Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58501) sony89 válasza Pro Koryak (#58487) üzenetére


sony89
tag

Itt te most az újabb 4K DLP-s gépekre gondoltál a 800eFt - 1,5MFt közötti ár sávban?

(#58502) Pro Koryak válasza sony89 (#58501) üzenetére


Pro Koryak
addikt

Azokra is, mivel azok 0,47" dmd-vel vannak, fényerejük gyenge, optikájuk szintén.

(#58503) sony89 válasza Pro Koryak (#58502) üzenetére


sony89
tag

Láttál már SONY 290, 590 stb projektort hogy azok milyen képet tudnak 4K HDR-ben vagy SD ben? Ill a JVC újabb gépeit?
Azért ezeknek nagyon jó képük van és elég pontos szín leképezés, brutális jó kontraszt, stb, jó lehet nem olyan nagy a fényerő mint egy DLP de nem minden a fényerő...sőt.... :Y

(#58504) Pro Koryak válasza sony89 (#58503) üzenetére


Pro Koryak
addikt