Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Laca1212 #9661 üzenetére

    Pár tizeden b@szakodni nincs értelme!
    Már hogy a fenébe ne lenne? Adott időközönként amúgy is ellenőrizni
    ajánlott a guminyomást, amikor viszont ráteszed a mérőt, óhatatlanul
    veszteséget okozol... Ha erre még rájön az, hogy amúgy is pár tizedet
    rá kéne fújni, akkor miért ne fújnád bele? Vagy Te méred, konstatálod,
    hogy kevés, és úgy hagyod? Mert csak pár tized? Akkor minek méred?

    Ui: nekem egyik hátsó gumi 0.8-ra eresztett, kanyarban picit fura volt,
    de amúgy a normál közlekedésben nem zavart... hagytam volna úgy?
    Vagy egyszer pl. motoron az elsőm eresztett le menet közben/szelep
    hiba: csak a sebességmérés hibájából tűnt fel, mert nem hajtottam...
    Viszont lehetett volna belőle nagy baj: egy pár éve használok TPMS-t,
    szerintem tök hasznos, megelőzheti a balesetet. (Pont azért, mert ha
    még nem is feltűnő a kicsi nyomásvesztés, nem kell megvárni a bajt.)

    Megjegyzem szelephiba esetén az a pár tized az út végére sok tized...
    (Nyilván nem erre gondolt a kolléga, amikor a téli nyomás beállítására
    célzott, de miért ne tehetné meg? Tán előírta neked, hogy kötelező, és
    ezen vagy megsértődve, vagy mi? Ami pofátlan épp ez a kötekedés.:()

    ON: rollerre is rendeltem egy ilyen kínai TPMS-t. Lehet, hogy nem lesz
    a legpontosabb, de ha történik valami, amire avatkozni kell, kimutatja,
    és ez épp elég. (Ha amúgy tartja jól a nyomást, kár hetente nézegetni,
    de ha nem nézegeted, akkor meg honnan tudhatod, hogy tartja-e?:C)

    Ja és amúgy is hiányzott az óra a kormányról, szóval ez ilyen 2 in 1.;]

Új hozzászólás Aktív témák