Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#53851) Reggie0 válasza stickermajom (#53848) üzenetére


Reggie0
félisten

Ebben egyetertek, a jo autokat kevesbe akarjak fiatalon eladni. Ezeket nem veletlen nemetbol szokas behozni, mert ott sokkal gyakoribb a berles/lizingeles ami miatt fiatalon cserelik. Itthon aki meg jo autot megszerez, az meg akarja tartani hosszutavon.
Viszont ettol meg nem lesz sehogy sem jo auto a vitara, max kenyelmes dontes, mert nem kell utana jarni. Pont ezert is irtam, hogy a vitaraval jarok azert egy behatarolhato vevoi kor, akiknel a minoseg masodlagos szempont lett es hat a vezeteshez is annyira erthetnek mint az autohoz(ezek azert osszefuggo dolgok). Ugye onnan indult az egesz, hogy philoxenianak nem tetszett amikor azt irtam, hogy a kozuton a vitarasoktol jobb felni.

[ Szerkesztve ]

(#53852) dh66e


dh66e
veterán

Ez most melyik topik is srácok? :U

(#53853) cappa72 válasza dh66e (#53852) üzenetére


cappa72
nagyúr

dühöngő topik :DD , nem?

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#53854) Pickit3 válasza Reggie0 (#53850) üzenetére


Pickit3
aktív tag

"hanem a Suzuki Vitararol, ami kozismerten egy szar olcso konstrukcio."
Nem akarok rosszindulatú lenni, de szerintem még nem ültél Vitarában. A közismert hibáit sorold már fel légy szíves.

(#53855) MasterMark válasza Pickit3 (#53854) üzenetére


MasterMark
titán

Nem csak úgy lehet szar valami ha konkrétan hibás.

Switch Tax

(#53856) Reggie0 válasza Pickit3 (#53854) üzenetére


Reggie0
félisten

Irtam mar parat, mint pl. az elpattogo silany felfuggesztes, kerekzaj, imbolygo kasztni. De ott van a bazari olcso muanyagok, csunya muszerfal, foleg ha olcsobb valtozatot veszel es nincs kozepen ora, csak egy muanyag vakdugo. Tobben is ultem, vezettem is.

[ Szerkesztve ]

(#53857) bul07


bul07
nagyúr

[link]
Kezdeném a kis újánál, majd haladnék felfelé, és minden egyes csontot eltörném a kezén
Teljesen mindegy mi hogy, kocsit nem bántjuk

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#53858) Zolás válasza Reggie0 (#53856) üzenetére


Zolás
addikt

Elpattogó felfüggesztés nálam nincs, ellenben a nyári eco gumi kritikán aluli, és zajos is. A műszerfal nekem tetszik, órát meg vehetsz az olcsóbbikba is. A probléma amit felsoroltál egy gumicserében, és egy órában kimerül.
Bazári műanyag más autókban is található, csak azok sokkal drágábbak. Az, hogy neked speciel nem tetszik az autó, az ízlés dolga, de ez is jól van így. Viszont ettől még nem lesz rossz.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#53859) biker válasza Reggie0 (#53856) üzenetére


biker
nagyúr

nekem GLX 1.6AT vitara volt, ahol van óra középen :) meg fullbőr, meg LED, meg minden
Egy jó gumi erősen csökkenti a kerékzajt, ellenben az elpattogó hátsó gagyi futómű az sajnos igaz.

Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

(#53860) dh66e


dh66e
veterán

Amerikában győzött a népharag.[link]

[ Szerkesztve ]

(#53861) Reggie0 válasza dh66e (#53860) üzenetére


Reggie0
félisten

Amugy a gyalogost is megbuntettek?

(#53862) dh66e válasza Reggie0 (#53861) üzenetére


dh66e
veterán

Mozgássérült -de ez csak adalék-,mindenki látta hogy nem ér át.Megkezdte az áthaladást a zöldben a szabályok ott is olyanok mint nálunk ilyen esetben.

(#53863) Lauda válasza dh66e (#53860) üzenetére


Lauda
félisten

Ha nagyon szigorúan vesszük, már el sem szabadott volna indulnia a gyalogosnak, mivel villogott a lámpa és tudhatta, hogy annyi idő alatt nem fog átérni. Meg kellet volna várnia a következő zöldet. Az autóst meg börtönbe zárnám.

[ Szerkesztve ]

(#53864) Reggie0 válasza dh66e (#53862) üzenetére


Reggie0
félisten

A villogo lampa az zold? Nalunk villogo lampanal nem lehet lelepni.

Igazabol nem az a kerdes, hogy latszott ater-e, hanem szabalyosan indult-e el. Fuggetlenul attol, hogy az autos mit muvelt, a gyalogosnak is jarna egy buntetes.

[ Szerkesztve ]

(#53865) dh66e válasza Reggie0 (#53864) üzenetére


dh66e
veterán

Jogos, villogot, akkor már nem indulsz el ha épp az elméd,nála nemcsak mozgásszervi problémák voltak.

(#53866) Chris Kiki


Chris Kiki
senior tag

Az autós meg a tilos jelzésen hajt át, már csak ezért is meg kellett volna büntetni, függetlenül az eset bunkó mivoltától.

Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever

(#53867) stickermajom válasza Chris Kiki (#53866) üzenetére


stickermajom
addikt

Ezt miből sikerült kikövetkeztetni?

(#53868) Chris Kiki válasza stickermajom (#53867) üzenetére


Chris Kiki
senior tag

Nem is tudom. Talán a jelenet megnézéséből?

Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever

(#53869) stickermajom válasza Chris Kiki (#53868) üzenetére


stickermajom
addikt

A becsatlakozó útról balra kanyarodó autósok lámpája nem látszik a felvételen.

(#53870) Krogoth válasza Chris Kiki (#53868) üzenetére


Krogoth
senior tag

7 mp telik el a gyalogos pirosra váltása és az autó megjelenése között. Ez bőven elég idő, hogy a kocsi szabályosan, zöld jelzésnél indulva odaérjen.

(#53871) Chris Kiki


Chris Kiki
senior tag

Értem. Én azt figyeltem, hogy a gépjárművek forgalmi lámpája még piros volt, mikor a gyalogost elsodorták.

Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever

(#53872) Reggie0 válasza Chris Kiki (#53871) üzenetére


Reggie0
félisten

Igen, altalaban a keresztiranyban piros szokott lenni a lampa, kulonben minek lampas keresztezodes.

(#53873) Atomgeszi válasza Chris Kiki (#53871) üzenetére


Atomgeszi
veterán

De az nem a(z innen nézve) lentről jobbról balra kanyarodók lámpája.. Hanem akik jobbról jönnek. Azoknak, ha zöld lett volna meg még a lentről jövőknek is, akkor lett volna igazán nagy csatt.

(#53874) Chris Kiki


Chris Kiki
senior tag

Értem, de azért írjátok le még néhányan.

Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever

(#53875) Atomgeszi válasza Chris Kiki (#53874) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Nem frissítettem mielőtt elküldtem, aztán közben már ott volt a válasza. :D

(#53876) Lauda


Lauda
félisten

(#53877) dh66e válasza Lauda (#53876) üzenetére


dh66e
veterán

Esze ennek sem sok van az biztos. :(

(#53878) MasterMark válasza Lauda (#53876) üzenetére


MasterMark
titán

Remélem záróvonal átlépésért is büntetett. :D

Switch Tax

(#53880) dh66e válasza Reggie0 (#53879) üzenetére


dh66e
veterán

Agyatlanok egytől egyig.

(#53881) mezis válasza Reggie0 (#53879) üzenetére


mezis
nagyúr

Alap szabály: ha nem látok túl az előttem menőn, akkor NEM követési távolságot, hanem FÉKTÁVOLSÁGOT kell tartani! :Y

És ha bármilyen veszély helyzetet jeleznek, akkor hagyjuk "levegősre" a sávokat.

Miért voltak a középső sávban a kamionok, ha mellettük szabad volt a szélső sáv ? :F

mezis

(#53882) MasterMark válasza mezis (#53881) üzenetére


MasterMark
titán

Az nem szabad sáv, hanem valamilyen gyorsító sáv. A leálló sávba húzódtak félre.

Switch Tax

(#53883) mezis válasza MasterMark (#53882) üzenetére


mezis
nagyúr

Igaz, ott a vége a sávnak. :o

Azt a két hülyét meg ott kellett volna tartani egy teljes műszakra. Vagy beállnak dolgozni, vagy ott állnak és integetéssel próbálják felhívni az érkezők figyelmét a veszély helyzetre.

mezis

(#53884) Reggie0 válasza mezis (#53881) üzenetére


Reggie0
félisten

Plane, ha tereles van, akkor elobb utobb lesz akadaly is a savban.

Mondjuk beszerezhetnenek valami jobb energiaelnyelot, ami tonkreteszi a becsapodo auto motorjat, es akkor egy ideig a kozveszelyes soforoket ki lehet vonni a forgalombol.

Amugy azt sem ertem, hogy autopalya felhajtonal miert nincsen rugos tuske az utban, ami az ellentetes iranyban hajtoknal kivagja a gumit. Amig alacsony a sebesseg ez sokkal biztonsagosabb, mint a szemben felhajtokat kerulgetni meg uldozni rendorautoval.

[ Szerkesztve ]

(#53885) aprokaroka87 válasza Reggie0 (#53884) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Az energia elnyelő a közútasok életét probálja meg védeni.

Persze ha az autós nem figyel, vagy esetleg nem érti hogy mit mutat az bazi nagy sárga villogó nyíl, akkor nem nagyon lehet mit tenni.

A munkavégzés előtt meg gondolom ki is volt táblázva.

(#53886) Reggie0 válasza aprokaroka87 (#53885) üzenetére


Reggie0
félisten

Persze, ez egyertelmu.

(#53887) FireFox1996 válasza mezis (#53881) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Hülyeséget írtál, mert szerintem követési távolság > féktávolság.
És a követési távolságot kell betartani.

[ Szerkesztve ]

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#53888) MasterMark válasza FireFox1996 (#53887) üzenetére


MasterMark
titán

A követési távolság kisebb, a féktávolság nagyobb.

Ez azért van, mert az előtted lévő autó nem azonnal a helyén marad amikor megáll, hanem neki is fékeznie kell, neki is van egy féktávja. Így ha együtt fékeztek, akkor egyszerre lassultok.

A követési távolság csak a reakció idő kell legyen amíg te is lenyomod a féket mögötte, onnantól a féktáv már közös.

Pont ezért írta, hogy ilyenkor úgy kell mögötte menni, hogy a teljes féktávod meglegyen. Azaz ha beakad egy ilyen akadályba akkor tényleg azonnal megáll, vagyis nem elég a reakció idő távolság (követési távolság), hanem a teljes féktávra szükséged van.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#53889) FireFox1996 válasza MasterMark (#53888) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Akkor én értelmeztem/tanultam/emlékeztem rosszul, nekem követési távolság = észlelési idő + fékút.

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#53890) MasterMark válasza FireFox1996 (#53889) üzenetére


MasterMark
titán

Követési távolság az csak az észlelési + reakció idő. Azaz ameddig észreveszed hogy fékezni kéne, illetve lenyomod a pedált.

A féktáv közös.

Switch Tax

(#53891) FireFox1996 válasza MasterMark (#53890) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Ok.
Lényeg ugyanazt írta a kolléga és én (akartam), csak összekevertem a fogalmakat :W

[ Szerkesztve ]

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#53892) Lauda válasza FireFox1996 (#53889) üzenetére


Lauda
félisten

A fékútra nincs szükség, mert ahogy írták is, az előtted haladónak is fékeznie kell, tehát neki is van fékútja. Kivéve persze, ha elédeportálódik egy mount everest, amire elég kicsi az esély az utakon, tehát erre nem kell számítanod. Általános szabályként azt szokták tanítani, hogy a sebességed felét tartsad méterben a másik autó mögött. Ez egy biztonságos követési távolság jó útviszonyok mellett.

[ Szerkesztve ]

(#53893) MasterMark válasza FireFox1996 (#53891) üzenetére


MasterMark
titán

Igen, a lényeg ez. Ha nem látsz akkor tarts sokkal nagyobb követési távolságot, felkészülve a váratlanra.

Lauda: Sajnos ez pont egy olyan eset. Ha kimennek az ember elől hirtelen és beragad mint a videón, és ott egy álló akadály várja akkor szívás.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#53894) Lauda válasza MasterMark (#53893) üzenetére


Lauda
félisten

Igen, ez egy ritka szituáció. Azonban a követési távolság messze nem volt megfelelő.

A nyerges szerelvény hossza legfeljebb 16,5 méter lehet. Ebből kiindulva a két autó között nem nagyon volt 20-25 méternél nagyobb távolság. Ha a nyerges halad a korlátozásos (tacho korlát) 89 km/h-val, akkor a belső sávban haladók tempója minimum 110-120 km/h lehetett. Ilyen sebesség mellett 50-60 méter követési távolság lenne a biztonságos. Ha ezt betartja, nagy eséllyel megállt volna a közútas kocsi mögött. Ezen kívül ha nem a seggében halad, észre is vette volna szerintem az akadályt jóval előbb, mivel még íve is volt az útnak és akkor még korábban fel tud készülni.

[ Szerkesztve ]

(#53895) FireFox1996 válasza Lauda (#53894) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

Sajnos az én tapasztalatom is az, hogy nagyon nagyon sok idióta vezető van, aki mindig másnak a seggében jár, akár városi utakon akár autópályán :W
Mondhatom, hogy minden 2-ik autós ilyen, de ez nem igaz, mert akkor csak 50% lenne az arány, de szerintem ennél még jóval nagyobb az arány.

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#53896) Reggie0 válasza FireFox1996 (#53891) üzenetére


Reggie0
félisten

(#53897) Reggie0 válasza FireFox1996 (#53895) üzenetére


Reggie0
félisten

Autopalyan sajnos nem tudsz a masiknak nem a seggeben menni, mivel ehhez van szokva mindenki, ezert ha a rendes kovetesi tavolagon mesz mogotte, akkor sosem erzekelik az elozesi szandekot.
Meg azert a reakcioido sem feltetlen az a tankonyv szerinti 1 masodperc, jelentosen lehet rajta roviditeni olyan aprosagokkal, mint pl. a bal labadat a kulung helyett a feken tartod.(automata valtonal ezt mindig lehet igy, manualnal csak ott ahol nem nagyon kell valtani, mint pl. autopalya)

[ Szerkesztve ]

(#53898) FireFox1996 válasza Reggie0 (#53897) üzenetére


FireFox1996
őstag
LOGOUT blog

ezt olyan rossz szokásnak tartom, hogy bal lábaddal fékezel. :Y

<< Nem szabad félni a kudarctól, játszd végig a játékot ! >>

(#53899) Reggie0 válasza FireFox1996 (#53898) üzenetére


Reggie0
félisten

Persze, mert ezt tanitjak az urvezetoknek. De amugy hulyeseg, gepelni sem csak jobb kezzel gepelsz, a bal oldalad is alkalmas mindenre.

[ Szerkesztve ]

(#53900) MasterMark válasza Reggie0 (#53899) üzenetére


MasterMark
titán

Versenyen meg alap a bal lábbal fékezés.

Meg a jobb lábbal egyszerre gázt adni, meg a féket nyomni, miközben bal lábbal kuplungolsz.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.