Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#87351) nyogo83 válasza V.Stryker (#87350) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

A j300 az nagyon rendben van :K Motoros topikbol bajnokpityu-ra kerdezz ra, neki van j300-asa par eve ha jol remlik.

Fenix: nem tul egeszseges :( lehet hogy kakukk annak az akksinak. Probalj meg meg egy regeneralo toltest, de nem hiszem hogy sokat javit az allapotan. Sajnos ha valami nem kerek egy akksival, akkor az azonnal elojon a minuszokban.

(#87352) V.Stryker válasza nyogo83 (#87351) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Csak elég nagytestű. Pesten a kocsik közt jó lenne csalingázni.

Viszont, most megláttam ezt a Sym VF185i -t. Azt hiszem ez lenne a tökéletes. Nem nagy köbcenti, de azért megy, olcsó a fenntartása és ami fontos... nem kell izgulni annyira, hogy ellopják, mert randa. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#87353) tothferenc válasza mumtaz (#87344) üzenetére


tothferenc
senior tag

Ezt en sosem tudtam kivitelezni. :))nalam az valt be, hogy a nyereg legtelenitojere nyomok egy csovet, rapumpalok, megszivom egy 500ml-es fecskendovel, es a vakuum alatt megnyitom. Eleg hamar kihuz mindent :K

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#87354) dellfanboy válasza V.Stryker (#87352) üzenetére


dellfanboy
őstag

mi a tököm ez e kerámiás blokk? ráadásul ez váltós gép..

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#87355) V.Stryker válasza dellfanboy (#87354) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Gondolom a kerámia bevonat a hengeren. Váltóval nincs semmi baj... meg azzal sincs ha nincs.... igazából nekem mindegy. Nagy motorról jövök, megszoktam,hogy váltani kell. Na jó...1250ccm-nél nem kellett túl sokat. :D

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#87356) FeniX- válasza V.Stryker (#87352) üzenetére


FeniX-
aktív tag

ja, ahogy látom ez ilyen 'underbone' kivitelű motor, a szokásos 'azonnal lecserélendő' új CST gumikkal, vékony kivitelben. :-D
Persze attól még lehet jó is. A robogó azért esőben is kultúrált, szemben egy váltós motorral, azt ne felejtsd el.

(#87357) NYPD válasza nod1 (#87334) üzenetére


NYPD
aktív tag

Hali! A szekunder rendszer már le lett kötve. Karbit a szerelőm beállította, mikor 5fok körül volt a hőmérséklet már, akkor jó (tökéletes akkor se, mert a fordulatot ugyanígy lassan ejtette vissza egy idő után) volt, mostanában bolondult meg jobban. Hajtómű olajat tavasszal kapott frisset, új kevlár szíjat nyáron. Gyertya nem tudom most milyen van benne. Féktisztítóra nem reagált semmit, pedig körbefújtam tisztességgel a karbi környékét, úgyhogy falsot nem kap. Karbi felújítva nem lett, csak nagyobb fúvókát kapott a 60-as henger okán, meg a levegőszűrőn lévő cső le lett szedve, hogy több levegőt kapjon.

Nem szedtem szét ma végül, mert a légbeömlő felőli bilincs csavarja, ami fogja a karbit, teljesen ki van kopva, nem tudtam kitekerni semmivel, úgyhogy majd inkább elviszem megcsináltatni, aztán megkérem a szerelőt, hogy lője be faszán, nézze át rendesen. Új karbira már nem költenék már pénzt, most végre úgy néz ki egyelőre, hogy pár hónapon belül megeshet a kisbálna megvásárlása (krumpli 400).

(#87358) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Hahó, mentem egy próbakört, hát, valami nem stimmel, megy a motor indul is szépen, de egy kis idő után fullad, az lehet a kipuff fojtása miatt? A másikkal üvöltött kapart rendesen, igaz azóta az automata szivató is beleszakadt (jön új). Mert akkor sürgősen ki kell köszörülni belőle. Lehet vissza teszem a régit mielött tovább gondolom vagy keresek megoldást a fojtás kivételre, mert szerszámom, gyakorlatom nincs.
Hátsó fék jó már, első meg majd...

(#87359) #TOTTI válasza #TOTTI (#87358) üzenetére


#TOTTI
őstag

Teli gázadásra fullad, részterhelésen elpöfög, viszont a kuplungom 8000 körül nyit így alig van menés.

(#87360) sityupityu válasza #TOTTI (#87358) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

A kipufogó fojtás beleszól mindenbe, amíg benne van addig be sem tudod állítani rendesen. Van olyan rezonátor aminél nem csak a csonknál van szűkítés, hanem a hangtompítóban is.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#87361) V.Stryker válasza FeniX- (#87356) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Írtam a forgalmazónak, vissza is írt, hogy idén felejtsem el. Az európai készlet rég elfogyott, majd a jövő éviből tudnak rendeli február magasságában. Most írtam neki,hogy legalább egy bemutató darabjuk van-e, amit megszaglászhatnék, de szerintem az sem lesz.

Viszont kezdek itt megrekedni. Most, hogy így komolyabban nézelődök meg utána olvasok, az jön le, hogy 0-áson közlekedni (ami kb egy évig lesz max) kellene a 300ccm. Viszont ezek nem nagyon tudják az általam kitűzött 3 liter körüli fogyasztást. Legalábbis ebben az árkategóriában.

Amúúúúgy. A Honda SH300-ra mennyire jellemző az olajcsipegetés? Egyik hirdetésben írja a motort ajnározó eladó, hogy kicsit csipegeti az olajat. És aki azt mondja,hogy az ővé nem az vagy blokkcserés volt, vagy hazudik. 30ezer km-t futott motornál, ráadásul egy Hondánál, olajfogyasztás? WTF?

Volt Hondám és az 70ezer km-en túl is olyan volt mint a Doxa motorikusan. :U

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#87362) dellfanboy válasza V.Stryker (#87361) üzenetére


dellfanboy
őstag

sztem egy 0-t lefelejtett a tulaj, kizártnak tartom hogy 30e km-t futott blokk, ha volt karbantartva itt az eu-ban csipegetné az olajat.

bár jo lenne definialni mit jelent a csipegetes? 3x töltöd ujra mert szint alatt van, vagy a max-rol ami mondjuk 99% lemegy 98%-ra? :U

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#87363) nyogo83 válasza V.Stryker (#87361) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Attol, hogy Honda meg sajnos nem lesz alapertelmezetten orokelet minden blokkja amit gyart. Ezt csak marka fanatikusok szeretik hangoztatni, illetve elhallgatni a problemakat. Minden gyartonal elofordulhatnak problemas konstrukciok.

En nem tudok rola, hogy SH300-nal tomegesen lenne valami ismert olajfogyasztasos problema. Kerdes, hogy mondjuk az adott robogo 0 Km-es kora ota az embernel van, vagy hasznaltan vette “keves km-rel”. Itthon eleg nagy aranyban van Olaszbol behozott 60-70e km-rol 10-12e-re visszatekert SH, lattam nem egy ilyen darabot. Ebbol nem lehet leszurni valos kepet. Viszont ismerek olyat, aki itthon szalonbol vette, telen nyaron hajtja napi szinten es semmi problema vele.

Az SH150, PCX150-es blokkjanal elofordult, hogy mar uj koraban 6-7000km-es futasnal 1-2deci olaj elfogyott 1000km-en es gariztatas lett a vege. De ez se torvenyszeruen mindnel, de volt ra pelda a 2010-2016 kozotti modelleknel.
Ha jol tudom, akkor volt is valami valtoztatas a blokknal 2016 kornyeken, szoval lehet nem veletlen. De ezt csak a 150-es blokkjarol tudom, 300-asrol nincs ilyen infom.

(#87364) Zoli bácsi


Zoli bácsi
őstag

Az biztos, hogy ezeket az újabb fejlesztésű motorokat úgy reklámozzák, hogy könnyebb futás, kisebb belső ellenállás.
Motornál nem, de autó tulajoktól hallom, hogy az új motoroknál bizony, velejárója a dolgoknak, hogy csipegeti az olajat. Miért lenne motornál másképp..? Gondolom itt is annyi a fogyasztás, hogy a periódus alatt 1x, maximum 2x rá kell tölteni.
Persze a kb 8-10% fogyasztáscsökkenés meg jó dolog a másik oldalon.
Tizen pár éve volt egy újan vett Honda CBF 125-ös motorom. A 2m-es magasságommal, meg 135 kilómmal 2l alatt evett. Az új Cb125F esetében az új csökkentett súrlódású motorokkal a gyár úgy reklámozza, hogy 1,5l/100km fogyasztással beéri. Cserébe gondolom ez is csipegetné az olajat..Dehát valamit valamiért. Ha az olajlehúzó gyűrű kevésbé feszül a hengerfalra, annak ez az eredménye.... :U

(#87365) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#87364) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Te egy higgadt, megfontolt motoros vagy, felteszem, 15 év is az voltál már. Aki csavargatja a szarvát, annál nem áll meg 2 liternél.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#87366) macilaci78 válasza nyogo83 (#87363) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Miről lehet felismerni az óratekerést?
Gondolom, a motorokat is lehet kozmetikázniaz autók módjára, például kopott markolatok cseréjével...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#87367) dellfanboy válasza macilaci78 (#87366) üzenetére


dellfanboy
őstag

kopo fogyo dolgok ujracserélése.
uj idomok/ féktárcsa pl egy 30e t futott gépnél...

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#87368) #TOTTI válasza sityupityu (#87360) üzenetére


#TOTTI
őstag

Átmérő tekintetében a negyedére szűkítette, kijött gyönyörűen egy 7000Ft-os marófejjel. :) Majd ma kirpóbálom.

(#87369) nyogo83 válasza macilaci78 (#87366) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ahogy irja dellfanboy. 10-12e km-es futasnal nem indokolt meg egy gyari fektarcsa lecserelese, hajtasban nem gyari alkatresz, csavarok feje arulkodo, stb.

Nagyjabol szoktam figyelni is, ha hirdetesben latok valami gyanusat, mivel van egy ket Pest kornyeki “jomunkasember”, aki fiatalit es kulfoldi zart forumban ker ehhez segitseget [link] [link]
Igy nagyjabol el lehet kepzelni, hogy valojaban mennyi km-rol indulnak a behozott motorol itthon :(

(#87370) zombei válasza #TOTTI (#87342) üzenetére


zombei
aktív tag

Én csak úgy szoktam, hogy fent töltöm, behúzom, aztán alul lazítom-elzárom, aztán ezt ismételgetem amíg jön bubi. A másik megoldás az lenne, hogy patikában veszel valami jó nagy fecskendőt, fent kiszívod a tartályt, aztán lentről benzincsővel csatlakozva felnyomod neki. Pumpálgatással, csak ami benne van nagy buborék azt aprózod össze, aztán sokkal tovább tart mire kijön.

(#87371) macilaci78 válasza nyogo83 (#87369) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Hajtásban csavar feje. Akkor egy vásárlás előtti átnézéshez vigyek egy ütvecsavarozót bitkészlettel levenni a deknit?

A fék megint olyan, hogy a használat módja nagyban befolyásolja. Kis hazánkban sem mindegy, hogy valaki az Alföldön teker bele 15k km-t, vagy mondjuk a Gellért hegyről jár dolgozni valamelyik budaörsi hegyre. Az ülés is az én súlyom alatt lényegesen hamarabb mutatja a kiülés jeleit, mint a legtöbb fórumtárs esetében.
Saját példámból is tudom, hogy nem lehetetlen egy 20+ éves gépnél sem a 10k alatti futás. Bár én is idén 2k km-t csavartam bele, ezzel lépte át a 10k-t, éppen.

Mindenesetre vásárlás előtt megnézetem egy szerelővel. Első olyan vas lesz, ami 50 ccm felett lesz, így semmilyen tapasztalatom nincs, hogy akár egy próbaút alatt kiderüljön valami.

Ahogy elnézem, újonnan SH300-at most nem árulnak, SH350i van, ami 2,2 mFt. Alatta van 125-ös és 150-es. És ugyanúgy, mint az autónál, a használt robogónál is legyen még a zsebben némi lóvé opcionálisan gumira, szervizre

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#87372) nyogo83 válasza macilaci78 (#87371) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nem a hajtasban kell megnezni a csavar fejet, hanem ugy altalanossagban, hogy mennyire volt hozzanyulva(blokk/dekni csavarok, idom csavarok ha ralatsz, fekeknel, stb). Itt jellemzoen a 12-15e kozotti futasteljesitmennyel arult robogokrol beszelek.
Azert, mert annyi futasteljesitmenynel egy gyari tarcsa nem fog koppra ugy elfogyni, barmit csinal vele, hogy cserelni kelljen. Illetve tul nagy szervizre sincs szukseg az alap olaj/szuro cseren, illetve hajtas ellenorzes/szijcseren kivul.

De ez akkor latszik szepen, amikor megnezel egy kulfoldrol behozott es egy itthon vasarolt kb azonos km-rel arult robogot, akkor ha a kulfoldi nem valos, latvanyos lesz a kulonbseg.

Amugy meg az utolso ket bekezdesed nagyon javasolt. En is volt, hogy hivtam bizonyos peldanyhoz magammal hozzaerto ismerost, mert akinek a keze alatt sok megfordul belole, tavolrol kiszurja.

[ Szerkesztve ]

(#87373) macilaci78 válasza nyogo83 (#87372) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Hahu-n úgy szűrök az SH300-ra, hogy magyarországi érvényes okmányokkal, tehát magyar rendszámmal forgalomban lévő példány. Az ABS-t is bejelölném mert fontos, de sok hirdető nem pipálja ki, pedig egy 2018-as gépben már alap.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#87374) #TOTTI válasza zombei (#87370) üzenetére


#TOTTI
őstag

Köszi, megpróbálom így valamikor.

(#87375) V.Stryker válasza nyogo83 (#87363) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Most jövök a Honda Dreamből. Rànéztem az uj SH150-re. Mit ne mondjak. Meggyőző. :) Ha elmenne a Bandit, rendelném is meg.
Sajnos honapokat kell rá várni.

Amúgy nagyon fasza minőségi benyomast kelt az egész motor.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#87376) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Automata szivató csere után helyre állt a rend, hidegen keveset, melegen sokat kapott, mert bele volt szakadva. Csere után rúgásra indult. Párszáz métert mentem is vele, meggyőző, de az első fék hiányzott. ;]

Pár másodperces videóm is van.

(#87377) FeniX-


FeniX-
aktív tag

Sziasztok, én is kicseréltem ma az akksit. Viszont, még mindig 3 indítózásból 1x hallom, hogy megakad az indítómotor, mintha ellenállásba ütközne, vagy - fülre olyan, mintha - túl nagy lenne a kompresszió. Lehet, hogy a másik akksit is ez "makkansztotta" meg? Ezeknek már össze kellett volna kopnia 6000 km alatt, úgy gondolom.

(#87378) Zoli bácsi válasza FeniX- (#87377) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Megfelelő aksit vettél, megvan az indítóáram? Akku saruk gondolom rendben vannak.
Garis még? Helyedben megnézetném a szakszervizben.
Az én robogóm önindítója mindig teker, soha egy torpanást, erőlködést nem hallottam.
Én megnézetném. Írtad, hogy lomha, meg 80km/h a vége. Régebben nézegettem videókat a neten, azért ennek a típusnak jobban kéne menni. :)

(#87379) FeniX- válasza Zoli bácsi (#87378) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szia, igen a nem euro 5-ös modellek jobban mennek, a videókat én is néztem.
Az előző akksi a gyári volt, ezt pedig az alkatrész.keeway.hu -n látott robbantott ábrás lista cikkszámlista alapján néztük.

(#87380) FeniX- válasza FeniX- (#87379) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Sík terepen el lehet hajtani 90-ig, de sok idő, és a legkisebb emelkedőre már visszalassulok 60-ra. Ja, és 3500-as fordulatnál, ahol van az 50km/h (óra szerint) ott kifejezetten van egy "rés", a befecskendezésben. Szerintem úgy van leprogramozva, hogy ott a legszegényebb a keverék.

[ Szerkesztve ]

(#87381) Zoli bácsi válasza FeniX- (#87380) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Elég karcsú. Egy Honda CBF 125-ösöm volt 10 éve, meg most a Piaggio Liberty. Mindegyik egy alap 125-ös. A közel 2m magasságomhoz voltam 135 kiló. De mindegyik elment a legnagyobb szélben is 80-al, meg a Bakonyban (Bakonybél környékén) is motorozgattam mindegyikkel, kisebb hegyek közt. A kis CBF visszakapcsolgatva meglepően fürge volt felfele, sokkal rosszabbra számítottam.
Amúgy amiket leírtál, nekem továbbra is az a véleményem, hogy valami nem kóser azzal a géppel. Az Euro5 átállás elvileg minimális teljesítményvesztéssel járhatna, tized lóerők.
Írtad, hogy hirdeted. Amúgy is azt mondanám, szabadulj meg tőle..... :)

(#87382) FeniX- válasza Zoli bácsi (#87381) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Igen-igen, van összehasonlítási alapom nekem is a korábbi gépekkel.
De Nyogónak is ugyanilyen van, csak más "testben" (K-Light) és neki meg a Sógorának nincs vele gondja. (Úgy tudom, neki is superlight-ja van)
Pedig azóta sem híztam 85kg fölé.

(#87383) draco31


draco31
veterán

Hello!
Van öcsémnek egy Malaguti F12 vizes.
Kapott két új gumit, km óra meghajtót ( remélem sokat csuklott aki kitalálta, hogy nem spirálos kell legyen )
50-esként lett véve. Aztán kapott 70-es hengert dugó, ami kell.
Volt karburátor csere is.
Aztán volt egy tömítés fáradás, úszott a henger, és eltörte a hajtórudat ekkor. Mondanom sem kell, jól esett a 40e-es gyári főtengelyt megvenni, mert csak ennek az évjáratnak szélesebb fél centivel a főtengelye, mint az összes többié.
Majd utána valószínű az olajozást felejtette el a gép, kukára ment a motor kb 500km után. Megint új henger, mert menthetetlen lett, dugó, hengerfej, vízpumpa többször felújítva teljesen.
De most már nagyon elege van abból, hogy mindig ereszti a vizet. Próbáltunk már mindenféle tömítést, de mindig ereszt valahol.
Szóval arra gondoltunk, hogy akkor legyen léghűtéses inkább.
Jól gondolom, hogy akkor kell a ventilátor lapát a vízpumpa helyére, annak a burkolat, meg olyan levegős hengerszett. Vagy ettől bonyolultabb a dolog?

Bár én azt javasoltam, hogy vigyük le a kertbe, és rakjunk alá tüzet. :DDD

ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\

(#87384) NYPD


NYPD
aktív tag

Karburátoron lévő csőbilincset, aminek a csavarjának a feje elkopott, nem fogja a csavarhúzó, hogy lehet leszedni roncsolás nélkül?

(#87385) FeniX- válasza NYPD (#87384) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szia, ha hozzáférsz fűrésszel, akkor keresztben belevágsz a csavarba és utána lapos csavarhúzóval megpróbálod oldani. Esetleg óvatosan "rákalapálni" egy mérettel kisebb csillag-kulcsot, ha rámegy.

Nekem anno a torx fejű olaj-leeresztő volt annyira szétkopva, hogy már csak egy imbusz ment bele, kalapáccsal.

(#87386) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Sziasztok,

Szerintetek mennyire érdmes erőltetnem a 150ccm? A 300-as gépeket a fogyasztás miatt elvetettem. 200 vagy az alá mennék be, de itt alíg van pár modell és árban is szemmel láthatóan drágábbak.

Ha viszont megbarátkoznék a 125-el, akkor jóval nagyobb kínálat és kedvezőbb ár lenne. Kérdés, hogy mennyivel vérszegényebb egy 125 a 150 vagy 180-hoz képest?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#87387) macilaci78 válasza NYPD (#87384) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Én Dremellel vágtam elnyalt csavarfejbe hornyot lapos csavarhúzónak. Sokkal kisebb helyigénye van, mint egy fűrésznek.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#87388) FeniX- válasza V.Stryker (#87386) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Ezzel a 'gyenge' keeway-jel simán mentem az M0-son. 80km/h, külső sáv. Nekem nem okozott gondot. Kikerültek.

(#87389) #TOTTI válasza draco31 (#87383) üzenetére


#TOTTI
őstag

Szerintem ennyi a különbség nekem volt mindkettő, egy lapát, henger, (hengerfej, stb.), meg a burkolat.

(#87390) NYPD válasza FeniX- (#87385) üzenetére


NYPD
aktív tag

Hát meglátom, de ott szerintem olyan kicsi a hely, hogy esélytelen, de ránézek mert úgyis állítanom kell a gázkar holtjátékán, mert már bortány, hogy csak kb 1-1.5 cm után nyit. :D Jövőhéten megy a szerelőhöz amúgy, átnézetek vele minden üzemanyag-kihajtás rendszert, ezt a pár hónapot bírja már ki rendesen gond nélkül. A bolond csavart esetleg megpróbálom alulról fogóval megtekerni, hogy legalább a feje kiemelkedjen, arra már fentől is rá fogok tudni fogni.

(#87391) Rivaul


Rivaul
addikt

Megjött a Motoforce 70-es henger. Gyárilag bele ütve az oldalába hogy 49.90ccm :D Láttam már más gyártónál ilyet képeken, de így élőbe vicces.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#87392) sityupityu válasza Rivaul (#87391) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Malossi-nál is ugyanez van... :DDD
Bocsánat, régen volt. Most már nem írnak rá semmit sem. :D

[ Szerkesztve ]

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#87393) FeniX- válasza FeniX- (#87388) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Na, rövidre zárom magamban a vitát, de leírom a konklúziót.
A hivatalos, kinyomtatott keeway manual szerint is 89km/h a végesebesség. Ez "ennyit" tud. Kész, pont.
Gondolkoztam még rajta, hogy esetleg a levegőszűrőnél ezt az "árnyékoló lapot", amin van 3 lyuk, kicsit módosítom (teszek rá még egy lyukat) de szerintem ezt az ötletet is elvetem.

(#87394) Rivaul


Rivaul
addikt

Jól megszívatott ma a Jog... Lehet berágott hogy az Apriliához vásárolgatok.
Leszaladtam a boltba még a hiányzó cuccokért itthonra. De a boltig sem jutottam. Leállt a kis város közepén. Kulccsal levettem a betekintő fedelet, csak 2 centin volt üzemanyag a csőben (tank tele). Többi tiszta levegő. Kb 3 hete cseréltem emiatt csövet mert a régibe egy szűrő volt közbe iktatva, gondoltam ott lehet valami gond. Azóta ment, de volt hogy be dadogott. Persze én felöltözve motorra nyakig, miközben 14 fok napsütés... Úgy voltam hogy belököm az árokba, de haza akkor sem tolom 3km-et. Szerencsére egy haver boltja a közelben volt, ott letettem. Én meg kutyagolhattam haza mint egy Michelin baba...

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#87395) FeniX- válasza Rivaul (#87394) üzenetére


FeniX-
aktív tag

El sem tudok jobb ingyen-szaunát elképzelni, mint fullra felöltözve próbálkozni berúgókarral indítani egy bármilyen motort, vagy tologatni. :-D

(#87396) Rivaul válasza FeniX- (#87395) üzenetére


Rivaul
addikt

Valóban. De legalább a b@szom domb tetején lakunk a város másik végén :DDD

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#87397) tothferenc válasza FeniX- (#87393) üzenetére


tothferenc
senior tag

Ez komoly? Mennyi volt a keeway? Csak hogy legyen valami viszonyitasi alapom.

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#87398) FeniX- válasza tothferenc (#87397) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Na most leírom, aztán a leendő vevők finnyogni fognak, ha megtalálják a fórumon. :) Mostmár ezek 930 környékén mennek, persze a beetető hirdetések még mindig ilyen 860-ról szólnak. (forgalomba helyezés + regadó 'not included', de az csak a kisbetűs résznél van)

Én is ennyiért vettem (860). Dobozban maradt model volt, a Suzuki Gyulainál.

[ Szerkesztve ]

(#87399) retesz147


retesz147
addikt

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni Tőletek. Az alany egy MBK Skyliner 125.
A motor cca 2 éve hengerfejes lett, mert nem kapcsolt be a hűtőventi és országúton nem vettem észre, hogy megfőtt a víz, mire észrevettem, már mindegy volt.
Fél év állás után megcsináltattam a hengerfejet, cseréltük benne ami kellett (szelep, vízpumpa, termosztát, stb.), kitakarították a karburátort ultrahanggal egy műhelyben, cseréltem tömítést és alsó membránt. A motor beindult, állva finoman lett járatva, de a karbi nem akarta az igazat. Alapjáraton szépen eljárt a motor, ha finoman ráhúztam a gázt, azonnal lefulladt, azonban ha rögtön full gázt adtam, akkor is szépen vette a lapot és kipörgött a motor. Azaz adagolni nem lehet, mert lefullad, de alapjáraton és full gázon elmegy.
Ismét beütött a krach és félre lett téve 1 évre, de most az a tervem, hogy tavaszra megcsinálom a mocit (lett közben Bp-n garázsom, így nem kell cca 200km-re vidékre járnom, hogy bütykölni tudjam).
Néha-néha nosztalgiázni jó lenne vele. Nálam van cca 18 éve, de most utóbbi 3 évben csak állt.
Van esetleg ötletetek mi lehet a gond? Gondolom karbi probléma, de nem jövök rá hogy mi. Nem vagyok tapasztalt szerelő, amolyan hobby szinten bütykölöm.

Továbbá a hűtőventit mi vezérli? Mert az még a mai napig nem kapcsol, így újra megfőzném a hengerfejet.
A venti jó, mert ha direktbe 12V-ra teszem, szépen forog, csak nem kapcsol. A termosztátot kicseréltem újra, az nyit, csak a venti nem kapcsol. Kérhetek ebben is segítséget?

Köszönöm szépen előre is!
Üdv.:
Kari

Xiaomi 13 eu dev...

(#87400) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Mára megvagyok a fékbetét cserével és a fékolaj feltöltéssel, végülis a levegő kiszívását választottam. Így már mentem is vele, nagyon jó, gps 8van' megvan, viszont, nyélgázon kb. 3-5 másodperc után fullad, ha vissza engedem kb. ennyi idő után megint tudom húzni.
Két kis videó:

Kis körbejárás - Gázreakció(könnyű kuplung)

Köszi annak, aki eddig ellátott tanáccsal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.