Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
RJ45
junior tag
...és nem folyik ki? Vagy a szívócsonkba szoktál befújni neki?
Az automata szívató miatt vagyok bizonytalan. Szakadt volt rajta az O gyűrű és nincs itthon, mert, ami van abból (mint kiderült) részben ilyen fekete gumisár lesz, szerintem az juthatott be a tűszelephez.
Amit a szívató alá tettem O gyűrűt valahogy ette a benzin vagy az ég tudja. A "gyári" szakadttal ment a motor hetekig, szóval a fém henger, amit a szívató mozgat elég méretpontos lehet ahhoz, hogy az már elég, amikor folyamatos üzem van, lehet az O gyűrű csak külső kosz miatt van rajta, hogy ne jusson be.
Nem tudom, nincs tapasztalatom, hogy ha ott a szívatónál továbbra is tömítetlenség van és mellette még száraz is minden, akkor az okoz e gondot...
A nagyobb gondom, hogy a karbi tömítései is, ahogy letöröltem róla a benzint fekete lett a rongy, szinte kenni lehet a gumit gondolom. Nem mertem utána bactatni. El nem szakadt egyik sem, de szinte semmi húsa. Ezek a karbi tömítések így formára vannak Európában? Kapható?
Picit már bánom, hogy belekezdtem, mert holnap bringázhatok megint.
Rivaul
addikt
Nem folyik ki. Nem agyon kell önteni vagy fújni Kiveszed a gyertyát, nyomsz bele 1-2 mp-et és vissza. Mindenféle karbira lehet idehaza kapni mindent is. A karbit kell tudnod milyen és az alapján már könnyű. Pl Gurtner, Kehini, Dellorto. Ezek a gyakori alapok, aztán ezek másolatait adják el (főként Dellorto-ét) minden néven mint Tun'r, Motoforce stb.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
GEPESZ66
veterán
Keeway Fact 50 2T légszűrőjébe vettem új szivacsot.
Milyen olajjal kell beitatnom beszerelés előtt?
Esetleg Síma 2T motorolaj, amit a tartályba szoktam rakni?
Mennyi olajat rakjak rá?
FeniX-
aktív tag
Hali, motorosboltban lehet kapni kifejezetten légszűrőhöz való olaj sprayt. Nekem is volt, és tök sokáig elég. Ha olajba mártogatod, akkor itasd le róla "a maradékot"
(értsd. ne csöpögjön róla, meg azért legyen szabad átjárása benne a levegőnek)
Szerintem, ha párszor kinyomod a szivacsból, ami rajta marad az pont elég lesz.
De a spray azért jobb, mert az kissé jobban tapad a szivacsra. A 2T olaj szerintem csak összekoszolja.
[ Szerkesztve ]
Zoli bácsi
őstag
Én sima, szintetikus 2T olajat használok a fűnyíró szivacsához.
Benzinbe kimosom, szárítom (ez neked persze nem kell). Aztán öntök rá kevés 2T olajat, jól átnyomkodom, ha kevés akkor még teszek rá. Addig, amíg mindenhol átissza az olajat a szivacs, és alapos nyomással gyöngyözi ki magából. Ekkor beszerelem. Füstöl első indításnál a gép...
Van direkt légszűrő olal spray is. Az biztos jobb.Majd megmondják a profik. De én nem vettem eddig a 30 ezres (10 éve) TESCO akciós MTD fűnyírómhoz.
Hirtelen kellett egy olcsó fűnyíró, családi ház vásárlásakor, hogy úgyis veszünk jobbat....
Szerintem hogy 10 éve megy, ez bizonyítja, hogy működik a légszűrő beolajozása, hatékonyan megfogja a port. Fekete lesz a benzin amibe kiáztatom, de szétszedéskor a légszűrő belső fele mindig tiszta.
[ Szerkesztve ]
macilaci78
nagyúr
Olaj spray-t használtam egyszer, a szivacsot is eldobtam 100 km-en belül...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
GEPESZ66
veterán
A robogó műanyag részeit, burkolatát mivel célszerű leápolni?
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Nikaré
őstag
Ez tuti fotoshop!
Zoli bácsi
őstag
Ha jó állapotú, akkor újszerűvé varázsolja egy kis glicerines vízzel való áttörlés. Gumi dolgokra keverem ezt a glicerines cuccot (Glicerin gyógyszertárba kapható, ezt kb 3-5x-ös mennyiségű vízzel higítom, egy csepp permetezéshez használt tapadót teszek bele, ettől elegyedik).Ha marad a gumik átkenése után, rákenem a fekete műanyagokra Ettől újszerű, selymes fénye lesz a műanyagnak. Persze lemosódik, lekopik, de átmenetileg szép. Nem vonzza a port, mint a szilikon.
Kissé jobb megoldás a kereskedelemben kapható műanyagápolók. Ezek fekete löttyök, amitől szép fekete lesz a műanyag, a karcolásokat is jól eltünteti. Pár mosás, eső után ez is eltűnik, lekopik.
A legjobb, tartós megoldás, vannak ilyen műanyag ápoló olajok, amik beszívódnak az anyagba, és tartós megoldást adnak. [link] Nem olcsó, de tartós megoldás.
macilaci78
nagyúr
Sajnos nem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
cool13
őstag
Szépen kérlek, többet ilyet ne. Köszönöm.
FeniX-
aktív tag
Pedig ezt jobb helyeken úgy hívják szakszóval, hogy csalánszopó. :-D
RJ45
junior tag
Fú de bekaptam a cumit megint, nem hiszem el. Ez a fekvő blokk Tehh... Múltkor az egyik deknicsavart nyaltam el, azzal coptam egy jót most meg, hát elképzelni nem tudod mi szívatott meg.
Ez a rövid fekvő mina ez olyan, hogy a tetején a műanyag borítás túllóg a blokkon, így a gyertyát nem is látni felülről, csak a hegyét. Így fordulhatott elő, hogy a gyertyakulcs belsejében lévő gumi alátét úgy rajta maradt a gyertya szárán, amikor levettem róla a kulcsot, hogy azt nem vettem észre, mert hát nem látszik, arra viszont elég volt, hogy lenyomja a gyertyapipát.
Én meg érted, a karbit néztem. Ott ver a víz, zavartan bactatom, mert hát kvázi csak azt szedtem szét, biztos én bactam el, csak ott lesz a baj.
Hála Istennek lusta voltam újra teljesen kivenni a karbit és aláfeküdtem, hogy az úszóházat levegyem, mondom megnézem van e benne nyál, mert hát biztos nem kap benzint és akkor láttam meg, hogy a gyertyapipa gumija nem ér a blokkhoz. Ott fogtam csak szagot, utána megnyomkodom csak nem megy feljebb és akkor már éreztem, hogy ugyan felmegy a fém hegyére a pipának, de aztán valami le is nyomja a hegyéről. Leveszem a pipát, újra aláfekszem és akkor láttam meg a gyertya szárán azt a vackot, amiről nem is tudtam, hogy ki tud jönni a kulcsból, hogy sz@rjon sünt.
Fú hát a fekvő mina feltalálójának anyukája azt hiszem csuklott egy picit.
Más:
Nekem digit műszerfalam van, de a km/h mutató analóg. Amikor ráadom a gyújtást magától felmegy 60km/h-ig és vissza nullára álló helyzetben, szóval valami elektromos cucc mozgatja.
Na most az van, hogy a 60km/h-án túl tud menni, de csak úgy egy centivel ahol már nincs skálázva mittom kb. úgy 70-ig, de ma megfeledkeztem magamról egy picit és arra lettem figyelmes, hogy fekszik az óra hozzátapadva a végálláshoz.
Ettől el tud ez romlani vajon?
Az elektromos cucc ilyenkor kapja az áramot, mert vinné feljebb a mutatót, de nem tudja.
Láttál már ilyet szétszedve?
Ebben mi van? Ki tudom nyírni vajon, ha nem figyelek? Új szíj és görgő tudod, aztán most figyelni kell, mert megy.
[ Szerkesztve ]
RJ45
junior tag
Ja, megnéztem amúgy a karbim pontos típusát. Mivel belpiacos japán motor, a karbi is japán.
TK 5KN1 a típusa.
Ide ha kattintasz és lefelé görgetsz akkor lesznek nagy képek róla. Ennek kéne megtudnom mi az Európai másolata, klónja a tömítések miatt. Most össze tudtam tenni még a gyári tömítéssel, de azért jó lenne egy tartalék hozzá.
nyogo83
Topikgazda
Egy nagyon pici micro stepper motor mozgatja a mutatot. Altalaban ugy van megcsinalva a vezerlese, hogy nem okoz gondot ha fizikai vegallasban akad meg sokaig.
Szerk:
Eredeti Teikei karbikhoz szenvedes talalni tomitest/alkatreszt
[ Szerkesztve ]
RJ45
junior tag
Ilyen digit műszeres az enyém is. Ez vajon több Jog-on van szerintetek vagy csak a CV50 típusé ilyen? Az érdekel, hogy ez is japán belpiacos holmi e, mint a karbim? Az a léptetőmotor nyilván filléres, szóval ha lehet kapni, akkor tojok rá. Mondjuk ilyesmit még talán e-bay-ről is lehet rendelni. Fene tudja, az életben nem láttam még ilyet, fingom sincs hogyan is néz ki.
3D nyomtatón láttam léptetőmotort, de azon jóval nagyobb motor van.
Rivaul
addikt
Teikei karburátor. Hogy őszinte legyek, ez nagyon belpiacos történet. Ha van hozzá felújító, azt képek alapján lehet beazonosítani nagyjából mert megnevezéssel nem nagyon bajlódnak itthon a shopok ezekhez. Jártam már így. Vettem vagy 3 szettet, mire egyet sikerült összehozni belőlük, annyi kis eltérés volt mindbe. Azóta ha ilyenbe futok, megy a szekrénybe és veszek használtan egy 12 Dellortot 5-6 ezerért. Azzal nem kell szenvedni mert a Tescoban is van hozzá minden.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
nyogo83
Topikgazda
Kb soha nem fog tonkremenni, nem teljesen olyan mint a hagyomanyos leptetomotor, illetve a vezerlese eleg okos.
Javitottam km orakat, autoet/motoret. Volt hogy uj km orat kellett a meglevo km-hez igazitani. Gari miatt nem akartam szetbontani az orat, hogy felprogramozzam az uj km-t, igy egy speci jelgeneratorrol meghajtva kb 300km/h-as jelet szimulalva ment tobb mint 24 oraig non stop. Nyilvan 80-as kijelzesen tul vegig megakadva a mutato, semmi baja nem lett.
RJ45
junior tag
Lehet az lesz. Én is néztem már, hogy milyen jó kis karbi az, csak aztán valami webshopban jött szembe közel 50k-ért és akkor így megsütötte a kezem a billentyűzet egyből, "na ha húzzunk innen" tudod.
Szóval használtan van gombokért is? Jó tudni, akkor az persze olyan gondolom, hogy kell hozzá venni egy teljes felújító szettet, mert nyilván azért adják el, mert nem sikerül beállítani...
Mondjuk annyira nem nagy kunszt talán helyre tenni,
és valamit el kell követnem mert sajnos cserés a tűszelepem, hiába tiszta most, így is csepeg picit.
Nem annyira talán, de csak elcseppen a motor alá.
Ez a TK tűszelep is olyan, hogy alu színű az oldala és fekete az eleje. Nem is láttam még ilyen tűszelepet.
Mondjuk van minden hozzá kint csak Google fordítóval kell már böngészni is, mert amúgy minden pálcika+hóember, egy qrva szót nem értek az egész weblapon meg ég tudja mennyi idő mire onnan ideér a postával.
Szóval használt Dellorto ...és ezek a filléres másolatok? Az olyan is mind amennyiért adják? Láttam, hogy egyiken-másikon le van szegecselve, hogy ne lehessen állítani? Úgy kell lefúrni róla, hogy odaférj a csavarhoz, de ennek mi értelme? Nem is értem. Hogy ne lehessen kitisztítani vagy ez így miért?
Ez szuper, köszi akkor hagyom hagy menjen. Úgy is csak addig megy így, amíg meg nem eszi a variátor a szíj széléről az extrát, azt meg így is, meg úgy is megeszi róla. Tökmindegy mennyivel megyek.
Rivaul
addikt
A 12-es kerül le elsőnek egy motorról ha tuningra szánják magukat az emberek. Emiatt egyáltalán nem igaz hogy bár mi gond lenne, azért adják el. Ezekkel nem is igazán van gond. Olyan legalábbis amit nem tudsz 3-4eft-ból teljesen megoldani. Minden webshopban van hozzájuk egyesével és komplett csomagban is alkatrész. Könnyen állítható, megbízható kis karbik. A 12-17,5 között amit találsz és szimpatikus, az mehet fel a gyári 50-re. A fúvóka méretet kell beállítani, de ennek is darabja max 500ft. Én nem vennék utánzatot. Egy normálisan kinéző eredetit meg lehet venni és utolsó porcikáig felújítani annak az árából.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
RJ45
junior tag
Nézegettem karbiszerelős vidiket és itt a tűszelepem ilyen alu fekete heggyel az enyém is és mit szerel a srác? Egy Stihl fűrész karbit. Rákerestem, bingó, 570Ft a tűszelepem, zsír. Kár, hogy nem már egy újjal tettem össze. Így, hogy tudom mennyire necces az új tömítés, már para megbontani újra, meg ott van az is, hogy
szemre tök jónak tűnt az enyém is. Nem értem miért nem zár el rendesen, tuti tiszta. Az a bajom, hogy a tűszelepfészek ebből a japán karbiból nem csavarható ki. Szóval ha az kopott meg akkor bahhatom.
Most tök jót megy végre a motor, pöccre indul.
Lehet most elkezdem nézegetni a vasakat aztán beszámíttatom valami fiatalabb Yamahába, aztán majd az új tulaj tesz rá egy új karbit, ha ennek vége lesz csak ezek a négyütemű gyenge vackok... meg látom, ahogy a vízhűtésekkel is vacakolnak emberek.
Lehet megbánnám a cserét, nem tudom.
Amúgy ez a gyári japán karbi ez 16-os, szóval a 12-es lehet kicsi lenne rá és nem menne ennyit végre. A nagyobb karbikat meg nem tudom cserélik e tuning miatt. Azt láttam, hogy többnyire 17,5-öt vesznek a tuning kipufogókhoz.
NYPD
aktív tag
Szia! Owatrol Polytrolt ajánlom én is jószívvel, én kb 2 hónapja (de lehet több is) kentem át vékonyan az összes fekete műanyag elemet a motoron, azóta is úgy néz ki. Pedig esőben, fagyban, mindenhogy mentem vele, többször betakarta a hó meg a sáros eső is utcán. Most, hogy jön az erősebb napsütéses idő, lehet majd jobban elkezd kopni, de eddig nem látom nyomát. Nem egy drága cucc, tán 2 000 Ft, és nagyon sokáig elég. Puha ecsettel, vagy szivaccsal, esetleg nem szöszölő ronggyal vékonyan ha áttörölgeted vele az elemeket, elég.
Narancs
őstag
Sziasztok!
Ti hogy motoroztok szemüvegesként?
Van olyan sisak amit tök kényelmesen lehet hordani szemüvegesként?
Melyik az a motorosbolt, ahol a legnagyobb felpróbálható válaszék van sisakokból?
Beauty is pain
nyogo83
Topikgazda
Evek ota felnyithatos sisakot hordok, nekem az valt be a legjobban ami kenyelmes. Abbol pedig mar a masodik NZI Combi 2 Duo-t nyuzom, elotte Caberg volt.
macilaci78
nagyúr
Tapasztalataim szerint bármelyik sisakhoz lehet szemüveget viselni, viszont egyiket sem sikerült szemüveget viselve felvenni, vagy levenni. A sisak után elölről tolom be a szemüveget a felhajthatónál is.
nyogo83: NZI Combi 2 Duo nekem nem kényelmes annyira, mint a Lidl-ös Crivit. Várom már, hogy újra lehessen kapni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
nyogo83
Topikgazda
Hopsz, tenyleg. Az NZI elott volt az is es tenyleg baromi kenyelmes volt(foleg azert az arert).
Egyeduli negativum, hogy kb 2 ev alatt kuka lett a belese, osszeesett a szivacs. Igaz, ez a kb 4 evvel ezelotti Crivit modell volt, tavaly neztem egyet es azert faragtak rajta mar rendesen, sokkal strapabirodbbnak tunik mindene.
De egy percig nem bantam meg, hogy megvettem. Most hogy mondod, lehet hamarosan lesz, mert szezon elejen szoktak arulni.
Valahogy le kell magam beszeljem rola, mert mar igy is 3 sisak van itthon
[ Szerkesztve ]
Narancs
őstag
Köszi, próbáltam betolni elölről (enyém is felnyithatós) de annyira semmi hely nincs, hogy nem ment. Az az igazság, hogy két éve motoroztam utoljára, azóta híztam is, szerintem a fejem is nagyobb lett vagy nem tudom, de nem kényelmes. Nem kicsit van mókuspofám, amikor rajtam van.
Beauty is pain
Narancs
őstag
Majd figyelek a lidis újságra
Beauty is pain
macilaci78
nagyúr
A Nagy Lajos király útján próbálgattam sisakokat, de gyakorlatilag nem találtam megfelelőt a 150k-s ársávban sem. Ez ilyen sajnos.
Volt, amelyikben állal el tudtam érni a sisak belsejét, a másik annyira szorított oldalról, hogy ráharaptam a pofámra. De a szemüveg mindbe befért.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
RJ45
junior tag
Végképp összezavarodtam. Ami az alvázba nekem be van ütve, az az SA16J, ez tuti, és hogy japán belpiacos, ez is tuti.
Ez alapján és az évjárat alapján viszont a japcsiknál most mondták 4st-ként futott.
[Az adatlapja] felett a kép egy az egyben az enyémmel egyező, de ami a bal oldalon van feljebb az viszont nem. Most akkor melyik a 4st vajon?
Ha rákeresek a CV50-re külsőre az is olyan, mint az enyém, de ott meg nem stimmel a kor. Most akkor mit hirdessek meg? Ott lett gyanús, hogy a CV 50 az 2001-2002 gyártás, aminél az enyém 100% hogy fiatalabb, ha a kereskedés nem vert át, ahol vettem. Szóval akkor vagy 4st vagy... más nem lehet ugye?
Átok JOG kitalálhatnának már valami új nevet is. Tök ciki, hogy száz éve használom és azt se tudom mi a pontos típusa és akkor én vagyok az eladó? Az meg pláne ciki, ha az jön le a hirdetésből, mintha fiatalabbnak akarnám hazudni, mint ami, de ha CV50 akkor meg nem lehet, akkor idősebb kell legyen.
Jön a kérdés mire üljek át. Amit megszoktam az adatlapja szerint
Maximum kimeneti (ps)6.5ps(4.8kw)/7000rpm
Maximális nyomatékot (kgf / m)0.68kg・m(6.7N・m)/6500rpm
A mai napig tudja emelgetni az orrát, ezen adatok alapján létezik 4T, amit nem fogok gyengének érezni?
Ha nincs, akkor 2T-ből mit érdemes manapság keresni a fiatalok között? Mondjuk 2015 utáni? Van egyáltalán még jó minőségű gyártó, aki nem fejezte be a 2T gyártását?
Van valami ötlet, hogy mit érdemes naponta megnéznem, hogy felbukkan e egy szép példány?
RJ45
junior tag
Na, megszültem, elvileg 2004-es JOG 4st. A gyártási év nincs esetleg még valahol rajta ezeken nem tudjátok? Mit nézzek meg, hogy 1000% legyen mielőtt meghirdetem?
Az milyen, hogy eladás előtt jövök rá milyen motorom volt? Frankón azt hittem, hogy CV50 erre kiderül, hogy nem is az
[ Szerkesztve ]
Rivaul
addikt
Vannak Vin Number kalkulátorok neten, de elég megbízhatatlanok. A műanyag idomok belső felébe bele van sütve viszont a gyártási idejük.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
mumtaz
senior tag
Nagyjából összerendeztem az aprólékokat a projekt kezdéshez.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
NYPD
aktív tag
Én is egy NZI Combi 2 Duo-t nyúzok napi szinten kb két éve, a párnázottsága ugyanúgy tartja magát, nem lötyög a fejemen. Az egyik hátránya számomra, hogy a plexi csak 3 állású, zárt, félig nyitott, teljesen nyitott. A pinlock van, hogy nagyobb hideg+eső kombóban bepárásodik, és hiányik, hogy alul résnyire meg tudjam nyitni. Ha sisakvásárlásra kerülne sor, akkor majd erre biztos figyelni fogok, hogy több fokozatban lehessen állítani. A másik, a beépített napszemüveg kb semmit nem ér, és torzít is, így azt nem használom. Amúgy azért az árért amennyiért én vettem még anno (38k), teljesen korrekt sisak. Tavaly megfogdostam a lidl-ös sisakot, hát engem nem győzött meg. Recseg-ropog, a belseje nem túl puha anyagból készült, nem tűnt túl minőséginek.
cool13
őstag
Scarabeo-ra ma felkerültek az új gumik. Viszont benzinszag volt a gép mellett. A tankot a szivattyúval összekötő cső adta meg magát. Vásároltam oda és a szivattyú utáni részre is új csöveket. Gondoltam berakok egy üzemanyag szűrőt. Kapott egy pici átlátszó egyszerűt. Ezt az első indítás után szétrobbantotta a nyomás. Vettem egy autókba való fémházas szűrőt. Azzal meg az volt a baj, hogy nem tudta kilégteleníteni magát. Ezért maradt a gyári megoldás, szűrő nélkül megy a cső az injektorig. Most abban maradtam magammal, hogy szűrve öntöm a tankba a benyát.
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Rogobot elővettem téli álomból, és azt csinálja h alapjaratnal simán villog az index, mindkettő. Viszont ahogy elindul az alapjarat felfele elkezd gyorsabban villogni, 4 ezret se éri el és már nem is villog csak kerreg mint állat. Biztosíték lehet csinálni triviális vagy hívjam a szerelőt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
nyogo83
Topikgazda
Nem kell aggodni, injektorosnal is van gyari szuro. Az uzemanyagpumpa egybol szuron keresztul szivja a benzint.
nyogo83
Topikgazda
Annyit tudsz csinalni, hogy atnezed a csatlakozasokat amik a kapcsolok fele mennek es megtisztogatod, illetve esetleg mersz egy feszultseget alapjaraton/emelt fordulatnal, nem-e szallt el a fesszabalyzod.
Ez a Grand Dink, ugye? Nekem ugy remlik ebben nem hagyomanyos index rele van, hanem egy kombinalt egyseg, eleg sok kabel jon-megy bele. Vegso esetben az adhatta meg magat, de ahhoz ki kell par dolgot merni, hogy biztosra lehessen menni.
mumtaz
senior tag
Ha ez ditech, ott biza bebukhat ugyanaz, mint nálam a Jetforce-nál. Gyári szűrő a pumpa előtt van és nem hiába. Ami dzsuva bekerül az üzemanyag pumpába, az ott rendesen el tudja dugítani a szelepeket. Én cumiztam ezzel. Gyárilag a szűrő a tankban volt, ami idővel lebomlott. Valószínűleg tárolásnál benne maradt benzin, vagy a fene tudja mi miatt. Viszont végül emiatt a pumpa állandóan eldugult. Ekkor lett átalakítva úgy, hogy a pumpa arrébb került, mert túl rövid volt a cső a tank és a pumpa között és itt a kettő közé bekerült egy ILYEN benzinszűrő. Fontos, hogy szűrőt nem a pumpa után, hanem még a pumpa elé kell beiktatni, hogy kosz már a pumpába se jusson.
A linkelt szűrőn van légtelenítő csonk. Nálam a jetforce-on a pumpa és a tank között egy légtelenítő csonkkal ellátott csőtoldat volt. Ezt vettem ki és a helyére került a linkelt szűrő. Viszont ez a szűrő elég nagy, ezért ez a pumpa gyári helyére került, a pumpa pedig a lábtartó alá.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
cool13
őstag
Igen az. Köszönöm a leírást. Már tudom kit kell zaklatni ha gondom akad majd.
cool13
őstag
Van benne gyári (5.) is ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
mumtaz
senior tag
Oszt emiatt nem tudtál aludni, vagy éjszakás vagy?
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
cool13
őstag
Az első a nyerő.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
GEPESZ66
veterán
Keeway Fact 50 2T levegőszűrőjebe vettem szivacsot.
A szivacs egyik feke mas színű,van valami durvánmbb reteg rajta.
Melyik réteg legyen befelé?
GEPESZ66
veterán
Az egyik szerelő azt mondta,hogy ha a Keeway Fact 50 2T-nél arra gyanakszom,hogy a karburator eldugult,akkor nem kell mindjart szetszedni.
Azt mondta,hogy a benzincsapról vegyem le a vákuumcsövet,spricceljek bele kis fektisztítót,ezutàn fújjak bele,majd helyezzem vissza.
Ezek utan inditsam be a motort.
Hükyeseg,amit javasolt,vagy van ertelme?
nyogo83
Topikgazda
A legszuronel a durvabb fele legyen kifele.
A vakuumcsobe spricceles egy hulyeseg ha dugulas van, attol nem fognak kitisztulni se a fuvokak se a emulzios cso jaratai ha lerakodas/eltomodes van
urbi73
senior tag
Sziasztok. F-15 - nek le lett cserélve a henger Naraky (50)cm "sport hengerre , meg Leo Vince ZX crom sport kipura . És a gyári levegőszűrővel nem akar menni (fűstől -erőtlen) .Levegőszűrő nélkül viszont teljesen jó , mondhatni bútál erő van benne. (70-es fúvóka van benne .
Direct szűrőt lehetne bele rakni , de nem akarnák mert nem sokat szűrne . Mi lehetne a megoldás?
[ Szerkesztve ]
-