Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53051) Vhiktor válasza BIGi75 (#53049) üzenetére


Vhiktor
veterán

Akkor nem kalibraltak rajta semmit. Meg ha a kontraszt és fényerő alaperteken van akkor hagyján de a feheregyensulynak nem szabad azon lennie.

Természetesen elmentjuk memóriába, de én lefenykepezem az összes beállítást és atkuldom e-mailben illetve magamnak is megtartom a gépen és felhőben is.

Epsonnak sok memoria slotja van, így ha az aktuális kepmodban el is nyomkodja a gyerkőc az értékeket egy gombnyomásra visszatoltheto a memóriából.

Ui.: bocsi az ékezetes és elirt hibákért, de utalok telefonról potyogni :)

[ Szerkesztve ]