Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Real Racing 3 - Freemium csoda
Új hozzászólás Aktív témák
-
intuicio
aktív tag
válasz
PociAti #20646 üzenetére
Persze nyilván tudom hol helyezkedik el Pest, de én budai oldalon vagyok
#szarkazm
Igen már én is gondolkoztam ezen, hogy bejelentem majd az applikáción keresztül, de ezt csak a XXII.kerületi részen fogom tudni megtenni, (bár itt egész gondozott a bicóút széle) mert a XI.ker már nem tudom hogy működik. (itt is szoktak fűkaszálni) Na de pont ilyenkor repkednek be az út közepére az üvegszilánkok, királydinnye, és hasonló U alakú fémdarabok, amikbe ha belemész...
Ezen az útvonalon járok. -
DigitXT
félisten
Ez az infó honnan van? A balance funkció egy BMS funkció, semmi
köze a töltőhőz. A töltő zöld LED-je meg egy visszajelző funkció, s
csak annyit tesz, hogy már nem folyik relatív sok áram. Ha tényleg
teljesen lekapcsol, akkor rajta hagyható, ám attól még nem biztos,
hogy épp balance-ol a BMS. Okos pl. BMS paraméterezhető, hogy
mekkora feszültségnél kezdje a balance-olást, ami értelemszerűen
nem a töltő végfeszültsége lesz, mivel általában passzív megoldás,
tehát konkrétan töltés közben csinálja, ellentétben az aktívval, ami
bármikor képes, akár kisütésnél is kiegyenlíteni a feszültségeket. -
PociAti
őstag
válasz
intuicio #20644 üzenetére
Az amúgy remélem mindkettőtöknek megvan, hogy Pest is az Alföld része. Ismét idézném a kamu oldalt:
"A magyarországi Alföld a következő földrajzi közép- és kistájakra oszlik:
Duna menti síkság: Vác–Pesti-Duna-völgy, Pesti-hordalékkúpsíkság, Csepeli-sík, Solti-sík, ... stb."Bár az is igaz, hogy én vontam le téves következtetést, amikor ezt írtam: "Ezek szerint városi környezetben kevésbé jellemző". Azt feltételeztem, hogy normál közlekedést feltételezve falvakat összekötő utakon lehet találkozni vele. Hát ez így szívás! Jelezni kell az önkormányzatnak. Győrben elég jól kezelik a hasonló bejelentéseket. Persze ha nem tudnak a problémáról, akkor nem is foglalkoznak vele.
Pl. egyik kerékpárút mentén eperfák vannak. A termés képes 2-3 centi vastag lekvár réteget alkotni. A gyalogosok is a kerékpárosok által kitaposott vékony sávon közlekedtek. Megfelelő címre küldtem nekik emailt, már másnapra el is takarították, és utána lévő napokban párszor visszajöttek még. Ez már lassan 10 éve volt, és minden évben amikor érik az eperfa megjelennek a kis gépeikkel és eltakarítják. -
BaLee
addikt
válasz
bexinho23 #20637 üzenetére
Azt pedig érdemes megvárni amíg a töltő ledje pirosról zöldre vált, mert akkor balanszolja a cellákat, hogy tényleg egy szinten legyenek. Viszont ez nem fél óra, simán lehet akár +2-3 óra is. Nem muszáj mindig megvárni ha gyorsan kell a gép, de ha amúgy is be van dugva inkább hagy ott éjszakára, mert amikor zöldre vált utána már nem tölt semmit csak neked jelzi, hogy kész.
Roller lezárás témája: egyszerű kis számzáras Ninebot sodronyzárat használok, szerencsére az F40E-nek a kormány előtt az Y elágazásánál át lehet fűzni, oda lehet zárni amihez akarod. De én is csak olyan helyen hagyom ott ahol vagy rálátok, vagy pár perc alatt visszaérek, esetleg be van kamerázva.
-
intuicio
aktív tag
válasz
PociAti #20625 üzenetére
Wikinek nem hiszek, kamu! Ez így van!
A 8.000km-t egész pontosan 2db első belső (+1külső) és 6db hátsó belső (+3külső)
Külsőt szerintem 2000 km-t érdemes cserélni, mert elkopik a gumi. Pedig én úgy 80%-ban bicóúton használtam, de sok helyen sóderes, kavicsos részek is vannak. -
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20642 üzenetére
Évtizedekkel ezelőtt talán még működött a 10%-os szabály, de már akkor is eléggé erőltetett volt.
Nem működik, mivel nem azon múlik.Ha az ismertebb márkákat nézzük (Kryptonite, Abus), akkor a 90k és az 50k-s lakat között nem az a különbség, hogy az egyiket közel kétszer olyan könnyű elcsípni, hanem mondjuk hosszabb lánc jár hozzá, de közben ugyanaz a fej, ugyanazok a szemek.
Még ha minőségben is egy kategóriával gyengébb, akkor is könnyebb flex-szel elvágni a kerékpártárolót, mint a lakatot. Ha a fém keresztülvágásáról van szó, akkor kicsit drágább lakatoknál is már elég komoly eszközökkel kell dolgozni. Egy bizonyos szint felett a helyszín kiválasztása fontosabb az extrán ráköltött összegnél.
Mert mondjuk ha veszel 2 lakatot, de mindkettőt ugyanahhoz a kresz-táblához kötöd, és közben a táblát vágják el, nem a lakatot, akkor nem vagy előrébb. -
Revolit
senior tag
válasz
PociAti #20639 üzenetére
Még csak 10%-a sincs a lakat a rollere árának (sokkal inkább valahol 5%-a).
Ez olyan, mint jó a létező legolcsóbb Gaba táp, minek a "drága" 40.000 forintos az új fél millás géphez.Én egy ~20.000 forintos U lakatot használok, de leginkább nem használom, mert azzal sem merem otthagyni gépet. Ezek az olcsó sodrony bizbaszok a vicc kategória, több idő neked kinyitni mint egy tolvajnak a kis kézi fogójával elcsípni.
-
OhYeah
kezdő
válasz
PociAti #20639 üzenetére
Én is látom\érzem, hogy nem egyformák az anyagi lehetőségek - viszont ugyanezt a lakatot használom, bicajhoz és motorhoz is, így azért osztódik a költsége a járművek között.
meg amikor én vettem akkor még nem került ennyibe, igaz nem sokkal volt olcsóbb, de olcsóbb volt.
-
OhYeah
kezdő
válasz
HUNShon #20628 üzenetére
Én is 2x7km napi használatra vettem a Dualtron Achillleust. Ha csak melóba járásra használom akkor elég heti 1x töltenem - annak is "ragacsos" a gumibelseje egyelőre nem tapasztaltam hogy bármi gond lenne vele, bár minden indulás előtt ellenőrzöm a guminyomást.
Zárni én is csak akkor zárom ha nem látok rá - de ha zárnom kell akkor ezt [link] használom.
Szombathelyen annyira nem jellemző hogy lopnának (én "bevándorló" vagyok más városból települtem ide, ahonnan én jöttem ahhoz képest Szombathely "rendőrállam"
) , de az ördög nem alszik
-
bexinho23
őstag
Két hete vettem át az új F30E-t, így a telefon rácsatlakozásakor fel is ment a rollerre a legfrissebb fw (v5.8.9). Semmi negatívat nem tapasztaltam (előzőleg 1 évig használtam egy másik F30E-t). Amúgy valóban érdemes néha várni a frissítésekkel, mert volt olyan alkalom, amikor érezhetően csökkent az üzemidő (legalább 30-40%-kal), és legalább egy hónap telt el, mire jött rá újabb frissítés, amivel helyreállt (egy tavalyi frissítés volt).
1. Csomagtartóban szoktam szállítani, de sosem hagyom az autóban. Télen a hideg miatt, nyáron pedig a meleg miatt.
2. 30-40% között teszem töltőre és hagyom 100%-ig feltölteni. Amikor már nem pulzál a hátsó lámpa, akkor szoktam lehúzni. Több helyen olvastam, hogy érdemes megvárni, míg a töltő ledje át vált pirosról, de nálam sosem váltott át fél óra után sem (se ennél, se az előző rollernél), így ezt a részt ki szoktam hagyni. -
RpPRO
őstag
Sziasztok! F30E tulaj lettem ma. Kínálgatja nagyon a V5.8.9-es firmware frissítést. Sok mindenki írja, hogy NE, ha minden oké a rollerrel. De honnan tudnám, ha 2 km-t sem mentem vele eddig?
Kérdéseim
- (ez lehet nagyon noob): árt-e neki, ha fektetve, pl csomagtartóban tárolom?
- ti mindig 100%-ig töltitek az akksit? -
PociAti
őstag
válasz
bigdady #20633 üzenetére
Rollere válogatja.
Van amelyiknél olyan szűk a küllő közötti rés, hogy csak nagyon vékony sodrony-lakatott lehet átfűzni.
És eleve csak azon van küllő, ahol nincs motor. A relatív olcsón beszerezhető keréken. Kiszedni 4 perc, de lehetne faragni még ebből az időből.Ha két ember takarja, a harmadik zavartalanul ki tudná szedni a nyílt utcán, aztán összecsukva kézben elviszi. Nem lenne feltűnő.
-
bigdady
nagyúr
válasz
maxxenergie #20622 üzenetére
Hol találtál 150-ért?
-
PociAti
őstag
válasz
maxxenergie #20627 üzenetére
Én ha rálátok a boltból (pékségből, virágboltból, stb.), akkor le se zárom. Átrakom gyalogos módra (5 km/h), és ablakból szemmel tartom. Ha valaki odamegy, megpróbálja ellopni, akkor még az üzemmód átállításával is szöszölni kellene, és ha nem ismeri ennek módját, utolérem, és lerúgom a rollerről.
Amúgy meg kizárólag U lakatot használok.
Hosszú kerékpárlakattal megjárták már páran, mert rátekerték a kormányra, csak azzal nem számoltak, hogy a rollert felemelve ki lehet tekerni belőle.
Lényeg amúgy azon van, hol zárod le. Ne eldugott, hanem inkább forgalmas helyen, amire könnyen rá lehet látni. Ideális kamerával ellátott hely előtt lezárni, pl. bank előtt. (Lopás esetén a rendőrség számára kikérhető a kamera felvétele.)
A lakatnak az egyik legsérülékenyebb pontja a zárszerkezet. Úgy célszerű fordítani ezt a részt, ne kifelé nézzen, azaz számodra is kicsit nehéz legyen a kulcsot beledugni.
-
#01110937
törölt tag
válasz
maxxenergie #20627 üzenetére
Ez nálam is az aciles sarka a dolognak, még kerékpárnál is pedig már van minden és nem mordor...
Van riasztó, zár (táska). Bár azt sem biztos, hogy érdemes rajta hagyni... vagy lámpa.
-
GeoPhoto
tag
válasz
HUNShon #20628 üzenetére
Valami defektvédő folyadékot mindenképp javaslok, nekem segített már párszor. A sima slime nem vált be valamiért, egy másikat találtam, persze most már azt nem lehet kapni
Joe's E-Bike Commuter Gel volt, ez rendesen tette a dolgát, csak aztán kiszakadt a belső a szelepnél.
Most ettől a cégtől vettem egy másikat, de még csak 1 hete van bent, nem tudok róla beszámolni.
Nálunk azért nem annyira lopnak a boltok elől, szóval egy erősebb bringazárat fűzök át az első villán és a keréken, és igyekszem nem túl sokáig maradni bent.
-
HUNShon
csendes újonc
válasz
maxxenergie #20627 üzenetére
Hát addigra azért lehet végül én is döntök valami mellett
ettől függetlenül persze kíváncsi leszek hogy válik be nálad.
Tulajdonképpen nekem még az is lehet, hogy az Essential is elég lenne, de nagyon írják mindenhol, hogy csalódni fogok.. és hát a 20km/óra kevés azért naponta 2x7km munkába :S
Még azért megvárom, hátha valakinek van ötlete azzal kapcsolatban, hogy az én súlyommal és hatótáv igényemmel van-e még olyan vas, amit érdemes lenne megvenni, ha nem, akkor D28E nekem isA lezárással kapcsolatban... én főleg azért vagyok emellett, mert fel tudom kapni, így akár a boltba is becipelem magammal, vagy ha leszakad az ég, felugrok a legközelebbi buszra.. szóval remélem nem kell majd kint hagynom nagyon :S De azért én is kíváncsi vagyok a megoldásokra
A slime folyadékról jókat olvastam, biztos vagyok benne, hogy azzal indítok majd én is defekt ellen. -
maxxenergie
senior tag
válasz
HUNShon #20624 üzenetére
"írd majd meg kérlek mi a tapasztalat" Nekem mire tapasztalataim lesznek vele nem tudom mikor akarod venni de sztem az cca.. 2 hónap minimum
Nem napi járósra kell sőőt heti 10KM asszonynak ide oda gurulgatni 5 km-en belül + gyereknek szórakozni light módban cca.. ennyi meg Nekem persze néha /ezért kellett a 120KG/ szaladgálni rövid távokra 5KM-en belül Posta bolt ilyenek -- De sztem az sem lesz számottevő persz ha majd lesz megosztom !
Amúgy még egy kérdés felmerült bennem ezeket hogy zárjátok le Mondjuk Bolt előtt vagy ha beugrotok valahová
Ennél a tpíusnál mondjuk ott a váznál elől Y forma van ott bringa zárral ami komolyabb, hogy a suttyók ne rohanajanak el vele...
-
ggeleven
őstag
-
PociAti
őstag
válasz
intuicio #20617 üzenetére
Nem véletlenül írtam:
"Illetve nem voltunk ritka szerencsétlenek, hogy egy szögbe, vagy más speciálisan hegyes tárgyba rossz szögből belemenjünk."
Igazából én az akáctüskére gondoltam, vagy olyan üveg- vagy fémszilánkra, ami hegyes alakot vett fel, és a gumi nem tudja kirugózni.A királydinnyét csak hallomásból ismerem. Wiki ezt írja róla: "száraz meleg klíma és a homokos talaj kedvelője, Magyarországon főként az Alföld egyes részein tekinthető gyakorinak. Szőlősökben és kapás kultúrákban gyakran gyomosít".
Ezek szerint városi környezetben kevésbé jellemző, és amúgy is csak a szikes talajban érzi otthon magát, humuszos talaj nem kedvez neki. Ezek alapján a településeket, falvakat összekötő kerékpárút mentén is inkább csak az alföldi vidékeken lenne jellemző.Ezt a 8.000 km-t amúgy összesen mennyi kerékcserével sikerült megtenni?
#20137-es hozzászólásomban próbáltam költségeket számolni.
1 km megtételének áram költsége kb. 0,5 Ft.
Ha a dupla kerékcserét 20.000 Ft-nak számolom (első, hátsó + külső és belső),
és a normál élettartam 4.000 km, akkor kilométerenként 5 Ft a gumi költség,
de ha átlagos hosszútávú élettartam csak 3.000 km, a nem kívánt defektek miatt, akkor kb. 6,5 Ft/km.És ha egy 150.000 Ft-os rollert nézünk, és 12.000 km élettartamot, akkor annál 12,5 Ft egy km.
Ideális esetben ez összesen 18 Ft kilométerenként, a roller teljes élettartamára vetítve.
-
HUNShon
csendes újonc
válasz
maxxenergie #20622 üzenetére
Köszi BaLeenak és neked is
Hát igen, azért a 20km tényleg kell, főleg beleszámolva, hogy a vége már inkább lábbal hajtós
Lehet tényleg a D28E lesz nekem is akkor (írd majd meg kérlek mi a tapasztalat) , mert az én keretem is ~150-nél kéne maradjon, de még megvárom, hátha valaki tud olyat, ami csak olyasmiben gyengébb, ami nekem pont nem gond.
-
polo493
tag
Én slime folyadékot rakok a belső gumiba és mindig ellenőrzöm a nyomást havonta min ,sose volt defektem így még ,sem kerékpárnál 5000km után néztem meg volt rajta 3-4 lyuk de a folyadék elzárta és nem eresztett le örök élet így +1 nap
-
BaLee
addikt
válasz
maxxenergie #20619 üzenetére
Jó lenne de nem fogja tudni a 20km hatótávot, valós használattal inkább 15 alattit tud majd, amiből az utolsó 10-20%-nál már csak vánszorog majd.
-
maxxenergie
senior tag
válasz
HUNShon #20618 üzenetére
Akkor neked ez kell --- Segway KickScooter D18
Szerintem ha ez a belépő szint ami nem noname új és nem is kerül 200E Ft-ba..
Bár keretet nem írtál de gondolom ha elvárások enyémnél is kevesebbek akkor nem hiszem 200K-ért keresel ! -
HUNShon
csendes újonc
válasz
HUNShon #20574 üzenetére
Szerencsémre maxxenergie hasonló helyzetben van mint én, úgyhogy amiket neki írtatok, nekem is nagyon hasznos volt (pl hogy azért lehet élni tömör gumi nélkül is, és hogy a bolti vélemények jellemzően nem hosszabb tapasztalat után kerülnek oda)
Hogy egy kicsit indokoljam/védjem a "noname" márkákkal kapcsolatos felvetést, legalábbis részemről azért kérdeztem rá ezekre, hátha hasonló a helyzet mint az AEG - Electrolux esetében, vagy mint az AKG-nál (ami meg nem mindent is gyártó brand, ezért laikus által kevésbé, vagy egyáltalán nem ismert)Kár, hogy a Xiaomi M365 már nem kapható újonnan, arról nagyon jó teszteket olvastam, pont úgy, ahogy én is használnám.. használtat én továbbra sem merek venni, főleg az aksi miatt :\
Amiket ajánlottatok maxxenergie-nek azok igazából akár nekem is jók lehetnének, de nem tudnék fogni egy kicsit azon, hogy az én feltételeim kicsit még lazábbak? (max80kg terhelés, már 20km hatótáv is bőven elég)
Nem csak garasoskodásból, az üzemanyag megtakarításon úgyis visszajön kb 1 év alatt az ára, de ha teljesen felesleges az én paramétereimmel, akkor nem nézek 350W-os gépet.Még egyszer köszi az eddigieket is
-
intuicio
aktív tag
válasz
PociAti #20611 üzenetére
A defekttől való rettegés trehány / rendkívül szerencsétlen emberek által irreálisan fel van nagyítva.
Rengetegen vagyunk, akik pár ezer km-t beletettünk a rollerünkbe defekt nélkül. Ez leginkább csak egy dolgon múlott: rendszeresen (nagyjából havonta) ellenőrizzük a gumi nyomást, és nem engedjük hogy lapos legyen a kerék.
Háááát. Nekem egy Xiaomi M365 van, épp belépve a 8000 km-be, csörög zörög már szegény, mocorog a kormánynyak, de volt olyan hét amikor két defektet is kaptam! Igen! És külső belsőt is cserétem akkor. Csak ne létezne bicó utak mellett a királydinnye. Gondolom nem kell bemutatnom senkinek
Persze tömör gumin én is gondolkoztam, de lehet már szét is esett volna a rolim.Az tutti, hogy a kövi roller az 10" lesz, és zselés
Szóval megértem a gumidefektes parát! -
válasz
maxxenergie #20609 üzenetére
Az ES sorozatot inkább ne, azok már kifutottak amugy is.
A súly határt azért szokták megadni, mert noha a mechanika még elbírná pl a 120kilós testet, de a motorerő kevés ekkora súly mozgatásához.
Szóval txkjó, h a noname gyártója odaírja, h 150kilót is elbír a rollere, csak éppen mozgatni nem fogja dinamikusan. Ezzel szemben a Ninebot nem ír oda akkora súlyt, mert fair gyártó(nak próbál legalább látszani).Ekkora súlyhoz ne vegyél 250W-os motorral rollert, nagyon kevés lesz.
A Segway D38, F40 már inkább.
Hardveraprón rendszeresen szokott kint lenni D sorozat, vagy Marketplace, Jófogás. Ki lehet ~150ezerért is fogni belőlük.
Mikor megvennéd, próbáld ki, akkor már látni fogod miért épp hogy elég a 350W a 115kilóhoz.Párod 75 kilójához Mi 3, (esetleg Pro 2), F30, D28.
Ezek használtan is vannak ~150ezerért. -
maxxenergie
senior tag
válasz
PociAti #20614 üzenetére
Köszönöm !
Akkor mivel a Keret véges ez a feltételeknek megfelel mindenben (kinézetre meg asszonynak jobban is tetszik mint a többi ami nem fő szempont de nah..) akkor ezt veszem meg !
Ezért jöttem ide mert mint nem hozzáértő elsőre simán rendeltük volna a Sencort .. Ár paraméterek alapján de mivel nagyon nem értünk hozzá mondtam asszonynak rákérdezek itt -- Hálás Köszönet mindenkinek !
-
PociAti
őstag
válasz
maxxenergie #20610 üzenetére
Nem ismerem az összes rollert, de talán a Ninebot KickScooter D28 a legolcsóbb, 120 kg-ig terhelhető, megbízható márkájú tömegtermék, amit megéri megvenni.
Nekem alap, 8,5 hüvelykes Xiaomi rollerem van, 250 W-os motorral, és abban is 275 Wh (7650 mAh) akku található, mint a D28-ban. Egy töltéssel 23 km-t sikerült megtenni vele.
Standard körülmények között egy kis tömegű személy, 15 km/h sebességgel elvileg 28 km-t ki tudna sajtolni a D28-ból, ezt jelöli a 28-as szám. 300 W-os motor és a 10 hüvelykes pneumatikus gumi is rendben van, ezért ajánlható.Mindegyiket a Ninebot gyártja, piacon ők rendelkeznek a legnagyobb tapasztalattal. Jól összerakott kompakt gépek. (Kompakt = integrálva van a komponensek többsége, nem pedig összelegózott, vázra, kormányra bilinccsel felfogatott különálló egységek, melyek tré kábelezéssel állnak össze egy egésszé.)
-
válasz
maxxenergie #20606 üzenetére
Sztem kicsit túlreagáltad.
Vannak márkás rollerek is; azért nem linkeltem, mert gondoltam már nézted ezt a listát.A noname rollerek általában a Xiaomi másolatai.
Ki tudja milyen elektronikával. Tömör gumikkal, esetenként olyan lengéscsillapítóval, ami csak dísznek jó.
Amiben mások, az pl az akkupack (általában nagyobb mint amiről másolták - bár kérdéses milyen cellákból épül fel), illetve hiába nagyobb a motor, ha se nem nyomatékosabb, se nem tud többet, max a ráírt teljesítmény számok nagyobbak.Ami a prémium szegmenset illeti, pálcikarollerek közt is van Mamba, Aprilia, Ducati, ezek kb ugyanazt tudják, csak drágábban, ezért nincs a listámban sem.
Sencorhoz egy időben ha pl vezérlő meghalt (gyakori), nem volt pótalkatrész.
Úgy tudom már van.Aovo meg full klón, nem nyilatkozok róla, áradozzanak róla mások.
-
PociAti
őstag
válasz
maxxenergie #20609 üzenetére
A defekttől való rettegés trehány / rendkívül szerencsétlen emberek által irreálisan fel van nagyítva.
Rengetegen vagyunk, akik pár ezer km-t beletettünk a rollerünkbe defekt nélkül. Ez leginkább csak egy dolgon múlott: rendszeresen (nagyjából havonta) ellenőrizzük a gumi nyomást, és nem engedjük hogy lapos legyen a kerék. (Nagyon jó akkus pumpákat lehet kapni.)
Illetve nem voltunk ritka szerencsétlenek, hogy egy szögbe, vagy más speciálisan hegyes tárgyba rossz szögből belemenjünk. Normális abroncs márkánál anyaghiba, pl. kirepedés nem szokott előfordulni.A tömör gumi (legyen az légcellás, vagy bármilyen felépítésű) ront a roller hatótávján, de ami még fontosabb, rengeteget ront a rollerezés élvezeti értékén. Tehát hiába van olyan rollered, ami amúgy működik, de sokkal kevésbé van kedved használni, mert lengéscsillapítás hiányában kirázza a lelkedet. Fáj minden kátyú.
Árukereső és Sencor.
163 vélemény van. Abból nem tudom mennyi magyar, mert sok közülük szlovák, bolgár, csak le lett fordítva. (De nincs ezzel baj).
Viszont szinte az összes értékelés a vásárlást követő 1-2 hétben történhetett. Például:
"A termék kiválasztásának fő szempontjai: Ár
Előnyök: Olcsó
Hátrányok: Nincs"
Ebből még nem derül ki, milyen volt 1 év alatt 1.000, vagy akár 2.000 km-t beletenni. Pedig az hasznos lenne, az "olcsónak" tűnő árról csak később derül ki mennyire jól lett elköltve az az összeg. A hosszú távú elégedett beszámolók tömegei hiányoznak a fórumokról. De nagyon! -
maxxenergie
senior tag
válasz
maxxenergie #20609 üzenetére
Még ezt néztem ez is NONAME ....
Segway KickScooter D28E (AA.00.0012.08) -- 150.000 Ft.. Megéri a felárat nem tömör gumis ... de 120 KG
ha annyival jobb mint NONAMEK 20-30K nem fog múlni...
-
maxxenergie
senior tag
válasz
Peaceliker #20608 üzenetére
Köszi nektek !
Szétnézek de jobb lenne egy ÚJ ...xiaomi ninebot EZ lenne az ... 250W és 100Kg ha nem melyikra gondoltál ?
Hol van ilyen itt Aprón ... Illetve nyilván ebben az esetben csak Pesti személyes átvétel játszana vagy Pest megye...
Pociati : Én a tömör gumik miatt nem választanám egyiket sem! -- Más meg eztajánlja jobb meg nem lukad ki levegős meg kényelmeseb jobban veszi úthibákat -- Igen ez is egy kérdés de olcsó kategóriások amiket említettem mondjuk mind tömör...
Árukereső alapján SENCORT elég sokan megvették...Azt se tudom már melyiken van lengés csillapító mert valamin olvastam tesztben láttam valamelyiken nem de gondolo
Mási kérdés xiaomi rollerek nagy része 100KG-ig van már ami nem 200K++ kerül
Noname meg 120KG mondjuk engem alkalomszerűen elvinne egy papíron 100KG márkásabb Roller is ...
vagy ezek kőbe vésett szabályok 115KG vagyok cca... de én mondjuk 20%-ban see használnám... Főleg gyerek 40 Kg meg asszony 75 KG... de néha mennék vele namármost ha 100KG akkor ez is kuka...
Mert ami meg "Prémiumban elérhető kinyitnám a tárcát az meg mind 100Kg volt...
-
Peaceliker
addikt
válasz
maxxenergie #20606 üzenetére
Inkább vennék használt xiaomi ninebot gépet. Sokszor van jó áron kevés km el és garival eladó
-
PociAti
őstag
válasz
maxxenergie #20604 üzenetére
Én a tömör gumik miatt nem választanám egyiket sem!
Az általad Sencor és az AOVO márkákkal is az a baj, hogy nagyon kevesen veszik meg. Pedig ezek nem totál noname cégek, de a Sencor esetében egy brand által felcímkézett termékről van szó. Hasonló termékeknél csak kezdeti örömről szokás beszámolni, olyat nem igazán olvasni, hogy még x ezer km megtétele, vagy 2-3 év használat után is hibátlanul működik.
Használt piacon se nagyon találkozni velük. Hasonló modellek elég sokat veszítenek az árukból.
Pedig ha valaki nagyon keveset használja, akkor elvileg még jó vásár is lehetne valamelyik modell. Viszont a heti 25 km nem is olyan nagyon kevés! Fél év alatt 625 km, az 5 éves életciklussal való számolás nem rossz gondolat. Akkor 3.000 km fölött lennétek, ami tényleg nem kevés!
Én amikor megvettem a rollert, erősen alábecsültem a használat mennyiségét.
Azt javasolnám valami stabilabb márkát válassz, hosszú távon megtérül. Olyan rollert vesztek, amit mindenki szívesebben fog használni, biztonságosabb (kisebb az esély a kormánytörésre), és jobban tartja az árát. Egy hasonló árú használt Ninebot, Xiaomi is jobb ötletnek tűnik. Mert ha nem jönne be, akkor különösebb veszteség nélkül eladhatjátok.
-
maxxenergie
senior tag
válasz
Thunderzolee #20605 üzenetére
Köszi !
Nem ajánlást kértem igazából, mivel megvan a keret /nagy varia nincs/ meg nem is kell napi járkálásra stb inkább kipróbálni hobbi célra gyereknek asszonynak 3-5 KM távokra alkalmankánt../
Árukeresőn beállítom 120 KG mondjuk 150.000 Ft 350W motor amiket eddig tanultam minimum 7 vagy jó esetben 10Ah akksi tömörgumi akkor marad 5-6 varia... csakhát ezek közül is a legjobbat akarja mindenki nyilván ...
Hanem vkinek tapasztalat ezt tutti ne vedd mert szar pár közül ez lenne jó egyiket se ... stb...
Mondjuk Sencor vélemények Árukeresőn 160+++ ad egy kis képet másikról többiről nincs enni max Jútúb tesztek amiket néztem... na mind1 gondoltam hátha vki ír valamit van tapasztalata de akkor tévedtem a topikkal kapcsolatban
Topikot is át kéne nevezni ha így van Prémium E-Rollerek Sőőt lehet kéne még1 Noname Olcsó E rollerek...totyik akkor már
!
-
válasz
maxxenergie #20604 üzenetére
Ebben a topicban egyik noname rollert sem fogják ajánlani, ezért nem kaptál választ.
-
maxxenergie
senior tag
válasz
maxxenergie #20575 üzenetére
Sziasztok!
Esetleg Erre valaki
Szűkítettem is :-)Lényeg kezdő rollernek ez vállalható : Sencor SCOOTER ONE 2020 125.000 Ft /gyereknek asszonynak néha nekem 110KG-mal / Főleg sík terepen menne és heti 20-30 KM-t maximum tehát semmi extra nem kell. Tartós masszív legyen minél kevesebb típushibával mechanikai hibalehetőséggel amik már ezteknél esetleg kiderültek !/
Vagy ez jött a képbe MINT ELSŐ számú jelölt már : AOVO EW6 ES80 Electric Scooter 10.5Ah 2022 - 120.000 Ft nagyobb akksi csak mintha másik elterjetebb lenne ami talán azért jobb alkatrész meghibásodás szervízháttér nah főleg ezeket nem vágom.. De igazából 2 nap böngészés után ez vállalható jobb mint a SENCOR vagy van olyan paraméterekben ez jobb az OK !
Illetve tudja valaki mi a különbség :
AOVO Elektromos Roller PRO -- és AOVO EW6 ES80 között nem sikerült rájönni... talán első 2021-es modell ez meg ES80 a 2022-es modell ?
Köszi!
-
asuspc96
senior tag
válasz
sirarcheer #20596 üzenetére
Köszi a tippet!
Amúgy mennyire szokott problematikás lenni a gariztatás, ha külföldről rendeli az ember?
Megéri az az ár differencia a későbbi szenvedést?
Amúgy végül azért döntöttem a combosabb rollerek mellett, mert ha tényleg nem lesznek vezethetőek pár sör mellett sem, akkor már legalabb jól szórakozzak
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali médialejátszót?
- AliExpress tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kuo: egy évig még nem lesz új Apple Watch Ultra és SE
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Politika
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB AIO Enigma XL Seasonic 650W
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Csere-beszámítás! Számítógép PC Játékra! I3 14100F / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest