Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBéci
legenda
-
cinemazealot
addikt
válasz ctrlaltdel13 #52346 üzenetére
Ez (ha jól értem) a mai gépek legtöbbjénél nem működne, mert azoknál a kép középpontjának tengelye (piros) nem merőleges a képsíkra (kék):
Így a géptest vízszintes mivolta nem hozza magával azt, hogy a vetített kép középpontja vízszintesen egy magasságba kerül a lencse középpontjával. Azoknál a gépeknél pedig, ahol van állítható lens shift (mint pl. Dorian gépénél is), ez a módszer még kevésbé tesz kimérhetővé bármit.
-
Dorian
félisten
válasz ctrlaltdel13 #52346 üzenetére
Szerencsére egyenes az alja, tegnap meg is nèztem, van a vìzben bőven
[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
ctrlaltdel13
őstag
válasz cinemazealot #52354 üzenetére
Hú most meg fogtál.
Nálam f22 van ott így csináltam.
Utána ellenőriztem a kép szélességét alul felül.(torzul e)
Mindezt nulla függőleges len shift-nél. -
Markimark30
csendes újonc