Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#52551) tobias40 válasza Ijk (#52543) üzenetére


tobias40
veterán

Dobnál róla képet hogyan néz ki?
Én is vmi olyanon gondolkodom mintha a rolós vásznat feszíteném ki csak nem az oldalfalra hanem az egész mennyezetre.Nem tudom mennyire lenne "monstrum" kinézete a tartó konzoloknak.. :U
Ezt a c-profilosat nem értem.. :(
Nálam még az is gond hogy az ablakon hiába van redőny ami jól besötétít,nagyon átlátszó a fényfüggöny és így visszaverődik a kép az ablakról! :W

A Vhiktor-é azért jó mert szinte semmi nem látszik ha leveszi a vásznat csak a 4 kampó ha jól értettem.

[ Szerkesztve ]

(#52552) Pro Koryak válasza sepsi0 (#52549) üzenetére


Pro Koryak
addikt

https://www.arukereso.hu/projektor-c88/lg/hf60lsr-p458190201/#velemenyek
"Hátrányok