Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz LamerGyuri #77947 üzenetére

    Már nem emlékszem hol volt a helyes a válaszra a hivatkozás, de nekünk pl kressz oktatáson elmondták, hogy hivatalosan csak egy oldali, ha mindkét oldalon van opció, akkor a menetirány oldali hátsó ködzáró lehet bekötve.
    Nálunk ez a bal, brit és gyarmati területen a jobb oldali, egész egyszerűen azért, mert a 3. pótféklámpa nem kötelező, ha pedig mind a két oldali ég, akkor rossz látási viszonyok közt, amikor használni kell, a féklámpa fényét elnyomná, ugyanis az ajánlott fényárama a duplája a féklámpának.

    Szóval, aki beköti Európa kontinentális területén a bal oldalit is, annak egy picit az édes anyukáját, pláne ha akkor is használja amikor nem lenne szabad. Ugyan ez az elsőre is, de az kevésbé balesetveszélyes.

    Hogy miért van két oldalon? Költségoptimálás. Nem kell külön lámpa párost gyártani a két szisztémának megfelelően.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés