Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65001) Dominó85


Dominó85
veterán

RR204480149AT - ez meg mi?
Q3420764286XX - ez meg sweden post?

* Péter - 06302461862 *

(#65002) buca84 válasza buca84 (#64323) üzenetére


buca84
őstag

Írtam a belga postának az ügyem miatt. Ezt írták:

Dear customer,

On 23/12/2015,you have submitted a complaint regarding shipment BLVS1376360000159179.

At the start of our investigation, we determine whether the sender is a contractual customer.

If the sender frequently uses our services, there is a contract between bpost and the sender. In this case bpost acts as a subcontractor.

In such a case there is the opportunity for you to address your complaint directly to the sender. He will investigate your complaint and take care of any compensation or replacement of your shipment.

If you have further questions, we are waiting for you at number +3222 012345. Please mention your reference number from 1-4645937553 to facilitate the follow-up of your file.

Best regards,

Ezt megírtam tegnap az everbuying-nak is. Hogy vegyék fel a belgákkal a kapcsolatot. Ezt a választ kaptam:

Dear xyz,

I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address:
customers: xyz, shipping address: street , city: , state: , zip_code: , country: HU, phone: 36

2)Please contact your local post office in charge of your area,stating your name and address.In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

3)We shipped on date 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on Date 2016-2-18.

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost. Some other providers would even use a 180-day deadline after shipment.As a proof of goodwill, we Everbuying commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

This ticket will be closed. If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Thank you for your patience collaboration.

Best Regards
Carissa
Everbuying Customer Service
http://www.everbuying.net/

Tegnap lementem a helyi postára: semmi. Felhívtam újra a központi postát. Semmi. Részemről megtettem, amit lehet. Az everbuying meg nem. Úgy érzem jogos már a claim. Részemről nem ajánlott bolt. Az időhúzást érzem. Az meg milyen dolog már, hogy a lezárják a nyitott ticket-em. Ha most megint nyitok egy újat náluk, akkor már negyedszerre kell olvasnom ugyan azt!?

Mondjuk a "Once we recive all..." bekezdést nem igazán értem. Ha ezt segít vki elmagyarázni, megköszönném.

(#65003) Zolee_70 válasza buca84 (#65002) üzenetére


Zolee_70
senior tag

Ha minden fent részletezett tételt megkapnak, egy megfelelő megoldást fognak javasolni az ügyedre azon a napon.

[ Szerkesztve ]

>> WoT: Zolee70 << I'love WG. Ja, mégsem.

(#65004) buca84 válasza Zolee_70 (#65003) üzenetére


buca84
őstag

Köszi!

Akkor nem értem, hogy a ticket-et miért zárták le? Akkor megírom nekik egy újban...

(#65005) luck66 válasza Dominó85 (#65001) üzenetére


luck66
tag

állítólag az svéd,én is ilyet kaptam a Gb.-en,most várunk

(#65006) Dominó85 válasza luck66 (#65005) üzenetére


Dominó85
veterán

Lehet beújítottak volna a svéd postánál 2016-tól? Sebaj, csak érkezzen meg mindkettőnk csomagja. :K

* Péter - 06302461862 *

(#65007) buca84 válasza buca84 (#65004) üzenetére


buca84
őstag

Megírtam nekik a kért részleteket. De már agyf@szt kapok a válaszaiktól. Már ötödször írok le nekik MINDENT!

Ezt válaszolták:

Dear Costumer,

Thank you for your recent order on Everbuying.com

We sincerely sorry to hear this about your item.

We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.

Please review our warranty here: http://www.everbuying.net/m-article-id-16.html

Therefore we kindly ask you to follow these steps:

1.Please describe the problem with your item in details (what happened and when?) stating your order number.

2.Please tell us what steps you have already taken to solve the issue.

3.Please give us the item code indicated on the outer package.

4.Please send us clear pictures or videos of the defects in good lighting.

Ideally, the photos/videos should be clear and focused, under good lighting conditions, and taken at close and medium distance.

Please keep the attachment below 2MB and use any of these formats gif, jpg, png, bmp, doc, xls, txt, rar, ppt, pdf.

We will do our best to help you. We look forward to hearing from you.

Best Regards

Everbuying Customer Service

http://www.everbuying.com/

Aki jártas ilyesmi reklamációban, az tudna segíteni?
Nem garanciális probléma. nem érkezett meg a rendelt telefon.
Az előző levelemben leírtam nekik, hogy vagy küldjék újra a telót vagy fizessék vissza a pénzem és ezek után felejtsük is el egymást örökre. Most mit értetlenkednek?

[ Szerkesztve ]

(#65008) nimfas


nimfas
addikt

Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy rendeltem asszonynak egy Meizu Metal telefont az oppomart.com oldalról, meg is jött. Előtte néztem, international rom-mal árulták, frekvenciákat is néztem, 4G-n kívül minden stimmelt. De a telefonon mégsem tudom beállítani a mobil netet. Próbáltam mindkét sim foglalatot, 100 féle ajánlott beállítást. Másik telefonban megy a sim-ről a net.
Szóval jó eséllyel kínai belpiacos telót küldtek.

Tegnap írtam nekik emailt, mtk engineer programból szedett frekvencia képekkel hogy mi a szitu és szeretnék megoldást kérni, postai címet hogy hova tudom visszaküldeni.... Még nem jött válasz eddig.

Kérdésem az lenne hogy indítsak PayPal vitát a dologról, vagy meddig érdemes várni?
Továbbá hogy a postai csomagot hogy adjam fel, hogy követhető legyen, ne kerüljön egy vagyonba es a PayPal is visszatérítse (mert úgy hallottam van ilyenre is mód) ehhez milyen papirt kell kérnem a postán?

Most jártam így először, ezért kérdezem hogy ne csináljak hülyeséget!

Előre is köszönöm!

Üdv.

(#65009) nimfas válasza buca84 (#65002) üzenetére


nimfas
addikt

Szia, szerintem a fejed tetejére is állhatsz, mégpedig ezért :
"3)We shipped on date 2015-11-18.Therefore your delivery deadline will expire on Date 2016-2-18."

Február 18 előtt ne számíts semmi intézkedésre tőlük....

(#65010) buca84 válasza nimfas (#65009) üzenetére


buca84
őstag

10-25 munkanapot írtak a szállításra. A 25 munkanap lejárt dec. 23-án.

(#65011) nimfas válasza buca84 (#65010) üzenetére


nimfas
addikt

Igen, nekem gearbest esetem volt... Mutattak egy linket amin valóban 60 nap szerepel, de amolyan apróbetűs rész. Rendeléskor valóban 10-25 nap volt az árú mellett írva.
PayPal-os ügy lett belőle refund lett a vége. Cucc azóta sem ért ide....

(#65012) buca84 válasza nimfas (#65011) üzenetére


buca84
őstag

Már indítottam dispute-ot, ami most már claim. De semmi reakció.
Meg a vérnyomásomat emelik csak feljebb a fentebb írt válaszaikkal.

A paypal topikban azt írták, hogy valaki 31 napra kapta meg a csomagját az everbuying-tól. Illetve mindent megkapott tőlük. ez nem vigasztal cseppet sem.

[ Szerkesztve ]

(#65013) Zeki válasza blueMerle (#64946) üzenetére


Zeki
nagyúr

Jó esetben.

Ahogy anno leírtam, mindegyik kínai hazudik mint a vízfolyás, csak add nekik a pénzed. Aztán majd lesz valahogy. Jobb esetben tényleg van és elküldik, és megkapod.
És ez még csak a vásárlás.

Na és garis ügyintézés kell? Az lesz ám a tortúra!

Bár igaz te rengeteg rendelésen vagy túl, így minek is magyarázok? Te már semmin sem csodálkozol, semmin sem akadsz ki.

Én sem.
Mert már itthon is ugyanígy átvernek.

(#65014) Janaboy válasza Dominó85 (#65001) üzenetére


Janaboy
veterán

At: osztrak?

Janaboy

(#65015) Dominó85 válasza Janaboy (#65014) üzenetére


Dominó85
veterán

Én is erre gondoltam, de még sohasem láttam ilyet. Meglátjuk milyen időt fut és hogy nyomonkövethető-e rendesen.

* Péter - 06302461862 *

(#65016) luck66 válasza Dominó85 (#65006) üzenetére


luck66
tag

lehet,
mert eddig nekem kétfajta Svéd postás volt :
1, az R betűs végigkövethető és SE volt a vége
2,az UA kezdetű nálunk nem volt követhető,de ezen is SE végződés volt
-------------------------------------------------------------------------------------------------
3,ez meg XX -re végződik

[ Szerkesztve ]

(#65017) luck66 válasza luck66 (#65016) üzenetére


luck66
tag

közben megnéztem:
Sweden Post number rules : ( # Letter, * Digit, ! Letter Or Digit )

( R# *** *** *** SE ) ( V# *** *** *** SE )

( A# *** *** *** SE ) ( C# *** *** *** SE )

( E# *** *** *** SE ) ( L# *** *** *** SE )

( U# *** *** *** SE ) ( *** *** *** ** SE )

ahogy nézem,mindig SE a vége

[ Szerkesztve ]

(#65018) bb71 válasza nimfas (#65009) üzenetére


bb71
őstag

Én pontosan ugyanebben a helyzetben vagyok, mint Buca... Claim van Paypalnal, nekem most a Paypal gondolkozik mit döntsön, mert az Everbuyingtól megkapták a védekezésüket...

Ma van a 41. nap feladás után - elég egyértelműen ez eltűnt az éterben!!! A legszomorúbb, hogy a szemét belga posta vagy ki, még csak nem is hajlandó egy kicsit nyomozni, hogy hol van...

[ Szerkesztve ]

(#65019) Zeki


Zeki
nagyúr

Új xiaomi led lámpa. továbbfejlesztették.

(#65020) Dominó85 válasza Zeki (#65019) üzenetére


Dominó85
veterán

ON/OFF kapcsolós USB-s HUB + erős flexibilis USB hosszabbító, és voilá:

* Péter - 06302461862 *

(#65021) bb71 válasza Dominó85 (#65020) üzenetére


bb71
őstag

Ha elég gyorsan tudod az ujjaddal PWM kapcsolgatni, akkor meg is valósul az előtted szóló által írt műszaki tartalom 3x áron... :DDD

(#65022) noorb93


noorb93
újonc

Sziasztok!

Volt már valakinek garanciás ügye a gearbestel? Telefontról lenne szó. A supportra akárhányszor leírom csak egy automata üzenet jön vissza, hogy mit írjak. De hiába írom amit kér nem jön rá más válasz. Valai tudna segíteni?
Köszi előre is.

(#65023) varadigabor


varadigabor
senior tag

Na válaszolt a zavvi hogy sajnálják , meg hogy szerintük nem soká megfog érkezni meg ilyenek. De ha reklamálni akarok akkor töltsek ki egy dokumentumot, hogy megkérdeztem a szomszédot meg a rokonokat. Meg ilyen rendőrségi meg büntető jogi felelősségről nyilatkozzak stb...

Szerintetek reklamáljak nekik ezzel a dokumentummal megint? Max 2x kapom meg ha még is meg jön. Anglia azért nincs ennyire messze.

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#65024) buca84 válasza noorb93 (#65022) üzenetére


buca84
őstag

PH-s gearbest topikot kersd fel, és ott a topikgazda tud segíteni.

(#65025) hobbyone válasza hobbyone (#64729) üzenetére


hobbyone
aktív tag

Tegnap végre megérkezett az országba. 3 hét alatt. A tracking tegnap óta változatlan: Célországba megérkezett Azt hittem ma kihozzák, de nem. A k. a.-kat!

[ Szerkesztve ]

(#65026) varadigabor válasza hobbyone (#65025) üzenetére


varadigabor
senior tag

Kíváncsi vagyok hogy mit érdemes Dél-Koreából rendelni?

www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---

(#65027) luck66 válasza hobbyone (#65025) üzenetére


luck66
tag

a "Célországba megérkezett" után mire megkapod az ünnepek miatt 1-20 nap is lehet,főleg ha Áfás
Majd ha ezt látod : "Belföldi feldolgozásra továbbítva" ,akkor 1-3 nap

(#65028) hobbyone válasza luck66 (#65027) üzenetére


hobbyone
aktív tag

Köszi az infót! Remélem nem lesz igazad. :) Eddig talán egyszer volt olyan, hogy a megérkezés után nem az első, hanem a 2. napon kaptam meg egy terméket. De akkor lehet, hogy ebben is "javult" a helyzet.

varadigabor

Headset. Nem üzleti célból, csak saját magamnak.

[ Szerkesztve ]

(#65029) Dot


Dot
őstag

Hali!

Had írjam le mi történt ma velem, illetve ti mit csinálnátok a helyemben:

Rendeltem Kínából egy akciókamerát(gopró utánzat), DHL, megjött, okés.
Majd nem sokra rá hív egy kíni fazon, hogy nyertem egy hasonló kamerát küldi a címemre. Megpróbáltam nem elröhögni magam, nem vettem komolyan.
23-án kapom az sms-t a postától, hogy vám alatt van egy csomagom. Gondoltam még az előző ragadt be, ezért nem vettem túl komolyan. Tegnap jött egy levél is hogy vám alatt van a csomagom, töltsem ki a nyilatkozatot.
Írtam egy mailt a postának, hogy milyen csomag ez, mi van a címkéjén!?
Azt írták Web kamera 59$.
Hmm, oké, ezek szerint mégis nyertem. Visszaküldöm a nyilatkozatot, ajándék 59$.
Majd a következőt írja a posta:
Tisztelt Én!

27xxxx Küldeményét nem lehet ajándékként vámkezelni, mert cég a feladó. Kérem, küldje el a kért okmányokat illetve a termékre vonatkozó rendelési linket. Az okmányok hiányában a vámhivatal nem tudja vámkezelni a küldeményt.

Üdvözlettel.
Postásnéni

Válaszom:
Kedves Postásnéni!

A teljes történet azt, hogy rendeltem egy kamerát kaptam ajándékba mégegyet(ezt).
A rendelt kamera már megérkezett egy másik futárcég által.
Honnan tudják, hogy cég a feladó? Illetve miért nem ajándékozhat egy külföldi cég nekem?

Üdvözlettel:
Én

Posta válasza:
Kedves Én!

Ajándékot csak magánszemély kaphat magánszemélytől.
Legyen szíves elküldeni a vámkezeléshez szükséges igazolásokat.

Hivatkozási szám:27xxxx

Köszönettel:
Postásnéni

Szerintetek???

[ Szerkesztve ]

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#65030) Dluinet válasza Dot (#65029) üzenetére


Dluinet
nagyúr

küld el az előzőnek a számláját, kifizeted az áfát

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#65031) Zozzant válasza Dot (#65029) üzenetére


Zozzant
addikt

Kedves ...Postásnéni!

Nincs rendelési link, nincs paypal számla, a terméket ajándékba kapom 0$-t fizettem érte. Az alábbi elérhetőségeken ellenőrizhetik: lee chong:)

Kérem ne fosszanak meg a gyönyörtől!:)

üdv, a boldog nyertes

https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html

(#65032) Janaboy válasza Dluinet (#65030) üzenetére


Janaboy
veterán

Egyet ertek..kozold az arat es kesz..ilyenkor szamlat kellene kuldeni..
Termek neve: kamera
Ara: 59 USD
Szallitasi koltsegi: 0 USD
Szarmazasi orszag: Kina..

Elado: a ceg neve..

[ Szerkesztve ]

Janaboy

(#65033) RVR400 válasza Dluinet (#65030) üzenetére


RVR400
veterán

+1

Vagy elég csak egy link, hogy mi az, és mennyibe kerül ott, ahol vette a másikat. De ez a magánszemély küldte, meg ajándék... Anno én is így jártam az everbuyingnál a majdnem ingyen S9920-szal.

Vagy nem kell beküldeni semmit sem, és mehet vissza a feladónak, így ingyen van a semmi. :D

[ Szerkesztve ]

(#65034) Dominó85 válasza bb71 (#65021) üzenetére


Dominó85
veterán

Meg is nézem, hogy ennyi pénzért kb a 3x a termék árába fájó PWM ledek (4 vagy 6db) kerül egy ilyen "upgraded" lámpába. Ha pedig hagyományos ledek, akkor bizony nem szeretik a szabályozást. A harmadik pedig, hogy tényleg q... kényelmes lehet egy powerbank tetejére dugott ledlámpa tövén eltalálni megfelelően a gombokat. :) Ja és biztosan tartósak azok a gombok a gumiréteg mögött. Szóval én megvárnék egy 2-3 hónap utáni tesztet, mielőtt megörülnék az innovatív, szabályozható és érdekes módon túlon túl olcsó ledlámpácskáért. Nekem van itthon ennek az előzőjéből 3 féle is. Ha rendeltem volna Aliexpress-ről még 7 másik eladótól is, akkor 10-re nőne a különbözőek száma. Ebből az első rendelésem volt eredeti, a többi az mind hamisítvány. :))

* Péter - 06302461862 *

(#65035) DB10 válasza Dot (#65029) üzenetére


DB10
csendes tag

Ez így van, csak magánszemély küldhet ajándékot magánszemélynek. Jelen esetben cég adja, és t s hittél benne, hét ennyire gyakori és életszerű :) Dettó "sample for non commercial".

Vagy kérj egy "proforma" számlát a cégtől és declaration-t, hogy pl. nyereségpontokért adták 0 USD CIF Budapest, vagy hogy magánszemély az ajándékozó, 收件 的细 名称及 unokaöcséd küldte hanukára :)

Más: értéklés:
A dealsmachine kap tőlem egy nagy pirospontot. Ugyan volt baxakodás a feladással, de betudom hogy presales-s volt a cucc, de normálisan kommunikáltak, és amit vissza kértem (cancelled order) simán visszaadták. Szerintem ők ajánlhatóak.

A geekbuyingnak is nagy piros pont. Ott semmi gond nem volt. De ők amúgy is ajánlottak.

A DHL-nek kettő fekete... 1 a jogalap nélküli gazdagodásért, amit meg fogok támadni 2 amit müveltek a csomaggal. Köcsög DHL.

OFF: (Ja és az Uhans U200 nagyon baró telefon :) )

(#65036) Atomgeszi válasza DB10 (#65035) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ajándékra is van sajnos ugyanúgy áfa.
Én ezt mondtam a snap up-os napon is mikor valaki potom pénzért nyerte BG-n a 300 ezres kutyaól méretű quadcoptert. Ott is bekérik a számlát Te elküldöd a 2 ezer Ft-os Paypal kifizetés, kiröhögnek és kifizettetik a 300 ezernek az ÁFA-ját.. :(

(#65037) Rainman05


Rainman05
tag

Magánszemélynél is eljátsszák hogy kel áfa sajna már találkoztam már ilyennel! Csarni videós csávó küldőt Goprot Amcsiból ajándékba egy gyereknek és a magyar vámosok nem engedték át
Fél világon gond nélkül eljött a csomag de magyaroknál elakadt.

(#65038) tibcsi0407 válasza Rainman05 (#65037) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Miután a célország Magyarország volt, így persze, hogy itt akadt el.
Hogy érted, hogy nem engedték át? Visszaküldték?

https://utdetailing.hu/

(#65039) Atomgeszi válasza tibcsi0407 (#65038) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Szerintem úgy érti,hogy vámolás nélkül nem engedték át. Amíg ki nem fizeted az áfát az ajándék cuccra.

(#65040) tibcsi0407 válasza Atomgeszi (#65039) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Ja, hát, ha azt nézzük ez érthető. Miután a kínai haverjaink mindent gift-ként adtak fel régebben, meg gyakran most is, szerintem érthető ez a szabály.
Ezen kár lenne felháborodni, vagy ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

https://utdetailing.hu/

(#65041) Rainman05


Rainman05
tag

Itt magyarázza a srác a vámos Gopro mizériát.
Videó.

(#65042) Bozek válasza Rainman05 (#65037) üzenetére


Bozek
nagyúr

Miért? Szerinted az normális lenne, hogy megveteted valakivel Amerikában és elküldeted ajándékként? Mindenki így csalna az áfával, ha ez működne.

(#65043) abyssc2


abyssc2
tag

Sziasztok,

Rendeltem külföldről egy csomagot, tegnap jött egy SMS, hogy a csomagom megérkezett és vámolni kell.
Viszont még nem érkezett semmiféle okmány ezzel kapcsolatban...

A kérdésem az lenne, hogy muszáj-e megvárnom, míg megérkeznek a postán a papírok, és csak utána tudom elkezdeni az ügyintézést, vagy fel lehet ezt gyorsítani valahogy, és már most is elküldhetem a szükséges dolgokat?

Előre is köszönöm

(#65044) tibcsi0407 válasza abyssc2 (#65043) üzenetére


tibcsi0407
félisten

Letöltheted a vámnyilatkozatot, kinyomtatod, kitöltöd, bescanneled és elküldöd PayPal számlával együtt.
Meg néha elolvashatod a topiknyitót is ;)

[ Szerkesztve ]

https://utdetailing.hu/

(#65045) Rainman05 válasza Bozek (#65042) üzenetére


Rainman05
tag

Igen normális! Nem elégé le vagyunk húzva mi magyarok?
Ráadásul ez egy nyeremény volt nem fizetett érte a srác!
Az normális hogy vámon a semmire lehúznak egy rakás pénzt?
legális lopás?

(#65046) koxminator válasza Rainman05 (#65045) üzenetére


koxminator
senior tag

Az állam mindent megtehet. Ez még újdonság számodra? Mit látsz magad körül nap mint nap? Ezen kiakadsz? :N Ha ez a szabály, akkor ez a szabály.

[ Szerkesztve ]

Cégünk alapfilozófiája: nem bántjuk a sz**t, amíg nem büdös!

(#65047) abyssc2 válasza tibcsi0407 (#65044) üzenetére


abyssc2
tag

És az nem gond, hogy az iktatókód nem lesz ráírva? Az csak azután derül ki, ha megjön a papír.

(#65048) Turbobacsi válasza abyssc2 (#65047) üzenetére


Turbobacsi
senior tag

kihagyod

"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"

(#65049) nimfas


nimfas
addikt

Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy rendeltem asszonynak egy Meizu Metal telefont az oppomart.com oldalról, meg is jött. Előtte néztem, international rom-mal árulták, frekvenciákat is néztem, 4G-n kívül minden stimmelt. De a telefonon mégsem tudom beállítani a mobil netet. Próbáltam mindkét sim foglalatot, 100 féle ajánlott beállítást. Másik telefonban megy a sim-ről a net.
Szóval jó eséllyel kínai belpiacos telót küldtek.
Tegnap írtam nekik emailt, mtk engineer programból szedett frekvencia képekkel hogy mi a szitu és szeretnék megoldást kérni, postai címet hogy hova tudom visszaküldeni.... Még nem jött válasz eddig.
Kérdésem az lenne hogy indítsak PayPal vitát a dologról, vagy meddig érdemes várni?
Továbbá hogy a postai csomagot hogy adjam fel, hogy követhető legyen, ne kerüljön egy vagyonba es a PayPal is visszatérítse (mert úgy hallottam van ilyenre is mód) ehhez milyen papirt kell kérnem a postán?
Most jártam így először, ezért kérdezem hogy ne csináljak hülyeséget!
Előre is köszönöm!
Üdv.

(#65050) Atomgeszi válasza nimfas (#65049) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Ha vodafones vagy ajánlom egy másik(azonos android verzió számmal rendelkező) telefon mobilnet beállításait letölteni a telefonodra. Nekem ez már sokszor megoldotta a problémát mobilnettel kapcsolatosan :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.