Lehetni mindent lehet, sot fel ev alatt is agyon lehet vagni. Csak eppen nem jellemzo, ha meg cegtol veszed, akkor ugyan ugy van ra szavatossag illetve gyartoi gari, amit kb. ugyanakkora problema ervenyesiteni mint uj autonal a garit, mert a hiedelmekkel ellentetben az sem megy siman.
Az uj szar kocsi, akkor is szar kocsi, ha uj.
Jobb is, ha nem markaszervizbe hordjak az autot, ott sokkal kevesbe valoszinu, hogy normalis szerelot kapsz ki, mert az araik ellenere a szereloket nem szeretik megfizetni. Meg ket olajcsere kozott sem biztos, hogy mar latni fogod ugyan azt a szerelot. Egyedul a garancia miatt kenyszerulnek az emberek oda hordani az autot, nem veletlen utana nem viszi oda senki. Mert nem hogy draga, a minoseg is nulla.
A 2 eves auto problemait meg ugy adod elo, mintha ezek a jarmuvek nem uzemelnenek 10+ eves korukig, azok honnan kerulnek akkor elo, ha olyan nagy a kockazat mar 2 evesen is? Sehol, fel van fujva a problema, mintha a horrorsztorik minden masodik eladasnal elofordulnanak, pedig egyaltalan nem az a jellemzo.
Most nem a motorokrol beszeltunk, hanem ugy am blokk a minosegrol. Se nem a Dusterrol, hanem a Suzuki Vitararol, ami kozismerten egy szar olcso konstrukcio. Gondolj peldaul a felfuggesztesere, a legotvarabb tipus, persze olcso szervizelni, mert keves alkatreszbol all, itthon ez a szempont sokak szemeben. Aztan, hogy elpattog meg a villamossinen is az kit erdekel, hiszen uj auto.
Aztan ott van a zajszigeteles, olyan durvan hallatszik a gumi hangja, hogy mar csak azert is 90-nel mennek az autopalyan, mert nem lehet megmaradni benne. Es lehetne sorolni a hibakat.
[ Szerkesztve ]