- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #19525 üzenetére
Köszi a választ! 178 cm és 75 kg vagyok. Sajnos (?) az A1 adott (lesz, ha kézhez kapom a vizsgaigazolást a jövő hét végén, és kiváltom a jogsit), anyagi és egyéb megfontolások miatt nagyobbat nem is igen szeretnék.
Mint írtam, YBR125-ön tanultam (nem egy magas moci), az üléshelyzet szempontjából nekem kényelmesnek tűnt, bár összesen pár órát volt alattam, az is a városban, ugye.
A fő kérdésem inkább az lenne, hogy a 80-90-es utazósebességhez nekem váltós motorra, vagy nagyrobeszre lenne inkább szükségem? Mint írod, a váltós jobb alternatíva lehet. A szűkös pénztárcám miatt a régi GN125-öket, SR125-öket nézegettem leginkább, a Honda CG, vagy az YBR nagyon bejönne, de azok már 300k-tól fölfelé elérhetők, nekem annyim pedig nincsen.
Valahol viszont olvastam, hogy a robogók közül pl. a Majesty125, Aprilia Leonardo125 stb. simán mennek úgy, mint ezek a picike utcai motorok, csak egy fél literrel többet fogyasztanak....
A Suzuki GN-től egy kicsit félek, mert több helyen olvastam, hogy max. 90-95-tel mennek, inkább 70-80 az utazójuk, azzal meg a kinti forgalomban eltaposnak a teherautók. Szóval egyelőre nagy a bizonytalanság bennem.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok