Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40001) beg válasza mihione (#39999) üzenetére


beg
veterán

Nincs. Hacsak nincs postás ismerősöd.

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40002) Upo


Upo
addikt

Rendelt valaki mostanában aliról? Péntek este óta nem tudok fizetni kártyával, unknown error-t vagy system error-t ír ki. Máskor tudtam így fizetni. A kártyabirtokos nevét próbáltam ékezettel és nélküle is. A kártyán van elég pénz. Tapasztalatok, ötletek valakinek? Az automata hibaelhárítóval nem jutottam semmire.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#40003) Zeki válasza Upo (#40002) üzenetére


Zeki
nagyúr

Másik böngészővel?

(#40004) Upo válasza Zeki (#40003) üzenetére


Upo
addikt

Ebben lehet valami, a többit a munkahelyről fizettem (természetesen ebédszünetben :DDD ), reggel úgyis azzal kezdtem volna.

Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

(#40005) Dominó85 válasza RVR400 (#39993) üzenetére


Dominó85
veterán

Akciósan 49.99-ért vettem a telefont, de a mocsok Dx.com 85.09-et vont le és a checkout-os 49.99-et abban a minutumban át is írta 85.09-re... No ez az undorító. Én onnan soha többet nem rendelek. :@

* Péter - 06302461862 *

(#40006) GoldNero


GoldNero
újonc

Sziasztok!

Minideal-ről rendeltem telefont 149$ értékben, ez az első rendelésem. SG-vel adták fel, az első pár napban utazgatott a telefon szépen, viszont 10.-e óta nincs róla hír. Az utolsó bejegyzés: HUBUD Despatched to ATC.
Megtudnátok mondani, hogy mit jelent az ATC? A fórumot olvasgatva azt látom hogy 6-10 nap alatt a célországba elküldve után már a célországba megérkezett bejegyzések vannak általában ami SG-vel jön.
Lehet valahol lenyúlták a csomagom?
Előre is köszi a válaszokat!

(#40007) bl4ze válasza GoldNero (#40006) üzenetére


bl4ze
veterán

Úton van - türelem.

.:. bl4ze .:.

(#40008) captain81 válasza captain81 (#28157) üzenetére


captain81
csendes tag

A ZOPO Baltic-ról eddig szóltam pozitívan.
1 hónapja nem tudok kicsikarni tőlük egy RMA numbert, hogy visszaküldjem garanciálisan a telót, amit rendeltem tőlük februárban, pedig a kiírás szerint 2 év garit vállalnak rá.
Próbáltam emailben, webes űrlapon a honlapjukon, telefonon. emailre sosem reagáltak, web formra legelőször, akkor kérte, az imeit, amire azóta sem érkezett válasz. Telefonon 1szer felvette, úgy beszélt mint aki tudja miről van szó és kedves volt, megígérte, hogy küld emailt, hogy hova küldjem vissza. Természetesen ez az email sem érkezett meg. Gmail fiók és nincs spam folderben.
A ZOPO Baltic garanciális ügyintézése nem létezik, ennek tudatában vásároljatok tőle!
shop minősítés értékelés bolt zopo mobile store baltic Lettország garancia jótállás átverés zopomobilestore.lv

(#40009) beg válasza GoldNero (#40006) üzenetére


beg
veterán

Budapest Ferihegyen van a vámon. Ne aggódj, ez (sajnos) normális, ha lassú postával kérted.

Legközelebb pár ezer forint feláras DHL szállítás, ám cserébe 1 hét alatt kézhez kapod.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40010) GoldNero válasza beg (#40009) üzenetére


GoldNero
újonc

Köszi a választ! Igazából nem a szállítási idővel van problémám, hanem azzal hogy elvileg már a célországba megérkezett bejegyzést kellene látnom. Azt hittem még mindig nem érkezett meg Mo-ra. Nem tudtam mit jelent az ATC, de akkor ezek szerint a vámot.

(#40011) Maxiom válasza GoldNero (#40006) üzenetére


Maxiom
újonc

Én is rákerestem a múlthéten és általában azt jelenti, hogy Szingapúrban a repülőtéren vár egy raktárban, addig amíg sorra kerül és repülőre rakják. Én úgy véltem felfedezni, hogy szerdánként jön az SG járata. Addig nem valószínű fejlemény és ez nem jelenti azt, hogy ezen a héten ráfér. Gondolom kisebb légi szállításra való konténerekbe gyűjtik a csomagokat és valamilyen sorrendben kerülnek a konténerek gépre. Többet nem tudok mondani, türelem. Én is első SG-s csomagra várok. Én nem tudtam, hogy ilyen komoly a különbség a DHL-hez viszonyítva, mert nem érdeklődtem meg, de okultam :C Ingyen szállításnak ne nézd az idejét. Sok szerencsét nekünk! :R

(#40012) Maxiom válasza GoldNero (#40010) üzenetére


Maxiom
újonc

Szerintem Airmail Transit Centre és az SG-hez tartozik. Itt található: TÉRKÉP

Persze saját magam ezt nem tudom alátámasztani, de eddig ez a legesélyesebb csomag hollét.

[ Szerkesztve ]

(#40013) captain81 válasza kisdeme85 (#26697) üzenetére


captain81
csendes tag

A ZOPO Baltic-ról eddig szóltam pozitívan.
1 hónapja nem tudok kicsikarni tőlük egy RMA numbert, hogy visszaküldjem garanciálisan a telót, amit rendeltem tőlük februárban, pedig a kiírás szerint 2 év garit vállalnak rá.
Próbáltam emailben, webes űrlapon a honlapjukon, telefonon. emailre sosem reagáltak, web formra legelőször, akkor kérte, az imeit, amire azóta sem érkezett válasz. Telefonon 1szer felvette, úgy beszélt mint aki tudja miről van szó és kedves volt, megígérte, hogy küld emailt, hogy hova küldjem vissza. Természetesen ez az email sem érkezett meg. Gmail fiók és nincs spam folderben.
A ZOPO Baltic garanciális ügyintézése nem létezik, ennek tudatában vásároljatok tőle!
shop minősítés értékelés bolt zopo mobile store baltic Lettország garancia jótállás átverés zopomobilestore.lv

(#40014) bl4ze válasza captain81 (#40013) üzenetére


bl4ze
veterán

ezt most megint minek ??? :F

.:. bl4ze .:.

(#40015) beg válasza captain81 (#40013) üzenetére


beg
veterán

Egyszer bőven elég volt és a többi fórumot se áraszd el ezzel. Ahova eddig már beírtad, elég.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40016) calogero198


calogero198
csendes tag

Sziasztok!

A május 9-én rendelt csomagomat július 18-án kaptam meg. Biztonsági okból Dispute és Claim is történt. Ma próbáltam jelezni a PayPal-nak, hogy megjött a csomag (mivel a hétvégén csak annyi időm volt, hogy megnézzem 1 darab tégla van benne vagy amit rendeltem (nyomkövető), viszont ma tudtam csak beüzemelni, kipróbálni). A Paypal oldalon viszont ma már nincs nyoma a reklamációimnak és a levelezésem inboxába ezt látom:
"In response to your claim, the seller has provided proof of shipment
indicating that the item was shipped to you. Because the seller was able to
provide proof of shipment, we cannot reverse this transaction or issue a
refund. We encourage you to continue to work directly with the seller to
amicably resolve this matter."
Majd folytatódik egy általános fenyegetéssel, hogy mejegyezték hogy csaló vagyok/lehetek és olvassam el a security leírást a Paypal oldalon a büntetésekről meg a hazudozás következményeiről. Legközelebb vegyem fel az eladóval a kapcsolatot.
Megjegyzem, hogy az eladó a dealextreme volt és felvettem velük a kapcsolatot, mire ők általánosságban megnyugtattak, hogy már úton a csomag... Persze a rendeléstől számított 40. napon, valamikor júniusban...

Kérdésem, most megbüntet a paypal? Vagy elég ha visszaigazolom a DX-en hogy megkaptam és ennyi?

Köszi.

(#40017) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Azért az komoly, hogy a csütörtökön / pénteken "célországba megérkezett" olcsó 4db csomagomat ma (hétfőn) megkaptam, de amit vámolnak, ahhoz hozzá sem tudnak nyúlni, pedig már kedd-en elküldtem mindent, majd újra csütörtökön...

konkrétan a vámozattam:
(és azt nem mondhatja senkise, hogy nem dolgoznak, mivel mondom a MOST csütörtökön / pénteken "célországba megérkezett" 22€ alatti csomagjaimat, ma hétfőn kézbesítették! (mondjuk ezen én is meglepődtem, mondom, talán szerda körül kihozzák)

Szándékosan megvártam minden státusz.. nem sürgős annyira csomag és elég jó időt futott!
Megvártam míg a TN átváltott!

2014.06.28.-ai rendelés
2014.06.30.-ára feldolgozta a shop
2014.06.30.-án feladták
2014.07.08.-én "Célországba megérkezett"
2014.07.11.-én eldöntötték, hogy vámköteles lesz (áfa)
2014.07.14.-én "adatbekérés"
2014.07.15.-én reggel láttam az adatbekérést, így 2014.07.15.-én 10:14-kor elküldtem e-mailbe az adatokat és a státusz át is váltott egész gyorsan 2014-07-15 10:51-kor, azaz 37perccel az e-mailem elküldés után "Megküldött dokumentumok feldolgozása" -ra és azóta semmi... e-mail újra küldve immáron hivatkozássi számmal csütörtökön... és most ma is... tökre nem logikus! (bár miért is keresek logikát benne)

És mondom, a most csütörtök/pénteken célországba megérkezett státuszú 4db csomagom ma (hétfőn) megkaptam...

(ajánlott levelet ha jól emlékszem 2014.07.16.-án - szerdán - kaptam meg)

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#40018) RVR400 válasza maj-viktor (#40017) üzenetére


RVR400
veterán

No komment és no csomag...

2014-07-14 09:40, Megküldött dokumentumok feldolgozása / Processing customs documents
2014-07-11 08:26, Adatbekérés a vámkezeléshez a címzettől / Addressee contacted
2014-07-09 14:59, Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure
2014-07-02 22:22, Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
2014-07-02 10:15, NLAMSA(NETHERLANDS (, Célországba elküldve / Item sent abroad
2014-07-02 02:07, NLAMSA(NETHERLANDS (, Célországba elküldve / Item sent abroad

(#40019) maj-viktor válasza RVR400 (#40018) üzenetére


maj-viktor
őstag

Szóval talán augusztus-ra megkapjuk a 22€ feletti csomagokat... remek!

Ezért is mondom én, hogy drágább... mondjuk már 50-100$ feletti mobilt / tabletot csakis DHL!

Ez most pont egy ilyen ~12E Ft körüli csomag, mondom hátha átjön... nem jött át, jó nem baj, fizetünk, stb. de komolyan mit tökölnek, nem kell a pénzem ezeknek!? szónélkül kifizetem, de hogy a 22€-s simán átjön, ezzel meg szöszölnek! És mint látható ~10nap alatt ideért a világ másik feléről és már lassan 2hete a vámon csücsül... nonszensz!

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#40020) Harpoon13 válasza maj-viktor (#40019) üzenetére


Harpoon13
csendes tag

Amit ezzel a tököléssel kapcsolatban nem értek az az, hogy a DHL is átküldi a NAV-nak a csomagokat, tehát elvileg ugyanott vámolják őket mint a sima postai küldeményeket, mégis 1-2 nap alatt végeznek velük az 1-2 hét helyett...

(#40021) bl4ze válasza Harpoon13 (#40020) üzenetére


bl4ze
veterán

DHL-nek saját vám ügyintézői vannak, a NAV az adatokat csak megkapja, látja - és bekérhet csomagot vizsgálatra ha úgy ítéli meg. (kockázatelemzés alapján)

.:. bl4ze .:.

(#40022) maj-viktor válasza Harpoon13 (#40020) üzenetére


maj-viktor
őstag

DHL magáncég, külön felvett "vámos embereivel" a sima posta (meg a NAV) meg állami, a csodálatos magyar állam bürokratikus sz*rságaikkal, pl. papír alapú ügyintézés, lassúság, stb.

Egyszóval ja, ugyanazt csinálják, viszont ja, ahogy előttem írták, a DHL a NAV-nak úgymond csak az adatokat küldi el... magába a csomagvámolás kezelésbe nem szólnak bele, max. "ellenőriznek" havonta 1-2x, hogy minden rendben van-e... szóval ha valakinek van valami jókis beépített korrupt DHL-es vámos embere... PM ME! xDDDDDDDDDDD

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#40023) Bagira01 válasza RVR400 (#40018) üzenetére


Bagira01
veterán

Ez semmi, nekem 06.25-e óta vámolják vételár 50$ volt ők 170-re értékelték(led lámpa),még jó, hogy nem fogadtam el. Küldtem még papírokat, azóta semmi.....

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#40024) Maxiom válasza Bagira01 (#40023) üzenetére


Maxiom
újonc

Ilyenkor úgy fáj, hogy nem a DHL-t választottam! :W :W :W

(#40025) calogero198


calogero198
csendes tag

Sziasztok!

IP kamerát honnan érdemes rendelni?

Köszi

(#40026) Dominó85 válasza maj-viktor (#40017) üzenetére


Dominó85
veterán

Dolgoznak egy fenét... Léhűtő nyomorék bagázs. Lexarom, hogy mennyi csomag van és hogy egyre több van, de akkor lazítsanak a szigoron, hogy gyorsabban menjen a munka. Hja hogy akkor Orbánéknál lassabban épül a 6. rózsadombi villa? Ki a faxt érdekel. :((

Szánalmas, ami ebben az országban megy. Tized ennyien próbálnának kiskapukat keresni az ÁFA alól, ha annak mértéke nem ilyen pofátlan 27% lenne, hanem mondjuk 18%. Tetves pénznyelde az egész korrupt vezetőség odafent. Luxus villa, 3db adriai nyaraló és 4 ajtós golyóálló AUDI, saját sofőrrel, de qrva szegények és állandóan sírnak... Fejétől bűzlik a hal.

Amennyiben a csomagok után bezsebelt 27% csupán egy kis hányadát visszaforgatnák a NAV és postai dolgozók bérezése és mondjuk létszámnövelése érdekében, akkor nagyobb forgalmat (azaz jóval nagyobb bevételt) is elérhetnének. És akkor lehetne csökkenteni a kirótt ÁFA százalékos értékét is. :U

* Péter - 06302461862 *

(#40027) Harpoon13 válasza Dominó85 (#40026) üzenetére


Harpoon13
csendes tag

Amennyiben a csomagok után bezsebelt 27% csupán egy kis hányadát visszaforgatnák a NAV és postai dolgozók bérezése és mondjuk létszámnövelése érdekében, akkor nagyobb forgalmat (azaz jóval nagyobb bevételt) is elérhetnének.

Sajnos Magyarországon kb senki nem gondolkodik így, mindenkinek azonnal kell a lehető legtöbb pénz, az eszükbe se jut hogy máshogy is lehetne (vagy nem is érdekli őket hogy az ügyfeleknek így jobb lenne).

[ Szerkesztve ]

(#40028) Bagira01 válasza Dominó85 (#40026) üzenetére


Bagira01
veterán

Meg ok, hogy egy 50$-os comóra fizetek 3000Ft áfát, de, hogy még 1800Ft kezelési költséget, ugyan mire? Azért, hogy 1 hónap alatt se kapom meg a csomagot ami Kínából 5 nap alatt ideért.....

[ Szerkesztve ]

Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d

(#40029) llaszlo


llaszlo
veterán

Ha az antelife spanyol shopjából rendelek, akkor kell vámot fizetni? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?

(#40030) Huroq


Huroq
senior tag

Ma nekem is megérkezett 4 Banggood-os és egy eBay-es rendelésem.
07.14-én lett feladva mind CN nyomkövetéssel. Álom lenne, ha minden ilyen ütemben érkezne meg. :)

(#40031) beg válasza llaszlo (#40029) üzenetére


beg
veterán

"Ships to: Spain warehouse support ships to Spain and Portugal"

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40032) llaszlo válasza beg (#40031) üzenetére


llaszlo
veterán

Ugyanakkor ezt is megtaláltam közben. Itt nincs olyan, hogy csak Spanyolba meg Porgutáliába szállítanak. Sőt szállítanak az egész EU-ba.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#40033) Laza... válasza beg (#40031) üzenetére


Laza...
addikt

Rosszul tudod, egész EU-ba szállítanak már

Never give up!

(#40034) beg válasza Laza... (#40033) üzenetére


beg
veterán

Akkor változtattak. Helyes. VAT-tal hogy állunk ilyenkor?

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40035) Laza... válasza beg (#40034) üzenetére


Laza...
addikt

EU = VÁM unió (is)

Never give up!

(#40036) beg válasza Laza... (#40035) üzenetére


beg
veterán

Az odáig oké, de akkor ez nem ilyen to2c-s móka? Rendelt már tőlük valaki? Nehogy véletlenül a spanyol out of stock legyen és "véletlenül" a kínai raktárból küldjék.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40037) Laza... válasza beg (#40036) üzenetére


Laza...
addikt

toc2 kínából küldi. Hangyások Spanyolországból. Any question?

Never give up!

(#40038) beg válasza Laza... (#40037) üzenetére


beg
veterán

Nem, köszönöm. Megyek iszom egy kávét mielőtt még jobban elfelejtenék olvasni.

[ Szerkesztve ]

You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.

(#40039) RVR400 válasza Harpoon13 (#40027) üzenetére


RVR400
veterán

A postai dolgozók száma nem befolyásolja a külföldi rendelések számát, így a bevételt sem. Ha pedig DHL-lel rendel valaki emiatt, annak is ugyanoda megy a pénze. ;)

(#40040) Gépötty válasza Huroq (#40030) üzenetére


Gépötty
senior tag

Az f@sza, annak fényében meg különösen, hogy az én nyolcadikán feladott Banggoodos csomagom pillanatnyilag 19-i keltezéssel, országba érkezett státusszal áll valahol. Talán holnap, 19-e szombat volt...

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#40041) tfalcon96


tfalcon96
aktív tag

Le a kalappal minideal előtt, szombat délután rendeltem, ma már kaptam trackinget, és így áll jelenleg 4px-en:

2014-07-21 22:59:42 Lan Guang,Shenzhen,China The shipment arrived at operation center

_______"I Am Consciousness. I Am Alive. I Am Chappie."_______

(#40042) Dominó85 válasza RVR400 (#40039) üzenetére


Dominó85
veterán

A csomagkezelő dolgozókról van szó. Azok, akiknek fizikailag átmegy a kezén a csomi. Az egyre több csomagról pedig a magyarok tehetnek, akik nem akarnak és/vagy nem tudnak 100-200k-t kicsengetni egy agyon hájpolt brandért, amikor kevés utánjárás eredményeként sok, olcsóbb alternatívát találnak külföldön.

A képlet valahogy így nézne ki:

rendelt csomagok száma / feldolgozó humán erőforrás = gyorsabb ügyintézés

És akkor ebbe még belevehetnénk azt is hogy az egyes tényezők milyenek. Nyilván egy jobban megfizetett ember hatékonyabban dolgozik/teljesít. A rendelt csomagok száma így még ha nő is, azonos idő alatt több kerülhet ellenőrzésre, meggyorsítva az ügyintézést. Ebből pedig egyenesen következik, hogy megnő a 27%-ból befolyó összeg azonos időhöz mérve. Azaz a hatékonyságot átcsoportosítva és azt szinten tartva a 27% csökkentésével nem lenne bevétel kiesés sem. :K

* Péter - 06302461862 *

(#40043) Laza... válasza Dominó85 (#40042) üzenetére


Laza...
addikt

Egy tényezőt kihagytál: Az állam magasról tesz arra hogy mennyi idő alatt söpri be a maga részét, a lényeg hogy befizesd. Ellene semmit nem tudsz tenni, max itt lefirkálni másokkal együtt hogy anyjukat ;]

Én még azt is el tudom képzelni, hogy a DHL-hez átcsoportosítanak embereket, amire marad idő azt meg vámkezelik. Különösen hogy gyak. ugyan oda érkeznek a csomagok. Prioritásban a sima csomagok a sor végén vannak, és asszem nem csak képletesen

Tulajdonképpen kizárólag a Te érdeked hogy megkapd a csomagod minél hamarabb

[ Szerkesztve ]

Never give up!

(#40044) bl4ze válasza Laza... (#40043) üzenetére


bl4ze
veterán

Nem csoportosítanak át: DHL-nek saját vám csapata van. Ők vámkezelnek, és mivel Ők egy express futárcég nem váratják a vevőt-címzettet hetekig, gyorsan vámkezelnek.
A NAV "csak" rálát az infóra, hogy mi az ami beérkezik unión kívül, a vámkezelést a DHL végzi, kivétel, ha gyanús csomag van amit bontani akarnak, azt jelzik és jegyzőkönyv terhe mellett bontanak a DHL jelenlétében.

.:. bl4ze .:.

(#40045) newsync


newsync
tag

8 nap mulva lejár a kézbesítés ideje az Alirol rendelt csomagomnak.ma küldhettem be a számlát .a kérdésem az lenne ,mi történik ha kifutok az időböl?szeretném a csomagom átvenni természetesen!
az eladó az Alirol eltünt közbe...jobban mondva más néven van jelen...nincs online,irtam e mailt neki ,de nem válaszolt...
mi a teendö ilyen esetben.válaszokat elöre is köszönom!
főkent a pénzem nem szeretném elveszíteni!

(#40046) Dominó85 válasza bl4ze (#40044) üzenetére


Dominó85
veterán

NINCS Magyarországon saját vám csapata már a DHL-nek. Tessék megkérdezni a NAV csoport ingyenes számán vagy a posta ügyfélszolgálati számán. Szopacs, de Laza...-nak van igaza.

* Péter - 06302461862 *

(#40047) janaman01


janaman01
addikt

holland postával valakinek tapasztaalata?

egyáltalán igy néz ki egy holland post tracking ? : RC420xxx499NL

[ Szerkesztve ]

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#40048) newsync válasza janaman01 (#40047) üzenetére


newsync
tag

3 nap alatt célországba megérkezett a Holland postával,a hazaival van a gond...7.-e óta rajta ülnek...

(#40049) janaman01 válasza newsync (#40048) üzenetére


janaman01
addikt

köszi az infót , az egész biztató... mármint nem a hazai :)

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#40050) pluhm válasza janaman01 (#40049) üzenetére


pluhm
aktív tag

Nagyon gyors a holland posta (egyes oldalakon felárral - + 1; 2 $ - lehet választani szállítási módkén-felárként azt értem, hogy drágábban, mint a HK, SW, CN...stb. postákat-). A feladástól számítva néhány nap alatt (3-4) az országban van a csomag, csak hát utána...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.