték, azonban a következő problémám lenne:
Akárhol jártam, nem megy a mobilkapcsolat H+ fölé, pedig az előző telefonomat szintén egy vodás haveromnak adtam, ott működött a 4G. A régi teló S8, az új S9 Samsung. Nem érdekelne, de érezhetően lassabban csinál mindent HSDPA-n, mint 4G-n.
Megnéztük a beállításokat, megegyeznek. Tudnátok segíteni? Köszi.
-
asdf_
veterán
válasz concrete86 #48426 üzenetére
Varsz par napot amig korbeporog a rendszeren, hogy 4G-kepes keszuleked van es engedelyezi annak hasznalatat.
-
bul07
nagyúr
válasz viktorhu #48425 üzenetére
Most őszintén Magyarország egy nagy lapos valami jó hogy könnyű lefedettséget csinálni, na meg a távolságok se egetrengetőek
Azért Németországban és Franciaországban is van egy pár méretes dombocska( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
viktorhu
veterán
Kifejezetten lapos területeken elmegy a térerő náluk, ahogy kiérsz a sűrűn lakott területről, mondjuk elővárosi zónában a héven is hol van, hol nincsen. Nem hasonlítható az itteni jó lefedettséghez - de ez nemcsak személyes tapasztalat, elég sok nemzetközi felmérés volt már róla, már 2002 körül is jelent meg olyan hír a nemzetközi telekom weboldalon (akkor még volt egy gyűjtő t-mobile oldal), hogy a T-Mobile hálózatok közül a magyarországi a legfejlettebb - és ezt a magyar hálózatok tartják azóta is, 4G-ben is a legjobbak között van Magyarország.
-
bul07
nagyúr
válasz viktorhu #48430 üzenetére
Én ezt nem is vitatom, mármint hogy elég jó az itthoni lefedettség
De nem is csoda adottságokhoz mértenExtra nyereségből meg futotta hálózta(Környező országokhoz viszonyított nagyon magas árak régóta)
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
asdf_
veterán
válasz concrete86 #48428 üzenetére
Gondolom aktív darabra fizetik a 4G licencet, így aki nem 4G képes, annak be sem kapcsolják ( a default meg hogy ki van kapcsolva).
-
Hegyirabló
veterán
Sziasztok!
Hogyan lehet azt beállítani, hogy minél többet csengjen ki a telefon, mielőtt hangpostára kapcsol? Nekem most hetet cseng.
Köszi!
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Harkovz
aktív tag
Valaki használ Homenetet?Úgy tűnik erre kell cserélnem a Telenoros netemet mert használhatatlanul lassú már,túlterhelt itt a hálózat.Voda 4g+ van itt alig van térerő mégis 20 körüli a letöltés ami nekem elég is lenne.
-
concrete86
aktív tag
Még két hülye kérdés, de számomra fontosak:
1.Telekomosként, ha hívtam valakit, akkor "feltételes hívásátirányítás aktív", majd, ha éppen mással beszélt a konkrét illető, akkor "várakozó hívás"-üzenetet kaptam, miközben csörgött a telefonja.
Most (Red smart, Galaxy S9) egyik üzenet sincs. Be tudnám állítani valahol, valahogyan, hogy tudjak arról, ha foglalt a vonal?2. Írja a Vodafone honlapja, hogy titkosíthatom a telefonszámomat, így sem a tudakozóban, sem sehol sem jelenik majd meg. De a My Vodafone-ban, és sehol máshol sem találom ezt a lehetőséget. Tudnátok segíteni?
Köszi!
-
Diák66
őstag
válasz concrete86 #48436 üzenetére
Szia!
1. A telefonod menürendszerében megtalálod rá a beállításokat. Valamint a hívásvárakoztatást az online ügyfélszolgálaton is be kell kapcsolni.
2. Ezt a szerződés megkötésénél lehetett kiválasztani, hogy ne legyen a tudakozóban a számod stb.... Gondolom 1270-en lehet kérni, ha nem így szól a szerződésed.
-
concrete86
aktív tag
válasz Diák66 #48437 üzenetére
Köszi, de nem én akarok hívást várakoztatni, hanem arra lennék kíváncsi, hogy ha vodásként vodásat hívok - aki foglalt -, akkor miért nem ír ki csörgés közben valamit, mint a telekomnál, hogy "várakozó hívás". Amúgy ilyenre lehetőségem nincs sem a telefon beállításainál, sem az online ügyfélszolgálaton.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz concrete86 #48438 üzenetére
Meglepő, de ez a "várakozó hívás" a hívásvárakoztatás. Ha jól értem, akkor te ezt a hívott félnél akarod, hogy bekapcsolva legyen?
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz lugosi #48439 üzenetére
Ez rendben van, de azt hianyolja, hogy a hivott felnel bekapcsolt hivasvarakoztatasrol nem kap hivasinditaskor kepernyouzenetet, ha a hivott fel epp massal beszel es az o hivasa csak kopogtat.
(nem olvastam vissza, de ugy veszem le, szolgaltato valtott, es eddig ezt az uzenetet az ex szolgaltatonal/telefonnal megkapta)[ Szerkesztve ]
-
concrete86
aktív tag
-
Diák66
őstag
válasz concrete86 #48441 üzenetére
Most ezt kipróbáltam... Telenor (hívás indítás) -> Vodafone (ügyfélszolgálat hívás közben), a Telenoros telefonon kicseng és szöveges üzenet (a hívott fél jelenleg foglalt). megcsináltam fordítva is, de ami meglepett, hogy nem csörgött ki. Vodafone (hívás indítás) -> Telenor (ügyfélszolgálat hívás közben) és az eredmény szimplán foglalt. (eldobta a vonalat, ki sem csengett)
És, ha már Telekomról volt szó, azzal mindegyik esetben működött a dolog. Esetleg telekom -> telenor tesztet is megejtsem?
Ami a beállításokban közös, hogy mindegyik SIM esetén be van kapcsolva a hívás várakoztatás, valamint a szám megjelenítése.
-
zhata
senior tag
Új, ma történt. A lányommal beszélgettem - a felvétel szerint - pontosan 3 perc 15 másodpercet, mindketten leraktuk a telefont. (Ő is vodás.) Nemrég néztem rá a telefonra, az AC recorder több, mint 53 perces beszélgetést mutatott, természetesen az említett időtartam után semmi hanganyag sem rögzült. Utána, nézve a vodafonos honlapot, durván ezer forintot beszélgettem el. (Tutis vagyok.)
Valaki már tapasztalt ehhez hasonlót? -
-
addikt
válasz concrete86 #48445 üzenetére
Nekem jelez a telefon szöveges üzenettel,Vodafone-ról Vodafone szám hívásakor ha hívok valakit és az foglalt,de aktív a hívásvárakoztatás funkciója.(merthogy az kell hozzá,hogy a hívottnál legyen bekapcsolva a hívásvárakoztatás.)
Különben foglaltat jelez.Ez nem saját beállítás kérdése.
"Aki ad,az nyer"
-
4Grider
nagyúr
Azért az nagyon furcsa, hogy se a rendszer, se az ettől független hívásrögzítő ne vegye észre, hogy letettétek a hívást. Velem rengetegszer megtörténik, hogy ha hallom, hogy a túlsó oldal bont, akkor le sem teszem, a hívásrögzítő ezt is kiszúrja, és leállítja a rögzítést.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz concrete86 #48441 üzenetére
Értem, tehát be van kapcsolva a másik félnél. A készülék ugyanaz amiről most indítod a hívást, mint amiről a Telekomos esetében?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest