Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57651) cinemazealot válasza péjé (#57647) üzenetére


cinemazealot
addikt

Érdekes, de ahogy makkmarce is írta, az oldalsó tartalom elnyúlt és eltérő nézőpontból más perspektívában "látható" (pontosabban periférikus látómezőben érzékhető), ami inkább eltereli a figyelmet a fő vászonról, mint segíti az abban való elmerülést. Nem beszélve arról, hogy az itt is gyakran emlegetett "sötét mozi" törekvés gyakorlatilag elvész az oldalsó vásznakról a fő vászonra szóródó, kontraszt romboló fények által.

Nem projektorral, nem fényvisszaverő felületekkel, hanem aktív képernyőkkel visszakapnánk a gamer setup-ok már jól ismert 3 monitoros konfigurációját, ami viszont továbbra is egyetlen néző számára nyújt kielégítő és perspektíva-helyes látványvilágot.

zseko