Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84551) balazs1956


balazs1956
senior tag

Sziasztok, segítség kéne!

Gearbesttől rendelt áru, úgy néz ki, hogy vámkezelésre fog kerülni.
A postai nyomkövetésen egy kedves hölgy elmondta, hogy milyen dokumentumokat kell mellékelnem a nyomtatványhoz.
Szerinte a GB visszaigazolását, a Paypal email-jét, fényképet az áruról, a Paypal számláját, amit a Paypal oldaláról szedjek le.
A kérdésem a következő lenne: nyomtassam ki az adott leveleket, és ezeket beszkennelve küldjem vissza, vagy ahogyan a hölgy mondta, print screen-nel nyomtassam ki.
Melyiket fogadják el?
A Print Screen-en egy csomó infó van, ami nyilván nem rájuk tartozik.
Tehát: Milyen iretok kellenek, és milyen formában?

Előre is köszönöm a segítséget.

Ja, és még egy : a vámkezelés elindításáról semmi értesítést nem kaptam, csak a postai ügyintéző mondta, hogy indítsam el akkor gyorsabb lesz.
Pár perc múlva újra hívom őket, és ekkor egy másik ügyintéző azt mondta, hogy ez csak egy előzetes vizsgálat, amin minden árú átmegy, és addig ne foglalkozzak vele, ameddig nem kapok valamilyen értesítést(telefonszámom rajta van a csomagon, az email címem nincs.)
Akkor most mi a teendő?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.