Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57501) makkmarce válasza Vhiktor (#57500) üzenetére


makkmarce
őstag

óóó micsoda trükkök :) na ezért az egész katyvaszért igazán szégyelhetnék magukat :(

okoskodom, tehát vagyok

(#57502) BIGi75 válasza Vhiktor (#57500) üzenetére


BIGi75
senior tag

Ez honnan van? Tenyleg jó lenne, ha szabványosítanák ezeket a hdmi verziókat mind kábel, mind csatlakozó és aljzat esetén, mert így jó nagy összevisszaság van, és a gyártók is kihasználják ezt, mert majdhogynem azt ír a kábelre, amit akar. Mindenesetre úgy értelmezem, hogy valóban elég a 2.0 is DVre másolásvédett bluray-nál, egyéb anyagnál meg már 1.4 is. De akkor miért írják szinte minden 2.1 ismertetőben, hogy ez bizony már dynamic HDRt is tudja, ami igaz, de már az előző verzio is tudta.