Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Gaboman #145693 üzenetére

    A design a hypermotardbol jon. Gyari kipufogoval 77 loeros, a 85 loerohoz masik map es kipufogo kell, tehat az onnantol nem utcara van. Utcan 15e kmt el lehet csordogalni, nincs akkora terheles. Vagy ha van, akkor hamar elveszik a jogsit, sztm igy voltak vele. :D

    A hengerfej, henger-dugattyu, hajtorud a superquadro blokkbol szarmazik, ezek az intervallumok a kesobbi vagy kisebb modellekben nem okoztak problemat, de az elso superquadronal (1199) 50e km nel a hajtorudcsapagyat cserelni lehetett volna a motorrad tesztjeben. Illetve egy masik tesztnel meg ezelott hajtorudas lett.
    A 959-899 ben problema nelkul mukodnek, az 1199-es a legproblemasabb, mert az volt az elso generacio. Az 1299 mar sokkal stabilabb. Es ez tulkepp egy felbevagott 1299.

    A szelephezaggal sosem szokott gond lenni 30e kmnel, elobb fordult elo hogy a blokkotveny nem birta a hatso rugostag bekoteset, es elkezdett elrepedni. Meg hogy addig hany map szenzort kellett cserelni, vagy gyujtotrafot. Esetleg oninditot.
    De maga a blokk nem annyira problemas. Sztm ezzel nem lesz baj, hiszen az a reteg, amelyik ducatit vesz, 99%-a azt sem tudja, hogyan kell a lancot fujni, csak tetszik neki a motor, meg ranez az adatlapra, hogy a legerosebb egyhengeres.
    A suly valoban problemas, en is neheznek tartom, de allotolag be akarnak lepni a cross kategoriaba, es lesz egy 100 kg koruli versenymotor belole. Na arra leszek kivancsi.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés