Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ctrlaltdel13
őstag
Sim2 ht 300 evo-t ismeri valaki?
Mit érdemes tudni róla?
Milyen árat képviselhet új izzóval? -
mettek
addikt
-
Vhiktor
veterán
válasz Poloskin #52950 üzenetére
Mivel fehér a fal ezért majdnem mindeg hogy mennyit tudsz sötétíni illetve egy kis túlzással hogy 100ezres vagy 2 milliós projektort veszel. Mondjuk egy jvc vagy sony projektorral a natív feketeszintjuk miatt a Sötét jelenetekkel sokkal jobban jársz.
Mindenképpen gondolkozz el a falak és a mennyezet elfuggonyozesen a filmezés idejére. Többet fog dobni a képen mintha lecserelned egy sokkal drágábbra a projektort.
Ajánlom figyelmedbe az összefoglaló an látható grafikont ami szépen szemlélteti hogy a fehér Gál hogy öli meg a kontrasztot.4k teljesen felesleges ekkora nezesi távolságból ekkora képmeret mellett.
Jvc, sony, epson tw9300-9400 vonalon nezelodj.
Dlp fronton pedig használtan egy régebbi csúcsmodel[ Szerkesztve ]